quote:Op vrijdag 27 mei 2022 19:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alleen al van dat plaatje van die oma geraak ik lichtjes misselijk.
Ik denk dat ik al weet wat ik ermee ga doenquote:
niks mis meequote:Op vrijdag 27 mei 2022 19:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat ik al weet wat ik ermee ga doen
Sukadelappen, erwten, aardappel stoofpotje dan maar
Allesquote:Op vrijdag 27 mei 2022 19:15 schreef Moeraskat het volgende:
Ik mag nog 914 kcal vandaag. Wat zal ik snaaien :’)
Rustaaaaaagquote:
Probeer het eens?quote:
1828 kopjes zwarte koffie.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 19:15 schreef Moeraskat het volgende:
Ik mag nog 914 kcal vandaag. Wat zal ik snaaien :’)
Iemand zei me eens dat het geen zwarte koffie is maar bruin. Wat is jouw mening?quote:
Neigt toch een beetje naar zwart, sterk en zonder dat spul wat uit de borsten van een koe komt.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 19:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Iemand zei me eens dat het geen zwarte koffie is maar bruin. Wat is jouw mening?
Ik ook, maar zodra je morst dan is het bruin.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 19:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Neigt toch een beetje naar zwart, sterk en zonder dat spul wat uit de borsten van een koe komt.
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 19:20 schreef Moeraskat het volgende:
Kitten had vandaag propjes wc papier in haar shirt gedaan omdat ze borsten wil hebben. Ik kwam hier pas achter toen we in het winkelcentrum liepen…. :’) en ze naar therapie moest.
Oké, maar ik ga niet alles etenquote:
Ik wil dit nu uittesten op iets wits.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 19:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ook, maar zodra je morst dan is het bruin.
Ja, leuk joh :’) …quote:
Doe danquote:Op vrijdag 27 mei 2022 19:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wil dit nu uittesten op iets wits.
de therapeut zag de euro's weer binnen rollenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 19:20 schreef Moeraskat het volgende:
Kitten had vandaag propjes wc papier in haar shirt gedaan omdat ze borsten wil hebben. Ik kwam hier pas achter toen we in het winkelcentrum liepen…. :’) en ze naar therapie moest.
quote:
De mijne komt morgenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |