Neu, maar waren in Meguro bij die Roastery in de buurt en zag t toevalligquote:Op woensdag 22 maart 2023 11:44 schreef pokkerdepok het volgende:
je hoeft niet naar de starbucks, he.. letterlijk duizend andere koffie tentjes in japan.
Je hebt hopelijk wel de musea bezocht en niet alleen gefietst? Er is overigens nog een tweede kunstenaarseilandje daar vlakbij, waarvan ik even de naam kwijt ben.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 22:25 schreef matthijst het volgende:
Oeh nice!
Was een beetje last minuteding, dus een dagje op en neer. Maar blij dat we gegaan zijn!
Ik denk het. Hanami nu. En veel locaties werken nog net zoals tijdens corona met beperkte seating en een timeslot systeem. Zou me niks verbazen als dit voorlopig blijft aangezien ze ook te maken hebben met personeelstekorten.quote:Op woensdag 22 maart 2023 07:01 schreef matthijst het volgende:
@:aurelius. Er zijn minder toeristen. Maar toch lijkt het enorm druk. Overal wachtrijen. Starbucks Meguro 3-4 uur.
Enig idee? Zijn Japanners zelf volop aan het inhalen na corona ofzo?
7 Eleven heeft goede en goedkope koffie to go tegenwoordig.quote:Op woensdag 22 maart 2023 11:44 schreef pokkerdepok het volgende:
je hoeft niet naar de starbucks, he.. letterlijk duizend andere koffie tentjes in japan.
ja dat klinkt druk. wel jammer als je zo iets leuks mist.quote:Op woensdag 22 maart 2023 12:36 schreef matthijst het volgende:
[..]
Neu, maar waren in Meguro bij die Roastery in de buurt en zag t toevallig
Maar niet alleen daar: Pokemon Cafe 45 minuten (om 10:30 al), USJ: meerdere attracties waar je 120-180 minuten moet wachten (had zelf een Express Pass). Super Mario Store in Osaka: uur later terugkomen, etc, etc.
Inmiddels de 11e keer Japan, maar had verwacht dat het nog relatief rustig zou zijn zo na corona, zonder Chinezen. Maar merk d'r weinig van
Zekerquote:Op woensdag 22 maart 2023 12:42 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Je hebt hopelijk wel de musea bezocht en niet alleen gefietst? Er is overigens nog een tweede kunstenaarseilandje daar vlakbij, waarvan ik even de naam kwijt ben.
Werd wel tijd natuurlijk maar wel een beetje voor jammer voor een buddy voor me die net een week eerder gaat en nog niet minimaal 3 vaccinaties gehad heeft. Dus die mag het hele PCR-test circus nog een keer door.. :’)quote:Op dinsdag 4 april 2023 07:59 schreef Aurelius het volgende:
Laatste Covid-maatregelen om het land in te komen worden 8 mei afgeschaft.
https://japantoday.com/ca(...)er-controls-on-May-8
quote:Op dinsdag 4 april 2023 07:59 schreef Aurelius het volgende:
Laatste Covid-maatregelen om het land in te komen worden 8 mei afgeschaft.
https://japantoday.com/ca(...)er-controls-on-May-8
Die combi hebben we ook in 2018 gedaanquote:Op woensdag 22 maart 2023 11:26 schreef JimmyJames het volgende:
2 weken. Tokyo, Kyoto & Osaka voor de eerste keer.
Die hebben wel hele galante stewardessen en fijne Boeing 787squote:Op zaterdag 8 april 2023 07:52 schreef Aurelius het volgende:
Toen ik 2 maanden geleden boekte was Korean Air het goedkoopste. Maar nog steeds veel duurder dan vorig jaar.
Heilige poep! Dat is wel flink meer zeg..quote:Op zaterdag 15 april 2023 08:56 schreef Aurelius het volgende:
JR Pass wordt vanaf oktober fors duurder.
https://www.japan-guide.c(...)s-cost-increase.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |