Kan, tegen euro'squote:Op vrijdag 27 mei 2022 01:25 schreef pfefferkatze het volgende:
Op donderdag 26 mei 2022 09:55 schreef Welten het volgende:
Geen idee of het toegestaan is maar mocht er interesse zijn in een pakketje met een fles Tommie Sjef Kriek en Tommie Sjef Olasz, dan hoor ik 't wel.
Hoe bedoel je? Ruilen?
Heb tijd terug van Kees een Laphroaig barrel DIPA gehad.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 01:42 schreef pfefferkatze het volgende:
Blijkbaar is m'n TT een slap aftreksel van @:gurneyisbestoke
CUL / Speciaalbieren #63: BarrelAged Brouwers IPA
quote:AF Brew AF Brew / North Brewing - RSSCRTC 5164 1x 21% ¤3,99 ¤0,00 ¤3,99
Folkingebrew Folkingebrew - Synergy 5453 1x 21% ¤5,49 ¤0,00 ¤5,49
Hop Hooligans Hop Hooligans - Time 4534 1x 21% ¤3,99 ¤0,00 ¤3,99
Folkingebrew Folkingebrew - On the Road Again K4113 1x 21% ¤5,49 ¤0,00 ¤5,49
Rock City Rock City - Second Date (Light Green Edition) K3151 1x 21% ¤3,49 ¤0,00 ¤3,49
New Belgium New Belgium - Voodoo Ranger Agent 77 1513 1x 21% ¤2,99 ¤0,00 ¤2,99
Frontaal Frontaal / Poolside - Sitdown Paddleboard K1324 1x 21% ¤4,49 ¤0,00 ¤4,49
De Kromme Haring De Kromme Haring - Cabezon (Cambrian Series) 1432 1x 21% ¤3,29 ¤0,00 ¤3,29
Frontaal Frontaal - South Eastern Front 5362 1x 21% ¤3,29 ¤0,00 ¤3,29
De Kromme Haring De Kromme Haring - Griset K2112 1x 21% ¤2,99 ¤0,30 ¤2,69
Nevel Nevel / De Kromme Haring - Kust 1161 1x 21% ¤3,99 ¤0,40 ¤3,59
Folkingebrew Folkingebrew / Floem - A Tale of Two Cities K4343 1x 21% ¤6,29 ¤0,63 ¤5,66
Frontaal Frontaal - When the Rubber Meets the Road 2162 1x 21% ¤3,49 ¤0,35 ¤3,14
Bronckhorster Bronckhorster - Barrel Aged Serie No. 35 (BBC Four Jack
Daniels Rye Whiskey Barrel Aged)
Beetje vergelijkbaar met Bulgarije en Roemenië dus denk ik. Daar was ook weinig speciaalbier te verkrijgen en was het pils echt ranzig, maar had je leuke biertentjes (in Sofia, Plovdiv, Sibiu, Boekarest)quote:Op woensdag 1 juni 2022 11:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben langs de Balkan gereisd afgelopen week ( @:theplaneteer en @:irritatie100 weten wel waarom), qua bier was het allemaal niet heel bijzonder maar wel goede biercafeetjes gehad, mijn aanraders zijn:
Hops Bar Tirana, zo’n beetje de enige plek waar ze een aantal speciaalbieren uit Albanië hebben, de stout die ze hadden was oprecht heel goed.
Bogart Bar Podgorica, hebben zelfgebrouwen bieren en een superlieve barman. Nog heerlijk daar voetbal gekeken
Dogma Taproom Belgrade, fantastische locatie in the middle of nowhere, naast een verlaten fabriek. Verder is er overdag toch geen fuck te doen in Belgrado dus een absolute aanrader.
Het nachtleven is uitstekend maar verder vond ik het weinig aan daar.quote:
Ik vind bier kopen op vakantie in Frankrijk altijd lastig. Vaak is er wel veel keuze in zo'n hypermarche, maar is een heel groot deel gewoon bocht. Hele zoektocht altijd.quote:Op woensdag 1 juni 2022 16:32 schreef pfefferkatze het volgende:
Klinken als prima (bier)vakantiebestemmingen!
Ik ga over een paar weken naar Zuid-Frankrijk dus....![]()
... langs DeCaigny om twee weken voorraad in te slaan
Volgens mij zit er in de Dordogne niks echt boeiends aan bier.
Staropramen is zeker Tsjechisch. Tsjechië is de geboorteplaats van de pils. Verder zijn ze ook van de donkere biertjes dacht ik. Kozel zag ik in Korea tyfusveel, of all places.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 19:01 schreef Salina het volgende:
Ik ga binnenkort even een aantal dagen naar Praag. Zijn er nog wat lekkere Tsjechische biertjes die het proberen waard zijn?
Ken Tsjechië enkel van de pils eigenlijk. Urquell en ik dacht dat ook Staropramen Tsjechisch was (gedronken op de Balkan).
Met name Rodinny Pivovar Zichovec is een goede Tsjechische brouwer, en Wild Creatures maakt prachtige lambiek. Verder heb je Sibeeria nog.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 19:01 schreef Salina het volgende:
Ik ga binnenkort even een aantal dagen naar Praag. Zijn er nog wat lekkere Tsjechische biertjes die het proberen waard zijn?
Ken Tsjechië enkel van de pils eigenlijk. Urquell en ik dacht dat ook Staropramen Tsjechisch was (gedronken op de Balkan).
Madrid is helemaal topquote:Op zondag 5 juni 2022 21:47 schreef Kerftminister het volgende:
Madrid is trouwens echt een speciaalbier paradijs zeg
Oeh ben ik 2 weken geleden geweest! Naast de Brewdog barretjes ga vooralnaar Teuchters Landing in Leith! Ook een brouwer daar met iets van Moon maar kon je alleen binnen zitten en de zon scheen dus was er niet.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:59 schreef Spies het volgende:
Ik ga komende week naar Edinburgh. Nu is het waarschijnlijk niet moeilijk om daar gezellige plekken te vinden om bier te drinken, maar heeft iemand ook aanraders voor de beste craft beer plekjes aldaar?
In Slovenië ben ik nog niet geweest.quote:Op woensdag 8 juni 2022 19:13 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Oeh ben ik 2 weken geleden geweest! Naast de Brewdog barretjes ga vooralnaar Teuchters Landing in Leith! Ook een brouwer daar met iets van Moon maar kon je alleen binnen zitten en de zon scheen dus was er niet.
Edit: ik kwam eigenlijk hier voor tips voor Kroatië en Slovenië. @:gurneyisbestoke
Dat weet ik niet. Hun nieuwe locatie is pas sinds april dit jaar open, en ik was het grootste deel van de tijd met mijn maat of met mensen van mijn hostel in het centrum. Het enige moment wat ik voor mijzelf had ben ik bij Goblet geweest.quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:09 schreef ThePlaneteer het volgende:
Garden Brewery is ook wel een topper toch?
Peru heb ik ook nog alle tips voorquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:09 schreef ThePlaneteer het volgende:
Thanks man. Als de plannen niet alsnog wijzigen naar Peru Colombia of Thailand Dan drink ik er eentje op je
Vooral tip nodig of dat in juli of oktober te doen is.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Peru heb ik ook nog alle tips voor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |