SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Wat is dat nou weer voor een bozequote:
quote:Op donderdag 26 mei 2022 22:52 schreef FranticDJ het volgende:
RIP Andy Fletcher
Enjoy The endless Silence
Ja eigenlijk wel een uurtje of drie langer in bed was niet verkeerdquote:
Heerlijk, uitslapen.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 06:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel een uurtje of drie langer in bed was niet verkeerd
Morguhquote:Op vrijdag 27 mei 2022 07:10 schreef kwiwi het volgende:
Gisteren ineens veel bekende mensen overleden zeg
Dat lijkt mij wel een keer lekker.quote:
Ja, en dat wordt ook steeds vroeger. Vandaag was het zes uur maar het is ook wel eens half zes.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 07:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel een keer lekker.
Jij bent ook altijd wel vroeg wakker of niet?
Ellende is het dat vroege wakker wordenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 07:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, en dat wordt ook steeds vroeger. Vandaag was het zes uur maar het is ook wel eens half zes.
dat is wel heel erg..quote:Op vrijdag 27 mei 2022 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ellende is het dat vroege wakker worden
Ik sliep eerder twee drie uurtje aan een, tegenwoordig is het net een uur
Vervelend is dathequote:Op vrijdag 27 mei 2022 07:33 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is wel heel erg..
ik merk dat ik momenteel krap 5 uur slaap heb in een nacht, terwijl ik wel echt helemaal kapot ben einde van de dag
quote:
Morguhquote:
ik probeer rond 0:00 te gaan slapen meestal,deze week zo tuseen 2300 en 2330 geprobeerd maar dan werd ik vroeger wakker of nog veel eerder om dan nog even in slaap te vallenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vervelend is dathe
Ik ben wel eens om 21 uur naar bed gegaan maar dan zat ik helemaal vroeg beneden.
Probeer altijd tegen 23 uur te gaan slapen,
Mooi Kudt, dusquote:Op vrijdag 27 mei 2022 07:46 schreef mschol het volgende:
[..]
ik probeer rond 0:00 te gaan slapen meestal,deze week zo tuseen 2300 en 2330 geprobeerd maar dan werd ik vroeger wakker of nog veel eerder om dan nog even in slaap te vallen
en wat het veroorzaakt is een raadsel voor mij
ik ben in de 30 dus ouderdom lijkt mij niet de oorzaak(of dit is al de opmaat naar mijn ouderdom,dan ben ik hele dagen wakker over een jaar of 30
)
Je wordt oud, Schol.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 07:46 schreef mschol het volgende:
[..]
ik probeer rond 0:00 te gaan slapen meestal,deze week zo tuseen 2300 en 2330 geprobeerd maar dan werd ik vroeger wakker of nog veel eerder om dan nog even in slaap te vallen
en wat het veroorzaakt is een raadsel voor mij
ik ben in de 30 dus ouderdom lijkt mij niet de oorzaak(of dit is al de opmaat naar mijn ouderdom,dan ben ik hele dagen wakker over een jaar of 30
)
Het lost het woningtekort nog niet op, maar best een slagveldquote:Op vrijdag 27 mei 2022 07:10 schreef kwiwi het volgende:
Gisteren ineens veel bekende mensen overleden zeg
Dank uquote:
Was vorige week nog in Kiekduun, was lekker rustig met parkeren en kon hem zo achter het NH hotel kwijtquote:Op donderdag 26 mei 2022 13:22 schreef Haags het volgende:
@:4EverBlackEyed @:elan
De Haagse beek zat weer vol boomers.
Desondanks prima lunch verorberd 7.8/10
Ik heb een gammel oog ter overname? Zacht prijsje.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind de aanbieding in de TT een beetje pet, mag ik de andere aanbiedingen zien?
mja geen idee dus, misschien hakt die verhuizing er nog steeds in...quote:
das wel nicequote:MIjn vader is 92 die gaat om 21 uur naar bed om tv te kijken tot een uurtje of 01.00 uur gaat dan slapen tot 9.30 in de ochtend.
Dus je ziet het hoeft niet aan de leeftijd te liggen.
Mijn vader staat er ook om zes uur al naast. Of nog eerder als hij moet pissenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:05 schreef mschol het volgende:
[..]
mja geen idee dus, misschien hakt die verhuizing er nog steeds in...
[..]
das wel nice
een kennis van mij (+80) die is altijd rond 5 al wakker..
Hm... ruilen voor twee pijnlijke heupen?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een gammel oog ter overname? Zacht prijsje.
Wat heb je gedaan?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm... ruilen voor twee pijnlijke heupen?
Moeten wel zwarte ogen zijn, want: 4EBE!
Ik dacht dat 4EBE een verwijzing naar je bokscarrière wasquote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm... ruilen voor twee pijnlijke heupen?
Moeten wel zwarte ogen zijn, want: 4EBE!
Moeilijke standjes waarschijnlijkquote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan?
Hmm, ze zijn blauw
Nou ja, het staat wel bijzonder als je ene ooglkleur afwijkt van een ander.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan?
Hmm, ze zijn blauw
Ik teken er voor om om 7 uur wakker te wordenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 07:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik was vroeger een comaslaper die twee wekkers nodig had. Nu is zeven uur uitslapen.
Maar het is dus meestal zes uurquote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik teken er voor om om 7 uur wakker te worden
Ook en naar:quote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik dacht dat 4EBE een verwijzing naar je bokscarrière was
Graasiequote:
Ja zaterdag op zondag is vaak de beste slaap.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Van vrijdag op zaterdag kan ik mijn ogen niet meer open houden en ben ik op zaterdag vroeg (rond 8 uur) wakker.
Het uitslapen en nachtbraken gaat zaterdag op zondag wat beter.
Zo herkenbaarquote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja zaterdag op zondag is vaak de beste slaap.
Zondag op maandag de slechtste.
Volgens mij ben je jarig?quote:
Dit is bijzonder ingewikkelde materie maar het is vrijdag vandaag hè.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Van vrijdag op zaterdag kan ik mijn ogen niet meer open houden en ben ik op zaterdag vroeg (rond 8 uur) wakker.
Het uitslapen en nachtbraken gaat zaterdag op zondag wat beter.
Met strikquote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:LTVDK proficiat!
Heb je bitterbal op bed gehad vanmorgen?
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:30 schreef datismijnmening het volgende:
Zit ik om 22 uur keihard te gapen op de bank, zak ik bijna weg. Lig ik een uur later klaarwakker in bed
Ik denk makkelijk te verklaren door op vrijdag moe te zijn van de hele week en dan zaterdag wat beter op kunnen blijvenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is bijzonder ingewikkelde materie maar het is vrijdag vandaag hè.
Lekkere combinatie. Ook slagroom erbij?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:30 schreef dud0r het volgende:
Hallotjes
Gefeliciteerd luitenant van de kaas
Neem een lekker stukje kaas en wat mayo vandaag
Ditquote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:30 schreef datismijnmening het volgende:
Zit ik om 22 uur keihard te gapen op de bank, zak ik bijna weg. Lig ik een uur later klaarwakker in bed
Ik heb wel eens een Bossche Bol van een kilo gehad op bed op mijn verjaardag, instant zo misselijk als een pony.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:LTVDK proficiat!
Heb je bitterbal op bed gehad vanmorgen?
Dat lust hij wel dus nee.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekkere combinatie. Ook slagroom erbij?
Ik haal die gratis tompouce bij de Hema en vreet die 's avonds op in bed.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een Bossche Bol van een kilo gehad op bed op mijn verjaardag, instant zo misselijk als een pony.
Ik las hem voor de tweede keer zonder gaapogen en toen viel het snapkwartjequote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk makkelijk te verklaren door op vrijdag moe te zijn van de hele week en dan zaterdag wat beter op kunnen blijven
Bij de hema hier hebben ze geen gebaksafdelingquote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik haal die gratis tompouce bij de Hema en vreet die 's avonds op in bed.
Ik eet een Bossche Bol altijd in twee delen op.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een Bossche Bol van een kilo gehad op bed op mijn verjaardag, instant zo misselijk als een pony.
Wat is dat voor mislukte Hema?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij de hema hier hebben ze geen gebaksafdeling
Dan krijg je volgens mij stroopwafels.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij de hema hier hebben ze geen gebaksafdeling
Een heel kleintje in Buda dorpquote:
Krijg je dan geen oude slagroom?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik eet een Bossche Bol altijd in twee delen op.
Weet niet of die het waard zijn om speciaal daarvoor erheen te gaanquote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan krijg je volgens mij stroopwafels.
Gratis vreten.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet niet of die het waard zijn om speciaal daarvoor erheen te gaan
Benzine is niet gratisquote:
Je weet nooit hoe oud de slagroom is, als je een Bossche Bol kooptquote:
Een Bossche Bol van verontrustend vieze Jan.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je weet nooit hoe oud de slagroom is, als je een Bossche Bol koopt
Je kunt sowieso beter gewoon een roombroodje halen ipv zo'n bol, dan heb je tenminste smakelijke room ipv die slappe kleffe slagroomquote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je weet nooit hoe oud de slagroom is, als je een Bossche Bol koopt
Ik vind allebei wel lekkerquote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kunt sowieso beter gewoon een roombroodje halen ipv zo'n bol, dan heb je tenminste smakelijke room ipv die slappe kleffe slagroom
Hallo meneer de wandelende vetbolquote:
Lost alleen een beetje woningtekort voor rijken op vrees ikquote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het lost het woningtekort nog niet op, maar best een slagveld
Maar chocola.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kunt sowieso beter gewoon een roombroodje halen ipv zo'n bol, dan heb je tenminste smakelijke room ipv die slappe kleffe slagroom
Is maar een iel laagje op zo'n bolquote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:52 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
gefeliciteerd[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Schandalig.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:56 schreef bitterbal het volgende:
kan de huisarts nog steeds niet bellen voor een afspraak
Hoezo nietquote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:56 schreef bitterbal het volgende:
kan de huisarts nog steeds niet bellen voor een afspraak
@Floryquote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:52 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
gefeliciteerd[ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
@:Flory
Kun je deze ook maken dat er een blote bitterbal uit springt? --------> [ afbeelding ]
Je zei dat je bijna niet meer kan lopen.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
voor klachten die echt niet kunnen wachten en levensbedreigende dingen
Nee dat is altijd zo.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:00 schreef bitterbal het volgende:
maar ik dacht ik bel vandaag voor maandag alvast want dan is de beste man terug maar er is niemand ook op de balie blijkbaar
Leuk dat je dat zelf moet inschatten.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
voor klachten die echt niet kunnen wachten en levensbedreigende dingen
Nee volgens mij kun je gewoon bellen en dan beslissen hun of een afspraak nodig is.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leuk dat je dat zelf moet inschatten.
'Als je nog zelf kunt bellen zal het wel niet levensbedreigend zijn'quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoals bij de HAP zeker.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee volgens mij kun je gewoon bellen en dan beslissen hun of een afspraak nodig is.
mja denk dat dit wel onder klachten valt die nog even kunnen wachtenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze loopt zo al een maand rond met zo'n prop in haar been 'ja nee je kan nog praten'.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Als je nog zelf kunt bellen zal het wel niet levensbedreigend zijn'
nouhouquote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:02 schreef UitStraling het volgende:
Rotterdamse doktersassistente tegen Rotterdamse huisarts "Goedemorgen lekkere Kees-Jan, Bal heeft weer gebeld voor haar bultje"
Denk niet dat ze daar Kees-Jan heten.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:02 schreef UitStraling het volgende:
Rotterdamse doktersassistente tegen Rotterdamse huisarts "Goedemorgen lekkere Kees-Jan, Bal heeft weer gebeld voor haar bultje"
Ja had al voorgesteld dat been er maar af te hakken, maar als het bij haar is dan is het opeens wel een probleemquote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze loopt zo al een maand rond met zo'n prop in haar been 'ja nee je kan nog praten'.
hij heeft wel 2 voornamen hoorquote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Denk niet dat ze daar Kees-Jan heten.
Heb je een huisarts die praktijk in zijn huiskamer heeft? Is die kerel ook een maand naar Thailand?quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja had al voorgesteld dat been er maar af te hakken, maar als het bij haar is dan is het opeens wel een probleem
Maar dan krijg je zo'n bladerunnerbeen.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja had al voorgesteld dat been er maar af te hakken, maar als het bij haar is dan is het opeens wel een probleem
Youssouf-Mbembwa?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je een huisarts die praktijk in zijn huiskamer heeft? Is die kerel ook een maand naar Thailand?
Achmed-Ali?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet altijd een vervanger krijgen.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ja is een eenmanspraktijk
vorige keer toen ik de eerste keer voor dit ging was er wel een vervanger van hem maar weet niet waarom dat was
Maar die huisartsen komen ook om in het werk dus misschien was er geen vervanger te vinden ook
Zien er toch best tof uitquote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan krijg je zo'n bladerunnerbeen.
Wel handig voor muggenbultenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Staat wat minder onder een leuk jurkje.
Ja, in Drente. Daar wonen 3 mensen en een paar ratjes.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee waarom zou ik. Hier is dat altijd gewoon goed geregeld.
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, in Drente. Daar wonen 3 mensen en een paar ratjes.
Kan prima. En je hoeft ze niet te scheren.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jawel joh, zou d'r gewoon prima staanquote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar heb ik google voor en dan is het antwoord JA.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:09 schreef UitStraling het volgende:
Ik pleit voor minimaal vier miljoen huisartsen in Nederland om alle vragen aangaande "Heb ik een levensbedreigende ziekte? te beantwoorden.
Wat perfect.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan prima. En je hoeft ze niet te scheren.
Dat mag ik niet meer van de huisarts.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar heb ik google voor en dan is het antwoord JA.
Jade en Miriam heten de mijne in R'dam.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou, probleem opgelost.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:11 schreef bitterbal het volgende:
zag een keer een roze glitteren been prothese ding, zag er wel vet uit
Net de echte wereld, dat Drentequote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:10 schreef Ama het volgende:
Hebben we ook gewoon een dikke huisartsentekort hoor.
quote:
M'n zus had gister zoiets van OMG JE MOET BOVEN DE 40 TWEE KEER PER JAAR JE BLOEDDRUK METEN.quote:
Snap ik wel ja.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n zus had gister zoiets van OMG JE MOET BOVEN DE 40 TWEE KEER PER JAAR JE BLOEDDRUK METEN.
En m'n moeder heeft zo'n apparaat dus zij meten, was prima.
'Nu jij CL!'
Hahaha fuck nee. Ik ga daar niet thuis mee lopen kloten.
nu wel jaquote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan ze wel sneller bedienen, gok ik.
ja veel scherper zal het niet zijnquote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo'n aardappelschilmesje uit de grabbelton van Xenos?
Tandartsovername hier was ook enorm vaag. Snapte er geen ene zak van. Ik was niet de enige want blijkbaar stonden er mensen op de dag van hun afspraak voor het verkeerde gebouwquote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:12 schreef LTVDK het volgende:
Hier was vorig jaar de huisarts plots overleden, hebben ze snel een vervangende uit België gehaald. Al gok ik dat die binnenkort weg is gezien de nogal wazige onduidelijke brief vanuit de huisartsenpraktijk over aankomende wijzigingen.
Stuurt iedereen die moeite heeft met poepen door naar de seksuoloogquote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:12 schreef LTVDK het volgende:
Hier was vorig jaar de huisarts plots overleden, hebben ze snel een vervangende uit België gehaald. Al gok ik dat die binnenkort weg is gezien de nogal wazige onduidelijke brief vanuit de huisartsenpraktijk over aankomende wijzigingen.
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:12 schreef LTVDK het volgende:
Hier was vorig jaar de huisarts plots overleden
Moest gnorken om mijn eigen grapquote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stuurt iedereen die moeite heeft met poepen door naar de seksuoloog
Ja was ook allemaal heel vaag er omheen, geen idee hoe of wat er nu precies is gebeurdquote:
Ik snap hem ook nu pas.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moest gnorken om mijn eigen grap
Niet eens een AH?quote:
quote:
Het lijkt mij heel raar.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja was ook allemaal heel vaag er omheen, geen idee hoe of wat er nu precies is gebeurd
Ja, hij spreekt wel gewoon Nederlands hoorquote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:16 schreef Makrelis het volgende:
[..]
EHBO-post = skadestuen oftewel schadekamer.
Heeft die wel heel de wachtkamer volstaan met Lego?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, hij spreekt wel gewoon Nederlands hoor![]()
Aaardige man.
Op je 22ste al arts zijn. Oké Doogie.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:18 schreef bitterbal het volgende:
onze laatste jongen uit de afwas zei dat hij arts was in pakistan en voelde zich veel beter dan ons allemaal
nou goed is hij ontslagen
anders had ik hem kunnen vragen. al was die pas 22
Helemaal niksquote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft die wel heel de wachtkamer volstaan met Lego?
hij knipte met zijn vingers als hij wat wilde drinkenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op je 22ste al arts zijn. Oké Doogie.
Hier ookquote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:18 schreef Makrelis het volgende:
Tegenwoordig is het wel goed geregeld hier op de Zalmplaat. Huiartsenpost is een flink nieuw pand met ook een apotheek en een hele zooi artsen.
"Ik ben geen gynaecoloog maar ik kan wel even kijken hoor"quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:18 schreef bitterbal het volgende:
onze laatste jongen uit de afwas zei dat hij arts was in pakistan en voelde zich veel beter dan ons allemaal
We hebben mensen teveelquote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:10 schreef Ama het volgende:
Hebben we ook gewoon een dikke huisartsentekort hoor.
uhmm het is mijn been hoor dokter uitstralingquote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Ik ben geen gynaecoloog maar ik kan wel even kijken hoor"
Ik had ‘m even de wiki laten zien waarop staat dat we dat gekke kaste-systeem hier niet hebbenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:18 schreef bitterbal het volgende:
"Gratis extra service en check nu u hier toch ligt"quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
uhmm het is mijn been hoor dokter uitstraling
Uitstraling werkt toch niet in de afwas?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:18 schreef bitterbal het volgende:
Hier ookquote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hier ookHuisartsen, apotheek, fysio, prikpost: zit vanalles.
Glas drinken in z'n gezicht.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij knipte met zijn vingers als hij wat wilde drinken
Ja hij zei ook tegen collega's dat hij beter was omdat die een arts wasquote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Glas drinken in z'n gezicht.
Wat is dit nou weer?
Die Pakistanen gooien dan accuzuur terug.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Glas drinken in z'n gezicht.
Wat is dit nou weer?
Handig hoor. En mijn apotheek heeft nu een soort automatiek waar je ook na sluitingstijd bestellingen uit kunt halenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier ookZilveren kruis zit er volgens mij ook in. Apotheek, fysio, prikpost maar alleen 's ochtends vroeg, twee huisartsen en een tandarts, en volgens mij wel meer.
Waar halen die mensen die onzin vandaan?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja hij zei ook tegen collega's dat hij beter was omdat die een arts was
iedereen haatte hem intens
was ook gevlucht uit oekraine trouwens en zo bij ons terecht gekomen
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja hij zei ook tegen collega's dat hij beter was omdat die een arts was
iedereen haatte hem intens
was ook gevlucht uit oekraine trouwens en zo bij ons terecht gekomen
Had de apotheek waar ik ooit werkte ook, van die kluisjesquote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Handig hoor. En mijn apotheek heeft nu een soort automatiek waar je ook na sluitingstijd bestellingen uit kunt halen
Goed, dan beter eerst met aambeelden gooien, kunnen ze dat tweede niet meer doen.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die Pakistanen gooien dan accuzuur terug.
Kun je dan kiezen tussen een kroket en je medicijnen?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Handig hoor. En mijn apotheek heeft nu een soort automatiek waar je ook na sluitingstijd bestellingen uit kunt halen
Gerries sms-dienstenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had de apotheek waar ik ooit werkte ook, van die kluisjesMoest ik alles er 's ochtends inzetten en een sms sturen.
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die Pakistanen gooien dan accuzuur terug.
Ik las dat er toch wel wat good guys with a gun bij die basisschool waren die blijkbaar niet zoveel actie ondernomen hebben.quote:
Ik maakte er vaak wel wat leuks van. M'n collega kon niet foutloos schrijven dus als zij het deed zat ik daar vanquote:
Ja wat daar allemaal mis is gegaan als je het zo hoortquote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik las dat er toch wel wat good guys with a gun bij die basisschool waren die blijkbaar niet zoveel actie ondernomen hebben.
Dat zijn toch automatische berichtjes?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik maakte er vaak wel wat leuks van. M'n collega kon niet foutloos schrijven dus als zij het deed zat ik daar van
*smst*quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:28 schreef CherryLips het volgende:
sms 'gerrie aan' naar 666 voor meer leuke berichtjes.
Er waren er twee, eentje met de code en eentje met gewoon een tekst van 'uw medicijnen liggen voor u klaar'. En die tekst kon je aanpassen. Meestal elke dag gewoon hetzelfde.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat zijn toch automatische berichtjes?
Ik dacht dat mensen met wapens altijd zo'n helden waren?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik las dat er toch wel wat good guys with a gun bij die basisschool waren die blijkbaar niet zoveel actie ondernomen hebben.
“Uw psychosepillen liggen klaar. U vindt de automatiek rechts van de roze olifantjes.”quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er waren er twee, eentje met de code en eentje met gewoon een tekst van 'uw medicijnen liggen voor u klaar'. En die tekst kon je aanpassen. Meestal elke dag gewoon hetzelfde.
Een giraffe kan een tong van een halve meter hebben.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Olifanten zijn de enige zoogdieren die niet kunnen springen.
En CL.
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En CL.
Het weer is niet zo mooi, maar half NL is wel vrij.. dus geen peil op te trekken.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:38 schreef bitterbal het volgende:
Denken jullie dat half nederland vandaag weer op bezoek gaat in de horeca?
Hier schijnt de zon vooralsnog.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het weer is niet zo mooi, maar half NL is wel vrij.. dus geen peil op te trekken.
Gisteren hingen de mensen met de benen buiten op menig terras ende restaurant alsook den bruine kroeg en hippe tent.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het weer is niet zo mooi, maar half NL is wel vrij.. dus geen peil op te trekken.
nijlpaarden wel?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En CL.
Waarom geeft een drukke lunch van gister problemen met de bezetting van vandaag?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:41 schreef bitterbal het volgende:
onze lunch gisteren was zo drukdus in de app vroegen we of vandaag iemand extra kon werken maar das niet gelukt
Deze helft in elk geval nietquote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:38 schreef bitterbal het volgende:
Denken jullie dat half nederland vandaag weer op bezoek gaat in de horeca?
omdat we denken dat het misschien vandaag ook weer zo druk wordt maar er is niet op ingeroosterd, net zoals gisterenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Waarom geeft een drukke lunch van gister problemen met de bezetting van vandaag?
Oh op die manier. Ik las hem anders.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
omdat we denken dat het misschien vandaag ook weer zo druk wordt maar er is niet op ingeroosterd, net zoals gisteren
Gewoon minder tafels dekkenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
omdat we denken dat het misschien vandaag ook weer zo druk wordt maar er is niet op ingeroosterd, net zoals gisteren
Met je kloppende beenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:45 schreef bitterbal het volgende:
maar goed kan niet harder met tomatensoep gooien dan ik al doe ;P
Minder mensen binnen laten danquote:
Maar bij jou is het je derde en niet je rechterquote:
Eigenaar staat waarschijnlijk met een schoenlepel zoveel mogelijk mensen naar binnen te prakken.quote:
Er mag wel meer nietquote:
Te weinig met de creditcard gewapperd denk ik.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is je Moldovaanse een weekje naar huis?
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Te weinig met de creditcard gewapperd denk ik.
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bulldozer.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eigenaar staat waarschijnlijk met een schoenlepel zoveel mogelijk mensen naar binnen te prakken.
Vandaar die PS5quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee die komt savonds als die komtquote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komt de eigenaar ook toevallig eten vanmiddag? Dat zou het wel compleet maken.
Gezellig met een groepje van 12 vrienden die allemaal kosteloos mogen bestellenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
ja zo gaat dat wel. en dan aan het einde van de periode krijgt hij de cijfertjes en schrikt hij van zijn eigen dineetjesquote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gezellig met een groepje van 12 vrienden die allemaal kosteloos mogen bestellen
Of zo'n clubje van dertig recensenten van de Michelinster.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En hij komt op twee kamelen, als hij komtquote:
die hebben bij ons echt niets te zoeken hoor :pquote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of zo'n clubje van dertig recensenten van de Michelinster.
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zo gaat dat wel. en dan aan het einde van de periode krijgt hij de cijfertjes en schrikt hij van zijn eigen dineetjes
Beetje geld witwassen.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zo gaat dat wel. en dan aan het einde van de periode krijgt hij de cijfertjes en schrikt hij van zijn eigen dineetjes
quote:¤ 120,- voor een strippenkaart van 6 lessen van 2,5 uur
Inclusief: Klei, keramisch pigment, stoken, koffie en thee
Klinkt als een enorme plakboel.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En hij komt op twee kamelen, als hij komt
Niet?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die hebben bij ons echt niets te zoeken hoor :p
Zag ik ook een keer in zo'n 'red mijn hotel' programma, dat de eigenaar heel de tijd allemaal vrienden gratis liet eten en slapen in zijn hotel en hij zelf allemaal kunstige dingen kocht om het hotel aan te kleden. Af en toe werkte die dan mee in het restaurant en dan wilde die ook een deel van de fooienpot en zulk soort geintjesquote:
ach die man is niet slecht. misschien wat onhandig voor ons:Pquote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Als ik jouw verhalen lees, snap ik waarom steeds minder mensen in de horeca willen werken
Leek me misschien wel leuk, maar ik ben te oud en te snel afgeleid om er echt iets leuks van te maken denk ik.quote:
ook dat nogquote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zag ik ook een keer in zo'n 'red mijn hotel' programma, dat de eigenaar heel de tijd allemaal vrienden gratis liet eten en slapen in zijn hotel en hij zelf allemaal kunstige dingen kocht om het hotel aan te kleden. Af en toe werkte die dan mee in het restaurant en dan wilde die ook een deel van de fooienpot en zulk soort geintjes
Die nichten met die containers vol ‘antiek’?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zag ik ook een keer in zo'n 'red mijn hotel' programma, dat de eigenaar heel de tijd allemaal vrienden gratis liet eten en slapen in zijn hotel en hij zelf allemaal kunstige dingen kocht om het hotel aan te kleden. Af en toe werkte die dan mee in het restaurant en dan wilde die ook een deel van de fooienpot en zulk soort geintjes
Te oud voor pottenbakken?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leek me misschien wel leuk, maar ik ben te oud en te snel afgeleid om er echt iets leuks van te maken denk ik.
Maj, maar soms lijkt het toch wel op uitbuiting hoorquote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ach die man is niet slecht. misschien wat onhandig voor ons:P
Ja die ja, dat die voor een ton aan kunst ofzo heeft gekocht en dat er dan een taxateur langskomt die het op net een paar duizend schatquote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die nichten met die containers vol ‘antiek’?
Te oud zal wel meevallen, toch?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leek me misschien wel leuk, maar ik ben te oud en te snel afgeleid om er echt iets leuks van te maken denk ik.
nou ja werkdruk is nu wat hoog ja. te hoog misschien maar denk niet dat er slechte intenties zijn van zijn kantquote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maj, maar soms lijkt het toch wel op uitbuiting hoor
Ja, briljante aflevering was dat. Eng griebusstelletje ook trouwensquote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die ja, dat die voor een ton aan kunst ofzo heeft gekocht en dat er dan een taxateur langskomt die het op net een paar duizend schat
Je bent nooit te oud om te leren tenzij je dement bentquote:
Misschien het leger inzetten in de horeca?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja werkdruk is nu wat hoog ja. te hoog misschien maar denk niet dat er slechte intenties zijn van zijn kant
Meer de 'passie' en de concentratie. Ik heb verder ook geen hobby's eigenlijk. Niks waar ik vol enthousiasme aan begin.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je bent nooit te oud om te leren tenzij je dement bent
Mja, je kan toch een maximaal aantal tafels toekennen per serveerster. En als je niet voldoende personeel hebt, minder tafels vullen?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja werkdruk is nu wat hoog ja. te hoog misschien maar denk niet dat er slechte intenties zijn van zijn kant
Ja maar dat kost geheeeld.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 10:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, je kan toch een maximaal aantal tafels toekennen per serveerster. En als je niet voldoende personeel hebt, minder tafels vullen?
Nee omdat we het allemaal wel doen is er geen grensquote:Op vrijdag 27 mei 2022 10:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, je kan toch een maximaal aantal tafels toekennen per serveerster. En als je niet voldoende personeel hebt, minder tafels vullen?
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 10:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee omdat we het allemaal wel doen is er geen grens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |