Ja hij zei ook tegen collega's dat hij beter was omdat die een arts wasquote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Glas drinken in z'n gezicht.
Wat is dit nou weer?
Die Pakistanen gooien dan accuzuur terug.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Glas drinken in z'n gezicht.
Wat is dit nou weer?
Handig hoor. En mijn apotheek heeft nu een soort automatiek waar je ook na sluitingstijd bestellingen uit kunt halenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier ookZilveren kruis zit er volgens mij ook in. Apotheek, fysio, prikpost maar alleen 's ochtends vroeg, twee huisartsen en een tandarts, en volgens mij wel meer.
Waar halen die mensen die onzin vandaan?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja hij zei ook tegen collega's dat hij beter was omdat die een arts was
iedereen haatte hem intens
was ook gevlucht uit oekraine trouwens en zo bij ons terecht gekomen
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja hij zei ook tegen collega's dat hij beter was omdat die een arts was
iedereen haatte hem intens
was ook gevlucht uit oekraine trouwens en zo bij ons terecht gekomen
Had de apotheek waar ik ooit werkte ook, van die kluisjesquote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Handig hoor. En mijn apotheek heeft nu een soort automatiek waar je ook na sluitingstijd bestellingen uit kunt halen
Goed, dan beter eerst met aambeelden gooien, kunnen ze dat tweede niet meer doen.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die Pakistanen gooien dan accuzuur terug.
Kun je dan kiezen tussen een kroket en je medicijnen?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Handig hoor. En mijn apotheek heeft nu een soort automatiek waar je ook na sluitingstijd bestellingen uit kunt halen
Gerries sms-dienstenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had de apotheek waar ik ooit werkte ook, van die kluisjesMoest ik alles er 's ochtends inzetten en een sms sturen.
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die Pakistanen gooien dan accuzuur terug.
Ik las dat er toch wel wat good guys with a gun bij die basisschool waren die blijkbaar niet zoveel actie ondernomen hebben.quote:
Ik maakte er vaak wel wat leuks van. M'n collega kon niet foutloos schrijven dus als zij het deed zat ik daar vanquote:
Ja wat daar allemaal mis is gegaan als je het zo hoortquote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik las dat er toch wel wat good guys with a gun bij die basisschool waren die blijkbaar niet zoveel actie ondernomen hebben.
Dat zijn toch automatische berichtjes?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik maakte er vaak wel wat leuks van. M'n collega kon niet foutloos schrijven dus als zij het deed zat ik daar van
*smst*quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:28 schreef CherryLips het volgende:
sms 'gerrie aan' naar 666 voor meer leuke berichtjes.
Er waren er twee, eentje met de code en eentje met gewoon een tekst van 'uw medicijnen liggen voor u klaar'. En die tekst kon je aanpassen. Meestal elke dag gewoon hetzelfde.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat zijn toch automatische berichtjes?
Ik dacht dat mensen met wapens altijd zo'n helden waren?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik las dat er toch wel wat good guys with a gun bij die basisschool waren die blijkbaar niet zoveel actie ondernomen hebben.
“Uw psychosepillen liggen klaar. U vindt de automatiek rechts van de roze olifantjes.”quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er waren er twee, eentje met de code en eentje met gewoon een tekst van 'uw medicijnen liggen voor u klaar'. En die tekst kon je aanpassen. Meestal elke dag gewoon hetzelfde.
Een giraffe kan een tong van een halve meter hebben.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Olifanten zijn de enige zoogdieren die niet kunnen springen.
En CL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |