SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Wat is dat nou weer voor een bozequote:
quote:Op donderdag 26 mei 2022 22:52 schreef FranticDJ het volgende:
RIP Andy Fletcher
Enjoy The endless Silence
Ja eigenlijk wel een uurtje of drie langer in bed was niet verkeerdquote:
Heerlijk, uitslapen.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 06:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel een uurtje of drie langer in bed was niet verkeerd
Morguhquote:Op vrijdag 27 mei 2022 07:10 schreef kwiwi het volgende:
Gisteren ineens veel bekende mensen overleden zeg
Dat lijkt mij wel een keer lekker.quote:
Ja, en dat wordt ook steeds vroeger. Vandaag was het zes uur maar het is ook wel eens half zes.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 07:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel een keer lekker.
Jij bent ook altijd wel vroeg wakker of niet?
Ellende is het dat vroege wakker wordenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 07:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, en dat wordt ook steeds vroeger. Vandaag was het zes uur maar het is ook wel eens half zes.
dat is wel heel erg..quote:Op vrijdag 27 mei 2022 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ellende is het dat vroege wakker worden
Ik sliep eerder twee drie uurtje aan een, tegenwoordig is het net een uur
Vervelend is dathequote:Op vrijdag 27 mei 2022 07:33 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is wel heel erg..
ik merk dat ik momenteel krap 5 uur slaap heb in een nacht, terwijl ik wel echt helemaal kapot ben einde van de dag
quote:
Morguhquote:
ik probeer rond 0:00 te gaan slapen meestal,deze week zo tuseen 2300 en 2330 geprobeerd maar dan werd ik vroeger wakker of nog veel eerder om dan nog even in slaap te vallenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vervelend is dathe
Ik ben wel eens om 21 uur naar bed gegaan maar dan zat ik helemaal vroeg beneden.
Probeer altijd tegen 23 uur te gaan slapen,
Mooi Kudt, dusquote:Op vrijdag 27 mei 2022 07:46 schreef mschol het volgende:
[..]
ik probeer rond 0:00 te gaan slapen meestal,deze week zo tuseen 2300 en 2330 geprobeerd maar dan werd ik vroeger wakker of nog veel eerder om dan nog even in slaap te vallen
en wat het veroorzaakt is een raadsel voor mij
ik ben in de 30 dus ouderdom lijkt mij niet de oorzaak(of dit is al de opmaat naar mijn ouderdom,dan ben ik hele dagen wakker over een jaar of 30
)
Je wordt oud, Schol.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 07:46 schreef mschol het volgende:
[..]
ik probeer rond 0:00 te gaan slapen meestal,deze week zo tuseen 2300 en 2330 geprobeerd maar dan werd ik vroeger wakker of nog veel eerder om dan nog even in slaap te vallen
en wat het veroorzaakt is een raadsel voor mij
ik ben in de 30 dus ouderdom lijkt mij niet de oorzaak(of dit is al de opmaat naar mijn ouderdom,dan ben ik hele dagen wakker over een jaar of 30
)
Het lost het woningtekort nog niet op, maar best een slagveldquote:Op vrijdag 27 mei 2022 07:10 schreef kwiwi het volgende:
Gisteren ineens veel bekende mensen overleden zeg
Dank uquote:
Was vorige week nog in Kiekduun, was lekker rustig met parkeren en kon hem zo achter het NH hotel kwijtquote:Op donderdag 26 mei 2022 13:22 schreef Haags het volgende:
@:4EverBlackEyed @:elan
De Haagse beek zat weer vol boomers.
Desondanks prima lunch verorberd 7.8/10
Ik heb een gammel oog ter overname? Zacht prijsje.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind de aanbieding in de TT een beetje pet, mag ik de andere aanbiedingen zien?
mja geen idee dus, misschien hakt die verhuizing er nog steeds in...quote:
das wel nicequote:MIjn vader is 92 die gaat om 21 uur naar bed om tv te kijken tot een uurtje of 01.00 uur gaat dan slapen tot 9.30 in de ochtend.
Dus je ziet het hoeft niet aan de leeftijd te liggen.
Mijn vader staat er ook om zes uur al naast. Of nog eerder als hij moet pissenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:05 schreef mschol het volgende:
[..]
mja geen idee dus, misschien hakt die verhuizing er nog steeds in...
[..]
das wel nice
een kennis van mij (+80) die is altijd rond 5 al wakker..
Hm... ruilen voor twee pijnlijke heupen?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een gammel oog ter overname? Zacht prijsje.
Wat heb je gedaan?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm... ruilen voor twee pijnlijke heupen?
Moeten wel zwarte ogen zijn, want: 4EBE!
Ik dacht dat 4EBE een verwijzing naar je bokscarrière wasquote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm... ruilen voor twee pijnlijke heupen?
Moeten wel zwarte ogen zijn, want: 4EBE!
Moeilijke standjes waarschijnlijkquote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan?
Hmm, ze zijn blauw
Nou ja, het staat wel bijzonder als je ene ooglkleur afwijkt van een ander.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan?
Hmm, ze zijn blauw
Ik teken er voor om om 7 uur wakker te wordenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 07:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik was vroeger een comaslaper die twee wekkers nodig had. Nu is zeven uur uitslapen.
Maar het is dus meestal zes uurquote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik teken er voor om om 7 uur wakker te worden
Ook en naar:quote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik dacht dat 4EBE een verwijzing naar je bokscarrière was
Graasiequote:
Ja zaterdag op zondag is vaak de beste slaap.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Van vrijdag op zaterdag kan ik mijn ogen niet meer open houden en ben ik op zaterdag vroeg (rond 8 uur) wakker.
Het uitslapen en nachtbraken gaat zaterdag op zondag wat beter.
Zo herkenbaarquote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja zaterdag op zondag is vaak de beste slaap.
Zondag op maandag de slechtste.
Volgens mij ben je jarig?quote:
Dit is bijzonder ingewikkelde materie maar het is vrijdag vandaag hè.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Van vrijdag op zaterdag kan ik mijn ogen niet meer open houden en ben ik op zaterdag vroeg (rond 8 uur) wakker.
Het uitslapen en nachtbraken gaat zaterdag op zondag wat beter.
Met strikquote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:LTVDK proficiat!
Heb je bitterbal op bed gehad vanmorgen?
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:30 schreef datismijnmening het volgende:
Zit ik om 22 uur keihard te gapen op de bank, zak ik bijna weg. Lig ik een uur later klaarwakker in bed
Ik denk makkelijk te verklaren door op vrijdag moe te zijn van de hele week en dan zaterdag wat beter op kunnen blijvenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is bijzonder ingewikkelde materie maar het is vrijdag vandaag hè.
Lekkere combinatie. Ook slagroom erbij?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:30 schreef dud0r het volgende:
Hallotjes
Gefeliciteerd luitenant van de kaas
Neem een lekker stukje kaas en wat mayo vandaag
Ditquote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:30 schreef datismijnmening het volgende:
Zit ik om 22 uur keihard te gapen op de bank, zak ik bijna weg. Lig ik een uur later klaarwakker in bed
Ik heb wel eens een Bossche Bol van een kilo gehad op bed op mijn verjaardag, instant zo misselijk als een pony.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:LTVDK proficiat!
Heb je bitterbal op bed gehad vanmorgen?
Dat lust hij wel dus nee.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekkere combinatie. Ook slagroom erbij?
Ik haal die gratis tompouce bij de Hema en vreet die 's avonds op in bed.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een Bossche Bol van een kilo gehad op bed op mijn verjaardag, instant zo misselijk als een pony.
Ik las hem voor de tweede keer zonder gaapogen en toen viel het snapkwartjequote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk makkelijk te verklaren door op vrijdag moe te zijn van de hele week en dan zaterdag wat beter op kunnen blijven
Bij de hema hier hebben ze geen gebaksafdelingquote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik haal die gratis tompouce bij de Hema en vreet die 's avonds op in bed.
Ik eet een Bossche Bol altijd in twee delen op.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een Bossche Bol van een kilo gehad op bed op mijn verjaardag, instant zo misselijk als een pony.
Wat is dat voor mislukte Hema?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij de hema hier hebben ze geen gebaksafdeling
Dan krijg je volgens mij stroopwafels.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij de hema hier hebben ze geen gebaksafdeling
Een heel kleintje in Buda dorpquote:
Krijg je dan geen oude slagroom?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik eet een Bossche Bol altijd in twee delen op.
Weet niet of die het waard zijn om speciaal daarvoor erheen te gaanquote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan krijg je volgens mij stroopwafels.
Gratis vreten.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet niet of die het waard zijn om speciaal daarvoor erheen te gaan
Benzine is niet gratisquote:
Je weet nooit hoe oud de slagroom is, als je een Bossche Bol kooptquote:
Een Bossche Bol van verontrustend vieze Jan.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je weet nooit hoe oud de slagroom is, als je een Bossche Bol koopt
Je kunt sowieso beter gewoon een roombroodje halen ipv zo'n bol, dan heb je tenminste smakelijke room ipv die slappe kleffe slagroomquote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je weet nooit hoe oud de slagroom is, als je een Bossche Bol koopt
Ik vind allebei wel lekkerquote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kunt sowieso beter gewoon een roombroodje halen ipv zo'n bol, dan heb je tenminste smakelijke room ipv die slappe kleffe slagroom
Hallo meneer de wandelende vetbolquote:
Lost alleen een beetje woningtekort voor rijken op vrees ikquote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het lost het woningtekort nog niet op, maar best een slagveld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |