SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Tja.... daar heb je wel een punt.quote:
Dat is de instelling!quote:Op donderdag 26 mei 2022 20:06 schreef livelink het volgende:
Starship - Nothing is gonna stop us now![]()
De plaat hierna kun je wel waarderen.quote:
Precies. Wie heeft liefde in vredesnaam uitgevonden?quote:Op donderdag 26 mei 2022 20:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja... na de slechte romance, merk je dat liefde pijn kan doen.![]()
[ afbeelding ]
Ik was het niet.quote:Op donderdag 26 mei 2022 20:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Precies. Wie heeft liefde in vredesnaam uitgevonden?
quote:Op donderdag 26 mei 2022 20:25 schreef MadMaster het volgende:
En ingetuned.
Was pas laat thuis na een 4 uur durende, afmattende (verloren) honkbalpartij in Bussum…
Balen dat jullie verloren hebben.quote:Op donderdag 26 mei 2022 20:25 schreef MadMaster het volgende:
En ingetuned.
Was pas laat thuis na een 4 uur durende, afmattende (verloren) honkbalpartij in Bussum…
De normaal middenmoter tegenstander heeft dit jaar vleugels en heeft geen enkele wedstrijd verloren.quote:
Weer uit of ook thuis?quote:Op donderdag 26 mei 2022 20:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zaterdag en zondag hopelijk revanche…
Vandaag waren ze er niet, geen zendtijd op donderdagmiddag.quote:
Hij stond bij mij genoemd als Lafleur.quote:Op donderdag 26 mei 2022 20:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even opgezocht en volgens mij heb je de verkeerde hoes gepost:
Dat was de cover versie, maar wat je net draaide klonk m.i. als het origineel…quote:Op donderdag 26 mei 2022 20:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Hij stond bij mij genoemd als Lafleur.
Hij lijkt wel een Ken barbie daar rechts.quote:
Maar welke van de de linkse heren is hij?quote:Op donderdag 26 mei 2022 20:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij lijkt wel een Ken barbie daar rechts.
Ik denk dat de dames ook niet helemaal meer zichzelf zijn…quote:Op donderdag 26 mei 2022 20:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij lijkt wel een Ken barbie daar rechts.
Onmiskenbaar die linksboven…quote:Op donderdag 26 mei 2022 20:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar welke van de de linkse heren is hij?
De meest rechtsequote:Op donderdag 26 mei 2022 20:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar welke van de de linkse heren is hij?
quote:
Ik denk dat we je goed geholpen hebben, Melting.quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2022 20:47 schreef livelink het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat we je goed geholpen hebben, Melting.
Nog even die heupen los schudden?quote:
Ik wel, jij niet.quote:Op donderdag 26 mei 2022 20:47 schreef livelink het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat we je goed geholpen hebben, Melting.
quote:Op donderdag 26 mei 2022 20:54 schreef livelink het volgende:
Queen - We are the champions.
Dit geldt niet voor Feyenoord
Hé Mad, ken jij toevallig de ezelopvang op Aruba ?quote:
Zeker en ook beheerster Desiree.quote:Op donderdag 26 mei 2022 20:58 schreef just me het volgende:
[..]
Hé Mad, ken jij toevallig de ezelopvang op Aruba ?
Iemand die ik van een cursus ken ik recentelijk naar Aruba gegaan om daar te helpen, hoe klein is de wereld!quote:Op donderdag 26 mei 2022 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeker en ook beheerster Desiree.
We hebben er een ezel geadopteerd en mw. MM ontwerpt kalenders e.d. voor ze…
Leuk, we gaan er eind dit jaar weer langs.quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:00 schreef just me het volgende:
[..]
Iemand die ik van een cursus ken ik recentelijk naar Aruba gegaan om daar te helpen, hoe klein is de wereld!
Daar is zij ookquote:Op donderdag 26 mei 2022 21:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leuk, we gaan er eind dit jaar weer langs.
Onze vrienden op Aruba zijn er ook vrijwilliger…
http://main.arubandonkey.org/portal/
Wel vrij van werk, maar drukke dag gepland.quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:02 schreef MadMaster het volgende:
Einde, over, uit!
Dank Melting!
Allemaal vrij morgen?
Het is de bedoeling dat ze daar heel lang gaat blijven, haar huis staat in de verkoop.quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Grappig.
Woont ze daar, logeert ze bij de Sanctuary of is/was ze er maar tijdelijk?
Oh, als ze er straks nog is, dan kom ik haar daar dan wel tegen.quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:04 schreef just me het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat ze daar heel lang gaat blijven, haar huis staat in de verkoop.
Doe ik zekerquote:Op donderdag 26 mei 2022 21:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oh, als ze er straks nog is, dan kom ik haar daar dan wel tegen.
Geef tegen die tijd anders nog even een seintje daaromtrent…
quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:02 schreef MadMaster het volgende:
Einde, over, uit!
Dank Melting!
Allemaal vrij morgen?
Wat voor een soort feest was dat?quote:Op donderdag 26 mei 2022 22:19 schreef MadMaster het volgende:
Achtergrondinfo: Ik heb deze set 6 jaar geleden gedraaid op een feest en heb de tracks in een playlist opgeslagen.
Ik draai nu live die tracks uit die playlist, maar dan in een totaal andere volgorde...
Een dance feest, in een loods op het industrieterrein langs het Amsterdams Rijnkanaal in Maarsen.quote:
Ik was met mijn ogen dictht onderuitgezakt aan het luisteren.quote:
quote:21:56 : Zolex - Night of the Running Man (K.O.B. Mix)
22:00 : Dirkie Coetzee and Misja Helsloot - We Are Trance
22:06 : Gordey Tsukanov - All I Have (Original Mix)
22:11 : Chris Cortez - Kamui (Original Mix)
22:16 : Antony Waldhorn - Sashimi (Mark Sixma & Klauss Goulart Remix)
22:22 : MST & Pacific Nation - Earth Above The Sun (Original Mix)
22:26 : Agnelli & Nelson - El Nino (Matt Darey 12 Mix)
22:33 : Roger Shah Feat. Moya Brennan - Morning Star (Original Club Mix)
22:38 : Rene Ablaze & Dirkie Coetzee - Amsterdam To Pretoria (Dirkie Coetzee Remix)
22:42 : Simon Bostock - Suraya (Original Mix)
22:47 : Dmitriy Bulakov - Blue Iceberg
22:52 : Bluskay - Resurrection (Original Mix)
22:58 : Kelly Andrew - Beyond the Stars (Orchestral Mix)
Beluister je dit dan hard of zachtjes?quote:Op donderdag 26 mei 2022 22:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik was met mijn ogen dictht onderuitgezakt aan het luisteren.
Alsjeblieft...quote:Op donderdag 26 mei 2022 23:03 schreef livelink het volgende:
Dit was lekker ontspannend MadMaster. Dank je wel
Ik heb hem op een gegeven moment zachter gezet.quote:Op donderdag 26 mei 2022 23:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Beluister je dit dan hard of zachtjes?
Bij mij staat het flink hard op de koptelefoon en de monitor speakers, anders kan ik zomaar in slaap vallen tijdens de rustige breaks...
Bon nuit!quote:Op donderdag 26 mei 2022 23:07 schreef livelink het volgende:
Mooi einde zo. En ook meteen het eind van de dag voor mij. Welterusten!
Dus op je vrije dag ben je nog vroeger dan normaal wakker?quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 05:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Dus op je vrije dag ben je nog vroeger dan normaal wakker?
Goedemorgen!
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 07:17 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik was al een tijdje wakker. Werd wakker om 1.30 en heb elk uur voorbij zien komen.
Tussendoor wel wat geslapen, maar helaas nooit lang.
Maar toch een goedemorgen.
Ja hoor. Zo meteen even met mijn vader koffie (in mijn geval thee) drinken.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 07:24 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Wat had je vandaag voor je drukke dag op de agenda staan? Hopelijk leuke dingen.
Nee, ik heb niks specifieks gepland. Ik zat er aan te denken om naar Tiel te gaan om even te winkelen en rond te kijken. Ik heb daar vroeger in de buurt gewoond en vond het altijd een leuke plaats.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 07:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja hoor. Zo meteen even met mijn vader koffie (in mijn geval thee) drinken.
En vanmiddag even op bezoek bij een kennis, en dan vanavond naar een afscheidsconcert in Arnhem. Verwacht dat het een latertje wordt voor ik terug thuis ben. Ergens tussen 12 en 1.
Heb jij nog iets leuks op het programma staan vandaag?
Dan zou ik dat vooral doen.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 07:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik heb niks specifieks gepland. Ik zat er aan te denken om naar Tiel te gaan om even te winkelen en rond te kijken. Ik heb daar vroeger in de buurt gewoond en vond het altijd een leuke plaats.
Maak er een leuke dag van livelink!quote:
Jij ook een fijne dag en veel plezier bij het concert vanavondquote:
Dank je.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 07:59 schreef just me het volgende:
[..]
Jij ook een fijne dag en veel plezier bij het concert vanavond
Je vergat ze te dippen in chocola. Maar gelukkig hou ik niet zo van chocola.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:00 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag een heerlijke sprits:
[ afbeelding ]
Tast toe; er zijn er genoeg!
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Je vergat ze te dippen in chocola. Maar gelukkig hou ik niet zo van chocola.
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:30 schreef brother52 het volgende:
Ben ik de enige die vandaag moet werken aanwezig moet zijn?
Dat is vrijdags meestal zo, voor mijn eigen taak is het vooral 's middags erg rustig. Dan is het vooral andere dingen zoeken om te doen... of collega's van hun werk houden.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:32 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Daarom hoef je vandaag ook niet te werken. Hoef je alleen maar aanwezig te zijn.
Wat vervelend voor je.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is vrijdags meestal zo, voor mijn eigen taak is het vooral 's middags erg rustig. Dan is het vooral andere dingen zoeken om te doen... of collega's van hun werk houden.
Dat is beter. Wat voor festival is het?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:37 schreef anotherRandomdude het volgende:
Ik heb een activiteit vandaag![]()
Straks naar Tytsjerk voor een festival.
Middeleeuws / Steampunk , nog niet eerder naar zo iets gegaan dus ben wel benieuwd.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is beter. Wat voor festival is het?
Veel plezier dan alvast.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:40 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Middeleeuws / Steampunk , nog niet eerder naar zo iets gegaan dus ben wel benieuwd.
Goede keus om vandaag te gaan. Gister speelde Piter Wilkens daar... de vloek van Fryslân.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:37 schreef anotherRandomdude het volgende:
Ik heb een activiteit vandaag![]()
Straks naar Tytsjerk voor een festival.
Geniet ervanquote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:30 schreef MadMaster het volgende:
Morning!![]()
Vanmiddag naar een meeting in Alkmaar met de whiskyfreaks waarmee we de afgelopen 2 jaar vele online whisky tastings hebben gedaan, die we afsluiten met een whiskydiner bij Schots restaurant Hielander.
Voor daarna maar een B&B geboekt, het kan laat worden…
Om eerlijk te zijn zie ik er enorm tegenop om die zakken grint te sjouwen. We hebben wel een steekkarretje maar toch!quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Iedereen heeft leuke plannen. Ik hou het rustig vandaag, want morgen moeten we naar de andere kant van de wereld voor de vloerenboer
Ik zou het ook niet zelf gaan doen nee, ik vond het sjouwen met zakken tuinaarde voor mijn vorige tuin al een drama.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:58 schreef just me het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn zie ik er enorm tegenop om die zakken grint te sjouwen. We hebben wel een steekkarretje maar toch!
Mijn broer heeft het plan gewijzigd. We zien elkaar bij de grintzaak..quote:Op vrijdag 27 mei 2022 10:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet zelf gaan doen nee, ik vond het sjouwen met zakken tuinaarde voor mijn vorige tuin al een drama.
Maar wel leuk om je broer weer te zien en vooral thuis te ontvangen toch?
Dat is best wel jammer, lijkt me.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 10:10 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn broer heeft het plan gewijzigd. We zien elkaar bij de grintzaak..
Mijn lievelingskoekquote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:00 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag een heerlijke sprits:
[ afbeelding ]
Tast toe; er zijn er genoeg!
Werk je morgen ook?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:46 schreef brother52 het volgende:
[..]
Goede keus om vandaag te gaan. Gister speelde Piter Wilkens daar... de vloek van Fryslân.
Morgen Baldrs Draumar, die zijn wel leuk.
Mooi zo. Je hebt ook een heerlijke tuin om in te zittenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 15:13 schreef just me het volgende:
Alles is helemaal goedgekomen, het graf ziet er weer super verzorgd uit en na afloop hier de tuin koffie gedronken en lekker bijgekletst
het waaide behoorlijk maar het goed om even uit te rustenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 15:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Mooi zo. Je hebt ook een heerlijke tuin om in te zitten
Ik was het niet van plan maar als je weet hoe laat jullie er zijn, kan ik er voor zorgen dat ik er dan ook ben. Het is hier toch om de hoek en ik moet toch ook de deur uit om wat andere dingen te halen.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 10:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Werk je morgen ook?
Kans dat we morgen even een klein stukje omrijden.
We komen in ieder geval dwars door je dorp.
Goedemorgen.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 07:21 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Wat was je weer vroeg Melting, je kon toch uitslapen na je concert ?
Ik ga straks golfen en als ik thuiskom zijn Merel en de kabouters hierquote:Op zaterdag 28 mei 2022 07:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Ik zou uit kunnen slapen, als ik kon slapen. Maar ja.... als ik toch wakker ben, dan kan ik net zo goed op staan.
Ik was al rond 5 uur wakker, dus heb al een beetje uitgeslapen.
Ga jij nog iets leuks doen vandaag?
Gezellig hoor.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 08:01 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga straks golfen en als ik thuiskom zijn Merel en de kabouters hier![]()
De tuin wordt daar opgeknapt en de kinderen én hond mogen niet naar buiten dus komen ze gezellig hier naar toe
En dat is beter dan binnen zittenquote:Op zaterdag 28 mei 2022 08:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Gezellig hoor.
En lekker weer, dus kunnen jullie ook lekker een stukje wandelen.
Ga ik doen. Zo meteen even wat nieuwe kleding kopen, en vanmiddag even met een buurman wat tuinstoelen kopen voor op de binnenplaats hier.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 08:08 schreef just me het volgende:
[..]
En dat is beter dan binnen zitten
Doe rustig aan vandaag jij
Goedemorgen livelink.quote:
Nee, niet echt. Heb mijn dochter beloofd dat ik haar zal helpen met een schoolopdracht.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 08:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Jij nog iets leuks gepland voor vandaag?
Wat zal jij blij zijn als haar school erop zit.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 08:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Heb mijn dochter beloofd dat ik haar zal helpen met een schoolopdracht.
Hierna nog 1 jaar, waarvan een half jaar stage.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 08:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat zal jij blij zijn als haar school erop zit.
Hoeveel jaar moet ze nog?
Heel herkenbaar. Nog een half jaartje afzien m.b.t. je dochter dus. Of gaat ze doorleren en moet je nog meer mee helpen?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Hierna nog 1 jaar, waarvan een half jaar stage.
Maar inderdaad zal ik blij zijn als ze klaar is. Ik vind het helemaal niet erg om iemand te helpen, maar haar opleiding is precies iets waar ik zelf heel slecht in ben. Zelfde geldt ook voor mijn zoon trouwens. Beiden hebben ze een opleiding gekozen waar veel geknutseld en gesleuteld moet worden en in mijn hoofd kan ik een heleboel, maar er is een disconnect tussen mijn hersens en mijn handen als het om uitvoering gaat.
Ja, ze wil inderdaad hierna een hbo-opleiding gaan doen. En dan iets heel anders. Ze zit te denken aan sociaal werk of toegepaste psychologie. Maar ja, ze moet wel eerst een mbo-diploma hebben voordat ze verder kan, dus ze moet nog even doorbijten (en ik dus ook).quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Heel herkenbaar. Nog een half jaartje afzien m.b.t. je dochter dus. Of gaat ze doorleren en moet je nog meer mee helpen?
Altijd fijn als een nieuw festival niet tegenvalt.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 11:14 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedemorgen
Was erg leuk gisteren, nog een paar boeken gekocht dus voorlopig weer genoeg te lezen.
Hoi Raf, tip van mijn kant. Verheug je nou niet teveel, want dan schiet je weer in zo'n zwart gat als er ook maar iets tegenvalt. Probeer je verwachtingen van je nieuwe fiets realistisch te houden.quote:
quote:Programma voor vandaag:
19:00 uur: DJ11 - Modus Operandi
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
Zijn nog 2 andere dingetjes die ook op 1 juni komen.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 15:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoi Raf, tip van mijn kant. Verheug je nou niet teveel, want dan schiet je weer in zo'n zwart gat als er ook maar iets tegenvalt. Probeer je verwachtingen van je nieuwe fiets realistisch te houden.
Ik vrees dat ik niet echt veel van jouw show mee ga krijgen. Druk met kinderen hier thuis.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 15:44 schreef DJ11 het volgende:
Goedemiddag
Vanavond gaat het dan toch echt gebeuren: een DJ11-uitzending. Hopelijk geen storingen of andere zaken die roet in het eten gooien.
[..]
Mijn tip blijft gewoon staan. Je moet jezelf niet opfokken met verwachtingen. Dat pakt snel verkeerd uit.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 16:39 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zijn nog 2 andere dingetjes die ook op 1 juni komen.
Hoe time ik dat ook weer
Kan gebeuren, geen punt.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 16:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik niet echt veel van jouw show mee ga krijgen. Druk met kinderen hier thuis.
Jullie zijn ook nog echt eerder thuis dan ikquote:Op zaterdag 28 mei 2022 16:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Gezellige minimeet met brother gehad, we kregen een rondleiding achter de schermen
Leukquote:
Helaas, voor hem.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 18:13 schreef Tjoent het volgende:
Als Rhys Lewis - Alone is, is dat zonder romantiek
Dit kent toch nietquote:Op zaterdag 28 mei 2022 18:14 schreef DJ11 het volgende:
[..]
+1 scherp weer. De TT was mij nog helemaal niet opgevallen.
Hoi Hoiquote:Op zaterdag 28 mei 2022 18:16 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedenavond
Luister vanaf nu mee
Welkom aRdquote:Op zaterdag 28 mei 2022 18:16 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedenavond
Luister vanaf nu mee
Ik zal het proberen. Wel wat lastig tijdens het radiomaken...quote:Op zaterdag 28 mei 2022 18:19 schreef Tjoent het volgende:
Wel elk uur minimaal een minuut opstaan en bewegen, mensen![]()
Anders takelen we af en dat kost te veel ziektekosten
Je 'moet' nog zo'n 40 jaar mee, Letteringquote:Op zaterdag 28 mei 2022 18:19 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik zal het proberen. Wel wat lastig tijdens het radiomaken...
Dat is te hopen. Ik ben even opgestaanquote:Op zaterdag 28 mei 2022 18:22 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Je 'moet' nog zo'n 40 jaar mee, Letteringhup hup, joe ken doe it
Staat meer leuks op dat album. En er komen dus nog twee delen aan. Het teasen van het tweede deel is inmiddels begonnen.quote:
Best een geslaagd mixje. De originele Soft Cell-uitvoering is ook wel online te vinden, maar deze remix maakt het nummer een stuk beter luisterbaar.quote:
Klonk leuk!quote:Op zaterdag 28 mei 2022 18:28 schreef DJ11 het volgende:
De Pet Shop Boys bezochten een Soft Cell-concert, beide duo's raakten aan de praat en dat leidde tot een PSB-remix van een nieuw Soft Cell-nummer, dat uiteindelijk als een samenwerking is uitgebracht. Bij BBC Radio 2 verkozen tot de equivalent van de Radio 2 TopSong...
• Soft Cell & Pet Shop Boys - Purple Zone
Met de groeten aan Always On My Mind
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 28 mei 2022 18:31 schreef livelink het volgende:
Even ingetuned voor korte break van schoolwerk dochter.
Wel echt opgeschoten vandaag. Ze moest nog 4 grote opdrachten doen voor de eind van het schooljaar + een examen voor Nederlands aanstaand vrijdag en ze zag het niet meer zitten. Was ook het complete overzicht kwijt.
Dus afgesproken dat ze naar ons zou komen om het samen te bekijken. Inmiddels de 4 opdrachten bekeken en het examen voor Nederlands besproken en alles uitgesplitst in behapbare brokken.
Eén opdracht nu bijna klaar, met twee anderen hebben we een begin gemaakt en de enige opdracht die ze volgend jaar mag herkansen kort besproken om een beginnetje te maken, maar die reserveren we dan voor de herkansing.
Net beloond met de mededeling dat de stress nu een stuk minder is.
Wat fijn dat je kon helpen. Iedereen heeft een livelink nodig zo nu en danquote:Op zaterdag 28 mei 2022 18:31 schreef livelink het volgende:
Even ingetuned voor korte break van schoolwerk dochter.
Wel echt opgeschoten vandaag. Ze moest nog 4 grote opdrachten doen voor de eind van het schooljaar + een examen voor Nederlands aanstaande vrijdag en ze zag het niet meer zitten. Was ook het complete overzicht kwijt.
Dus afgesproken dat ze naar ons zou komen om het samen te bekijken. Inmiddels de 4 opdrachten bekeken en het examen voor Nederlands besproken en alles uitgesplitst in behapbare brokken.
Eén opdracht nu bijna klaar, met twee anderen hebben we een begin gemaakt en de enige opdracht die ze volgend jaar mag herkansen kort besproken om een beginnetje te maken, maar die reserveren we dan voor de herkansing.
Net beloond met de mededeling dat de stress nu een stuk minder is.
Wat voor genre valt dit dan onder?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 18:35 schreef DJ11 het volgende:
Ik hou normaal helemaal niet van dit genre, maar dit liedje is een uitzondering. Geen idee hoe dat komt. Misschien de titel?
• The Reklaws feat. Jake Owen - 11 Beers
www.anoniemealcoholisten.nlquote:Op zaterdag 28 mei 2022 18:35 schreef DJ11 het volgende:
Ik hou normaal helemaal niet van dit genre, maar dit liedje is een uitzondering. Geen idee hoe dat komt. Misschien de titel?
• The Reklaws feat. Jake Owen - 11 Beers
Country-pop/rock, zoiets...quote:Op zaterdag 28 mei 2022 18:36 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Wat voor genre valt dit dan onder?
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 18:41 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je had die link wel érg snel gevonden, trouwens.
+1quote:
Klopt. Ik heb al deze nummers eerder gedraaid.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 18:56 schreef livelink het volgende:
[..]
+1
Maar heb het ook al eerder gehoord in een show van DJ11
Ik heb lang niet alles gehoord en het meeste kende ik al wel. Maar Soft Cell samen met PSB vond ik wel heel lekker.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 18:56 schreef DJ11 het volgende:
Als jullie dit uur ook maar één liedje hebben gehoord waarvan je denkt "dat zou ik nog weleens willen horen", is mijn opzet al geslaagd.
De laatste van dit extra blok:
• Isak Danielson - Good Things Come To Those Who Wait
Dan is je opzet zeker geslaagd, zat veel toffe muziek tussenquote:Op zaterdag 28 mei 2022 18:56 schreef DJ11 het volgende:
Als jullie dit uur ook maar één liedje hebben gehoord waarvan je denkt "dat zou ik nog weleens willen horen", is mijn opzet al geslaagd.
De laatste van dit extra blok:
• Isak Danielson - Good Things Come To Those Who Wait
Die hoorde ik pas 2 minuten later. Maar even herstarten dusquote:
Oh, de reden heb ik even gemist, geloof ik.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 19:01 schreef DJ11 het volgende:
Uiteraard - om trieste redenen - begint deze uitzending met:Depeche Mode - People Are People
Klopt jaquote:
De toetsenist is overledenquote:Op zaterdag 28 mei 2022 19:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, de reden heb ik even gemist, geloof ik.
Dat kenten we niet hebbenquote:Op zaterdag 28 mei 2022 19:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Die hoorde ik pas 2 minuten later. Maar even herstarten dus
Zeker. Tot dusver hun enige nummer in mijn persoonlijke top 250, maar ik denk dat dat bij de volgende editie gaat veranderen.quote:
Is zeker ook niet verkeerd. Ben ook wel fan van Personal Jesus. En van een specifiek ander nummer, waar ik nu nog niet te veel over kan zeggen.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 19:08 schreef Tjoent het volgende:
World in My Eyes is ook heel prettig, vind ik althans
Geweldig. Het moment dat de camera op hem inzoomt en dat de mensen op de grote schermen in het stadion die kop zien.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 19:10 schreef Tjoent het volgende:
Dat is ook alweer zo'n 10 jaar geledenmet die snijboon.
Ik ookquote:Op zaterdag 28 mei 2022 19:13 schreef livelink het volgende:
Deze vind ik wel echt fijner dan Chariots of Fire.
Dat was een mooi nummer om binnen te komenquote:Op zaterdag 28 mei 2022 19:17 schreef DJ11 het volgende:
Deze stond weer eens op de rol en vond ik wel mooi achter dit blokje passen.Boy George - The Crying Game
Welkomquote:Op zaterdag 28 mei 2022 19:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat was een mooi nummer om binnen te komen
Goedenavondquote:Op zaterdag 28 mei 2022 19:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Goedenavond Symphonicquote:Op zaterdag 28 mei 2022 19:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Kom ik zo ook nog op.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 19:21 schreef livelink het volgende:
Finland had wel hoger mogen eindigen. Aan mij heeft het niet gelegen. Heb nog op hen gestemd (naast een stem op Space Man)
Zout en Peper?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 19:32 schreef DJ11 het volgende:
Er is van dit nummer een cover gemaakt. Ik weet alleen niet meer door wie. Ergens in de 90s, denk ik.
Nee, ik snap de associatie, maar dit is:quote:Op zaterdag 28 mei 2022 19:34 schreef Tjoent het volgende:
I just died in your arms tonight - cutting crew?
Elfjecity?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 19:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben er ook hoor, maar een beetje gesloopt na een bezoekje aan de vloerenzaak in Elfjecity en toen via de kringloop waar brother werkt weer terug naar huis
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 19:38 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Elfjecity?
Ah... wacht... als in: Zwollywood?
Glad you like it. Het is ook van mijn persoonlijke favorieten momenteel. Ik denk dat dit hoog in mijn jaarlijst gaat eindigen.quote:
Zolang je het maar uit je hoofd laat om David Hasselhof te gaan draaienquote:Op zaterdag 28 mei 2022 19:45 schreef DJ11 het volgende:
Acteurs die ook kunnen zingen. Dit is er eentje. Later in de uitzending komt er nog eentje langs. Ik ben benieuwd hoe ver ik zou komen met een thema-uitzending...Nicolas Maury - Prémices (edit)
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 19:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Zolang je het maar uit je hoofd laat om David Hasselhof te gaan draaien
Het zou verboden moeten worden, al die mensen met meerdere talenten.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 19:45 schreef DJ11 het volgende:
Acteurs die ook kunnen zingen. Dit is er eentje. Later in de uitzending komt er nog eentje langs. Ik ben benieuwd hoe ver ik zou komen met een thema-uitzending...Nicolas Maury - Prémices (edit)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |