Grappig.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 19:00 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Laat je moeder dit maar niet lezen ouwe incel
Heb precies hetzelfde. Daar ben ik ook zo benieuwd naar.quote:Op donderdag 26 mei 2022 22:04 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Kun je vinden maar zo'n ğast is toch niet aantrekkelijk qua looks? Lijkt me meer een golddigger of iemand met een sugardaddy, zoals iwanius claimde te zijn (ik wil nog steeds weten wie die ğast was. Dure champagne in Z-Frankrijk en thuis met kerst walgelijk eten op een tafeltje met een 40 jaar oud kleedje eroverheen).
Dat hoeft toch ook niet?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 07:51 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Hahaha, prima toch!
Als dit voor jullie werkt, is iedereen blij.
Er zijn ook echtparen met een open relatie waarbij je gewoon kunt neuken wie je wil!
Fantastisch.
Alleen niet voor mij.
En als je naar de sauna gaat met een vriendin?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 21:07 schreef vipergts het volgende:
[..]
Ik denk niet aan seks als ik ga lunchen met een vriendin, dat is voor mij net zoiets als je ouders betrappen op seks.
Het is een extreem rare historie met die user.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 23:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb precies hetzelfde. Daar ben ik ook zo benieuwd naar.
Glappigquote:Op vrijdag 27 mei 2022 19:00 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Laat je moeder dit maar niet lezen ouwe incel
Ga je dan ook roddelen over piemels?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 21:07 schreef vipergts het volgende:
[..]
Ik denk niet aan seks als ik ga lunchen met een vriendin, dat is voor mij net zoiets als je ouders betrappen op seks.
Ja en mensen die verder geen andere interesses dan seks lijken te hebben.quote:Op donderdag 26 mei 2022 15:02 schreef Raw85 het volgende:
Voor m'n gevoel zijn mensen die beweren die zoiets niet kan of het hun partner zelfs verbieden vrijwel altijd onzekere mensen. Alles valt of staat gewoon met vertrouwen.
Ik heb het nooit over piemels gehad wel over mannen. En ook wel eens gevraagd of ze voor wilde doen hoe je moest zoenen. Toen ze zei dat ze dat niet met vrienden deed reageerde ik met dat ze het voor moest doen met een van d,r vriendinnen puur om haar te stangen. Dat deed ze niet eens even. Ook was ik meestal niet te spreken over haar keus in mannen. Zij vind dat ik op sletten val.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 02:59 schreef corehype het volgende:
[..]
Ga je dan ook roddelen over piemels?
Alleen hommos zijn vrienden met vrouwen
Ik ga nooit naar de sauna niet mijn ding, maar als ik met haar zou gaan zou ik het naakte niet als seksueel zien.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 00:19 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
En als je naar de sauna gaat met een vriendin?
Het wordt steeds gekker. Je moet van Sjoukje je vrienden de deur uit doen anders ben je puberaal.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:48 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
In mijn optiek is dat wel gerelateerd.
Het zijn allemaal stappen in het proces van volwassenwording. Het kiezen van een vaste partner, het geleidelijk loslaten van andere vriendjes en vriendinnetjes, trouwen, een gezin stichten, kinderen krijgen, opvoeden en daarvoor verantwoordeljkheid dragen.
Maar er zijn ook steeds meer mensen, dat geef ik toe, die er voor kiezen om te blijven hangen in het laatpuberale, premature stadium, met allerlei vriendjes en vriendinnetjes.
Omdat er meer in het leven is als seks. Al snap ik dat dat voor veel gefrustreerde kerels hier lastig voor te stellen is.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:57 schreef corehype het volgende:
Waarom zou je als man je aandacht geven aan een vrouw waar je geen sex van krijgt
Er zijn ook vrouwen waar ik op vriendschappelijke wijze mee omga omdat we overeenkomende interesses hebben. Lijkt me normaal.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 06:33 schreef Hexagon het volgende:
Dat kan als er van beide kanten geen aantrekkingskracht op liefde/seks gebied is. Als dat er wel is bij een van de twee dan lukt het niet.
Ik heb 2 vrouwen waar ik op vriendschappelijke wijze mee omga omdat we overeenkomende interesses hebben. In beide gevallen volstrekt geen behoefte er ooit seks mee te hebben (sowieso is een van de twee 26 jaar ouder dan ik). Zowel ik als die vrouwen hebben zelf ook stabiele relaties.
In de praktijk gaat dit meestal vanzelf. Iemand hierboven gebruikte daarvoor de toepasselijke term "verwateren". Die laatpuberale relaties met het andere geslacht verwateren naarmate men volwassen wordt.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 07:52 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het wordt steeds gekker. Je moet van Sjoukje je vrienden de deur uit doen anders ben je puberaal.
kom es gauw uuit de kastquote:Op zaterdag 28 mei 2022 06:42 schreef vipergts het volgende:
[..]
Ik heb het nooit over piemels gehad wel over mannen. En ook wel eens gevraagd of ze voor wilde doen hoe je moest zoenen. Toen ze zei dat ze dat niet met vrienden deed reageerde ik met dat ze het voor moest doen met een van d,r vriendinnen puur om haar te stangen. Dat deed ze niet eens even. Ook was ik meestal niet te spreken over haar keus in mannen. Zij vind dat ik op sletten val.
Mensen die man vrouw vriendschappen raar vinden zijn altijd zo onzeker.
Waarom omdat ik me niet tegenover iedereen hoef te bewijzen?quote:
Ik mag dan volgens jou onzeker zijn maar jij zit gewoon in de kastquote:Op zaterdag 28 mei 2022 06:42 schreef vipergts het volgende:
[..]
Ik heb het nooit over piemels gehad wel over mannen. En ook wel eens gevraagd of ze voor wilde doen hoe je moest zoenen. Toen ze zei dat ze dat niet met vrienden deed reageerde ik met dat ze het voor moest doen met een van d,r vriendinnen puur om haar te stangen. Dat deed ze niet eens even. Ook was ik meestal niet te spreken over haar keus in mannen. Zij vind dat ik op sletten val.
Mensen die man vrouw vriendschappen raar vinden zijn altijd zo onzeker.
O ok bedankt voor de mededeling.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 16:27 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik mag dan volgens jou onzeker zijn maar jij zit gewoon in de kast
Het is niet erg hoor, sommigen doen er decennia over.quote:
Wat heb je aan een mannelijke vriend?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 16:33 schreef KroketBroodje het volgende:Wat heb ik aan een vrouwelijke vriendin?
Je kunt er veel leuke dingen mee doen zonder dat je die persoon wilt neuken, in mijn geval iigquote:
Nou, dat alles kan dus ook met een vrouwelijke vriendinquote:Op zaterdag 28 mei 2022 17:17 schreef KroketBroodje het volgende:
[..]
Je kunt er veel leuke dingen mee doen zonder dat je die persoon wilt neuken, in mijn geval iig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |