abonnement Unibet Coolblue
  Moderator donderdag 26 mei 2022 @ 17:29:29 #101
236264 crew  capricia
pi_204872730
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2022 17:28 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Ik hoop voor jou dat je 75-jarige vriend in Italië ook begrijpt dat je niet in zijn worst geïnteresseerd bent.
Vind je deze gedachtegang niet heel erg beperkend? Meteen die reflex om het seksueel te maken. :')
Definitely not CIA
pi_204872731
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2022 17:27 schreef Rock92 het volgende:
Hoog rat gehalte deze topic
Ik ken ratten die voornamelijk dit en deze keer op keer verkeerd gebruiken.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_204872733
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2022 17:20 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Ik val dus niet op mannen.
En capricia valt niet op die man.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_204872757
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2022 17:19 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Geef jij nu eerst maar eens antwoord op mijn vragen in plaats van hier de psycholoog uit te hangen.
Oh daar ben ik zeker toe bereid hoor. Maar volgens mij heb ik tot nu toe op al je vragen geantwoord, andersom is dat overigens niet het geval! Verrassend!

En aangezien ik niet de beroerdste ben post ik hem gerust nog eens voor je:
quote:
1s.gif Op donderdag 26 mei 2022 16:28 schreef Raw85 het volgende:
Aan de mensen die hun partner verbieden vrienden te zijn met iemand van het andere geslacht:

-Hoe weet je of je partner wel/geen vrienden heeft van het andere geslacht? Check je dit?
-Als je het checkt: op basis van wat denk je dan dat de bronnen die je gebruikt voldoende zijn? Je partner kan toch via 1000en kanalen alsnog contact onderhouden met anderen zonder dat je het door hebt? Vraag je waar de ander heen gaat? Controleer je dan ook of het klopt? Dat je partner daadwerkelijk op de plek is waar hij of zij zegt te zijn? En hoe check je dat dan? Is dat betrouwbaar?

Dat is toch geen leven? Ergens zul je je partner moeten vertrouwen. Dus waarom zou je je partner wel vertrouwen als hij of zij naar vrienden gaan maar niet als hij of zij met iemand van het andere geslacht afspreekt? Waarom zou je iemand die met z’n vrienden afspreekt volledig vertrouwen maar iemand die eerlijk aangeeft met een goede vriend(in) van het andere geslacht ineens totaal niet vertrouwen?
pi_204872781
quote:
1s.gif Op donderdag 26 mei 2022 17:29 schreef capricia het volgende:

[..]
Vind je deze gedachtegang niet heel erg beperkend? Meteen die reflex om het seksueel te maken. :')
Het leven bestaat nu eenmaal voor een groot deel uit seksualiteit. Jouw 75-jarige vriend zal geen bezwaar maken als jij in zijn bed belandt. Goede kans dat alleen al de gedachte hieraan hem een orgasme bezorgt. Ook al maak jij het niet seksueel, hij zal dit zeker wel zo opvatten. Een vrouw die speciaal voor hem naar Italië komt, om te "helpen" met de olijfbomen.
pi_204872791
quote:
1s.gif Op donderdag 26 mei 2022 17:33 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Oh daar ben ik zeker toe bereid hoor. Maar volgens mij heb ik tot nu toe op al je vragen geantwoord, andersom is dat overigens niet het geval! Verrassend!

En aangezien ik niet de beroerdste ben post ik hem gerust nog eens voor je:
[..]

Het antwoord: ik check dit niet. Kwestie van vertrouwen!
pi_204872849
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2022 17:36 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Het antwoord: ik check dit niet. Kwestie van vertrouwen!
Ik vrees dat we er toch niet uit gaan komen. Ik zou zelf zeggen: als je je vriendin op haar woord vertrouwt dat ze geen mannelijke vrienden heeft, dan kun je haar toch ook op haar woord vertrouwen dat ze niets doet met mannelijke vrienden waarover ze je wel gewoon vertelt?

Maar goed, ik merk dat we het hierover niet eens zullen gaan worden. Dus laten we het hierbij laten Sjoukmeister
pi_204872866
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2022 17:35 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Het leven bestaat nu eenmaal voor een groot deel uit seksualiteit. Jouw 75-jarige vriend zal geen bezwaar maken als jij in zijn bed belandt. Goede kans dat alleen al de gedachte hieraan hem een orgasme bezorgt. Ook al maak jij het niet seksueel, hij zal dit zeker wel zo opvatten. Een vrouw die speciaal voor hem naar Italië komt, om te "helpen" met de olijfbomen.
Nee, jij zou het zeker zo opvatten. Voor je partner is het inderdaad wel handig dat jij geen vriendschap met een vrouw sluit, aangezien je daarbij alleen maar aan seks kunt denken.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_204872941
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2022 17:45 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Nee, jij zou het zeker zo opvatten. Voor je partner is het inderdaad wel handig dat jij geen vriendschap met een vrouw sluit, aangezien je daarbij alleen maar aan seks kunt denken.
Alle mannen denken aan seks.
pi_204873292
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2022 17:54 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Alle mannen denken aan seks.
Je moeder denkt ook aan seks. Dat betekent niet dat ze altijd maar met alles en iedereen het bed in wil duiken

of @Cockwhale moet in de buurt zijn natuurlijk
pi_204873383
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2022 17:54 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Alle mannen denken aan seks.
Lekker aan het generaliseren. *O* En als mannen aangeven dat niet te doen (bij het vriendschappelijke contact), dan liegen ze waarschijnlijk of doen ze het onbewust toch. :6

Onbegrijpelijk dat er nog vrouwen worden afgewezen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_204873528
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2022 18:33 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Lekker aan het generaliseren. *O* En als mannen aangeven dat niet te doen (bij het vriendschappelijke contact), dan liegen ze waarschijnlijk of doen ze het onbewust toch. :6
Of het zijn homo's.
pi_204874573
Vriendschap tussen man en vrouw bestaat niet. Gewoon even voeten aan de grond houden en realistisch nadenken. Een man blijft een man en denkt, met alle respect, vaak maar aan één ding en dat is gewoon pompen.

Dus ik geef Roos gelijk.
pi_204874677
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2022 20:02 schreef Werkperd het volgende:
Vriendschap tussen man en vrouw bestaat niet. Gewoon even voeten aan de grond houden en realistisch nadenken. Een man blijft een man en denkt, met alle respect, vaak maar aan één ding en dat is gewoon pompen.

Dus ik geef Roos gelijk.
Je eigen gesla ht zo hard verraden met dit soort uitspraken. Blegh.
pi_204874795
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2022 20:11 schreef Rock92 het volgende:

[..]
Je eigen gesla ht zo hard verraden met dit soort uitspraken. Blegh.
Niet iedereen zal voor eeuwig single blijven zoals jij. Zijn ook mannen die vrouwen hebben he.
pi_204875093
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2022 15:00 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Zeker.
heb je zo weinig vertrouwen in je partner?
pi_204875105
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2022 20:02 schreef Werkperd het volgende:
Vriendschap tussen man en vrouw bestaat niet. Gewoon even voeten aan de grond houden en realistisch nadenken. Een man blijft een man en denkt, met alle respect, vaak maar aan één ding en dat is gewoon pompen.

Dus ik geef Roos gelijk.
wat. een. onzin.
pi_204875255
Ontzettend veel respect voor de users @Raw85 en @capricia dat ze zo stoïcijns blijven in de discussie met Sjoukje :D

OT: natuurlijk kan dat. Hoe triest is het (en bovenal: wat zegt het over je eigen relatie) als je stabiliteit en zekerheid moet vinden door je eigen partner te beteugelen (betuttelen?) met allerlei grenzen en regeltjes. En omgekeerd: hoe sterk is het dat je samen gelukkig kunt zijn zónder dat soort onzin toe te passen? Ik hoop dat Sjoukje een troll is, als dit niet het geval is wens ik hem/haar veel sterkte in zijn/haar verdere relatie :)
pi_204875399
quote:
1s.gif Op donderdag 26 mei 2022 20:48 schreef mschol het volgende:

[..]
heb je zo weinig vertrouwen in je partner?
Dit onderwerp is al behandeld.
pi_204875430
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2022 21:04 schreef Solispolar het volgende:
Ontzettend veel respect voor de users @:Raw85 en @:capricia dat ze zo stoïcijns blijven in de discussie met Sjoukje :D

OT: natuurlijk kan dat. Hoe triest is het (en bovenal: wat zegt het over je eigen relatie) als je stabiliteit en zekerheid moet vinden door je eigen partner te beteugelen (betuttelen?) met allerlei grenzen en regeltjes. En omgekeerd: hoe sterk is het dat je samen gelukkig kunt zijn zónder dat soort onzin toe te passen? Ik hoop dat Sjoukje een troll is, als dit niet het geval is wens ik hem/haar veel sterkte in zijn/haar verdere relatie :)
Het gaat niet om beteugelen, maar om seksuele voorkeur. Ik voel me gewoon niet aangetrokken door vrouwen die mannelijke vrienden hebben.
  donderdag 26 mei 2022 @ 21:24:00 #121
289617 rosita1
Hey Hey, My My
pi_204875498
Ze zeggen dat er tussen een man en een vrouw altijd een 'duiveltje' zit. Maar ik denk dat het gewoon belangrijk is om te weten of er gevoelens zijn, d.m.v. een gesprek. Als je dat kunt uitsluiten is er helemaal niets aan de hand.
pi_204875627
Als mensen het niet willen in hun eigen relatie moeten ze dat helemaal zelf weten. Zo begon Sjoukje ook: bij sommigen blijkt het te kunnen, maar voor mij is het een afknapper.

Maar om dan vervolgens te beweren dat bijvoorbeeld die vriendschap tussen capricia en die vriend in Italië niet oprecht is, omdat hij wel aan seks zal denken.. :N

Je kunt wel zeggen dat je daar bang voor bent in je eigen relatie, maar het is heus niet zo dat het dan ook daadwerkelijk zo is bij anderen en vriendschappen tussen man en vrouw niet mogelijk zijn. Zo'n vriendschap kan prima, maar je bent bang dat er dan meer speelt en daarom wil je het niet. Zeg dan niet dat elke man aan seks denkt bij gewone vriendinnen. Daar beledig je heel wat mannen mee.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  donderdag 26 mei 2022 @ 21:35:21 #123
289617 rosita1
Hey Hey, My My
pi_204875637
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2022 16:45 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Jawel, dat doet ze geregeld. Maar niet met of naar een andere man.
Waar ben je dan precies bang voor?
pi_204875692
Ik denk dat er nogal een verschil is hoe mannen en vrouwen hiernaar kijken. De werking van sommige dingen kun je niet uitleggen aan de andere sekse. Of nou ja, je kunt het proberen, maar of het nou echt volledig begrepen wordt?

Neem nou ongesteldheid. Ik als man heb wel vaak genoeg gehoord en gezien wat het is, maar omdat ik het niet heb gevoeld heb ik geen idee wat het daadwerkelijk inhoud (qua pijn). Denk dat het voor de vrouwen moeilijk te bevatten is hoeveel macht een penis (helaas) soms kan hebben. Het klinkt heel oerdriftig, maar het is wat het is. Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen; sommige vrouwen hebben een 'makkelijke' menstruatie, en sommige mannen leiden zich minder snel door hun pik leiden. Gaat even om het idee, deze 2 voorbeelden.

Een man denkt anders over andere mannen, omdat een man weet hoe een man is/denkt/doet. (Ja, niet alle mannen over dezelfde kam scheren; nogmaals, veralgemenisering is nodig omdat ik anders met tig nuanceringen moet komen). Denk dat hetzelfde ook geldt voor vrouwen; een vrouw weet beter hoe andere vrouwen zijn, veel beter dan mannen, omdat ze er zelf eentje zijn.

Dat gezegd hebbende: hoe je hierover denkt wordt mijn inziens sterk beïnvloed door welk geslacht je hebt.

Bedoel, hè, even (heel) kort door de bocht: mannen zijn visueel ingesteld, veel sterkder dan vrouwen. Vrouwen zijn daarentegen weer veel emotioneler ingesteld. Een goed gesprek, veel aandacht en zorgzaamheid, gevoel helpt bij vrouwen, naast dat je fysiek ook aantrekkelijk bent. Bij mannen is het denk ik eerder andersom, met fysieke aantrekkelijkheid kom je ver en de rest is in eerste instantie een bijzaak. (Hier nog even de nuancering dat dit niet voor iedereen geldt, en zo, en zo).

Verder speelt nog mee wat de relatiestatus is van de betrokkenen. Gaat het om twee mensen die allebei in een relatie zitten? Of is er eentje single (en dus in principe vrij om te doen wat hij/zij wil)? Hoe vaak is er contact? Met een directe collega breng je bijna evenveel contact (of zelfs meer) dan een eigen partner. Of is het een oude vriend(in) van de studie die je amper of zo nu en dan ziet? Mate van contact/frequentie is belangrijk; hoe meer tijd je met elkaar doorbrengt, hoe hechter je wordt.

Het is dan ook belangrijk om in een relatie te zitten waar beide deelnemers dezelfde mening hebben op dit gebied. Vrij en vrij, strict met strict kan prima werken. Maar ja, vrij en strict gaat problemen opleveren, omdat de één andere grenzen heeft dan de ander.
  donderdag 26 mei 2022 @ 21:44:18 #125
289617 rosita1
Hey Hey, My My
pi_204875711
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2022 21:34 schreef Sumppi het volgende:
Als mensen het niet willen in hun eigen relatie moeten ze dat helemaal zelf weten. Zo begon Sjoukje ook: bij sommigen blijkt het te kunnen, maar voor mij is het een afknapper.

Maar om dan vervolgens te beweren dat bijvoorbeeld die vriendschap tussen capricia en die vriend in Italië niet oprecht is, omdat hij wel aan seks zal denken.. :N

Je kunt wel zeggen dat je daar bang voor bent in je eigen relatie, maar het is heus niet zo dat het dan ook daadwerkelijk zo is bij anderen en vriendschappen tussen man en vrouw niet mogelijk zijn. Zo'n vriendschap kan prima, maar je bent bang dat er dan meer speelt en daarom wil je het niet. Zeg dan niet dat elke man aan seks denkt bij gewone vriendinnen. Daar beledig je heel wat mannen mee.
Ik denk wel dat er heel wat mannen zijn, die niet zullen terugdeinzen als een vrouwelijke vriendin een 'move' zou maken. Ik denk dat het met vrouwen andersom anders is.
pi_204875718
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2022 21:04 schreef Solispolar het volgende:
wat zegt het over je eigen relatie) als je stabiliteit en zekerheid moet vinden door je eigen partner te beteugelen (betuttelen?) met allerlei grenzen en regeltjes.
Wat Sjoukje als voorbeeld gaf over het samen op reis gaan als vrienden van het ander geslacht (had ik ook als vb ooit ergens gebracht) is toch alleen maar logisch als de partner dat verbied? Het is toch logisch dat Sjoukje haar vent verbied om met een dame op reis te gaan bv??? Je kan het begrenzen noemen of controleren of whatever.....tis gwn je verstand gebruiken en niet naïef zijn.
pi_204875725
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2022 21:35 schreef rosita1 het volgende:

[..]
Waar ben je dan precies bang voor?
1) Vrouw in kwestie krijgt gevoelens en doet er wat mee. (Geen vertrouwen in handelingsbekwaamheid van vrouw - ze kan namelijk ingrijpen en 'nee' zeggen).

2) Man in kwestie onderneemt iets en vrouw grijpt niet in, of niet in op tijd (geen vertrouwen in andere mannen (omdat hij weet hoe mannen kunnen zijn), en nogmaals geen vertrouwen in dat de vrouw in kwestie ook een eigen verantwoordelijkheid heeft om 'nee' te zeggen.

Ergo: er gebeurt wat als ik er niet bij ben om in te grijpen.
pi_204875756
Dat hele ‘ergens bij moeten zijn om evt in te kunnen grijpen’ alleen al staat me zo ontzettend tegen. Alsof m’n vriendin een of andere hamster is die ik voor gevaar moet behoeden ofzo, ipv gewoon een vrouw die prima in staat is om haar eigen keuzes te maken :P
pi_204875775
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2022 21:35 schreef rosita1 het volgende:

[..]
Waar ben je dan precies bang voor?
Nergens voor. Dit is al behandeld, even terug lezen.
pi_204875824
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2022 21:34 schreef Sumppi het volgende:
Als mensen het niet willen in hun eigen relatie moeten ze dat helemaal zelf weten. Zo begon Sjoukje ook: bij sommigen blijkt het te kunnen, maar voor mij is het een afknapper.

Maar om dan vervolgens te beweren dat bijvoorbeeld die vriendschap tussen capricia en die vriend in Italië niet oprecht is, omdat hij wel aan seks zal denken.. :N

Je kunt wel zeggen dat je daar bang voor bent in je eigen relatie, maar het is heus niet zo dat het dan ook daadwerkelijk zo is bij anderen en vriendschappen tussen man en vrouw niet mogelijk zijn. Zo'n vriendschap kan prima, maar je bent bang dat er dan meer speelt en daarom wil je het niet. Zeg dan niet dat elke man aan seks denkt bij gewone vriendinnen. Daar beledig je heel wat mannen mee.
Dat elke man aan seks denkt is een wetenschappelijk feit.

De vriendschap tussen capricia en haar veel oudere Italiaanse vriend kan zeker oprecht zijn, terwijl hij ook aan seks denkt. Dat sluit elkaar niet uit.
pi_204875835
Ja dat kwam er bij ons ook (gevoelens) en daar doe je iets mee (hehe). Alleen is het m'n beste vriend/vriendin geworden, we passen totaal niet bij elkaar. Kan daar verder niks aan doen. Dus het kan allemaal. Je bent nogal beperkt als je dit niet kunt.

Het kan natuurlijk wel dat een helemaal verliefd is en de ander niks in diegene ziet. Dan kun je t beter zsm afkappen.
pi_204875858
Wie heeft er nou weer een 75-jarige vriend, trouwens? :{
pi_204875860
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2022 21:54 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

De vriendschap tussen capricia en haar veel oudere Italiaanse vriend kan zeker oprecht zijn, terwijl hij ook aan seks denkt. Dat sluit elkaar niet uit.
Dat ben ik wel met je eens. Anderen, zoals Werkperd, denken daar weer anders over, vandaar mijn opmerking.
Het kan ook zeker oprecht zijn zonder dat hij aan seks met capricia denkt.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_204875867
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2022 21:58 schreef FlauwKapsel het volgende:
Wie heeft er nou weer een 75-jarige vriend, trouwens? :{
Je bent nogal beperkt als je daar vraagtekens bij hebt.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_204875910
quote:
7s.gif Op donderdag 26 mei 2022 21:59 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Je bent nogal beperkt als je daar vraagtekens bij hebt.
Kun je vinden maar zo'n ğast is toch niet aantrekkelijk qua looks? Lijkt me meer een golddigger of iemand met een sugardaddy, zoals iwanius claimde te zijn (ik wil nog steeds weten wie die ğast was. Dure champagne in Z-Frankrijk en thuis met kerst walgelijk eten op een tafeltje met een 40 jaar oud kleedje eroverheen).
pi_204875930
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2022 22:04 schreef FlauwKapsel het volgende:

[..]
Kun je vinden maar zo'n ğast is toch niet aantrekkelijk qua looks? Lijkt me meer een golddigger of iemand met een sugardaddy, zoals iwanius claimde te zijn (ik wil nog steeds weten wie die ğast was. Dure champagne in Z-Frankrijk en thuis met kerst walgelijk eten op een tafeltje met een 40 jaar oud kleedje eroverheen).
Wat maakt het uit of een gewone vriend aantrekkelijk is of niet? 8)7

Of je bedoelt dat het bewijs is dat capricia in elk geval niet aan seks denkt bij hem?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_204875941
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2022 21:15 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Dit onderwerp is al behandeld.
juist, geen vertrouwen dus, oke ^O^
pi_204875942
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2022 22:06 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Wat maakt het uit of een gewone vriend aantrekkelijk is of niet? 8)7
Ik mag er toch m'n vraagtekens bij stellen?
pi_204876008
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2022 22:08 schreef FlauwKapsel het volgende:

[..]
Ik mag er toch m'n vraagtekens bij stellen?
Het mag maar het slaat alleen nergens op omdat het in het geval van vriendschap dus juist niet boeit hoe aantrekkelijk de ander eruit ziet
pi_204876053
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2022 22:15 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Het mag maar het slaat alleen nergens op omdat het in het geval van vriendschap dus juist niet boeit hoe aantrekkelijk de ander eruit ziet
Oh ik dacht dat t romantisch was. Nou, zie mijn post. Het kan wel degelijk. Maar

1) Dan moet de aantrekkingskracht wegvallen. Is vaak lastig, alhoewel t er ook nooit geweest kan zijn.
2) Je moet je nog steeds tot elkaar aangetrokken voelen. Het meest voor de hans liggende is dan een gezamenlijke interesse, wat van alles kan zijn, maar is niet per se noodzakelijk. Kan ook gewoon om t karakter gaan.
  donderdag 26 mei 2022 @ 23:22:13 #141
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204876598
Wat zielig als je je met dit soort dingen bezig gaat houden. Altijd maar waakzaam zijn of je partner niet toevallig een kennis heeft die mogelijk over zou kunnen gaan in vriendschap. Het is eigenlijk best verdrietig.

Ik heb inmiddels zo'n 28 jaar een beste vriend. Ik slaap daar wel eens. Ben getuige bij zijn huwelijk geweest.
Mijn man heeft zeker 20 jaar een aantal goede vriendinnen. Hij gaat er morgen weer mee op stap. 2 Weken geleden hadden ze een weekend een huisje gehuurd.
Spoilers!
pi_204876663
quote:
1s.gif Op donderdag 26 mei 2022 23:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat zielig als je je met dit soort dingen bezig gaat houden. Altijd maar waakzaam zijn of je partner niet toevallig een kennis heeft die mogelijk over zou kunnen gaan in vriendschap. Het is eigenlijk best verdrietig.

Ik heb inmiddels zo'n 28 jaar een beste vriend. Ik slaap daar wel eens. Ben getuige bij zijn huwelijk geweest.
Mijn man heeft zeker 20 jaar een aantal goede vriendinnen. Hij gaat er morgen weer mee op stap. 2 Weken geleden hadden ze een weekend een huisje gehuurd.
Sof jullie niet neuken dan. Alles goed en wel maar dit is wel een grote denial.
pi_204877201
quote:
1s.gif Op donderdag 26 mei 2022 23:29 schreef FlauwKapsel het volgende:

[..]
Sof jullie niet neuken dan. Alles goed en wel maar dit is wel een grote denial.
:')
  vrijdag 27 mei 2022 @ 06:53:34 #144
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_204877252
Het ligt eraan of je aan cuckolding doet of je vindt dat je vrouwtje lekker kan daten met andere mannen onder het mom van vriendschap.
pi_204877390
quote:
1s.gif Op donderdag 26 mei 2022 23:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat zielig als je je met dit soort dingen bezig gaat houden. Altijd maar waakzaam zijn of je partner niet toevallig een kennis heeft die mogelijk over zou kunnen gaan in vriendschap. Het is eigenlijk best verdrietig.

Ik heb inmiddels zo'n 28 jaar een beste vriend. Ik slaap daar wel eens. Ben getuige bij zijn huwelijk geweest.
Mijn man heeft zeker 20 jaar een aantal goede vriendinnen. Hij gaat er morgen weer mee op stap. 2 Weken geleden hadden ze een weekend een huisje gehuurd.
Hahaha, prima toch!

Als dit voor jullie werkt, is iedereen blij.

Er zijn ook echtparen met een open relatie waarbij je gewoon kunt neuken wie je wil!

Fantastisch.

Alleen niet voor mij.
  vrijdag 27 mei 2022 @ 07:57:03 #146
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204877404
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2022 07:51 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Hahaha, prima toch!

Als dit voor jullie werkt, is iedereen blij.

Er zijn ook echtparen met een open relatie waarbij je gewoon kunt neuken wie je wil!

Fantastisch.

Alleen niet voor mij.
Dit werkt inderdaad uitstekend voor ons :)

We hebben geen open relatie.
Spoilers!
pi_204877427
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2022 07:57 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Dit werkt inderdaad uitstekend voor ons :)

We hebben geen open relatie.
En, zeg eens eerlijk, is er in die 28 jaar bij jullie nooit per ongeluk iets fout gegaan? Dat jij of jouw man toch, ondanks alle goede bedoelingen, bij een ander in bed zijn beland? Een klein slippertje dat jullie elkaar vergeven hebben, omdat het eigenlijk niets voorstelde?
  vrijdag 27 mei 2022 @ 08:06:15 #148
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204877452
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2022 08:02 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
En, zeg eens eerlijk, is er in die 28 jaar bij jullie nooit per ongeluk iets fout gegaan? Dat jij of jouw man toch, ondanks alle goede bedoelingen, bij een ander in bed zijn beland? Een klein slippertje dat jullie elkaar vergeven hebben, omdat het eigenlijk niets voorstelde?
Nee. Niets. We zijn 19 jaar samen. Ook in de jaren voor ik mijn vriend kende, is er nooit iets met mijn beste vriend gebeurd.
Spoilers!
pi_204877459
Ik ben eerlijk gezegd verbaasd dat er kennelijk personen zijn dat vinden dat dit niet kan. Mijn beste vriend is een vrouw en ik heb nog een paar vriendinnen waar ik regelmatig mee om ga. Mijn vriendin heeft dan weer genoeg mannelijke vrienden waar ze mee afspreekt. Met 2 mannelijke oud-studiegenoten is zij in 2019 3 weken naar Japan geweest. Ik ben laatst met een vrouwelijke oud-collega een lang weekend naar Brussel geweest om daar musea te bezoeken en decadent te gaan uit eten. Voor zover ik weet zijn geen van beide reisjes in stomende seks of iets anders geëindigd. :')

Tot nu toe was er geen haar op mijn hoofd dat daar iets vreemds aan vindt.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_204877463
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2022 08:06 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Nee. Niets. We zijn 19 jaar samen. Ook in de jaren voor ik mijn vriend kende, is er nooit iets met mijn beste vriend gebeurd.
Okay, jullie zijn dus niet getrouwd?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')