abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204877474
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2022 08:09 schreef stavromulabeta het volgende:
Ik ben eerlijk gezegd verbaasd dat er kennelijk personen zijn dat vinden dat dit niet kan. Mijn beste vriend is een vrouw en ik heb nog een paar vriendinnen waar ik regelmatig mee om ga. Mijn vriendin heeft dan weer genoeg mannelijke vrienden waar ze mee afspreekt. Met 2 mannelijke oud-studiegenoten is zij in 2019 3 weken naar Japan geweest. Ik ben laatst met een vrouwelijke oud-collega een lang weekend naar Brussel geweest om daar musea te bezoeken en decadent te gaan uit eten. Voor zover ik weet zijn geen van beide reisjes in stomende seks of iets anders geëindigd. :')

Tot nu toe was er geen haar op mijn hoofd dat daar iets vreemds aan vindt.
De conclusie van dit topic was al dat het voor sommige mensen geen enkel probleem is, en voor anderen juist wel. Ook zijn er gevallen die er een beetje tussenin zitten: wel lunchdates maar niet samen op vakantie.
  vrijdag 27 mei 2022 @ 08:14:20 #152
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204877476
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2022 08:09 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Okay, jullie zijn dus niet getrouwd?
We zijn 19 jaar samen, hebben een bedrijf, een huis en een samenlevingscontract. Gewoon een vaste relatie dus.
Spoilers!
pi_204877480
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2022 08:14 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
We zijn 19 jaar samen, hebben een bedrijf, een huis en een samwnlevingscontract. Gewoon een vaste relatie dus.
Geen kinderen?
  vrijdag 27 mei 2022 @ 08:15:35 #154
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204877482
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2022 08:15 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Geen kinderen?
Nee.
Spoilers!
  vrijdag 27 mei 2022 @ 08:19:17 #155
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_204877501
Moet kunnen, vind ik
pi_204877702
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2022 08:09 schreef stavromulabeta het volgende: Mijn beste vriend is een vrouw en ik heb nog een paar vriendinnen waar ik regelmatig mee om ga.
quote:
Ik ben laatst met een vrouwelijke oud-collega een lang weekend naar Brussel geweest om daar musea te bezoeken
Sorry maar dan heb je echt teveel vrouwelijke eigenschappen aangeleerd. Real men dont do that....
pi_204877813
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2022 08:43 schreef BookFreak het volgende:

[..]
[..]
Sorry maar dan heb je echt teveel vrouwelijke eigenschappen aangeleerd. Real men dont do that....
Echte mannen doen wat ze fijn vinden, en trekken niets aan van wat anderen zeggen.
pi_204877830
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 mei 2022 08:54 schreef zarGon het volgende:

[..]
Echte mannen doen wat ze fijn vinden, en trekken niets aan van wat anderen zeggen.
+ hebben geen vrouwelijke maten waar ze mee op reis gaan.....
  vrijdag 27 mei 2022 @ 08:57:59 #159
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_204877844
:')_________
pi_204877904
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2022 08:02 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
En, zeg eens eerlijk, is er in die 28 jaar bij jullie nooit per ongeluk iets fout gegaan? Dat jij of jouw man toch, ondanks alle goede bedoelingen, bij een ander in bed zijn beland? Een klein slippertje dat jullie elkaar vergeven hebben, omdat het eigenlijk niets voorstelde?
'Per ongeluk'...

- Je moet jezelf in de situatie brengen dat ér iets kan gebeuren.
- Je moet in dat geval jezelf níet uit die situatie trekken wanneer je merkt dat er wat kan gebeuren.
- Je ziet de ander zich gereedmaken (uitkleden bijv.), en je laat het gaan.
- Je moet jezelf uitkleden, en op dat moment niet beseffen wat je nou aan het doen bent.
- Je moet gaan zoenen en aan voorspel doen. (Neem aan dat je niet letterlijk patsboem doet.)
- Je weet dat er penetratie gaat plaatsvinden, maar je laat dat maar ook gaan.
- En dan vast nog momenten dat ik ben vergeten.

Hoeveel momenten heb je nodig om die persoonlijke verantwoordelijkheid die je hebt weg te wuiven onder "per ongeluk". Wat je maar 'goede bedoelingen' noemt.
  Moderator vrijdag 27 mei 2022 @ 09:10:48 #161
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204877969
Volgens mij projecteren sommige mensen hun eigen gedrag op die van een partner of überhaupt iemand van een ander geslacht. Dat je denkt dat omgaan met iemand van een ander geslacht wel zou moeten leiden naar vreemdgaan.
  vrijdag 27 mei 2022 @ 09:11:25 #162
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204877982
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 mei 2022 09:03 schreef zarGon het volgende:

[..]
'Per ongeluk'...

- Je moet jezelf in de situatie brengen dat ér iets kan gebeuren.
- Je moet in dat geval jezelf níet uit die situatie trekken wanneer je merkt dat er wat kan gebeuren.
- Je ziet de ander zich gereedmaken (uitkleden bijv.), en je laat het gaan.
- Je moet jezelf uitkleden, en op dat moment niet beseffen wat je nou aan het doen bent.
- Je moet gaan zoenen en aan voorspel doen. (Neem aan dat je niet letterlijk patsboem doet.)
- Je weet dat er penetratie gaat plaatsvinden, maar je laat dat maar ook gaan.
- En dan vast nog momenten dat ik ben vergeten.

Hoeveel momenten heb je nodig om die persoonlijke verantwoordelijkheid die je hebt weg te wuiven onder "per ongeluk". Wat je maar 'goede bedoelingen' noemt.
Nou ja. Blijkbaar is Sjoukje bang dat als hij ook maar bij een willekeurige vrouw in de buurt komt, hij hem niet in zijn broek kan houden. Dat zal dan wel onder 'per ongeluk' vallen ofzo. Zodra je drang krijgt, kan je al niet meer terug. Lekker mannelijk :Y
Spoilers!
pi_204878010
Ik vind het persoonlijk juist een red flag als iemand alleen maar vriendschappen heeft met personen van één geslacht in plaats van beide geslachten. Zijn vaak nogal patriarchale seksistische types.

Wil zelf zowel geen relatie als een vriendschap met zulke personen.
  Miss 200.000.000! vrijdag 27 mei 2022 @ 09:30:38 #164
367000 roos94
pi_204878107
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2022 09:14 schreef Stepperoller het volgende:
Ik vind het persoonlijk juist een red flag als iemand alleen maar vriendschappen heeft met personen van één geslacht in plaats van beide geslachten. Zijn vaak nogal patriarchale seksistische types.

Wil zelf zowel geen relatie als een vriendschap met zulke personen.
Dus als jij (man) een andere kerel tegenkomt waar het goed mee klikt, wil je geen vriendschap omdat hij niet met vrouwen bevriend is :?
  vrijdag 27 mei 2022 @ 09:36:03 #165
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204878148
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2022 09:30 schreef roos94 het volgende:

[..]
Dus als jij (man) een andere kerel tegenkomt waar het goed mee klikt, wil je geen vriendschap omdat hij niet met vrouwen bevriend is :?
Wel als iemand per definitie geen vriendschappen wil met het andere geslacht. Dan verschillen we gewoon te veel.

Die mensen zijn ofwel ouderwets, ziekelijk jaloers, religieus of conservatief op een andere manier. Dat zijn allemaal redenen om niet bevriend met iemand te raken, er zijn dan te weinig raakvlakken.
Spoilers!
pi_204878198
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2022 08:09 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Okay, jullie zijn dus niet getrouwd?
Wat heeft dat ermee te maken? Dezelfde vraag over jouw vraag over het hebben van kinderen of niet.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_204878218
Als je je partner goed kent en je hem/haar vertrouwt moet het natuurlijk kunnen.
Mocht er toch iets ontstaan dan is dat gewoon een van de risico's.
pi_204878219
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2022 09:36 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Wel als iemand per definitie geen vriendschappen wil met het andere geslacht. Dan verschillen we gewoon te veel.

Die mensen zijn ofwel ouderwets, ziekelijk jaloers, religieus of conservatief op een andere manier. Dat zijn allemaal redenen om niet bevriend met iemand te raken, er zijn dan te weinig raakvlakken.
Dit dus.
pi_204878239
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2022 09:36 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Vaak is het gewoon angst, omdat die persoon niet helemaal zeker is van de gevoelens van de partner
pi_204878244
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2022 09:30 schreef roos94 het volgende:

[..]
Ja ik vind dat niet kunnen. Zo'n conservatieve kijk op vriendschappen anno 2022. Dan gaat een vriendschap met mij ook simpelweg niet werken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Stepperoller op 27-05-2022 11:35:02 (Dubbel woord verwijderd ) ]
pi_204878294
Ik kan het niet zonder ook je broekje in te willen. Vind ik altijd best knap, als je een intensieve vriendschap met iemand van het andere geslacht kan hebben zonder seksuele spanning.

Ik vind bier drinken met de mannen erg leuk, en bier drinken met vrouwen erg leuk als ze daarna de broek naar beneden doen.

Musea bezoeken doe ik met mijn vrouw, en met niemand anders. Daarna ook vaak weer neuken.

Neuken, neuken, neuken en neuken. Dat is wat het is.
-nee-
pi_204878423
Om het wat interessanter te maken: een vriend(in) waarmee je partner naar bed is geweest. Een ex-fwb dus. Is het voor je partner not done om die vriendschap te onderhouden?

[ Bericht 2% gewijzigd door Akathisia op 27-05-2022 10:15:32 ]
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_204878673
Je wil dus weten of er grenzen zijn voor de mensen die zeggen dat het prima is als hun partner vrienden is met iemand van het andere geslacht.

Er zijn zeker wel vriendschappen te bedenken waar ik niet enthousiast van zou worden. Dat heeft dan eerder te maken met karakter, houding, interactie en opvattingen en niet zozeer met of het een ex is. En dan geldt dat dus ook voor mensen van hetzelfde geslacht.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  Moderator vrijdag 27 mei 2022 @ 10:51:29 #174
236264 crew  capricia
pi_204878723
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2022 10:08 schreef Complotwappie het volgende:
Om het wat interessanter te maken: een vriend(in) waarmee je partner naar bed is geweest. Een ex-fwb dus. Is het voor je partner not done om die vriendschap te onderhouden?
Mijn beste vriendin heeft een kind met haar ex-man.
Ik juich het alleen maar toe dat die twee als goede vrienden door het leven gaan. Juist voor het kind. O+
Ik neem ook aan dat haar eventuele nieuwe partner hier gewoon achter staat. Bedoel, je bent toch volwassenen onder elkaar?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 27 mei 2022 @ 10:51:48 #175
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_204878725
quote:
Dat mag hoor. Zou het prettig vinden als er wel een soort cooling down periode zat tussen de seksperiode en de platonische vriendschap, maar zo niet dan kan ik daar ook mee leven.
  vrijdag 27 mei 2022 @ 10:57:16 #176
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_204878761
Oh ik zie nu pas dat ik eigenlijk helemaal niet had mogen reageren hier omdat ik geen hetero ben :'(
Sorry :X
  Moderator vrijdag 27 mei 2022 @ 11:00:53 #177
236264 crew  capricia
pi_204878796
quote:
81s.gif Op vrijdag 27 mei 2022 10:57 schreef herverwijderd het volgende:
Oh ik zie nu pas dat ik eigenlijk helemaal niet had mogen reageren hier omdat ik geen hetero ben :'(
Sorry :X
Laat staan als je ooit wel eens bi-seksuele gevoelens gehad hebt, dan kun je met niemand meer vrienden zijn. _O-
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 27 mei 2022 @ 11:01:33 #178
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_204878800
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2022 11:00 schreef capricia het volgende:

[..]
Laat staan als je ooit wel eens bi-seksuele gevoelens gehad hebt, dan kun je met niemand meer vrienden zijn. _O-
Ik ben inderdaad bi en heb zowel mannelijke als vrouwelijke ex-en.
Kutleven.
  Moderator vrijdag 27 mei 2022 @ 11:03:12 #179
236264 crew  capricia
pi_204878817
quote:
9s.gif Op vrijdag 27 mei 2022 11:01 schreef herverwijderd het volgende:

[..]
Kutleven.
Dat kan echt niet hoor. Al die doorlopende seksuele gevoelens voor al je vrienden non stop.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_204878867
quote:
Dat hangt ervanaf: is het contact door de ex-fwb daarwerkelijk vriendschappelijk (dus: helemaal klaar met elkaar), of merk ik aan die persoon dat hij/zij meer dan vriendschap wil en naar mijn idee een poging zou wagen om *iets* meer te doen/krijgen (dus: nog niet klaar met elkaar)?

Bedoel, mijn partner heeft verantwoordelijkheid binnen de relatie naar mij toe, maar die ex-fwb hoeft zich nergens aan te houden. Als het dan een persoon is die zich niet laat tegenhouden door de relatie tussen mij en partner, en dus eigenlijk de relatie niet kan respecteren, dan voel ik me er absoluut niet fijn bij als er contact is tussen partner en ex-fwb.
pi_204880459
quote:
9s.gif Op vrijdag 27 mei 2022 11:01 schreef herverwijderd het volgende:

[..]
Kutleven.
Kom je eigenlijk nog wel toe aan studie/werk of ben je echt de hele dag aan het neuken?
pi_204883480
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2022 09:40 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Wat heeft dat ermee te maken? Dezelfde vraag over jouw vraag over het hebben van kinderen of niet.
In mijn optiek is dat wel gerelateerd.

Het zijn allemaal stappen in het proces van volwassenwording. Het kiezen van een vaste partner, het geleidelijk loslaten van andere vriendjes en vriendinnetjes, trouwen, een gezin stichten, kinderen krijgen, opvoeden en daarvoor verantwoordeljkheid dragen.

Maar er zijn ook steeds meer mensen, dat geef ik toe, die er voor kiezen om te blijven hangen in het laatpuberale, premature stadium, met allerlei vriendjes en vriendinnetjes.
pi_204883541
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2022 18:48 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Het zijn allemaal stappen in het proces van volwassenwording. Het kiezen van een vaste partner, het geleidelijk loslaten van andere vriendjes en vriendinnetjes, trouwen, een gezin stichten, kinderen krijgen, opvoeden en daarvoor verantwoordeljkheid dragen.

Maar er zijn ook steeds meer mensen, dat geef ik toe, die er voor kiezen om te blijven hangen in het laatpuberale, premature stadium, met allerlei vriendjes en vriendinnetjes.
Tja en dan gaat het uit. Zelfs als je je partner maximaal controleert heb je geen enkele garantie dat je bij elkaar blijft. Dan kom je er na 10 jaar ineens achter dat je niets meer hebt, aangezien je je (‘laatpuberale’ :')) vriendjes en vriendinnetjes hebt laten zitten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Raw85 op 27-05-2022 20:02:54 ]
  vrijdag 27 mei 2022 @ 18:57:29 #184
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_204883581
Waarom zou je als man je aandacht geven aan een vrouw waar je geen sex van krijgt :')
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_204883609
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2022 18:57 schreef corehype het volgende:
Waarom zou je als man je aandacht geven aan een vrouw waar je geen sex van krijgt :')
Laat je moeder dit maar niet lezen ouwe incel
pi_204884131
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2022 18:48 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Ik zie niet wat het loslaten van anderen te maken heeft met volwassen worden en verantwoordelijkheid nemen. Ik geef mijn kinderen juist graag het goede voorbeeld door onder andere te laten zien dat je niet alleen gericht hoeft te zijn op een enkel persoon. Dat je ruimte hebt om ook anderen te steunen, interesses te delen, goede gesprekken te voeren, enz. Een netwerk van vrienden en familie onderhouden hoort ook bij dat goede voorbeeld aan ze.

Ik zou het verdrietig vinden als ze later vriendschappen laten vallen, omdat ze een partner hebben. Dat vind ik zelfs afkeurenswaardig, alsof mensen wegwerpartikelen zijn. En stel dat de partner dood gaat en ze amper steun hebben. Of wat minder dramatisch: dat ze bepaalde interesses of hobby's niet kunnen delen, omdat het niks voor de ander is. Wat een treurigheid.

Daarnaast vind ik het conservatief te denken dat bij volwassen worden automatisch trouwen en een gezin hoort. Ik kan me voorstellen dat bij de volwassen fase iets hoort als verantwoordelijkheid kunnen nemen voor je levensonderhoud, iets doen voor een ander, enz. Maar dat kan ook prima zonder partner of kinderen.
  Trouwste user 2022 vrijdag 27 mei 2022 @ 20:04:25 #187
7889 tong80
Spleenheup
pi_204884212
quote:
10s.gif Op donderdag 26 mei 2022 13:18 schreef roos94 het volgende:
Hoe kijken jullie hiernaar?

Een vriendschap tussen een hetero man en hetero vrouw.

Imo heb ik iets te vaak gezien dat er vroeg of laat bij 1 van de 2 wat gevoel komt kijken en ik ben van mening dat het meestal niet kan. Ik heb zelf ook geen mannelijke vrienden en zou dat ook niet toelaten (ik ben gehuwd). Mijn man heeft ook geen vrouwelijke vrienden, dit is overigens iets wat we al op de 3e date ofzo besproken hebben. Overigens kan ik gewoon goed met zijn vrienden opschieten en hij met mijn vriendinnen maar we gaan niet dan los afspreken of appcontact zoeken e.d. we zien elkaar alleen tijdens gezamelijke ontmoetingen.
:D

Welkom in de jaren 50. :{

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 vrijdag 27 mei 2022 @ 20:06:09 #188
7889 tong80
Spleenheup
pi_204884229
Ik ben geen homo en tegen racisme.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Miss 200.000.000! vrijdag 27 mei 2022 @ 20:06:29 #189
367000 roos94
pi_204884232
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2022 20:04 schreef tong80 het volgende:

[..]
:D

Welkom in de jaren 50. :{

Niet echt aardig de laatste dagen he
  Trouwste user 2022 vrijdag 27 mei 2022 @ 20:06:30 #190
7889 tong80
Spleenheup
pi_204884233
Ik haat kinderen en ben tegen racisme.

Trouwste user 2022 vrijdag 27 mei 2022 @ 20:07:10 #191
7889 tong80
Spleenheup
pi_204884241
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2022 20:06 schreef roos94 het volgende:

[..]
Niet echt aardig de laatste dagen he
Hu ? Wat bedoel je.

Trouwste user 2022 vrijdag 27 mei 2022 @ 20:26:29 #192
7889 tong80
Spleenheup
pi_204884434
Moet plots aan Pastorale denken van Shaffy en List.

Moderator vrijdag 27 mei 2022 @ 20:30:19 #193
236264 crew  capricia
pi_204884468
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2022 18:57 schreef corehype het volgende:
Leuk voor je moeder :')
There is a name for it:
We call them Poor"
  Trouwste user 2022 vrijdag 27 mei 2022 @ 20:31:15 #194
7889 tong80
Spleenheup
pi_204884474
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2022 20:30 schreef capricia het volgende:

[..]
Leuk voor je moeder :')
Ze waren je al voor hier.

Moderator vrijdag 27 mei 2022 @ 20:31:36 #195
236264 crew  capricia
pi_204884479
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2022 20:31 schreef tong80 het volgende:

[..]
Ze waren je al voor hier.

Ik ben altijd te laat.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Trouwste user 2022 vrijdag 27 mei 2022 @ 20:32:26 #196
7889 tong80
Spleenheup
pi_204884486
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2022 20:31 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik ben altijd te laat.
Acherm :{

pi_204884749
Ik ben bevriend met een vrouw gelukkig is ze getrouwd want ondanks dat ze een leuk persoon is zouden wij elkaar in een relatie de tent uitvechten.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_204884828
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2022 17:54 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Alle mannen denken aan seks.
Ik denk niet aan seks als ik ga lunchen met een vriendin, dat is voor mij net zoiets als je ouders betrappen op seks.
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_204884911
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2022 08:43 schreef BookFreak het volgende:

[..]
[..]
Vrouwen zijn echt leuke vrienden heel anders dan vriendschappen tussen mannen.
pi_204884955
Zou @roos94 ook een broer hebben? Of haar man een zus? Misschien appt hij wel eens met zijn zus, of spreekt zelfs wel eens met haar af!
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')