abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204877474
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2022 08:09 schreef stavromulabeta het volgende:
Ik ben eerlijk gezegd verbaasd dat er kennelijk personen zijn dat vinden dat dit niet kan. Mijn beste vriend is een vrouw en ik heb nog een paar vriendinnen waar ik regelmatig mee om ga. Mijn vriendin heeft dan weer genoeg mannelijke vrienden waar ze mee afspreekt. Met 2 mannelijke oud-studiegenoten is zij in 2019 3 weken naar Japan geweest. Ik ben laatst met een vrouwelijke oud-collega een lang weekend naar Brussel geweest om daar musea te bezoeken en decadent te gaan uit eten. Voor zover ik weet zijn geen van beide reisjes in stomende seks of iets anders geëindigd. :')

Tot nu toe was er geen haar op mijn hoofd dat daar iets vreemds aan vindt.
De conclusie van dit topic was al dat het voor sommige mensen geen enkel probleem is, en voor anderen juist wel. Ook zijn er gevallen die er een beetje tussenin zitten: wel lunchdates maar niet samen op vakantie.
  vrijdag 27 mei 2022 @ 08:14:20 #152
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204877476
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2022 08:09 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Okay, jullie zijn dus niet getrouwd?
We zijn 19 jaar samen, hebben een bedrijf, een huis en een samenlevingscontract. Gewoon een vaste relatie dus.
Spoilers!
pi_204877480
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2022 08:14 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
We zijn 19 jaar samen, hebben een bedrijf, een huis en een samwnlevingscontract. Gewoon een vaste relatie dus.
Geen kinderen?
  vrijdag 27 mei 2022 @ 08:15:35 #154
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204877482
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2022 08:15 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Geen kinderen?
Nee.
Spoilers!
  vrijdag 27 mei 2022 @ 08:19:17 #155
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_204877501
Moet kunnen, vind ik
pi_204877702
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2022 08:09 schreef stavromulabeta het volgende: Mijn beste vriend is een vrouw en ik heb nog een paar vriendinnen waar ik regelmatig mee om ga.
quote:
Ik ben laatst met een vrouwelijke oud-collega een lang weekend naar Brussel geweest om daar musea te bezoeken
Sorry maar dan heb je echt teveel vrouwelijke eigenschappen aangeleerd. Real men dont do that....
pi_204877813
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2022 08:43 schreef BookFreak het volgende:

[..]
[..]
Sorry maar dan heb je echt teveel vrouwelijke eigenschappen aangeleerd. Real men dont do that....
Echte mannen doen wat ze fijn vinden, en trekken niets aan van wat anderen zeggen.
pi_204877830
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 mei 2022 08:54 schreef zarGon het volgende:

[..]
Echte mannen doen wat ze fijn vinden, en trekken niets aan van wat anderen zeggen.
+ hebben geen vrouwelijke maten waar ze mee op reis gaan.....
  vrijdag 27 mei 2022 @ 08:57:59 #159
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_204877844
:')_________
pi_204877904
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2022 08:02 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
En, zeg eens eerlijk, is er in die 28 jaar bij jullie nooit per ongeluk iets fout gegaan? Dat jij of jouw man toch, ondanks alle goede bedoelingen, bij een ander in bed zijn beland? Een klein slippertje dat jullie elkaar vergeven hebben, omdat het eigenlijk niets voorstelde?
'Per ongeluk'...

- Je moet jezelf in de situatie brengen dat ér iets kan gebeuren.
- Je moet in dat geval jezelf níet uit die situatie trekken wanneer je merkt dat er wat kan gebeuren.
- Je ziet de ander zich gereedmaken (uitkleden bijv.), en je laat het gaan.
- Je moet jezelf uitkleden, en op dat moment niet beseffen wat je nou aan het doen bent.
- Je moet gaan zoenen en aan voorspel doen. (Neem aan dat je niet letterlijk patsboem doet.)
- Je weet dat er penetratie gaat plaatsvinden, maar je laat dat maar ook gaan.
- En dan vast nog momenten dat ik ben vergeten.

Hoeveel momenten heb je nodig om die persoonlijke verantwoordelijkheid die je hebt weg te wuiven onder "per ongeluk". Wat je maar 'goede bedoelingen' noemt.
  vrijdag 27 mei 2022 @ 09:10:48 #161
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204877969
Volgens mij projecteren sommige mensen hun eigen gedrag op die van een partner of überhaupt iemand van een ander geslacht. Dat je denkt dat omgaan met iemand van een ander geslacht wel zou moeten leiden naar vreemdgaan.
  vrijdag 27 mei 2022 @ 09:11:25 #162
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204877982
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 mei 2022 09:03 schreef zarGon het volgende:

[..]
'Per ongeluk'...

- Je moet jezelf in de situatie brengen dat ér iets kan gebeuren.
- Je moet in dat geval jezelf níet uit die situatie trekken wanneer je merkt dat er wat kan gebeuren.
- Je ziet de ander zich gereedmaken (uitkleden bijv.), en je laat het gaan.
- Je moet jezelf uitkleden, en op dat moment niet beseffen wat je nou aan het doen bent.
- Je moet gaan zoenen en aan voorspel doen. (Neem aan dat je niet letterlijk patsboem doet.)
- Je weet dat er penetratie gaat plaatsvinden, maar je laat dat maar ook gaan.
- En dan vast nog momenten dat ik ben vergeten.

Hoeveel momenten heb je nodig om die persoonlijke verantwoordelijkheid die je hebt weg te wuiven onder "per ongeluk". Wat je maar 'goede bedoelingen' noemt.
Nou ja. Blijkbaar is Sjoukje bang dat als hij ook maar bij een willekeurige vrouw in de buurt komt, hij hem niet in zijn broek kan houden. Dat zal dan wel onder 'per ongeluk' vallen ofzo. Zodra je drang krijgt, kan je al niet meer terug. Lekker mannelijk :Y
Spoilers!
pi_204878010
Ik vind het persoonlijk juist een red flag als iemand alleen maar vriendschappen heeft met personen van één geslacht in plaats van beide geslachten. Zijn vaak nogal patriarchale seksistische types.

Wil zelf zowel geen relatie als een vriendschap met zulke personen.
  Miss 200.000.000! vrijdag 27 mei 2022 @ 09:30:38 #164
367000 roos94
pi_204878107
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2022 09:14 schreef Stepperoller het volgende:
Ik vind het persoonlijk juist een red flag als iemand alleen maar vriendschappen heeft met personen van één geslacht in plaats van beide geslachten. Zijn vaak nogal patriarchale seksistische types.

Wil zelf zowel geen relatie als een vriendschap met zulke personen.
Dus als jij (man) een andere kerel tegenkomt waar het goed mee klikt, wil je geen vriendschap omdat hij niet met vrouwen bevriend is :?
  vrijdag 27 mei 2022 @ 09:36:03 #165
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204878148
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2022 09:30 schreef roos94 het volgende:

[..]
Dus als jij (man) een andere kerel tegenkomt waar het goed mee klikt, wil je geen vriendschap omdat hij niet met vrouwen bevriend is :?
Wel als iemand per definitie geen vriendschappen wil met het andere geslacht. Dan verschillen we gewoon te veel.

Die mensen zijn ofwel ouderwets, ziekelijk jaloers, religieus of conservatief op een andere manier. Dat zijn allemaal redenen om niet bevriend met iemand te raken, er zijn dan te weinig raakvlakken.
Spoilers!
pi_204878198
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2022 08:09 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Okay, jullie zijn dus niet getrouwd?
Wat heeft dat ermee te maken? Dezelfde vraag over jouw vraag over het hebben van kinderen of niet.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_204878218
Als je je partner goed kent en je hem/haar vertrouwt moet het natuurlijk kunnen.
Mocht er toch iets ontstaan dan is dat gewoon een van de risico's.
pi_204878219
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2022 09:36 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Wel als iemand per definitie geen vriendschappen wil met het andere geslacht. Dan verschillen we gewoon te veel.

Die mensen zijn ofwel ouderwets, ziekelijk jaloers, religieus of conservatief op een andere manier. Dat zijn allemaal redenen om niet bevriend met iemand te raken, er zijn dan te weinig raakvlakken.
Dit dus.
pi_204878239
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2022 09:36 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Vaak is het gewoon angst, omdat die persoon niet helemaal zeker is van de gevoelens van de partner
pi_204878244
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2022 09:30 schreef roos94 het volgende:

[..]
Ja ik vind dat niet kunnen. Zo'n conservatieve kijk op vriendschappen anno 2022. Dan gaat een vriendschap met mij ook simpelweg niet werken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Stepperoller op 27-05-2022 11:35:02 (Dubbel woord verwijderd ) ]
pi_204878294
Ik kan het niet zonder ook je broekje in te willen. Vind ik altijd best knap, als je een intensieve vriendschap met iemand van het andere geslacht kan hebben zonder seksuele spanning.

Ik vind bier drinken met de mannen erg leuk, en bier drinken met vrouwen erg leuk als ze daarna de broek naar beneden doen.

Musea bezoeken doe ik met mijn vrouw, en met niemand anders. Daarna ook vaak weer neuken.

Neuken, neuken, neuken en neuken. Dat is wat het is.
-nee-
pi_204878423
Om het wat interessanter te maken: een vriend(in) waarmee je partner naar bed is geweest. Een ex-fwb dus. Is het voor je partner not done om die vriendschap te onderhouden?

[ Bericht 2% gewijzigd door Akathisia op 27-05-2022 10:15:32 ]
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_204878673
Je wil dus weten of er grenzen zijn voor de mensen die zeggen dat het prima is als hun partner vrienden is met iemand van het andere geslacht.

Er zijn zeker wel vriendschappen te bedenken waar ik niet enthousiast van zou worden. Dat heeft dan eerder te maken met karakter, houding, interactie en opvattingen en niet zozeer met of het een ex is. En dan geldt dat dus ook voor mensen van hetzelfde geslacht.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  Moderator vrijdag 27 mei 2022 @ 10:51:29 #174
236264 crew  capricia
pi_204878723
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2022 10:08 schreef Complotwappie het volgende:
Om het wat interessanter te maken: een vriend(in) waarmee je partner naar bed is geweest. Een ex-fwb dus. Is het voor je partner not done om die vriendschap te onderhouden?
Mijn beste vriendin heeft een kind met haar ex-man.
Ik juich het alleen maar toe dat die twee als goede vrienden door het leven gaan. Juist voor het kind. O+
Ik neem ook aan dat haar eventuele nieuwe partner hier gewoon achter staat. Bedoel, je bent toch volwassenen onder elkaar?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 27 mei 2022 @ 10:51:48 #175
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_204878725
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2022 10:08 schreef Complotwappie het volgende:
Dat mag hoor. Zou het prettig vinden als er wel een soort cooling down periode zat tussen de seksperiode en de platonische vriendschap, maar zo niet dan kan ik daar ook mee leven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')