SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
Wijn-tijd?quote:
nee, koffietijd, ik ben bezig om iets voor de kabouter te makenquote:Op woensdag 25 mei 2022 19:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Wijn-tijd?![]()
Ik neem wel een biertje. Eentje maar. Gewoon omdat het weekend is.
Ga je de kabouter weer verwennen met iets leuks?quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:38 schreef just me het volgende:
[..]
nee, koffietijd, ik ben bezig om iets voor de kabouter te maken
het is voor het kabouter meisje, haar moeder had een shirt met vlinders, maar later bleek dat de vlinders onderste boven zatenquote:Op woensdag 25 mei 2022 19:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Ga je de kabouter weer verwennen met iets leuks?
quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:40 schreef MadMaster het volgende:
En de naam van onze virtuele zoon dan nu.
De hele virtuele familie is nu voorbij gekomen…
Wat creatief.quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:40 schreef just me het volgende:
[..]
het is voor het kabouter meisje, haar moeder had een shirt met vlinders, maar later bleek dat de vlinders onderste boven zatenIk heb het shirt nu verknipt en ben een shirtje voor de kabouter aan het maken
quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:40 schreef MadMaster het volgende:
En de naam van onze virtuele zoon dan nu.
De hele virtuele familie is nu voorbij gekomen…
quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Tijd voor uitbreiding van de familie dan.
Jij bezoekt ook de meest vreemde plekken hè?quote:
Virtueel kun je tegenwoordig bijna overal komenquote:Op woensdag 25 mei 2022 19:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij bezoekt ook de meest vreemde plekken hè?
wel gaaf als je dan stempels in je paspoort hebtquote:Op woensdag 25 mei 2022 19:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij bezoekt ook de meest vreemde plekken hè?
Fijn nummer.quote:
Het duurde even, maar ik vier het alsnog. Toepasselijk nummer om mezef een wijntje in te schenken.quote:Op woensdag 25 mei 2022 07:39 schreef Melting het volgende:
@:livelink, @:justme: Vanavond genieten, het nationale wijndag!![]()
Lekker hoor.quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Over een paar maanden, naar de Elzas…
Moet kunnen hèquote:Op woensdag 25 mei 2022 19:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Fijn nummer.
Maar ik vertrek volgende week naar Denemarken.
Dan kan ik op donderdag niet draaien, omdat ik dan nog onderweg ben.
Volgende week pas? Vandaag komen we daar ook al langs, kun je net zo goed daar vast blijven.quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Fijn nummer.
Vakantie of werk?quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Fijn nummer.
Proost!quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Het duurde even, maar ik vier het alsnog. Toepasselijk nummer om mezef een wijntje in te schenken.
[ afbeelding ]
Voor mijn werk.quote:
Zeker, we gaan op bezoek bij een whiskyvriend die 1 van de beste wijngaarden daar heeft:quote:
Ja hé..... ik ben er nog niet klaar voor.quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
Volgende week pas? Vandaag komen we daar ook al langs, kun je net zo goed daar vast blijven.
Ik hoorde laatst voor het eerst eigenlijk Coldplay met Amsterdam. Dat was eigenlijk een heel goed nummer. Moest mijn beeld van Coldplay bijstellen.quote:
En dat in zo'n mooie omgevingquote:Op woensdag 25 mei 2022 19:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeker, we gaan op bezoek bij een whiskyvriend die 1 van de beste wijngaarden daar heeft:
https://www.zindhumbrecht.fr/en/
Dat wordt genieten.quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeker, we gaan op bezoek bij een whiskyvriend die 1 van de beste wijngaarden daar heeft:
https://www.zindhumbrecht.fr/en/
Het wordt een culinaire reis zo.quote:Op woensdag 25 mei 2022 20:00 schreef brother52 het volgende:
Karnivool - Roquefort
Stukje kaas bij de wijn
ga je dan ook wijn drinken of alleen proeven ?quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben er nog nooit geweest, ken die streek helemaal niet.
Maar stond al lang op het programma…
Ik las Karviool.quote:Op woensdag 25 mei 2022 20:00 schreef brother52 het volgende:
Karnivool - Roquefort
Stukje kaas bij de wijn
Proeven, drinken en kopen, vrees ik…quote:Op woensdag 25 mei 2022 20:01 schreef just me het volgende:
[..]
ga je dan ook wijn drinken of alleen proeven ?
Ooit een keer geweest, lang geleden. In de Elzas dan. Staat nog wel op mijn lijst om ooit nog een keer naartoe te gaan.quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben er nog nooit geweest, ken die streek helemaal niet.
Maar stond al lang op het programma…
quote:Op woensdag 25 mei 2022 20:00 schreef brother52 het volgende:
Karnivool - Roquefort
Stukje kaas bij de wijn
Gefeliciteerd met je fiets. Wanneer wordt die geleverd?quote:Op woensdag 25 mei 2022 20:02 schreef Rafeiro het volgende:
Ook ingetuned.
Moest even terug naar de winkel.
Had een polo XXL meegenomen ipv gewoon L. (en die valt al ruim).
Maar kon gewoon ruilen zonder bon. En dat voor ¤ 11,99![]()
Maar moet ook wat leuks met korte mauwen hebben (miauw).
Helemaal als ik ga fietsenIn de lekkere zon die gaat komen.
quote:Op woensdag 25 mei 2022 20:07 schreef brother52 het volgende:
Als de vaatwasser nog leeg moet, dat kan het beste onder het volgende liedje.
Volgende week woensdag.quote:Op woensdag 25 mei 2022 20:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je fiets. Wanneer wordt die geleverd?
Ga ik doen!quote:Op woensdag 25 mei 2022 20:07 schreef brother52 het volgende:
Als de vaatwasser nog leeg moet, dat kan het beste onder het volgende liedje.
Snel al.quote:Op woensdag 25 mei 2022 20:09 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Volgende week woensdag.
Moest wel even slikken bij het pinnen
Maar ik wou het eigenlijk al zo lang en de mensen van de hulp zijn ook erg positief.
Duurste dat ik ooit gekocht heb
Maar die GPS etc. gaven wel echt de doorslag.
Met dwergen mag niet meer en je moet toch iets verzinnenquote:
Nee maar daar koop ik wel een houdertje voor, heb een nieuwe telefoon ondertussen (Samsung A53 5G)quote:
Waar is die GPS dan voor?quote:Op woensdag 25 mei 2022 20:12 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nee maar daar koop ik wel een houdertje voor, heb een nieuwe telefoon ondertussen (Samsung A53 5G)
als ik navigatie nodig heb op de fiets stop ik mijn mobiel in mijn tas of zo en dan oordopjes in, vind ik handiger dan op het scherm te moeten kijken en niets te horenquote:Op woensdag 25 mei 2022 20:12 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nee maar daar koop ik wel een houdertje voor, heb een nieuwe telefoon ondertussen (Samsung A53 5G)
Dan kunnen ze hem opsporen enzo.quote:
dan zou dat eigenlijk gratis moeten zijnquote:Op woensdag 25 mei 2022 20:16 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dan kunnen ze hem opsporen enzo.
Als ie gejat wordt gaan ze actief opzoek.
En dan krijg jij een adres in een onguur buurtje waar je hem zelf moet ophalen? Of gaan ze hem ook voor je halen dan?quote:Op woensdag 25 mei 2022 20:16 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Incl. schade etc ¤ 6,- per maand.quote:Op woensdag 25 mei 2022 20:16 schreef just me het volgende:
[..]
dan zou dat eigenlijk gratis moeten zijn
Ah, op die fiets.quote:Op woensdag 25 mei 2022 20:16 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Heb je ook een servicecontract of zo?quote:
Die hebben wij ook. Helaas zonder kleine lettertjes te lezen, want we hadden hem genomen omdat mijn zoon elke dag 30 km. heen en weer terug moest fietsen. Maar blijkt dus alleen voor degene op wiens naam het pasje staat en niet voor de rest van het gezin. Mijn man fietst dus nooitquote:Op woensdag 25 mei 2022 20:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je ook een servicecontract of zo?
Ik was laatst erg blij met de ANWB fietservice…
https://www.anwb.nl/wegenwacht/fiets/bestellen?actieid=CFIETS#/
dat is zo stom, ik had voor de auto ook de ANWB en toen mijn zoon pech kreegquote:Op woensdag 25 mei 2022 20:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Die hebben wij ook. Helaas zonder kleine lettertjes te lezen, want we hadden hem genomen omdat mijn zoon elke dag 30 km. heen en weer terug moest fietsen. Maar blijkt dus alleen voor degene op wiens naam het pasje staat en niet voor de rest van het gezin. Mijn man fietst dus nooit
Kan je 'm niet overschrijven op de naam van je zoon?quote:Op woensdag 25 mei 2022 20:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Die hebben wij ook. Helaas zonder kleine lettertjes te lezen, want we hadden hem genomen omdat mijn zoon elke dag 30 km. heen en weer terug moest fietsen. Maar blijkt dus alleen voor degene op wiens naam het pasje staat en niet voor de rest van het gezin. Mijn man fietst dus nooit
Waren ze er snel? En valt alles er onder?quote:Op woensdag 25 mei 2022 20:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je ook een servicecontract of zo?
Ik was laatst erg blij met de ANWB fietservice…
https://www.anwb.nl/wegenwacht/fiets/bestellen?actieid=CFIETS#/
Nee, was volgens mij niet mogelijk. Ik heb me er verder niet mee bemoeid.quote:Op woensdag 25 mei 2022 20:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan je 'm niet overschrijven op de naam van je zoon?
Wij hebben allebei die service en dus ook allebei een pasje…
Binnen een uur na melding was mijn band geplakt en kon ik weer op weg…quote:Op woensdag 25 mei 2022 20:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Waren ze er snel? En valt alles er onder?
Ik zie net dat wij een gezinspakket hebben bij de ANWB.quote:Op woensdag 25 mei 2022 20:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, was volgens mij niet mogelijk. Ik heb me er verder niet mee bemoeid.
Ze zijn ook niks gewend…quote:Op woensdag 25 mei 2022 20:28 schreef livelink het volgende:
Ik hoorde net een Feyenoord-fan die 1,5 dag op de hartbewaking had gelegen vanwege de spanning van vanavond
Ja, heb mijn man net aangespoord om er eens naar te kijken.quote:Op woensdag 25 mei 2022 20:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zie net dat wij een gezinspakket hebben bij de ANWB.
Ik ben hoofdlid en mw. MM is partnerlid met korting.
Die fietsservice kan je maandelijks opzeggen, dus als je 'm niet gebruikt kan je die opzeggen en misschien kijken of je zoon een eigen pas kan krijgen met eigen verzekering…
Ik heb net mijn broer aan appje gestuurd dat hij zich vooral rustig moet houdenquote:Op woensdag 25 mei 2022 20:28 schreef livelink het volgende:
Ik hoorde net een Feyenoord-fan die 1,5 dag op de hartbewaking had gelegen vanwege de spanning van vanavond
Beste broer ondertussen toch?quote:Op woensdag 25 mei 2022 20:30 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb net mijn broer aan appje gestuurd dat hij zich vooral rustig moet houden
![]()
Hij is eigenlijk mijn broertje hè... op de dag af 1,5 jaar jongerquote:
Ik heb 2 neven (van de zelfde ouders) die exact 1 jaar schelenquote:Op woensdag 25 mei 2022 20:32 schreef just me het volgende:
[..]
Hij is eigenlijk mijn broertje hè... op de dag af 1,5 jaar jonger
Tussen mij en mijn oudste broer zit 4 jaarquote:Op woensdag 25 mei 2022 20:34 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik heb 2 neven (van de zelfde ouders) die exact 1 jaar schelen![]()
Konijnen
Ik had toch wel Lee Towers verwachtquote:
Mijn broer en zus schelen 13 maanden. Dat vond ik al heel kort op elkaar.quote:Op woensdag 25 mei 2022 20:34 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik heb 2 neven (van de zelfde ouders) die exact 1 jaar schelen![]()
Konijnen
Ik ook niet en ik vind dit best goed gedaan.quote:Op woensdag 25 mei 2022 20:39 schreef Melting het volgende:
Zo'n rustige plaat van Reel Big Fish? Niet gewend.
Oh dat laatste is verdrietigquote:Op woensdag 25 mei 2022 20:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn broer en zus schelen 13 maanden. Dat vond ik al heel kort op elkaar.
Maar mijn zoon en dochter schelen ook geen 2 jaar en daar zat nog een miskraam tussen
Inderdaad.quote:Op woensdag 25 mei 2022 20:40 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ook niet en ik vind dit best goed gedaan.
Kijk uit.... livelink gaat los zo meteen!quote:Op woensdag 25 mei 2022 20:41 schreef brother52 het volgende:
Richard Cheese - Holiday In Cambodia
Kerstbellen
Cheesy versie…quote:Op woensdag 25 mei 2022 20:41 schreef brother52 het volgende:
Richard Cheese - Holiday In Cambodia
Kerstbellen
Die naam is ook heel bewust gekozen denk ik.quote:
Leuk om ook iets anders van hen te horen. Klinkt leuk.quote:Op woensdag 25 mei 2022 20:43 schreef brother52 het volgende:
The Presidents of the United States of America - Japan
Wijn en kerstbellenquote:Op woensdag 25 mei 2022 20:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Kijk uit.... livelink gaat los zo meteen!
Ohoh.... als dat maar goed gaat!quote:
De wijn is aardig ingeslagen kan ik zeggen. Ik kan echt nergens meer tegenquote:
De kalkoen staat al bijna in de oven denk ik.quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2022 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kerst en bellen wijn…
[ afbeelding ]
Je moet dus vaker drinken.quote:Op woensdag 25 mei 2022 20:48 schreef livelink het volgende:
[..]
De wijn is aardig ingeslagen kan ik zeggen. Ik kan echt nergens meer tegen
quote:Op woensdag 25 mei 2022 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Over handig gesproken:
[ afbeelding ]
[..]
Over handig gesproken:
[ afbeelding ]
quote:
[..]
Over handig gesproken:
[ afbeelding ]
als ik zo'n glas op heb kunnen ze me afvoerenquote:Op woensdag 25 mei 2022 20:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Nou snap ik wat just me bedoeld, als ze zegt dat ze maar 1 glaasje drinkt.
quote:Op woensdag 25 mei 2022 20:53 schreef just me het volgende:
[..]
als ik zo'n glas op heb kunnen ze me afvoeren
ik hou het nog wel even bij kleine glaasjesquote:
Dan maar iets vaker bijvullen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 20:54 schreef just me het volgende:
[..]
ik hou het nog wel even bij kleine glaasjes
Ik kan er ook steeds minder goed tegen, net zoals met bier, dus ik hou het super rustigquote:
Niet naar Tirana?quote:Op woensdag 25 mei 2022 20:57 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga even naar Rome.
Dank voor de muziekjes, Brother!
quote:Op woensdag 25 mei 2022 20:57 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga even naar Rome.
Dank voor de muziekjes, Brother!
Je moet gewoon ook meer oefenen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 20:57 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kan er ook steeds minder goed tegen, net zoals met bier, dus ik hou het super rustig
Als je moet kiezen tussen juichen in de Trevi fontein of die aan het Hofplein, dan is de keuze niet zo moeilijk…quote:
Volgens mij betekend Breeders iets anders.quote:
Nog lang niet, het is maar een tussenstopquote:
Komt op hetzelfde neer toch.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Volgens mij betekend Breeders iets anders.
Daar komen wel kleintjes van....quote:
Hartstikke gek daar.....quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:08 schreef brother52 het volgende:
The Cure - Kyoto Song
The Four Tops - Loco In Acapulco
Daarom ook maar snel door naar Jamaica.quote:
Daar zijn ze ook gek...... beetje lopen te funken....quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
Daarom ook maar snel door naar Jamaica.
Dan kun je beter wat dichter bij huis blijven. Gaan we regelenquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar zijn ze ook gek...... beetje lopen te funken....
quote:
Ik ook niet. Ik ben geen vakantieganger, dat is maar weer duidelijk.quote:
Dit jaar geen vakantie gepland, ook niet met een vriendin of zo?quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik ben geen vakantieganger, dat is maar weer duidelijk.
quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit jaar geen vakantie gepland, ook niet met een vriendin of zo?
Wel heel afwisselend. Ook geografisch...quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:28 schreef livelink het volgende:
Met mijn ouders vroeger als kind ben ik in Engeland, Denemarken, Belgie, Luxemburg en Duitsland geweest.
En zelf heb ik daar nog Scandinavië, Griekenland, Frankrijk, IJsland en de VS aan toegevoegd. Dat was het wel.
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:30 schreef livelink het volgende:
Mijn probleem met vakantie is dat ik wel ergens wil zijn, maar echt opzie tegen het reizen.
We zijn duidelijk geen globetrotters.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Wel heel afwisselend. Ook geografisch...
Ik ben zelf niet verder gekomen dan Nederland, België, Frankrijk, Duitsland, Polen, UK, Oostenrijk (1 dagje).
En voor het werk nog Denemarken en Italië.
Nee.....quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:32 schreef livelink het volgende:
[..]
We zijn duidelijk geen globetrotters.
Komt uit een radiosketch van Monty Pythonquote:
Ik heb er voor dit jaar zelfs nog geen seconde over nagedacht.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen.
Misschien iets zoeken dichter bij huis? Dan heb je misschien toch vakantie gevoel, maar hoef je niet lang te reizen.
Toch maar eens doen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb er voor dit jaar zelfs nog geen seconde over nagedacht.
Ben je niet aan het luisteren naar de muziek dan? Hij was toch overal geweest?quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:36 schreef livelink het volgende:
En hoe zit het met jou brother52? Ben jij op veel plekken geweest?
Virtueel reizen kan ook leuk zijn.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben je niet aan het luisteren naar de muziek dan? Hij was toch overal geweest?
Dat vind ik dan toch weer minder.quote:
Nee, dat valt wel mee.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:36 schreef livelink het volgende:
En hoe zit het met jou brother52? Ben jij op veel plekken geweest?
quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:41 schreef brother52 het volgende:
En ik kan natuurlijk maar met eentje afsluiten...
Het Goede Doel - Belgie (Is Er Leven Op Pluto)
En ook nog gewoon waar we alledrie zijn geweestquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:41 schreef brother52 het volgende:
En ik kan natuurlijk maar met eentje afsluiten...
Het Goede Doel - Belgie (Is Er Leven Op Pluto)
quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:45 schreef livelink het volgende:
[..]
En ook nog gewoon waar we alledrie zijn geweest
Cultuurbarbaarquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:45 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dan is het een mooie afsluiter.
Ik weet nu al dat ik er vrijdag weer naartoe ga.
Alleen om te tanken deze keer.
Maar ik ben er niet echt op vakantie geweest.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:45 schreef livelink het volgende:
[..]
En ook nog gewoon waar we alledrie zijn geweest
quote:
Dat is wel heel dichtbij inderdaad.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik kom er wel vaker hè? Is maar 3 kilometer of zo.
Nu weer een nieuw thema verzinnen. Had gehoopt hier nog een week mee vooruit te kunnen.quote:01. The Presidents Of The United States Of America - Ladies And Gentlemen Part I
02. Better Than Ezra - King Of New Orleans
03. Dave Hause - Bury Me In Philly
04. DMA'S - Warsaw
05. Black Rebel Motorcycle Club - Berlin
06. Admiral Freebee - Mediterranean Sea
07. Led Zeppelin - Kashmir
08. Madness - Night Boat To Cairo
09. Manu Chao - Welcome To Tijuana
10. Mike Oldfield - To France
11. Nothing but Thieves - Amsterdam
12. Karnivool - Roquefort
13. Muse - Stockholm Syndrome
14. Enter Shikari - Antwerpen
15. The Chemical Brothers - Denmark
16. Primus - Kalamazoo
17. Pulp - Bar Italia
18. Marillion - Chelsea Monday (Manchester Square Demo)
19. Pond - Mother Nigeria
20. Rancid - Ivory Coast
21. Reel Big Fish - New York, New York
22. Richard Cheese - Holiday In Cambodia
23. The Presidents of the United States of America - Japan
24. Smashing Pumpkins - Geek USA
25. Sufjan Stevens - Chicago
26. Teenage Fanclub - Mount Everest
27. The Breeders - Istanbul
28. Editors - Munich
29. The Cure - Kyoto Song
30. The Four Tops - Loco In Acapulco
31. Tom Brown - Funkin' for Jamaica
32. The Kik - Katwijk Aan Zee
33. Three Dog Night - Never Been to Spain
34. Toad The Wet Sprocket - Chile
35. Van Halen - Panama
36. Tim Christensen - India
37. Het Goede Doel - Belgie (Is Er Leven Op Pluto)
38. The Presidents Of The United States Of America - Ladies And Gentlemen Part II
Dat ligt er aan vanuit wie dat je het bekijkt.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:49 schreef livelink het volgende:
Dat was weer een fijne trip, brother52. Dank je wel! In Tirana gaat het volgens mij wat minder nu.
Denk niet dat ik dan een hele show kan vullen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:47 schreef Melting het volgende:
Dank voor de leuke muziekjes weer, brother52.
Kunnen we nog een 3e trip verwachten?
Wateren?quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:48 schreef brother52 het volgende:
Bedankt voor het luisteren!![]()
Playlist:
[..]
Nu weer een nieuw thema verzinnen. Had gehoopt hier nog een week mee vooruit te kunnen.
Dan heel veel succes met je search for your holy grail.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:49 schreef brother52 het volgende:
[..]
Denk niet dat ik dan een hele show kan vullen.
Ach, ik ben toch wel chauvinistisch, geloof ik.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat ligt er aan vanuit wie dat je het bekijkt.
Van Feyenoord zijde wat minder.
Van MM-zijde wat beter.
The Rivers of Babylon had ook in deze show gekund.quote:
Dat is een erg lastig thema. Was voor dit thema daar ook al naar aan het zoeken en 'water' en 'zee/oceaan' heb ik al gehad.quote:
Ik heb voor dit thema meegedaan aan de boycot van Rusland.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:51 schreef Melting het volgende:
[..]
The Rivers of Babylon had ook in deze show gekund.
Iron Maiden - Mother Russia of Hell on Earth ook.
Welterusten Meltingquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:55 schreef Melting het volgende:
Ik wens jullie vast welterusten, en wellicht tot morgen.
Ik zal eens nadenken.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is een erg lastig thema. Was voor dit thema daar ook al naar aan het zoeken en 'water' en 'zee/oceaan' heb ik al gehad.
quote:
En is het gelukt met de boodschappen?quote:Op donderdag 26 mei 2022 15:32 schreef just me het volgende:
[..]
ik ga mezelf zo naar buiten schoppen anders heb ik niets te eten vanavond
Ze is een paard gaan slachten johquote:Op donderdag 26 mei 2022 16:26 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
En is het gelukt met de boodschappen?
Ik ben heel lui geweest en ben naar de buurtsuper gegaanquote:Op donderdag 26 mei 2022 16:26 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
I
En is het gelukt met de boodschappen?
Nope, het is een kip gewordenquote:
Liever Kip Leverworst dan een hele Paardenworstquote:Op donderdag 26 mei 2022 17:23 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben heel lui geweest en ben naar de buurtsuper gegaan
ik ben druk achter de naaimachine bezig en dat is leuker dan de stad ingaan
[..]
Nope, het is een kip geworden
Oeis, nu krijg ik trek in een stuk leverworst met mosterdquote:Op donderdag 26 mei 2022 17:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Liever Kip Leverworst dan een hele Paardenworst
Welkom, en nu even ontspannen dan.quote:Op donderdag 26 mei 2022 19:02 schreef livelink het volgende:
![]()
Net binnen na een lange wandeling. Precies op tijd, maar eten moet nog wel gebeuren ergens gedurende de show.
Niet weggewaaid?quote:Op donderdag 26 mei 2022 19:02 schreef livelink het volgende:
![]()
Net binnen na een lange wandeling. Precies op tijd, maar eten moet nog wel gebeuren ergens gedurende de show.
Nee, de wind trok wel wat aan, maar niet heel heftig of zo.quote:Op donderdag 26 mei 2022 19:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Niet weggewaaid?
Het gaat weer aardig tekeer hier
Mijn levensmottoquote:Op donderdag 26 mei 2022 19:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Nou heb je heel de tijd alleen gewandeld, en nou wil je nog steeds alleen zijn?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 mei 2022 19:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
We waren er net over uit dat het klonk als de RHCP…
quote:
Geen muziek. Gewoon de omgevingsgeluiden inderdaad.quote:Op donderdag 26 mei 2022 19:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Zet je dan wel muziek op, of laat je de omgevingsgeluiden op je afkomen?
Wat ben je stil, waar denk je aan?quote:Op donderdag 26 mei 2022 19:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Geen muziek. Gewoon de omgevingsgeluiden inderdaad.
quote:Op donderdag 26 mei 2022 19:13 schreef just me het volgende:
ik ben aan het luisteren maar moet ook nog even opruimen.
Mijn oudste broer komt morgenmiddag koffie drinken![]()
en ik weet niet eens hoe lang het geleden is dat hij hier was, ik denk een jaar of 14
dank jequote:Op donderdag 26 mei 2022 19:14 schreef Melting het volgende:
[..]Gezellig hoor. Fijn vooruitzicht.
En welkom.
Oh, dan is het wel een bijzondere gelegenheid zo.quote:Op donderdag 26 mei 2022 19:13 schreef just me het volgende:
ik ben aan het luisteren maar moet ook nog even opruimen.
Mijn oudste broer komt morgenmiddag koffie drinken![]()
en ik weet niet eens hoe lang het geleden is dat hij hier was, ik denk een jaar of 14
Nooit van hem gehoord.quote:Op donderdag 26 mei 2022 19:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook.
[ afbeelding ]
Grapjas, ik dacht dat dat de titel was.quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2022 19:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Grapjas, ik dacht dat dat de titel was.
Het is niet echt een Queen-nummer vind ik.quote:Op donderdag 26 mei 2022 19:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Toch knap dat je niet Queen zegt.![]()
[ afbeelding ]
We moeten morgen grint op het graf van mijn ouders leggen, mijn jongste broer kan het niet dus er was nog maar een optie over.... hij is dit weekend over uit Engeland omdat zijn kleindochter jarig is. Al die andere keren dat hij over was heb ik hem niet gezien.quote:Op donderdag 26 mei 2022 19:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, dan is het wel een bijzondere gelegenheid zo.
quote:Op donderdag 26 mei 2022 19:34 schreef just me het volgende:
Volgens de berekening hebben 125 kg grint nodig, het zit in zakken van 25 kg
Dat wordt vooral veel sjouwen danquote:Op donderdag 26 mei 2022 19:34 schreef just me het volgende:
Volgens de berekening hebben 125 kg grint nodig, het zit in zakken van 25 kg
Ik denk dat ik morgen opeens goed in delegeren benquote:
quote:Op donderdag 26 mei 2022 19:36 schreef just me het volgende:
[..]
Ik denk dat ik morgen opeens goed in delegeren ben
En wat gaat de pot schaften?quote:Op donderdag 26 mei 2022 19:37 schreef livelink het volgende:
Ik ben ondertussen ook aan het koken trouwens, dus wat minder aanwezig.
Spinazieschotel met worstjes. En bieten voor mijn zoon omdat hij echt niet van spinazie houdt.quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2022 19:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Spinazieschotel met worstjes. En bieten voor mijn zoon omdat hij echt niet van spinazie houdt.
Hou je niet van bieten?quote:Op donderdag 26 mei 2022 19:40 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dan heb ik liever spinazie.
Maar laat het smaken zo meteen.
Heel goedquote:Op donderdag 26 mei 2022 19:36 schreef just me het volgende:
[..]
Ik denk dat ik morgen opeens goed in delegeren ben
Beiden erg lekkerquote:Op donderdag 26 mei 2022 19:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Spinazieschotel met worstjes. En bieten voor mijn zoon omdat hij echt niet van spinazie houdt.
Ik heb geen ervaring met Apple tv, dus kan er weinig van zeggen.quote:Op donderdag 26 mei 2022 19:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kreeg 3 maanden gratis Apple tv bij mijn ipad, net eindelijk maar eens geactiveerd, maar wie gaat daar in hemelsnaam geld aan uitgeven? Er staat echt niks op, op wat niet heel bijzondere docu’s over muziek na dan
quote:Op donderdag 26 mei 2022 19:50 schreef just me het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Watch the sound with Mark Ronson is een aanrader.quote:Op donderdag 26 mei 2022 19:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kreeg 3 maanden gratis Apple tv bij mijn ipad, net eindelijk maar eens geactiveerd, maar wie gaat daar in hemelsnaam geld aan uitgeven? Er staat echt niks op, op wat niet heel bijzondere docu’s over muziek na dan
Ja dat leek me ook wel boeiend, morgen eens een beginnetje makenquote:Op donderdag 26 mei 2022 19:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
Watch the sound with Mark Ronson is een aanrader.
Oh, dat ziet er heel lekker uit.quote:Op donderdag 26 mei 2022 19:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit recept met bietjes is lekker https://www.bbc.co.uk/food/recipes/roasted_pepper_beetroot_03827
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |