SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
Wijn-tijd?quote:
nee, koffietijd, ik ben bezig om iets voor de kabouter te makenquote:Op woensdag 25 mei 2022 19:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Wijn-tijd?![]()
Ik neem wel een biertje. Eentje maar. Gewoon omdat het weekend is.
Ga je de kabouter weer verwennen met iets leuks?quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:38 schreef just me het volgende:
[..]
nee, koffietijd, ik ben bezig om iets voor de kabouter te maken
het is voor het kabouter meisje, haar moeder had een shirt met vlinders, maar later bleek dat de vlinders onderste boven zatenquote:Op woensdag 25 mei 2022 19:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Ga je de kabouter weer verwennen met iets leuks?
quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:40 schreef MadMaster het volgende:
En de naam van onze virtuele zoon dan nu.
De hele virtuele familie is nu voorbij gekomen…
Wat creatief.quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:40 schreef just me het volgende:
[..]
het is voor het kabouter meisje, haar moeder had een shirt met vlinders, maar later bleek dat de vlinders onderste boven zatenIk heb het shirt nu verknipt en ben een shirtje voor de kabouter aan het maken
quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:40 schreef MadMaster het volgende:
En de naam van onze virtuele zoon dan nu.
De hele virtuele familie is nu voorbij gekomen…
quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Tijd voor uitbreiding van de familie dan.
Jij bezoekt ook de meest vreemde plekken hè?quote:
Virtueel kun je tegenwoordig bijna overal komenquote:Op woensdag 25 mei 2022 19:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij bezoekt ook de meest vreemde plekken hè?
wel gaaf als je dan stempels in je paspoort hebtquote:Op woensdag 25 mei 2022 19:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij bezoekt ook de meest vreemde plekken hè?
Fijn nummer.quote:
Het duurde even, maar ik vier het alsnog. Toepasselijk nummer om mezef een wijntje in te schenken.quote:Op woensdag 25 mei 2022 07:39 schreef Melting het volgende:
@:livelink, @:justme: Vanavond genieten, het nationale wijndag!![]()
Lekker hoor.quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Over een paar maanden, naar de Elzas…
Moet kunnen hèquote:Op woensdag 25 mei 2022 19:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Fijn nummer.
Maar ik vertrek volgende week naar Denemarken.
Dan kan ik op donderdag niet draaien, omdat ik dan nog onderweg ben.
Volgende week pas? Vandaag komen we daar ook al langs, kun je net zo goed daar vast blijven.quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Fijn nummer.
Vakantie of werk?quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Fijn nummer.
Proost!quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Het duurde even, maar ik vier het alsnog. Toepasselijk nummer om mezef een wijntje in te schenken.
[ afbeelding ]
Voor mijn werk.quote:
Zeker, we gaan op bezoek bij een whiskyvriend die 1 van de beste wijngaarden daar heeft:quote:
Ja hé..... ik ben er nog niet klaar voor.quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
Volgende week pas? Vandaag komen we daar ook al langs, kun je net zo goed daar vast blijven.
Ik hoorde laatst voor het eerst eigenlijk Coldplay met Amsterdam. Dat was eigenlijk een heel goed nummer. Moest mijn beeld van Coldplay bijstellen.quote:
En dat in zo'n mooie omgevingquote:Op woensdag 25 mei 2022 19:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeker, we gaan op bezoek bij een whiskyvriend die 1 van de beste wijngaarden daar heeft:
https://www.zindhumbrecht.fr/en/
Dat wordt genieten.quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeker, we gaan op bezoek bij een whiskyvriend die 1 van de beste wijngaarden daar heeft:
https://www.zindhumbrecht.fr/en/
Het wordt een culinaire reis zo.quote:Op woensdag 25 mei 2022 20:00 schreef brother52 het volgende:
Karnivool - Roquefort
Stukje kaas bij de wijn
ga je dan ook wijn drinken of alleen proeven ?quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben er nog nooit geweest, ken die streek helemaal niet.
Maar stond al lang op het programma…
Ik las Karviool.quote:Op woensdag 25 mei 2022 20:00 schreef brother52 het volgende:
Karnivool - Roquefort
Stukje kaas bij de wijn
Proeven, drinken en kopen, vrees ik…quote:Op woensdag 25 mei 2022 20:01 schreef just me het volgende:
[..]
ga je dan ook wijn drinken of alleen proeven ?
Ooit een keer geweest, lang geleden. In de Elzas dan. Staat nog wel op mijn lijst om ooit nog een keer naartoe te gaan.quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben er nog nooit geweest, ken die streek helemaal niet.
Maar stond al lang op het programma…
quote:Op woensdag 25 mei 2022 20:00 schreef brother52 het volgende:
Karnivool - Roquefort
Stukje kaas bij de wijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |