SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:
quote:
Ja, ze helpen iedereen rechtstreeks de hemel in, vermoed ik.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die komen je de eeuwige vrede brengen?
Dit circus is fantastischquote:Op dinsdag 24 mei 2022 16:31 schreef Recce het volgende:
Die psychiater in dat proces van Depp vs Heard komt redelijk geschift over.De blikken van Depp als-ie gekke bekken begint te trekken, zijn vrij hilarisch:
Echt, waar halen ze al die idioten vandaan? Die psychiater kan toch direct naar een instelling als patiënt?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 16:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit circus is fantastisch![]()
Maar ik hoop vooral dat het wat doet voor mannen die slachteroffer zijn van huiselijk geweld. Dat ze zich durven uit te spreken
kan geregeld wordenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 14:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Fles jarig
![]()
Allemaal biljetjes geven jaaa
Dit jaquote:Op dinsdag 24 mei 2022 16:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik laat de hele gedoe van Depp en Ambur gewoon langs me heen gaan. Boeit me echt totaal niet
Fuck,ben ik vergeten.quote:
Ik wil alleen de disc versiequote:Op dinsdag 24 mei 2022 16:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wat denk je zelf
394 voor de digital edition vanmorgen iig
Dat is ook het grote probleem. Niet gelooft en belachelijk gemaakt.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 16:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat laatste zou mooi zijn inderdaad, maar die krijgen natuurlijk niet zo'n proces. Ik denk dat mannen in dit soort situaties gewoon niet geloofd worden.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 16:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]oh die is best gaaf jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik twijfelde tussen deze en het bonsai boompje.quote:
[..]Ga deze ook rocken deze zomer? Bertje flaneren op de boulevard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
nee, dat teken komt morgen hopelijk nog voor de heggenschaarquote:
op de fiets he.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 16:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga deze ook rocken deze zomer? Bertje flaneren op de boulevard.
De groente is binnen Heer Flash.Ik moest alleen 2 keer lopen.quote:
En dan pensioen?quote:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ha nee dan moet ik nog even een paar miljoen biljetjes verdiend hebbenquote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 17:11 schreef Recce het volgende:
[..]bij zulke sets altijd jammer dat er stickers bij zitten. dat is voor mij een no-go bij zulke prijzige sets. Daarom heb ik ook alleen de Sian als supercarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik plak die stickertjes er ook niet op meestal. Deze set is wel erg duur voor wat je krijgt, maar goed, F1 en LEGO. Het moest maar.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 17:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
bij zulke sets altijd jammer dat er stickers bij zitten. dat is voor mij een no-go bij zulke prijzige sets. Daarom heb ik ook alleen de Sian als supercar
Kapsalon?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 17:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Volgens TB komt m'n voer over 49 minuten.
BWUUUUUUUUUUURP even de lege bakjes in de kliko douwen
Nee.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 17:27 schreef FranticDJ het volgende:
Kan kalk eigenlijk op glas in vretenvolgens mij niet toch?
Nee. Calciumcarbonaat kan zich erop afzetten en dat krijg je er lastig af (maar wel met azijn). Maar invreten geloof ik niet in. Ook niet in "Glascorrosie" waar al die vaatwastablettenmiddeltjesreclamecommercialspotjes het over hebbenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 17:27 schreef FranticDJ het volgende:
Kan kalk eigenlijk op glas in vretenvolgens mij niet toch?
mja er zit nog pre-waterontharder/vorige bewoner kalk op mn douchewandquote:Op dinsdag 24 mei 2022 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Calciumcarbonaat kan zich erop afzetten en dat krijg je er lastig af (maar wel met azijn). Maar invroten geloof ik niet in. Ook niet in "Glascorrosie" waar al die vaatwastablettenmiddeltjesreclamecommercialspotjes het over hebben
Antikal sprayenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 17:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja er zit nog pre-waterontharder/vorige bewoner kalk op mn douchewandals jee r met je klauwen over gaat lijkt het net een of andere slangen huid..
Dikke 8 op de schaal van Braddie denk je niet?quote:
Ik weet eigenlijk niets van Braddie, behalve dat-ie een vetklep is en keyboard speelt. Vanwege dat eerste zal ik het maar beamen.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dikke 8 op de schaal van Braddie denk je niet?
Dan is het nog licht buiten.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 17:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Volgens TB komt m'n voer over 49 minuten.
BWUUUUUUUUUUURP even de lege bakjes in de kliko douwen
Ik zei toch niet "In dudor z'n hol"?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 17:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
gaat @:dud0r weer klagen dat ie zo moeilijk loopt
bier drinken en kut roepen?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 18:12 schreef Ama het volgende:
Vrijdag nieuwe seizoen van Stranger Things en ik ben dit weekend alleen dus ik weet wat ik ga doen.
Pff ik hoef deze week echt niks meer te kopen qua snacks.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 18:34 schreef FranticDJ het volgende:
kitkat in de ibood hunt @:ama @:cherrylips
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 17:11 schreef Recce het volgende:
[..]nice, wat kost die?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kreeg er een gratis paraplu bij.
die geef ik ook maar weg
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
maar het kan welquote:Op dinsdag 24 mei 2022 18:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Pff ik hoef deze week echt niks meer te kopen qua snacks.
Veel teveel.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 18:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nice, wat kost die?
Ik kreeg er een gratis paraplu bij.
die geef ik ook maar weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat kan op een dag geregeld zijnquote:Op dinsdag 24 mei 2022 18:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Eerst maar even de kast weer beetje leeg maken.
Ja genoeg.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 18:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je wel iets te snacken voor bij de serie? Popcorn of zo?
Mijn kat zou hier naast poepen uit protest.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 18:43 schreef Ama het volgende:
https://www.ibood.com/nl/(...)enbak-zelfreinigend/ Zou dit meteen kopen als ik nog een kat had.
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 18:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Veel teveel.dat is wel veel, maar het kan nog veel gekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Dan mag je er wel zelf achteraan lopen een paar keer per dag.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 18:45 schreef FranticDJ het volgende:
Gewoon een hond nemen die netjes buiten de deur kakt
Ik weet het. Daar begin ik niet aan hoor. Zo'n Titanic is mij echt te duur.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 18:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is wel veel, maar het kan nog veel gekker
goed voor de stappen tellerquote:Op dinsdag 24 mei 2022 18:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan mag je er wel zelf achteraan lopen een paar keer per dag.
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 18:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik weet het. Daar begin ik niet aan hoor. Zo'n Titanic is mij echt te duur.
Snap ik.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 18:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heeft bijna 6 maanden op mn eetkamertafel gestaan omdat ik er geen plek voor had
Misschien zit er wel porumherkenning op?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Zow. Nieuwe telefoon is mijn shit van de google backup aan het terugzetten.
Blijkt geen fingerprintsensor op te zitten. Misschien ga ik daar nog wel spijt van krijgen.
Aaah kut gemist.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 18:34 schreef FranticDJ het volgende:
kitkat in de ibood hunt @:ama @:cherrylips
jawel dat wel. Maar dat had die vorige ook.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 18:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien zit er wel porumherkenning op?
Bricksie volgens mijquote:Op dinsdag 24 mei 2022 18:56 schreef Recce het volgende:
[..]Heeft iemand al geprobeerd of-ie echt kan varen?
Hij kan vast wel echt zinkenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 18:56 schreef Recce het volgende:
[..]Heeft iemand al geprobeerd of-ie echt kan varen?
kitkatkutquote:
Yups. Het ding drijft wel, maar heeft een te hoog zwaartepunt. Als je dat zou fiksen met metaal of zo, ligt-ie te laag of zinkt-ie.quote:
Zo te zien niet!quote:
Ik had hem zien staan bij de lego winkel in Stuttgart.quote:
Ja het lijkt me een leuk ding om te bouwen, maar niet om neer te zettenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik had hem zien staan bij de lego winkel in Stuttgart.
Is me iets groot voor op de boekenplank
had de tandarts nog geklaagd over de geur?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik snap ook niet waarom ik complimentjes kreeg over m'n gebit vanmorgen.
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Yups. Het ding drijft wel, maar heeft een te hoog zwaartepunt. Als je dat zou fiksen met metaal of zo, ligt-ie te laag of zinkt-ie.
[..]
Zo te zien niet!
Waaruit concludeer je dat ie een te hoog zwaartepunt heeft?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Yups. Het ding drijft wel, maar heeft een te hoog zwaartepunt. Als je dat zou fiksen met metaal of zo, ligt-ie te laag of zinkt-ie.
weer afbreken en terug in de doos er meequote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het lijkt me een leuk ding om te bouwen, maar niet om neer te zetten
hij is groot jaquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik had hem zien staan bij de lego winkel in Stuttgart.
Is me iets groot voor op de boekenplank
Nee ze zette alleen een raampje open.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
had de tandarts nog geklaagd over de geur?
Ik heb hem ook alleen gekocht omdat ik een vakidioot benquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het lijkt me een leuk ding om te bouwen, maar niet om neer te zetten
Dat excuus zal ik onthouden voor als ik ooit de d11 bulldozer zou kopenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik heb hem ook alleen gekocht omdat ik een vakidioot ben
Mja voor het geld van dat ding kan ik ook een vliegticket boekenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
weer afbreken en terug in de doos er mee
jij bent bulldozer operatorquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat excuus zal ik onthouden voor als ik ooit de d11 bulldozer zou kopen
veel mensen kunnen er ook een half jaar van eten ¯\_(ツ)_/¯quote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja voor het geld van dat ding kan ik ook een vliegticket boeken
nee, maar tegen die tijd verzin ik er wel een verhaal bijquote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, maar tegen die tijd verzin ik er wel een verhaal bij
ja, zo kun je alles wel kapot relativerenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja voor het geld van dat ding kan ik ook een vliegticket boeken
In Nederland wordt dat wel lastig hoor voor dat bedragquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
veel mensen kunnen er ook een half jaar van eten ¯\_(ツ)_/¯
Alles is relatiefquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, zo kun je alles wel kapot relativeren
ik was 5 euro kwijt bij de appie net.. en had 6 boodschappen kratten volquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In Nederland wordt dat wel lastig hoor voor dat bedrag
mwa, het wordt geen luxe diner, maar voor 100 euro per maand eten kan welquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In Nederland wordt dat wel lastig hoor voor dat bedrag
ik 80 voor 1 kratquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik was 5 euro kwijt bij de appie net.. en had 6 boodschappen kratten vol
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Waaruit concludeer je dat ie een te hoog zwaartepunt heeft?
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eeuhm, hij valt om. Als het zwaartepunt meer naar beneden zou liggen, zou dat niet gebeuren, lijkt me.
Maar het zal wel ingewikkeld zijn, omdat de vorm ook verandert als het schip scheef gaat liggen etc.
Koopzegels ingewisseld oid??quote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wat kost die neukschuit dan?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
veel mensen kunnen er ook een half jaar van eten ¯\_(ツ)_/¯
5 euro plus een berg koopzegelsquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Laat nou maarquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:12 schreef Recce het volgende:
[..]Eeuhm, hij valt om. Als het zwaartepunt meer naar beneden zou liggen, zou dat niet gebeuren, lijkt me.
Maar het zal wel ingewikkeld zijn, omdat de vorm ook verandert als het schip scheef gaat liggen etc.
Mja het zou misschien net kunnen, maar voor 3,33 per dag al je eten, dus ontbijt, lunch, avondeten en snacks en dan ook nog koffie en thee dan redt je het daar niet snel meequote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, het wordt geen luxe diner, maar voor 100 euro per maand eten kan wel
¤629,99quote:
Wel knap als je daar een half jaar van kunt etenquote:
ja, snacken kun je al vergetenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja het zou misschien net kunnen, maar voor 3,33 per dag al je eten, dus ontbijt, lunch, avondeten en snacks en dan ook nog koffie en thee dan redt je het daar niet snel mee
Brute Boot was alliteratief mooier geweestquote:
chargeren kan je lerenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel knap als je daar een half jaar van kunt etenNiet in dit land in ieder geval.
Die zijn allemaal weggehaald tijdens corona en niet meer teruggezetquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:16 schreef gianni61 het volgende:
en koffie pak je maar bij de supermarkt uit de automaat
scheelt wel irritante blokkerende bejaardenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zijn allemaal weggehaald tijdens corona en niet meer teruggezet
Ja je kunt ook de supermarkt beroven, dan is het graitsquote:
Die vinden gewoon een andere plek om irritant te staan hoor, wees daar maar niet bang voorquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
scheelt wel irritante blokkerende bejaarden
Bij m'n ouders in het dorp heb je een paar van die notoire bankjes waar ze altijd sektarisch samenkomenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die vinden gewoon een andere plek om irritant te staan hoor, wees daar maar niet bang voor
Volgens mij krijg je niet heel veel meer geld als je in de schuldsanering zit. Ik dacht 30-35 euro per week waar je van moet eten en kleren etc. van moet kopen.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel knap als je daar een half jaar van kunt etenNiet in dit land in ieder geval.
hangt totaal van je situatie af.. kan je niet zomaar een bedrag over kraaienquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je niet heel veel meer geld als je in de schuldsanering zit. Ik dacht 30-35 euro per week waar je van moet eten en kleren etc. van moet kopen.
Ja, maar je kunt niet alles hebben. Ik vind dat ze al best ver zijn gegaan met de term wreed.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Brute Boot was alliteratief mooier geweest
ah, warme saladequote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:20 schreef LTVDK het volgende:
Ik ga de vega gyros in de pan mikken met een zak groenten
Maar er zijn wel mensen die van zo'n bedrag rond moeten komen. En dat ook nog drie jaar lang.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hangt totaal van je situatie af.. kan je niet zomaar een bedrag over kraaien
Ja, die zijn daar wel goed in.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zo zijn er wel meer excentrieke termen in het maritieme
In het gros van de gevallen hebben ze het daar zelf ook naar gemaakt.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar er zijn wel mensen die van zo'n bedrag rond moeten komen. En dat ook nog drie jaar lang.
ik vond 2 stukjes meer dan genoegquote:
Oh, dat zal best, daar heb ik geen kijk op.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
In het gros van de gevallen hebben ze het daar zelf ook naar gemaakt.
Normaal gesproken is het 25 per volwassene met 10 euro extra per kind. Daar wordt dan wel ook een aanmelding voor de voedsel en kledingbank bij gedaan.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je niet heel veel meer geld als je in de schuldsanering zit. Ik dacht 30-35 euro per week waar je van moet eten en kleren etc. van moet kopen.
Yikes. Dat laatste scheelt wel, al zag ik laatst dat wat mensen van de voedselbank krijgen, soms totaal niet praktisch is. Opeens kilo's andijvie tegelijkertijd en zo.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:35 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Normaal gesproken is het 25 per volwassene met 10 euro extra per kind. Daar wordt dan wel ook een aanmelding voor de voedsel en kledingbank bij gedaan.
Klopt de voedselbank is afhankelijk van de donaties. Dus na kerst kan je bij wijze ook een kilo aan kerstkransjes ontvangen. Vaak is deze doelgroep ook enorm gestrest en obsessief bezig met wat anderen allemaal wel niet kunnen. Alsof Jan Modaal in de supermarkt continu zijn kinderen allerlei zooi laat kopen. Of dat ze ieder weekend naar de efteling gaan en in de schoolvakanties naar Disney.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Yikes. Dat laatste scheelt wel, al zag ik laatst dat wat mensen van de voedselbank krijgen, soms totaal niet praktisch is. Opeens kilo's andijvie tegelijkertijd en zo.
50 euroquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:19 schreef Recce het volgende:
[..]
een dagje naar de efteling met het gezin is duurder dan een maand etenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:40 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Klopt de voedselbank is afhankelijk van de donaties. Dus na kerst kan je bij wijze ook een kilo aan kerstkransjes ontvangen. Vaak is deze doelgroep ook enorm gestrest en obsessief bezig met wat anderen allemaal wel niet kunnen. Alsof Jan Modaal in de supermarkt continu zijn kinderen allerlei zooi laat kopen. Of dat ze ieder weekend naar de efteling gaan en in de schoolvakanties naar Disney.
Boequote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb de hik...
Kan iemand mij even laten schrikken?
Tja daar ben je niet meer mee bezig als je zo veel stress hebt en geen invloed meer hebt op je eigen uitgavenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een dagje naar de efteling met het gezin is duurder dan een maand eten
Uhm.quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb de hik...
quote:
Ik kan er gelukkig niet over meepratenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:47 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Tja daar ben je niet meer mee bezig als je zo veel stress hebt en geen invloed meer hebt op je eigen uitgaven
een zwitserse koe?quote:
kom er aanquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:50 schreef kwiwi het volgende:
Lekker in bed. Nog even Grace & Frannie kijken en dan slapen
Heb jij een boodschappen budget of koop jij gewoon waar je random zin in hebt?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik kan er gelukkig niet over meepraten
De inflatie is zo hard aan het stijgen dat we straks niet meer op vakantie kunnenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb de hik...
Ja, hier schrik ik wel vanquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De inflatie is zo hard aan het stijgen dat we straks niet meer op vakantie kunnen
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Of dat de Chinees ineens duurder wordt.
is al. Ik was er vorige week, hing er eoa huilbriefje dat wegens toegenomen kosten yada yadda alles meer kostquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Of dat de Chinees ineens duurder wordt.
Ik heb een budget en binnen dat budget koop ik random waar ik zin in hebquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:51 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Heb jij een boodschappen budget of koop jij gewoon waar je random zin in hebt?
en dat budget is zo groot als de limiet op je pinpasquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb een budget en binnen dat budget koop ik random waar ik zin in heb
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is al. Ik was er vorige week, hing er eoa huilbriefje dat wegens toegenomen kosten yada yadda alles meer kost
So it begins...quote:
oh nee hoor gewoon een paar dagen van die kleine papieren stickertjes plakken met de nieuwe prijzen overal overheenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:54 schreef LTVDK het volgende:
Hier zijn ze denk ik zo zuinig dat de prijs pas omhoog gaat als de huidige menukaarten op zijn en ze nieuwe moeten laten drukken
Ik heb geen budget maar koop wel meestal wat er in de aanbieding is, en meestal als ik niet weet wat ik moet eten dan kijk ik in de 35% bakquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:51 schreef Senn88 het volgende:
[..]
ik koop wel vrij random jaquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:51 schreef Senn88 het volgende:
[..]
nicequote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, en elke keer als ie boe zegt poept ie een chocolaatje uit
Ja dit doe ik ook maar niet oneindigquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb een budget en binnen dat budget koop ik random waar ik zin in heb
Dat zou ook nog kunnen jaquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh nee hoor gewoon een paar dagen van die kleine papieren stickertjes plakken met de nieuwe prijzen overal overheen
Nee 60 euro per week. En toen ik alleen woonde ging dat prima. Maar sinds il Gergi ken kan ik niet meer binnen de 120 per week voor 2 personen blijven want hij eet graag dure kaas en drinkt dure wijnquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en dat budget is zo groot als de limiet op je pinpas
Ik haal ook vrijwel elke dag boodschappen, scheelt me een hoop weggooien denk ik welquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:55 schreef FranticDJ het volgende:
ik koop ook vrij random. Maar ben wel gekapt met voor een hele week eten in huis te halen. Dat werkt met mijn onregelmatigheid niet.
En dan haal je het nog wel in Duitslandquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee 60 euro per week. En toen ik alleen woonde ging dat prima. Maar sinds il Gergi ken kan ik niet meer binnen de 120 per week voor 2 personen blijven want hij eet graag dure kaas en drinkt dure wijnOnze boodschappen zijn nu 50 euro voor mij en zeker 100 voor hem per week. Vreetboei.
ik normaal 2x per weekquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik haal ook vrijwel elke dag boodschappen, scheelt me een hoop weggooien denk ik wel
naja dat vooral.. zit ook veel impulsvreetwerk bij altijd.. maar als ik zie wat ik 6 maanden geleden weggooide in vergelijking met nuquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik haal ook vrijwel elke dag boodschappen, scheelt me een hoop weggooien denk ik wel
afgaande van jouw posts heb ik soms al het idee dat überhaupt wakker worden voor jou de hel isquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Elke dag naar de supermarkt, klinkt als de hel voor mij
elke dag een flitsbezorger laten komenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zag laatst.. I kid you not.. een Ali's kebab in Duitsland waar ze zulke stickers hadden geplakt op het menu dat op een beeldscherm stond afgebeeldquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh nee hoor gewoon een paar dagen van die kleine papieren stickertjes plakken met de nieuwe prijzen overal overheen
Op sommige dagen is dat ook zoquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
afgaande van jouw posts heb ik soms al het idee dat überhaupt wakker worden voor jou de hel is
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zag laatst.. I kid you not.. een Ali's kebab in Duitsland waar ze zulke stickers hadden geplakt op het menu dat op een beeldscherm stond afgebeeldBlijkbaar kon niemand de slide even aanpassen
Had ik kunnen doen toen ik nog in Agga woonde, maar hier kennen ze net Thuisbezorgdquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
elke dag een flitsbezorger laten komen
Ja dat impuls heb ik ook, als ik voor 3 dagen eten in huis haal heb ik vaak de 2e dag alweer trek in iets dat ik niet heb gekocht en dan ga ik dat alsnog kopenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
naja dat vooral.. zit ook veel impulsvreetwerk bij altijd.. maar als ik zie wat ik 6 maanden geleden weggooide in vergelijking met nudan is dat impulsvreetwerk een stuk goedkoper dan de meuk die ik weggooide
Gewoon op het juiste tijdstip gaanquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
ja dat ookquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat impuls heb ik ook, als ik voor 3 dagen eten in huis haal heb ik vaak de 2e dag alweer trek in iets dat ik niet heb gekocht en dan ga ik dat alsnog kopen
Ja nee, geen zin in elke dag gaanquote:
Valt op zich wel mee, meestal heb ik dat in het weekend, dan heb ik net een paar uur gelopen en ga ik gelijk even langs de AH. Als ze dan bijvoorbeeld net verse broodjes en croissantjes uit de oven halen neem ik er wel eens eentje meer meequote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoe werkt impulsaankopen?
Gaan jullie dan met honger naar de supermarkt?
Want dan kom ik met heel schap 4 (snackschap) thuis.
Die verspakketten zijn ook niet altijd even voordelig, want je moet er ook nog vaak van alles bij halen en dan kun je er net 2 keer van eten.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:01 schreef Senn88 het volgende:
Mijn boodschappenbudget is 200 euro per maand. Ik haal hooguit 2x per week boodschappen. Maak veel gebruik van de verspakketen van ah.
O ja de geur van verse broodjes kan ik ook niet weerstaanquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Valt op zich wel mee, meestal heb ik dat in het weekend, dan heb ik net een paar uur gelopen en ga ik gelijk even langs de AH. Als ze dan bijvoorbeeld net verse broodjes en croissantjes uit de oven halen neem ik er wel eens eentje meer mee
ik vind het probleem altijd de portionering bij zulke dingen.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die verspakketten zijn ook niet altijd even voordelig, want je moet er ook nog vaak van alles bij halen en dan kun je er net 2 keer van eten.
valt mee, ik koop niet zoveel snacksquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik haal 3 maaltijden uit 1 verspakket. Ik moet er sowieso tot 250 gr groente pp bij ingooien. Maar ik ben echt geen keukenprinses dus zo’n pakket geeft mij een beetje houvast in mijn chaotische brein. Overigens ik werk en heb een prima inkomen ik wil alleen niet eindeloos geld uitgeven aan boodschappenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die verspakketten zijn ook niet altijd even voordelig, want je moet er ook nog vaak van alles bij halen en dan kun je er net 2 keer van eten.
Ik koop vaak idd wel die zakken voorgesneden groente.. (als ik niet naar de markt/boerderijwinkel kan) maar dan vaak niet die voorgemixte zooi. want PDS dingen.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:05 schreef kwiwi het volgende:
Ik vind in Nederland die zakken met verse groenten zo handig, voor soep en bami etc. Dan kennen ze hier niet, hier moet je nog steeds ean alle groenten apart kopen, snijden etc.In Nederland at ik ook veel meer groente eigenlijk daardoor dan hier.
op zich moet dat te doen zijn, ik koop wel vaak biologisch vlees en stukken oude kaas enzo dat gaat aantikkenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:01 schreef Senn88 het volgende:
Mijn boodschappenbudget is 200 euro per maand. Ik haal hooguit 2x per week boodschappen. Maak veel gebruik van de verspakketen van ah.
Ik haal vaak die groene curry, gooi ik gewoon 3 ons kip bij en dan kan ik er 2 keer van eten, heb er verder geen rijst of iets bijquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik vind het probleem altijd de portionering bij zulke dingen.
het is vaak voor 4 personen.. en veel van die dingen zijn niet te huffen als je 't nog eens gaat invriezen.
Die koop ik 9 van de 10 keer, gewoon onder het excuus van geen verspillingquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:05 schreef kwiwi het volgende:
Ik vind in Nederland die zakken met verse groenten zo handig, voor soep en bami etc. Dat kennen ze hier niet, hier moet je nog steeds dan alle groenten apart kopen, snijden etc.In Nederland at ik ook veel meer groente eigenlijk daardoor dan hier.
groene curry zonder rijst.. interesting.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik haal vaak die groene curry, gooi ik gewoon 3 ons kip bij en dan kan ik er 2 keer van eten, heb er verder geen rijst of iets bij
Bio haal ik bij Lidl anders kan ik niet binnen m'n budget meer blijven tegenwoordigquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:06 schreef Karzai het volgende:
[..]
op zich moet dat te doen zijn, ik koop wel vaak biologisch vlees en stukken oude kaas enzo dat gaat aantikken
2 potten kimchi en 2 pakken koekjes waren mijn impulsaankoopquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
koop meestal gelijk een paar kilo samen met moeder en dat gaat dan de vriezer inquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bio haal ik bij Lidl anders kan ik niet binnen m'n budget meer blijven tegenwoordig
wat bedoel je daar mee te zeggenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:08 schreef Karzai het volgende:
maar als ik dan zie dat @:Dr_flash 3,60 voor een mexicano betaald
Ja ben de afgelopen jaren afgestapt van dat een avondmaaltijd uit 3 dingen moet bestaan, dus heb standaard meestal alleen groenten + vlees, scheelt ook een hoop tijd met rijst koken en zulksquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
groene curry zonder rijst.. interesting.
ik ben ook geen rijst liefhebber. Heb het laatst vervangen door bloemkool rijst, dat was goed te doen.
Ik heb laatst bleomkool in kleine stukjes gesneden en aangebraden. Is dat bloemkoolrijst? Was prima als vervanging van aardappels of rijst met wat kruidenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
groene curry zonder rijst.. interesting.
ik ben ook geen rijst liefhebber. Heb het laatst vervangen door bloemkool rijst, dat was goed te doen.
Door jou heb ik harde broodjes bij de bakker gehaaldquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Valt op zich wel mee, meestal heb ik dat in het weekend, dan heb ik net een paar uur gelopen en ga ik gelijk even langs de AH. Als ze dan bijvoorbeeld net verse broodjes en croissantjes uit de oven halen neem ik er wel eens eentje meer mee
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:05 schreef kwiwi het volgende:
Ik vind in Nederland die zakken met verse groenten zo handig, voor soep en bami etc. Dat kennen ze hier niet, hier moet je nog steeds dan alle groenten apart kopen, snijden etc.In Nederland at ik ook veel meer groente eigenlijk daardoor dan hier.
Met mayo he. Had niet gehoeven trouwens.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:08 schreef Karzai het volgende:
maar als ik dan zie dat @:Dr_flash 3,60 voor een mexicano betaald
nee prima hoor. aardappel is in essentie ook groente hequote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ben de afgelopen jaren afgestapt van dat een avondmaaltijd uit 3 dingen moet bestaan, dus heb standaard meestal alleen groenten + vlees, scheelt ook een hoop tijd met rijst koken en zulks
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Door jou heb ik harde broodjes bij de bakker gehaald
nee bloemkoolrijst is bloemkool veprulverd tot formaatje rijstkorrelquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb laatst bleomkool in kleine stukjes gesneden en aangebraden. Is dat bloemkoolrijst? Was prima als vervanging van aardappels of rijst met wat kruiden
Doe ik ook vaak.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ben de afgelopen jaren afgestapt van dat een avondmaaltijd uit 3 dingen moet bestaan, dus heb standaard meestal alleen groenten + vlees, scheelt ook een hoop tijd met rijst koken en zulks
Ah ok, dat kende ik nog niet. Ook eens maken dan.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee bloemkoolrijst is bloemkool veprulverd tot formaatje rijstkorrel
kan je hier gewoon bij de appie kopenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah ok, dat kende ik nog niet. Ook eens maken dan.
nou ja, de hunt is maar 10 euro goedkoper dan waar die de hele dag voor te krijgen is, maar het is wel een goede aanbieding verder. voor een makita lxt accu en laderquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wilde hem nog naar je linkenmaar was niet nodig
Kwister, wonen jullie al in het nieuwe huis?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah ok, dat kende ik nog niet. Ook eens maken dan.
Bij mij is dat toen in eerste instantie ontstaan door de revalidatie, toen moest ik vooral heel veel eiwitten en calorieën eten. Dan was het het makkelijkste om gewoon groente en veel vlees te eten. Toen ik daarna weer veel te veel was aangekomen was het vrij makkelijk aan te passen door de balans wat aan te passen met meer groenten en minder vlees.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee prima hoor. aardappel is in essentie ook groente heik zou dat ook beter eens gaan doen. want aardappelen en rijst enzo zijn bij mij wel de dingen die ik meestal ergens bij doe 'uit traditie' / 'omdat het zo hoort'
zag laatst op tv ook een lekker witlof menu met vis.
Dus ik heb nu een berg witlof mee. En ga overmorgen weer even verse vis halen
Ze hebben ook courgetterijstquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee bloemkoolrijst is bloemkool veprulverd tot formaatje rijstkorrel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |