ja, zo kun je alles wel kapot relativerenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja voor het geld van dat ding kan ik ook een vliegticket boeken
In Nederland wordt dat wel lastig hoor voor dat bedragquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
veel mensen kunnen er ook een half jaar van eten ¯\_(ツ)_/¯
Alles is relatiefquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, zo kun je alles wel kapot relativeren
ik was 5 euro kwijt bij de appie net.. en had 6 boodschappen kratten volquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In Nederland wordt dat wel lastig hoor voor dat bedrag
mwa, het wordt geen luxe diner, maar voor 100 euro per maand eten kan welquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In Nederland wordt dat wel lastig hoor voor dat bedrag
ik 80 voor 1 kratquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik was 5 euro kwijt bij de appie net.. en had 6 boodschappen kratten vol
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Waaruit concludeer je dat ie een te hoog zwaartepunt heeft?
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eeuhm, hij valt om. Als het zwaartepunt meer naar beneden zou liggen, zou dat niet gebeuren, lijkt me.
Maar het zal wel ingewikkeld zijn, omdat de vorm ook verandert als het schip scheef gaat liggen etc.
Koopzegels ingewisseld oid??quote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wat kost die neukschuit dan?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
veel mensen kunnen er ook een half jaar van eten ¯\_(ツ)_/¯
5 euro plus een berg koopzegelsquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Laat nou maarquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:12 schreef Recce het volgende:
[..]Eeuhm, hij valt om. Als het zwaartepunt meer naar beneden zou liggen, zou dat niet gebeuren, lijkt me.
Maar het zal wel ingewikkeld zijn, omdat de vorm ook verandert als het schip scheef gaat liggen etc.
Mja het zou misschien net kunnen, maar voor 3,33 per dag al je eten, dus ontbijt, lunch, avondeten en snacks en dan ook nog koffie en thee dan redt je het daar niet snel meequote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, het wordt geen luxe diner, maar voor 100 euro per maand eten kan wel
¤629,99quote:
Wel knap als je daar een half jaar van kunt etenquote:
ja, snacken kun je al vergetenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja het zou misschien net kunnen, maar voor 3,33 per dag al je eten, dus ontbijt, lunch, avondeten en snacks en dan ook nog koffie en thee dan redt je het daar niet snel mee
Brute Boot was alliteratief mooier geweestquote:
chargeren kan je lerenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel knap als je daar een half jaar van kunt etenNiet in dit land in ieder geval.
Die zijn allemaal weggehaald tijdens corona en niet meer teruggezetquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:16 schreef gianni61 het volgende:
en koffie pak je maar bij de supermarkt uit de automaat
scheelt wel irritante blokkerende bejaardenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zijn allemaal weggehaald tijdens corona en niet meer teruggezet
Ja je kunt ook de supermarkt beroven, dan is het graitsquote:
Die vinden gewoon een andere plek om irritant te staan hoor, wees daar maar niet bang voorquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
scheelt wel irritante blokkerende bejaarden
Bij m'n ouders in het dorp heb je een paar van die notoire bankjes waar ze altijd sektarisch samenkomenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die vinden gewoon een andere plek om irritant te staan hoor, wees daar maar niet bang voor
Volgens mij krijg je niet heel veel meer geld als je in de schuldsanering zit. Ik dacht 30-35 euro per week waar je van moet eten en kleren etc. van moet kopen.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel knap als je daar een half jaar van kunt etenNiet in dit land in ieder geval.
hangt totaal van je situatie af.. kan je niet zomaar een bedrag over kraaienquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je niet heel veel meer geld als je in de schuldsanering zit. Ik dacht 30-35 euro per week waar je van moet eten en kleren etc. van moet kopen.
Ja, maar je kunt niet alles hebben. Ik vind dat ze al best ver zijn gegaan met de term wreed.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Brute Boot was alliteratief mooier geweest
ah, warme saladequote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:20 schreef LTVDK het volgende:
Ik ga de vega gyros in de pan mikken met een zak groenten
Maar er zijn wel mensen die van zo'n bedrag rond moeten komen. En dat ook nog drie jaar lang.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hangt totaal van je situatie af.. kan je niet zomaar een bedrag over kraaien
Ja, die zijn daar wel goed in.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zo zijn er wel meer excentrieke termen in het maritieme
In het gros van de gevallen hebben ze het daar zelf ook naar gemaakt.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar er zijn wel mensen die van zo'n bedrag rond moeten komen. En dat ook nog drie jaar lang.
ik vond 2 stukjes meer dan genoegquote:
Oh, dat zal best, daar heb ik geen kijk op.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
In het gros van de gevallen hebben ze het daar zelf ook naar gemaakt.
Normaal gesproken is het 25 per volwassene met 10 euro extra per kind. Daar wordt dan wel ook een aanmelding voor de voedsel en kledingbank bij gedaan.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je niet heel veel meer geld als je in de schuldsanering zit. Ik dacht 30-35 euro per week waar je van moet eten en kleren etc. van moet kopen.
Yikes. Dat laatste scheelt wel, al zag ik laatst dat wat mensen van de voedselbank krijgen, soms totaal niet praktisch is. Opeens kilo's andijvie tegelijkertijd en zo.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:35 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Normaal gesproken is het 25 per volwassene met 10 euro extra per kind. Daar wordt dan wel ook een aanmelding voor de voedsel en kledingbank bij gedaan.
Klopt de voedselbank is afhankelijk van de donaties. Dus na kerst kan je bij wijze ook een kilo aan kerstkransjes ontvangen. Vaak is deze doelgroep ook enorm gestrest en obsessief bezig met wat anderen allemaal wel niet kunnen. Alsof Jan Modaal in de supermarkt continu zijn kinderen allerlei zooi laat kopen. Of dat ze ieder weekend naar de efteling gaan en in de schoolvakanties naar Disney.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Yikes. Dat laatste scheelt wel, al zag ik laatst dat wat mensen van de voedselbank krijgen, soms totaal niet praktisch is. Opeens kilo's andijvie tegelijkertijd en zo.
50 euroquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |