een zwitserse koe?quote:
kom er aanquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:50 schreef kwiwi het volgende:
Lekker in bed. Nog even Grace & Frannie kijken en dan slapen
Heb jij een boodschappen budget of koop jij gewoon waar je random zin in hebt?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik kan er gelukkig niet over meepraten
De inflatie is zo hard aan het stijgen dat we straks niet meer op vakantie kunnenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb de hik...
Kan iemand mij even laten schrikken?
Ja, hier schrik ik wel vanquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De inflatie is zo hard aan het stijgen dat we straks niet meer op vakantie kunnen
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Of dat de Chinees ineens duurder wordt.
is al. Ik was er vorige week, hing er eoa huilbriefje dat wegens toegenomen kosten yada yadda alles meer kostquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Of dat de Chinees ineens duurder wordt.
Ik heb een budget en binnen dat budget koop ik random waar ik zin in hebquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:51 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Heb jij een boodschappen budget of koop jij gewoon waar je random zin in hebt?
en dat budget is zo groot als de limiet op je pinpasquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb een budget en binnen dat budget koop ik random waar ik zin in heb
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is al. Ik was er vorige week, hing er eoa huilbriefje dat wegens toegenomen kosten yada yadda alles meer kost
So it begins...quote:
oh nee hoor gewoon een paar dagen van die kleine papieren stickertjes plakken met de nieuwe prijzen overal overheenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:54 schreef LTVDK het volgende:
Hier zijn ze denk ik zo zuinig dat de prijs pas omhoog gaat als de huidige menukaarten op zijn en ze nieuwe moeten laten drukken
Ik heb geen budget maar koop wel meestal wat er in de aanbieding is, en meestal als ik niet weet wat ik moet eten dan kijk ik in de 35% bakquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:51 schreef Senn88 het volgende:
[..]
ik koop wel vrij random jaquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:51 schreef Senn88 het volgende:
[..]
nicequote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, en elke keer als ie boe zegt poept ie een chocolaatje uit
Ja dit doe ik ook maar niet oneindigquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb een budget en binnen dat budget koop ik random waar ik zin in heb
Dat zou ook nog kunnen jaquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh nee hoor gewoon een paar dagen van die kleine papieren stickertjes plakken met de nieuwe prijzen overal overheen
Nee 60 euro per week. En toen ik alleen woonde ging dat prima. Maar sinds il Gergi ken kan ik niet meer binnen de 120 per week voor 2 personen blijven want hij eet graag dure kaas en drinkt dure wijnquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en dat budget is zo groot als de limiet op je pinpas
Ik haal ook vrijwel elke dag boodschappen, scheelt me een hoop weggooien denk ik welquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:55 schreef FranticDJ het volgende:
ik koop ook vrij random. Maar ben wel gekapt met voor een hele week eten in huis te halen. Dat werkt met mijn onregelmatigheid niet.
En dan haal je het nog wel in Duitslandquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee 60 euro per week. En toen ik alleen woonde ging dat prima. Maar sinds il Gergi ken kan ik niet meer binnen de 120 per week voor 2 personen blijven want hij eet graag dure kaas en drinkt dure wijnOnze boodschappen zijn nu 50 euro voor mij en zeker 100 voor hem per week. Vreetboei.
ik normaal 2x per weekquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik haal ook vrijwel elke dag boodschappen, scheelt me een hoop weggooien denk ik wel
naja dat vooral.. zit ook veel impulsvreetwerk bij altijd.. maar als ik zie wat ik 6 maanden geleden weggooide in vergelijking met nuquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik haal ook vrijwel elke dag boodschappen, scheelt me een hoop weggooien denk ik wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |