Nee, Barb heeft ooit iets verteld over een ijsmuts en daar kom ik af en toe op terug om hem te tergen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:19 schreef Senn88 het volgende:
Vanwege die platenspeler? Ik kan mij Barb juist als een heel beheerst man herrineren namelijk.

quote:Op woensdag 25 mei 2022 08:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Plot twist: Barb en HW gaan helemaal los op elkaar terwijl Senn verwoed de gang aan het schrobben is.

Niet in de kroeg hoorquote:Op woensdag 25 mei 2022 09:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Toen was ie nog nuchter waarschijnlijk

Ja.quote:Op woensdag 25 mei 2022 08:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Bied jij je hier aan als derde man voor Senn?

Denk niet dat Tegan wil helpen poetsenquote:Op woensdag 25 mei 2022 10:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja.
Of jij zou er als vrouw ook een kwartet van kunnen maken

Zou het zo'n prinsesje zijn, denk je?quote:Op woensdag 25 mei 2022 11:04 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Denk niet dat Tegan wil helpen poetsen

Nee dat niet. Denk jij van wel?quote:Op woensdag 25 mei 2022 11:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zou het zo'n prinsesje zijn, denk je?

Ik denk het niet, maar waarom zou ze anders niet mee willen helpen?quote:

Omdat die meid het op haar werk al zwaar heeftquote:Op woensdag 25 mei 2022 11:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik denk het niet, maar waarom zou ze anders niet mee willen helpen?

Oke, dan ga ik wel bij haar poetsenquote:Op woensdag 25 mei 2022 11:26 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Omdat die meid het op haar werk al zwaar heeft

Snotverquote:Op woensdag 25 mei 2022 09:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, Barb heeft ooit iets verteld over een ijsmuts en daar kom ik af en toe op terug om hem te tergen.

Oi perkele.quote:Op woensdag 25 mei 2022 13:01 schreef HeatWave het volgende:
Ja ja, een verhaal over een ijsmuts en een winterpeen zeker.

Olen Jackin täydellinen yllätyksen puute.quote:

Salivili hipput tupput täppyt äppyt tipput hilijalleenquote:Op woensdag 25 mei 2022 13:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Olen Jackin täydellinen yllätyksen puute.

Is dit een uitnodiging?quote:

Zeker. Ik trakteer je op een drankje als je het foutloos kan zingen.quote:

Ja, whateverquote:Op woensdag 25 mei 2022 13:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Olen Jackin täydellinen yllätyksen puute.

No sense this makesquote:Op woensdag 25 mei 2022 13:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Salivili hipput tupput täppyt äppyt tipput hilijalleen

Finland is prachtigquote:Op woensdag 25 mei 2022 13:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, whatever.
Ik ben 1 keer in Finland geweest voor een chick, verder kom ik niet qua taal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |