quote:
Niet met Jaguar...

Maar rijd al wat jaartjes oldtimer... Nu een MB W123 Coupe van 40 jaar oud. En als ik een nieuwe uitlaat zou willen of erger zou moeten, dan kost me dit laatste keer dat ik gekeken heb over de ¤1600... Dat was paar jaar geleden, het is er niet goedkoper op geworden. Als ik me niet vergis over de ¤2000
Nog niet zo lang terug een aanrijding gehad, gelukkig niet de veroorzaker. Maar toch, met weinig schade, paar kromme bumperdelen, sierlijstje en kapot achterlichtje ¤2680 materiaalschade dealerprijs. Totaal schade ¤4000
Afijn, Jaguar prijsjes liggen nogwat hoger...
Zo'n auto aanschaffen is een koud kunstje en nog redelijk te doen... Heb je het buffertje niet om het te fiksen wanneer nodig zit je met een kat is de zak. Lukt het je financieel niet om het met originele nieuwe delen te fiksen en is het afkeur, en heb je de tijd niet om 2e hands te zoeken dan staat je nog maar 1 ding te wachten. Afmelden en stallen, gaat dit ook niet dan zo ver onder de prijs verkopen dat je bijna depressief van wordt. Wie koopt een kapotte afgekeurde auto?
Wanneer je zowat al je spaarcentjes uitgeeft aan de aanschaf? Maak je borstje maar nat dan... Niet slim...
Met de vraag waarom zijn die auto's goedkoop heb je geen ervaring voor nodig. De gemiddelde Jaguar rijder heeft een vette beurs die hoeft geen 2e hands te rijden. Dus daar ga je ze niet verkopen en dan moet je andere markt aanboren. De patser met de kleinere beurs... En daar geldt, bezint eer ge begint. En das slechts een goede tip waar i.v.m. geilheid vaak niet naar wordt geluisterd.
[ Bericht 1% gewijzigd door Watuntrik op 31-05-2022 10:42:05 ]