abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204845021
Sterkheidsbaas van alles.
pi_204845118
Ja! Goedemorgen :)
pi_204845128
M’n lief heeft net espresso voor me gemaakt c_/
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_204845150
Goedemorgen :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_204845166
Mogguhh
pi_204845289
Ik heb al grote mok op, maar ik ga zo in de kerk eerst even meer koffie drinken.
pi_204845298
Ochtend!

Om 23 uur schemerig en om 5.30 uur weer licht doet wel wat met de slaap uren :O
Vandaag in een kopermijnmuseum rondstruinen, daarna door naar de volgende overnachtingsplek met heel veel regenvoorspellingen en O+ sauna O+

En kijken naar niet te zware wandel programma’s in een uitstekend klim- en wandelgebied :') Want voorspelde regen en vooral reisgenoot die lichte knieklachten heeft en toch nog graag de twee weken aangenaam wil volmaken. Dankzij bevriende fysio via de app een werkdiagnose en lichte oefeningen gekregen O+

We denken nu aan raften :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_204845439
Mogge allen!

Eerste koffie is binnen.

Wat jammer van de regen tijdens de vakantie @Cat-astrophe, maar vooral ook van de knie van reisgenoot.
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 24 mei 2022 @ 08:48:40 #9
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_204845471
Koffie. c_/
De laatste trainingsdag vandaag in de reeks. Blijft daardoor weinig van de week over :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_204845545
Mogguh!

Jammer van de regen Cat. Gelukkig leent Noorwegen zich in veel gebieden wel goed voor wat minder zware 'hikes' . Geniet ze!

Woaah, jongens, dit is maf, mijn huisje staat nu te koop :o . Raaaaarrrr (En dan zie je op de foto's opeens zaken die je toch even anders had willen neerzetten. Of niet helemaal goed gepoetst hebt :') Achja...)

Ik hoop maar dat de nieuwe verkopers onze familie Ekster wil adopteren. En de twee dikke houtduiven O+ .
(Onze collectie huisspinnen is misschien wat veelgevraagd...)
pi_204845579
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 09:02 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh!

Jammer van de regen Cat. Gelukkig leent Noorwegen zich in veel gebieden wel goed voor wat minder zware 'hikes' . Geniet ze!

Woaah, jongens, dit is maf, mijn huisje staat nu te koop :o . Raaaaarrrr (En dan zie je op de foto's opeens zaken die je toch even anders had willen neerzetten. Of niet helemaal goed gepoetst hebt :') Achja...)

Ik hoop maar dat de nieuwe verkopers onze familie Ekster wil adopteren. En de twee dikke houtduiven O+ .
Mensen gaan wat van je huis vinden :X

Hopelijk snel kopers, kunnen jullie dat ook weer afstrepen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_204845694
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 09:02 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh!

Spannend. Hopelijk is het snel verkocht
pi_204845700
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 09:08 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Mensen gaan wat van je huis vinden :X

Hopelijk snel kopers, kunnen jullie dat ook weer afstrepen.
Oh dat eerste sowieso. Ik wil er ook niet teveel over nadenken dat er hier allemaal vreemden in mijn kasten snuffelen :')
Maar goed. Het zij zo. We moeten er wat voor over hebben, wat duizenden euro's extra :P

En ik ben heel benieuwd hoe het gaat lopen. Heel moeilijk te zeggen in deze categorie/deze wijk.
pi_204845722
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 09:25 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Oh dat eerste sowieso. Ik wil er ook niet teveel over nadenken dat er hier allemaal vreemden in mijn kasten snuffelen :')
Maar goed. Het zij zo. We moeten er wat voor over hebben, wat duizenden euro's extra :P

En ik ben heel benieuwd hoe het gaat lopen. Heel moeilijk te zeggen in deze categorie/deze wijk.
In kasten snuffelen doenje toch niet of hebben jullie inbouw kasten?
pi_204845752
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 09:29 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
In kasten snuffelen doenje toch niet of hebben jullie inbouw kasten?
Ik weet van mensen die ik gesproken heb dat die dit doen ja. Ik doe dat zelf ook inderdaad niet. (Ik heb hooguit eens een keukenla opengetrokken na 3x vragen aan de makelaar of het OK was, om de indeling te zien.).
Maar goed, dan zien ze mijn onderbroeken maar :+

Ik vind het vooral ongemakkelijk dat mensen zo enorm in je leeftruimte komen. En alles kritisch gaan bekijken. Brrr! :D (Ik had al moeite met de fotografen en makelaar, en dat waren heel geen onaardige mensen)
pi_204846046
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 09:33 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Ik weet van mensen die ik gesproken heb dat die dit doen ja. Ik doe dat zelf ook inderdaad niet. (Ik heb hooguit eens een keukenla opengetrokken na 3x vragen aan de makelaar of het OK was, om de indeling te zien.).

Ik vind het vooral ongemakkelijk dat mensen zo enorm in je leeftruimte komen. En alles kritisch gaan bekijken. Brrr! :D (Ik had al moeite met de fotografen en makelaar, en dat waren heel geen onaardige mensen)
Staat het al op funda en is het al tig keer bekeken?
En gaat je makelaar veel bezichtigingen inplannen of 1 dagje voor een handvol mensen en dan kijken of iemand gelijk overbiedt?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_204846063
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 09:33 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Wanneer je niet direct een nieuwe keuken gaat plaatsen kan ik me dat nog voorstellen maar om, noem eens wat, de losse kledingkast op de slaapkamer te openen vind ik wel heel ver gaan.
pi_204846090
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 10:18 schreef sigme het volgende:

[..]
Staat het al op funda en is het al tig keer bekeken?
En gaat je makelaar veel bezichtigingen inplannen of 1 dagje voor een handvol mensen en dan kijken of iemand gelijk overbiedt?
Vanmiddag op Funda, dus ik heb nog geen idee hoevaak het bekeken gaat worden :) . Wel al op de makelaarssite en zijn FB. Huis is vanmorgen door de makelaar gelijk bij Funda aangemeld, maar daar gaat ongeveer 4 uur overheen gaf hij aan.
We hebben nu vooralsnog 2 dagen bezichtigingen, om mensen een beetje keuze voor een dag te kunnen geven.
Maar hangt er ook gewoon vanaf of er veel belangstelling is, hoe het precies zal lopen. (Makelaar is wel vrij flexibel)
pi_204846099
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 10:21 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Wanneer je niet direct een nieuwe keuken gaat plaatsen kan ik me dat nog voorstellen maar om, noem eens wat, de losse kledingkast op de slaapkamer te openen vind ik wel heel ver gaan.
Ja leek mij ook, maar toch hoor ik er mensen over :D Ik hoop maar gewoon dat dat de uitzonderingen zijn :P
En nouja, goed, we hebben geen heel gekke dingen liggen geloof ik.
  dinsdag 24 mei 2022 @ 10:48:33 #20
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204846312
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 08:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ochtend!

Om 23 uur schemerig en om 5.30 uur weer licht doet wel wat met de slaap uren :O
Vandaag in een kopermijnmuseum rondstruinen, daarna door naar de volgende overnachtingsplek met heel veel regenvoorspellingen en O+ sauna O+

En kijken naar niet te zware wandel programma’s in een uitstekend klim- en wandelgebied :') Want voorspelde regen en vooral reisgenoot die lichte knieklachten heeft en toch nog graag de twee weken aangenaam wil volmaken. Dankzij bevriende fysio via de app een werkdiagnose en lichte oefeningen gekregen O+

We denken nu aan raften :+
@ Falun?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_204846343
Bluh. Veel kilo's opgetild. Moe.
pi_204846352
Spannend Candaas! Verkopen zal wel lukken, nu nog een leuke prijs voor jullie.
Moet je dat dan delen met de wbv? Hoe zat dat ook al weer. Nou ja, eerst belangstellenden, die bieden, dan maar.

Wat een tegenvaller voor je reisgenoot en jou, @CAT! Het weer en de knie.
Prettig, dat de digitale lijntjes zo kort zijn voor adviezen.
Voor de eetbelevenissen, die je al postte, gaat dat geen belemmering zijn.

Bah, flinke buien. Zou mij er zo maar van weerhouden om eropuit te gaan. Zoals fitness.
#zwak.
pi_204846377
Edit: gecheckt: na 12 uur is het droog. _O-
Geen excuus dus.

Edit 2: nou ja een miezer dan tot 18 uur. Dat kan ik wel hebben.
#niet helemaal van suiker.
  dinsdag 24 mei 2022 @ 10:54:50 #24
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204846381
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 10:51 schreef Lonaa het volgende:
Bluh. Veel kilo's opgetild. Moe.
Ik zag laatst iemand 105kg optillen. Vier keer.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_204846395
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 10:54 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ik zag laatst iemand 105kg optillen. Vier keer.
:7
Ja, ik tilde vandaag:

6 55 kg
4 85 kg
2 95 kg
2 105 kg
2 110 kg
1 115 kg

meer dan content, want was derde keer trainen in 24 uur. :')
pi_204846426
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 10:52 schreef AnneX het volgende:
Spannend Candaas! Verkopen zal wel lukken, nu nog een leuke prijs voor jullie.
Moet je dat dan delen met de wbv? Hoe zat dat ook al weer. Nou ja, eerst belangstellenden, die bieden, dan maar.

Ja er zit een afkoopregeling op. We moeten de korting die we ooit kregen terugbetalen, en zo'n 40% van de waardevermeerding. (Om en nabij, we krijgen nog wel iets voor dingen die we zelf hebben verbeterd aan de woning ten opzichte van hoe we het ooit kochten)

Maar al met al houden we er wel een leuk bedrag aan over dat we in het nieuwe huis kunnen steken. :)
(We kochten dit appartementje ooit ook met het idee dat als de prijzen zelfs 10% zouden dalen, we geen droog brood hoefden te eten :D Dus het is nu echt puur winst)
pi_204846427
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 10:56 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ja, ik tilde vandaag:

6 55 kg
4 85 kg
2 95 kg
2 105 kg
2 110 kg
1 115 kg

Oef....
pi_204846485
quote:

[..]
Ja, ik tilde vandaag:

6 55 kg
4 85 kg
2 95 kg
2 105 kg
2 110 kg
1 115 kg

Wauw…alleen het lezen hiervan is al vermoeiend
Voor jou _O_
pi_204846898
quote:

[..]
Ja, ik tilde vandaag:

6 55 kg
4 85 kg
2 95 kg
2 105 kg
2 110 kg
1 115 kg

ok. 😉
pi_204847019
quote:

[..]
Ja, ik tilde vandaag:

6 55 kg
4 85 kg
2 95 kg
2 105 kg
2 110 kg
1 115 kg

Deadlift?
Squat?
Overheadpress?
Benchpress?

Zo zwaar, toch vragen.
pi_204847147
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 12:01 schreef sigme het volgende:

[..]
Deadlift?
Squat?
Overheadpress?
Benchpress?

Zo zwaar, toch vragen.
Deadlift. Ik squat het ook wel.

Overhead kom ik niet verder dan 55 kg. Bench ook niet. ;(
pi_204847682
Ik deadlift ook, moest van de fysio toen ik bij haar kwam voor m'n hamstringblessure.
3 setjes van 12 herhalingen.
Met 12 kilo :') :')

_O_ _O_ voor @Lonaa!
pi_204848254
Omdat ik een tijdslot had gereserveerd ben ik alsnog gegaan. Moest wel hè.
Door de stromende regenbui, naar de auto. Dat hield op toen ik in de auto zat.🙃
Affijn, een goed rondje gedaan met 9 toestellen en nu loungen met banaan en water op de bank.

@Lonaa. Eet jij dan ook navenant aan de kilo’s die je tilt en squat?
Yoghurt of power voer?
pi_204848305
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 13:11 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik deadlift ook, moest van de fysio toen ik bij haar kwam voor m'n hamstringblessure.
3 setjes van 12 herhalingen.
Met 12 kilo :') :')

_O_ _O_ voor @:Lonaa!
Iedereen moet ergens beginnen *O*

Serieus hoor, er was vandaag ook weer iemand die heel trots was dat ze voor het eerst 70 kg opgetild had, vet knap ditdat. Maar dat vertelde ze me en daarachteraan "is natuurlijk voor jou niet zoveel", ja, nee, misschien niet, maar voor _jou_ wel. Ik heb ook ooit gejubeld voor 70 kg.
pi_204848313
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 14:00 schreef AnneX het volgende:
Omdat ik een tijdslot had gereserveerd ben ik alsnog gegaan. Moest wel hè.
Door de stromende regenbui, naar de auto. Dat hield op toen ik in de auto zat.🙃
Affijn, een goed rondje gedaan met 9 toestellen en nu loungen met banaan en water op de bank.

@:Lonaa. Eet jij dan ook navenant aan de kilo’s die je tilt en squat?
Yoghurt of power voer?
Ja, vrij veel eiwitten in de vorm van shake/reep/skyr/beefjerky. :Y
pi_204848414
Nou ja zeg. Zie ik 3 hele leuke vacatures langskomen van een recruiter op Linkedin. Bij alle 3 de vacatures staat ....in Arnhem. Lees je de vacature tekst staat er op het eind 2x "dicht bij een station in Amsterdam, en 1 dichtbij het station Amersfoort. -O- Hoezo Arnhem
pi_204848470
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 14:11 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ja, vrij veel eiwitten in de vorm van shake/reep/skyr/beefjerky. :Y
Snap ik. Zomers eet ik vaker yoghurt als ontbijt. Overnight oats.
Nu moet de banaan het doen.

Haha, er was nog iemand met een
Bara broek. Had ik al gezegd, dat de trainer een complimentje gaf voor de broek
:@
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 14:25 schreef Kaatje1 het volgende:
Nou ja zeg. Zie ik 3 hele leuke vacatures langskomen van een recruiter op Linkedin. Bij alle 3 de vacatures staat ....in Arnhem. Lees je de vacature tekst staat er op het eind 2x "dicht bij een station in Amsterdam, en 1 dichtbij het station Amersfoort. -O- Hoezo Arnhem
But. ~O>

Liegbeesten.
pi_204848482
Het zijn ook toffe broeken!
pi_204848630
Ik moet echt nodig weer eens gaan squatten en lungen en weetikveelwatten.
Heb echt beduidend minder spierkracht in mijn benen dan voorheen.

Goed, kaartjes geschreven voor de buren, boodschappen (deels) gedaan, elektriciens gebeld, glaszetter gebeld, nu richting stort (we hebben ons gasfornuis nog even vervangen. En daarvoor al de oven. Ik vind ons best lieve verkopers :') ) en daarna nog even naar 't nieuwe stekkie. :)
pi_204848690
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 14:50 schreef Candaasje het volgende:

Goed, kaartjes geschreven voor de buren, boodschappen (deels) gedaan, elektriciens gebeld, glaszetter gebeld, nu richting stort (we hebben ons gasfornuis nog even vervangen. En daarvoor al de oven. Ik vind ons best lieve verkopers :') ) en daarna nog even naar 't nieuwe stekkie. :)
Ik denk dat jij de komende tijd best wel wat spierkracht zult opdoen, met het geklus in het vooruitzicht.

Wat ik nog wilde vragen, moeten de konijnen weg uit het huis wanneer er bezichtigingen zijn? Bij mijn buren gingen toen de cavia's uit logeren :D
pi_204848724
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 14:56 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik denk dat jij de komende tijd best wel wat spierkracht zult opdoen, met het geklus in het vooruitzicht.

Wat ik nog wilde vragen, moeten de konijnen weg uit het huis wanneer er bezichtigingen zijn? Bij mijn buren gingen toen de cavia's uit logeren :D
Haha, nouja ik til op mijn werk hoor veel (arbotechnisch niet helemaal verantwoord ook :') ) maar ik merk wel dat toen ik nog 2 keer per week sportte, ik echt veel sterkere en gespierdere benen/billen/buik had. Nu is het een beetje matig. Dus binnenkort eens kijken waar er een sportschool zit, in elk geval in het dorp verderop. En anders heb ik nog mijn (te goedkope, dus beetje onhandig werkende) gewichten. Wel wat meer ruimte voor straks :Y

Ja, die gaan uit logeren! Voor de foto's was het voldoende al hun spullen weg te halen en ze zelf in een reismand te proppen (arme drommels :D ) maar gezien we ook een weekendje weg gaan, gaan ze naar mijn schoonouders voor een paar dagen.
pi_204848989
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 14:50 schreef Candaasje het volgende:

Knap zeg: 30 foto’s van jullie woning.😉
Het ziet er ook knap uit. Als in aantrekkelijk voor starters. (Single of stel)
pi_204849104
Ook even gekeken, leuk huis inderdaad maar niet om met z'n 2 de rest van je leven te blijven wonen wanneer het niet hoeft. Ik snap ook dat thuiswerken best lastig was/is. Zoveel "ontsnappingsruimte" is er niet.
pi_204849256
Ik werkte onverwacht thuis vanwege een kotsend kind :r

Kan ik mooi vanmiddag nog even naar de dierenarts met een benauwde cavia :') Het is weer mooi de lappenmand hier.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_204849336
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 15:50 schreef Clubsoda het volgende:
Ik werkte onverwacht thuis vanwege een kotsend kind :r

Kan ik mooi vanmiddag nog even naar de dierenarts met een benauwde cavia :') Het is weer mooi de lappenmand hier.
Gaat het ondertussen al wat beter met kind?
pi_204849542
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 16:00 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Gaat het ondertussen al wat beter met kind?
:N die houdt bijna niets binnen. We wilden morgen naar het Anne Frank huis, want studiedag, maar ik weet niet goed hoe haalbaar dat is.
pi_204849655
Ach wat sneu, beterschap voor de cavia en het kind @Clubsoda!

Ik ben nog steeds niet 24u klachtenvrij en test ook nog positief (minder snel en minder heftig rood streepje, maar nog steeds wel duidelijk positief) dus geen hockeytraining voor mij vanavond helaas. Wel zonder neusspray kunnen slapen vannacht, en al sinds de lunch geen hoesten of iets meer, dus ik heb hoop dat dat doorzet en ik morgenmiddag dan dus wel 24u klachtenvrij ben :)

Ter compensatie voor niet kunnen hockeyen vandaag voor de derde dag op rij 7-minute-workout gedaan. Ik moet ook weer echt aan de krachttraining, ook voor blessurepreventie bij hockey, maar echt een hele bodypump durfde ik nog even niet aan nu.
pi_204849730
Hopelijk zet de stijgende lijn door vlinder!
pi_204850242
Ach wat sneu voor kind!

Vervelend @vlindertje89 dat je niet klachtenvrij bent. Maar waarom doe jij nog zelftesten? Die positieve streep kan wel 8 weken lang blijven. Volgens mij is het 24 uur klachten vrij voordat je "los" mag en anders 10 dagen na positieve test ook al ben je dan nog niet 24 uur klachten vrij. Tenminste, dat hadden zowel schoonzus als ik.
pi_204850701
Kilos getild bij een klant vandaag. Dat ben ik niet gewend, dus nu gaar op de bank.
  Moderator dinsdag 24 mei 2022 @ 18:31:37 #51
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204851140
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 14:25 schreef Kaatje1 het volgende:
Van Arnhem naar Amsterdam is maar een klein stukje.

Tenminste, volgens de Amsterdammer :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_204851161
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 18:31 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Van Arnhem naar Amsterdam is maar een klein stukje.

Tenminste, volgens de Amsterdammer :+
Andersom veel langer 😉

Recruiter zoekt ook mensen uit Arnhem voor een baan in Den Haag. Dachutniet
pi_204851258
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 17:06 schreef Kaatje1 het volgende:
Ach wat sneu voor kind!

Vervelend @:vlindertje89 dat je niet klachtenvrij bent. Maar waarom doe jij nog zelftesten? Die positieve streep kan wel 8 weken lang blijven. Volgens mij is het 24 uur klachten vrij voordat je "los" mag en anders 10 dagen na positieve test ook al ben je dan nog niet 24 uur klachten vrij. Tenminste, dat hadden zowel schoonzus als ik.
@-Bubseltje- en @Jagärtrut zeiden hier juist dat je maar kort positief test en dat positieve zelftest vrij goede indicator is van besmettelijkheid, en ik kon daar online ook wel wat ondersteuning voor vinden. Van wat ik kan vinden geldt het binnen-8-weken advies vooral voor bij PCR-testen omdat die veel gevoeliger zijn. Voor de officiële regels hoeft het idd niet, ik gebruik het zelf vooral omdat ik klachtenvrij moeilijk te bepalen vind omdat ik voor corona ook al klachten had en vrijwel altijd wel lichte klachten had. Dus mijn idee was, na 5 dagen en minimaal 24u klachtenvrij, of na 10 dagen met klachten, of ergens daar tussenin als ik alleen nog mn 'normale' neusverkoudheid heb, en m'n zelftest wel al eerder dan na die 10 dagen negatief is (omdat de viral load dan zeer waarschijnlijk zo laag is dat ik niet meer besmettelijk ben).
  dinsdag 24 mei 2022 @ 18:57:44 #54
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_204851373
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 18:46 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
@:-Bubseltje- en @:Jagärtrut zeiden hier juist dat je maar kort positief test en dat positieve zelftest vrij goede indicator is van besmettelijkheid, en ik kon daar online ook wel wat ondersteuning voor vinden. Van wat ik kan vinden geldt het binnen-8-weken advies vooral voor bij PCR-testen omdat die veel gevoeliger zijn. Voor de officiële regels hoeft het idd niet, ik gebruik het zelf vooral omdat ik klachtenvrij moeilijk te bepalen vind omdat ik voor corona ook al klachten had en vrijwel altijd wel lichte klachten had. Dus mijn idee was, na 5 dagen en minimaal 24u klachtenvrij, of na 10 dagen met klachten, of ergens daar tussenin als ik alleen nog mn 'normale' neusverkoudheid heb, en m'n zelftest wel al eerder dan na die 10 dagen negatief is (omdat de viral load dan zeer waarschijnlijk zo laag is dat ik niet meer besmettelijk ben).
Slim! Hopelijk ben je snel klachtenvrij 😘
  dinsdag 24 mei 2022 @ 19:12:58 #55
63722 z80
I fink you freaky
pi_204851538
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 18:46 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
@:-Bubseltje- en @:Jagärtrut zeiden hier juist dat je maar kort positief test en dat positieve zelftest vrij goede indicator is van besmettelijkheid, en ik kon daar online ook wel wat ondersteuning voor vinden. Van wat ik kan vinden geldt het binnen-8-weken advies vooral voor bij PCR-testen omdat die veel gevoeliger zijn. Voor de officiële regels hoeft het idd niet, ik gebruik het zelf vooral omdat ik klachtenvrij moeilijk te bepalen vind omdat ik voor corona ook al klachten had en vrijwel altijd wel lichte klachten had. Dus mijn idee was, na 5 dagen en minimaal 24u klachtenvrij, of na 10 dagen met klachten, of ergens daar tussenin als ik alleen nog mn 'normale' neusverkoudheid heb, en m'n zelftest wel al eerder dan na die 10 dagen negatief is (omdat de viral load dan zeer waarschijnlijk zo laag is dat ik niet meer besmettelijk ben).
Positief testen kan maanden duren. Iemand die ik kan testen na 3 maanden nog steeds positief. Hij testen om de dag. Maar er zijn ook zat mensen die na een paar dagen al niet meer positief testen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_204851566
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 19:12 schreef z80 het volgende:

[..]
Positief testen kan maanden duren. Iemand die ik kan testen na 3 maanden nog steeds positief. Hij testen om de dag. Maar er zijn ook zat mensen die na een paar dagen al niet meer positief testen.
Met zelftest?

We gaan t zien, ik hoop dat het klachtenvrij zijn gewoon nog even aanhoudt tot morgenmiddag, dan heb ik de 24u achter de rug en hoef ik niet die 10 dagen of negatieve test af te wachten :)
pi_204851611
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 19:15 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Met zelftest?

We gaan t zien, ik hoop dat het klachtenvrij zijn gewoon nog even aanhoudt tot morgenmiddag, dan heb ik de 24u achter de rug en hoef ik niet die 10 dagen of negatieve test af te wachten :)
Maar het is toch zo dat wanneer je na 6 dagen 24 uur klachtenvrij bent, je ook "los" bent?
  dinsdag 24 mei 2022 @ 19:19:42 #58
63722 z80
I fink you freaky
pi_204851616
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 19:15 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Met zelftest?

1 Keer per week ggd. De rest zelftest. Hij was verder niet ziek. Of besmettelijk voor andere volgens de ggd.
pi_204851652
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 19:19 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Maar het is toch zo dat wanneer je na 6 dagen 24 uur klachtenvrij bent, je ook "los" bent?
Ja dat bedoelde ik dus, ik ben sinds vanmiddag klachtenvrij, dus als dat doorzet tot morgenmiddag heb ik die 24u te pakken en mag ik weer uit isolatie (want dinsdag dag 0 dus vandaag is idd dag 6). En dan hoef ik dus niet te wachten op die 10 dagen, of op mijn eigen oplossing van als ik wel nog normale neusverkoudheid heb maar binnen die 10 dagen wel al negatief test.

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 19:19 schreef z80 het volgende:

[..]
1 Keer per week ggd. De rest zelftest. Hij was verder niet ziek. Of besmettelijk voor andere volgens de ggd.
Oh wauw, wat onhandig. Maar goed om te weten dat het ook met zelftest dus zo lang kan duren.
pi_204851693
Wat een positief verhaal over kankermedicatie! Op honden werkt het (al).
Nu de 700.000 mensen met kanker als proefpersoon.
Npo1. #Sophie.

Wat een gedoe ( eigenlijk denk ik “gezeik”) met omnicron en symptomen en besmettelijk.
Afgelopen weken wèl drie mensen in de directe omgeving, die serieus ziek waren met longontsteking en waren opgenomen, tot aan ICU toe.

Voorspoedig herstel @vlindertje89 💐
En kotsend KinT van CS. :B
pi_204851714
@Blues Weet niet of jullie met één van deze 2 maatschappijen vliegen (en misschien doen anderen dit ook wel) maar dit lijkt me best handig
"Om de wachttijden op Schiphol te verkorten, kunnen Corendon- en Transavia-reizigers online inchecken en de koffer pick-up service bijboeken. "De koffers worden dan thuis opgehaald. Zij hoeven dan in ieder geval niet in de rij te staan om in te checken."
pi_204851820
Zelfs ik al niet autorijder snap dat ze het niet helemaal heeft begrepen _O-

dinsdag 24 mei 2022 @ 19:51:09 #63
63722 z80
I fink you freaky
pi_204852082
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 19:29 schreef Kaatje1 het volgende:
@:Blues Weet niet of jullie met één van deze 2 maatschappijen vliegen (en misschien doen anderen dit ook wel) maar dit lijkt me best handig
"Om de wachttijden op Schiphol te verkorten, kunnen Corendon- en Transavia-reizigers online inchecken en de koffer pick-up service bijboeken. "De koffers worden dan thuis opgehaald. Zij hoeven dan in ieder geval niet in de rij te staan om in te checken."
Een reclame afdeling die wakker is. Deze service bestaat al heel lang. Nu deze onder de aandacht brengen is goed getimed.
pi_204852127
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 19:51 schreef z80 het volgende:

[..]
Een reclame afdeling die wakker is. Deze service bestaat al heel lang. Nu deze onder de aandacht brengen is goed getimed.
Ik ken alleen de service dat ze je koffer nabrengen wanneer die niet is meegekomen op de vlucht :P
  Moderator dinsdag 24 mei 2022 @ 19:56:25 #65
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204852200
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 19:51 schreef z80 het volgende:

[..]
En volgens mij biedt DB dit ook voor reizen met het Fernverkehr.

Heb je al een abonnement besteld? Ik trek dit weekend denk ik even eentje uit de automaat in Berlijn :Y
  dinsdag 24 mei 2022 @ 19:56:57 #66
63722 z80
I fink you freaky
pi_204852207
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 19:53 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik ken alleen de service dat ze je koffer nabrengen wanneer die niet is meegekomen op de vlucht :P
Die is gratis. Deze service moet betaald worden.
  dinsdag 24 mei 2022 @ 19:57:45 #67
63722 z80
I fink you freaky
pi_204852219
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 19:56 schreef derLudolf het volgende:

[..]
En volgens mij biedt DB dit ook voor reizen met het Fernverkehr.

Heb je al een abonnement besteld? Ik trek dit weekend denk ik even eentje uit de automaat in Berlijn :Y
Nog niet. Even de drukte afwachten. En het weer in juni.
  Moderator dinsdag 24 mei 2022 @ 20:06:42 #68
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204852370
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 19:57 schreef z80 het volgende:

[..]
Nog niet. Even de drukte afwachten. En het weer in juni.
Met ¤9 is ie met een enkele reis wel al terugverdiend, dus ga zeker een kopen :Y

Zou de lijntjes door het Schwarzwald, Harz, Sächsische Schweiz en de lijn naar Niebüll in elk geval even links laten liggen :+
pi_204852790
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 19:29 schreef Kaatje1 het volgende:
@:Blues Weet niet of jullie met één van deze 2 maatschappijen vliegen (en misschien doen anderen dit ook wel) maar dit lijkt me best handig
Corendon doet dit nog wel, Transavia helaas niet.
https://www.transavia.com(...)ragen/bagageservice/

We laten ons al veel eerder ophalen thuis door de taxi en checken online 30 uur tevoren in. Hopelijk kunnen we de koffers in zo'n apparaat gooien ipv in de rij voor zo'n dame.

Verder probeer (lukt niet de hele dag) me geen zorgen te maken over het feit dat we mogelijk onze vlucht gaan missen..
We vliegen 6.15 op 1/6

Als er geen akkoord komt in de onderhandelingen met de beveiligers leggen ze misschien het werk helemaal wel neer op 1/6 ;(
Ik probeer positief te blijven, maar is soms lastig.
  dinsdag 24 mei 2022 @ 20:38:00 #70
63722 z80
I fink you freaky
pi_204852825
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 20:06 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Met ¤9 is ie met een enkele reis wel al terugverdiend, dus ga zeker een kopen :Y

Zou de lijntjes door het Schwarzwald, Harz, Sächsische Schweiz en de lijn naar Niebüll in elk geval even links laten liggen :+
Schwarzwald ben ik pas geweest. Dus die stond sl niet op het lijstje. Maar wat is daar nu aan de hand? Druk of werkzaamheden?
  Moderator dinsdag 24 mei 2022 @ 20:41:57 #71
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204852893
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 20:38 schreef z80 het volgende:

[..]
Schwarzwald ben ik pas geweest. Dus die stond sl niet op het lijstje. Maar wat is daar nu aan de hand? Druk of werkzaamheden?
Mooie routes, toeristisch, dus ja, drukte kun je er wel verwachten.
  dinsdag 24 mei 2022 @ 20:49:33 #72
63722 z80
I fink you freaky
pi_204853052
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 20:41 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Mooie routes, toeristisch, dus ja, drukte kun je er wel verwachten.
Mocht je een dagje Straatsburg willen doen. Trein naar Kehl. Daar voor een knaak paar euro dagkaartje tram kopen en gaan.
  Moderator dinsdag 24 mei 2022 @ 20:57:41 #73
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204853191
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 20:49 schreef z80 het volgende:

[..]
Mocht je een dagje Straatsburg willen doen. Trein naar Kehl. Daar voor een knaak paar euro dagkaartje tram kopen en gaan.
Straatsburg spreekt me eigenlijk totaal niet aan :+

Ik wil denk ik sowieso beetje door het Ruhrgebiet, nog wat meer dingen van de Route der Industriekultur bekijken.
pi_204853289
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2022 20:56 schreef Kaatje1 het volgende:
Vergeet ook steeds te vragen hoe het nu met @:Sarabi oma gaat. Is ze al een beetje gewend?
We hebben te vroeg gejuicht -O- Kennelijk gaat het de laatste paar dagen toch weer een stuk minder.
Hopelijk heeft het nog met wennen te maken.
  dinsdag 24 mei 2022 @ 21:12:17 #75
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204853359
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 21:05 schreef Sarabi het volgende:

[..]
We hebben te vroeg gejuicht -O- Kennelijk gaat het de laatste paar dagen toch weer een stuk minder.
Sterkte :*
pi_204853464
quote:

[..]
Lijkt me moeilijk. Voor jullie, en nog meer voor haar. Wennen aan iets nieuws op die leeftijd in die toestand?
pi_204853582
quote:

[..]
Ach wat sneu, voor haar en voor jullie -O-

Lijkt me wel prettig dat jullie vroeg vliegen, dan is het nog niet opgestroopt @Blues maar dat jullie een beetje (boel) buikpijn hebben is goed voor te stellen
pi_204853862
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 21:12 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Sterkte :*
Dankjewel

quote:
7s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 21:22 schreef sigme het volgende:

[..]
Lijkt me moeilijk. Voor jullie, en nog meer voor haar. Wennen aan iets nieuws op die leeftijd in die toestand?
Precies, dat is bijna niet te doen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 21:32 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ach wat sneu, voor haar en voor jullie -O-

Ja, je gaat je nu afvragen of we de juiste beslissing hebben gemaakt.
Maar hier is ze in ieder geval veilig en kan ze niet meer door de stad dwalen.
En krijgt ze voor het eerst in lange tijd ook weer elke dag 3 maaltijden.
pi_204854109
Jullie hadden denkelijk geen keuze.
Door de stad dwalen was eng, maar ook gevaarlijk, stel dat ze plotseling oversteekt en iemand kan niet stoppen. Goed eten is ook belangrijk en voor jullie is het ook goed, nu hoeven jullie geen zware zorg meer te verlenen maar kunnen jullie ook weer leuke dingemet haar ondernemen
pi_204854514
Vaak is het idd wennen en komt ze wel wat meer tot rust. Lastig hoor om mee te maken. :*
pi_204854890
Alweer een shooter op een basisschool in de VS -O- 14 kinderen en een leraar dood. Pfffff. Vooral niet aan hun geliefde wapens komen hoor.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_204855065
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 23:10 schreef Isabeau het volgende:
Alweer een shooter op een basisschool in de VS -O- 14 kinderen en een leraar dood. Pfffff. Vooral niet aan hun geliefde wapens komen hoor.
Hoorde het net. Afschuwelijk. Volgens nos, een 18 jarige schutter
pi_204855093
quote:
Die zijn voor zelfverdediging jeweetzzz :{w

:( ;( :{
pi_204855176
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 23:27 schreef Kaatje1 het volgende:

Hoorde het net. Afschuwelijk. Volgens nos, een 18 jarige schutter
Hij schijnt eerst zijn oma te hebben doodgeschoten :{ Wat bezielt die jongemannen toch.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_204855198
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 23:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Hij schijnt eerst zijn oma te hebben doodgeschoten :{ Wat bezielt die jongemannen toch.
Ik snap dat ook echt niet. Wanneer je zo in de knoop zit, hoe hard dit ook klinkt, mask er een einde aan maar neem geen onschuldige anderen mee de dood in.
De ouders van die kinderen, onvoorstelbaar verdriet
pi_204855581
Goedemorgen
I solemnly swear i'm up to no good
pi_204855611
Goedemorgen!

Dit was mijn bedje vannacht:

Ik sliep lekker :Y.
  Moderator woensdag 25 mei 2022 @ 07:03:53 #88
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204855636
quote:
Onderdeel van de cultuur. :+
pi_204855669
Goedemorgen.
pi_204855683
Biden hekelt de wapenlobby.
Doe er dan wat aan!
pi_204855694
Goedemorgen! Nog een (lange) werkdag (maar wel met een leuk bezoek), en daarna een nog langer weekend *O*.
pi_204855719
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2022 07:21 schreef Blues het volgende:
Doe er dan wat aan!
Ben bang dat Biden dat wel wil, maar dat de wapenlobby met heel veel geld de diverse senatoren in de zak heeft zitten waardoor alles gaat stranden in het congres dan wel de senaat. En dat allemaal onder het mom van een van die amendementen op de grondwet :{
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_204855733
Yes, hello.
pi_204855734
quote:
1s.gif Op woensdag 25 mei 2022 00:01 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik snap dat ook echt niet. Wanneer je zo in de knoop zit, hoe hard dit ook klinkt, mask er een einde aan maar neem geen onschuldige anderen mee de dood in.
De ouders van die kinderen, onvoorstelbaar verdriet
Als een rationele afweging toch eens een keuze was in zo'n situatie. :D Ik ben wel benieuwd wat er in dit geval door z'n hoofd heen ging. Hij was zelf al ouder, dus waarom dan naar de basisschool.
pi_204855817
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2022 07:21 schreef Blues het volgende:
Doe er dan wat aan!
Hoe graag hij dat ook zou willen, dat kan hij niet. Dat is een woekerend gezwel waar een groot deel van haat bewoners dol op is geworden. Want veiliger. Paradoxaal.
pi_204855828
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2022 07:38 schreef Myraela het volgende:

Als een rationele afweging toch eens een keuze was in zo'n situatie. :D Ik ben wel benieuwd wat er in dit geval door z'n hoofd heen ging. Hij was zelf al ouder, dus waarom dan naar de basisschool.
Ik las ergens dat het zijn oude basisschool was (gevoel er slecht behandeld te zijn?). Maar kan ook gevalletje zijn van: 'voor faam moet het wel heel erg zijn, anders zoveelste shooting, dus kindjes'.
pi_204855891
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 22:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Jullie hadden denkelijk geen keuze.
Door de stad dwalen was eng, maar ook gevaarlijk, stel dat ze plotseling oversteekt en iemand kan niet stoppen. Goed eten is ook belangrijk en voor jullie is het ook goed, nu hoeven jullie geen zware zorg meer te verlenen maar kunnen jullie ook weer leuke dingemet haar ondernemen
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 22:36 schreef Blues het volgende:
Vaak is het idd wennen en komt ze wel wat meer tot rust. Lastig hoor om mee te maken. :*
Dankjulliewel :*

Nu eerst mijn nagels laten doen en dan weer een dagje spullen uitzoeken.
pi_204855961
Hij was ander rationeel genoeg om naar die school te rijden en kinderen te vermoorden die hem niets gedaan hebben.

Dit is al de 27e schoolshooting daar dit jaar. Maar wapens maakt het leven veiliger, tuurlijk :'( In ieder geval is in Texas wel het ongeboren leven wel veilig, dat wel #eindesarvasme
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')