SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Fiets cafe'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
quote:Allereerst is er een juridisch argument voor fietsers in de voorrang op rotondes: rechtdoorgaand verkeer op dezelfde weg gaat voor. Een automobilist die een rotonde verlaat, moet een rechtdoorgaande fietser dus voor laten gaan als het fietspad onderdeel is van de rotonde.
Het plaatsen van haaientanden voor de fietser doet niets af aan deze regel. Haaientanden betekenen immers: verleen voorrang aan bestuurders op de kruisende weg. In CROW-publicatie 126, Fietsoversteken op rotondes, staat hierover: “Indien fietsers uit de voorrang worden gehouden, is het noodzakelijk de vormgeving van het fietspad zodanig aan te passen dat het fietspad niet meer tot de dezelfde weg behoort als de hoofdrijbaan. (…) Om buiten de discussie te blijven of het fietspad wel of niet tot ‘dezelfde weg’ behoort, wordt aanbevolen de oversteek op circa tien meter van de hoofdrijbaan te houden.” Binnen de bebouwde kom is er vrijwel nooit ruimte om deze tien meter daadwerkelijk voor elkaar te krijgen.
https://www.google.com/ma(...)3D100!7i16384!8i8192quote:Op dinsdag 24 mei 2022 12:48 schreef ddx het volgende:
Voorbeeld van mooie 'rotonde' ;
https://goo.gl/maps/csJw1N7kWsNGb32e9
Moet je ook kijken hoe onmogelijk je die bocht moet maken icm randje als je rechtdoor wilt.
Zitten er volgens mij 3 achter elkaar op die weg.
Echt ontworpen om te zorgen dat fietsers geen voorrang hebben omdat ze zogenaamd niet meer op zelfde weg zitten.
Helemaal officieel heb je nml als fietser gewoon altijd voorrang op afslaand verkeer.
https://www.verkeersnet.n(...)anderen/?gdpr=accept
[..]
Ik denk dat iedereen hier dat wel snapt. Als wielrenner ben je enorm kwetsbaar, dus je zal nooit zomaar voorrang nemen. Desalniettemin helpt het wel als verkeerssituaties overzichtelijk worden ingericht.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 13:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
Helaas heb je als fietsers altijd het nadeel wanneer er een ongeluk komt. Kun je wel vrolijk roepen dat je voorrang gehad zou hebben, maar tussen 6 plankjes brengt dat weinig op.
Elke verkeersdeelnemer zou moeten leren dat je voorrang krijgt en niet neemt. Ook automobilisten onderling zouden beter met elkaar moeten communiceren af en toe. Maar in de ikke, ikke, ikke maatschappij die er lijkt te heersen is iedereen alles schuld behalve jezelf.
Nou, er zijn genoeg wielrenners die dat wel doen hoor, dat voorrang nemen...quote:Op dinsdag 24 mei 2022 14:18 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen hier dat wel snapt. Als wielrenner ben je enorm kwetsbaar, dus je zal nooit zomaar voorrang nemen. Desalniettemin helpt het wel als verkeerssituaties overzichtelijk worden ingericht.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 14:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nou, er zijn genoeg wielrenners die dat wel doen hoor, dat voorrang nemen...
En een rotonde kun je niet voor alle verkeersdeelnemers overzichtelijk inrichten.
Iets met vrachtauto's die een vreemde kijkhoek al hebben, zeker aan de rechterkant (links gestuurde voertuigen), de dode hoek zeg maar. Bussen, auto's met aanhangers. En ik vergeet er nog wel een paar die geen goed zicht kunnen hebben op alles wat er rondom hun gebeurd op een rotonde.quote:
Hebben ze daar wellicht ook zware boetes op staan als je dat niet doet net als in Frankrijk?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 18:48 schreef the_critic het volgende:
Afgelopen weekend weer in Luxemburg gefietst (net als de afgelopen 2 zomervakanties)..automobilisten houden daar gewoon netjes 1,5mtr afstand bij inhalen. Net voor een bocht, dan wachten ze tot na bocht met inhalen. Echt een verademing met Nederland, waar ze vaak de laatst beschikbare cm ruimte pakken om nog even langs je heen te schieten op hoge snelheid..
Ik zou niet veralgemenen, ik ben zondag bijna van de baan gereden door een ongeduldige Luxemburger.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 18:48 schreef the_critic het volgende:
Afgelopen weekend weer in Luxemburg gefietst (net als de afgelopen 2 zomervakanties)..automobilisten houden daar gewoon netjes 1,5mtr afstand bij inhalen. Net voor een bocht, dan wachten ze tot na bocht met inhalen. Echt een verademing met Nederland, waar ze vaak de laatst beschikbare cm ruimte pakken om nog even langs je heen te schieten op hoge snelheid..
Daar heb ik het dan ook niet over.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:21 schreef Z het volgende:
De snelheidboetes in Frankrijk zijn anders zeer schappelijk.
Verbaas me er ook altijd over hoe sommige (race)fietsers gewoon blind een kruising over knallen.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 14:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En een rotonde kun je niet voor alle verkeersdeelnemers overzichtelijk inrichten.
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:20 schreef ddx het volgende:
[..]
Verbaas me er ook altijd over hoe sommige (race)fietsers gewoon blind een kruising over knallen.
Soms zie je pas op de kruising of er wat komt zegmaar.
Er is hier in de buurt een kruising van een boerenweg en een drukkere weg die veel wordt gebruikt om de file te ontwijken en binnendoor te gaan(max 60, maar meeste rijden harder). Op 1 hoek staat een drietal huizen waardoor je niet naar rechts kan kijken als je aankomt. Hoe vaak ik daar al niet voorbij ben gereden door iemand die met 30-35 aan komt rijden en niet wil remmen is werkelijk bizar.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:20 schreef ddx het volgende:
[..]
Verbaas me er ook altijd over hoe sommige (race)fietsers gewoon blind een kruising over knallen.
Verbaas me er sowieso over waarom sommige wielrenners op volle vaart door de stad willen crossen. Ik denk dan van ga op je gemak de stad uit, zie het als losrijden en ga dan wat harder buiten de stad.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:20 schreef ddx het volgende:
[..]
Klopt, ook in Frankrijk heeft een fietser op de weg wat meer respect van de automobilist (doorgaans). Denk ik gewoon een cultureel dingetje.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 18:48 schreef the_critic het volgende:
Uitzonderingen heb je altijd.. Maar in de vele kilometers die ik daar gemaakt heb, durf ik wil te zeggen dat ze over het algemeen echt netter zijn richting fietsers.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:24 schreef Beregd het volgende:
[..]
Ik zou niet veralgemenen, ik ben zondag bijna van de baan gereden door een ongeduldige Luxemburger.
Is gewoon een heel ouderwets ingerichte en uitgevoerde rotonde, die niet meer past bij de huidige verkeersdrukte en snelheden (denk ook aan mensen met een e-bike). In Zuid-Holland heb je dat wel veel helaas van dat soort crappy fietspaden en rotondes. Noord-Holland vind ik dan veel beter.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 12:48 schreef ddx het volgende:
Voorbeeld van mooie 'rotonde' ;
https://goo.gl/maps/csJw1N7kWsNGb32e9
Moet je ook kijken hoe onmogelijk je die bocht moet maken icm randje als je rechtdoor wilt.
Zitten er volgens mij 3 achter elkaar op die weg.
Echt ontworpen om te zorgen dat fietsers geen voorrang hebben omdat ze zogenaamd niet meer op zelfde weg zitten.
Helemaal officieel heb je nml als fietser gewoon altijd voorrang op afslaand verkeer.
https://www.verkeersnet.n(...)anderen/?gdpr=accept
[..]
Deze week was er fietsexamen op de basisscholen hiero, we hebben de eerste klacht al binnen van een clubrenner die in clubtenue een zebra over croste, bijna een kind rakend, welk vervolgens verstijfde en geen stap verder zette.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 14:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Moeten die kutkindern moar oetkieknquote:Op donderdag 26 mei 2022 20:24 schreef McM77 het volgende:
[..]
Deze week was er fietsexamen op de basisscholen hiero, we hebben de eerste klacht al binnen van een clubrenner die in clubtenue een zebra over croste, bijna een kind rakend, welk vervolgens verstijfde en geen stap verder zette.
Ik hoorde dit weer met plaatsvervangende schaamte aan en dacht..soms he..soms..
Die behoren een knietje in de rug te krijgen toch?quote:Op donderdag 26 mei 2022 20:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Moeten die kutkindern moar oetkiekn
Volgende week niet maar ik heb hem (in 2 delen) donderdag en gister gereden.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 20:55 schreef JohnDDD het volgende:
gaat iemand hier nog de Elfstedentocht rijden volgende week?
Ik ga binnenkort daar misschien ook heen. Heb je nog een tip qua route(s) die je zou willen sturen?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 18:48 schreef the_critic het volgende:
Ik heb hem in 2019 uitgereden en toen was het inderdaad gekkenhuis. Wel een groot verschil t.o.v. in je eentje. De meeste stukken kon ik lekker achter aan een groepje bungelen. Gewoon met 30, 32 km/u in het wiel zitten, dus dan gaan de kilometers best snel voorbij. Ik kwam toen ook wel een stuk alleen te zitten met wind tegen. Dat was echt een pokkestuk ja.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 10:37 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Volgende week niet maar ik heb hem (in 2 delen) donderdag en gister gereden.
Donderdag alleen, wilde eens kijken of en hoe ik alleen 140km zou fietsen soort van mentale en fysieke check.
Gister samen met een vriend gefietst.
Wat een wind gister daar aan het water zeg 😬😱
Kan me voorstellen dat het volgende week erg druk is in de dorpjes met zo'n massaal evenement.
Het was nu soms al druk.
Weet niet welke plaats je verblijft. Heb routes vanaf mijn eigen vakantieadres (regio mullerthal) en op website van jean nellisen classic staan gpx routes vanaf Vianden..quote:Op zaterdag 28 mei 2022 10:44 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort daar misschien ook heen. Heb je nog een tip qua route(s) die je zou willen sturen?
Het wat kutweer.quote:Op zondag 29 mei 2022 14:38 schreef Lospedrosa het volgende:
120 gravel, lekker weer. Dit jaar nog niet veel hoger dan 140 aangetikt. Denk dat ik na de bouwvak eens wat langere ritten maak.
Heb nog niet per se een vaste plek. Mn idee was om vanaf Maastricht naar Luxemburg te fietsen,dan 1/2 dagen daar fietsen door heuvels en dan weer terug naar Maastricht.quote:Op zondag 29 mei 2022 12:24 schreef the_critic het volgende:
[..]
Weet niet welke plaats je verblijft. Heb routes vanaf mijn eigen vakantieadres (regio mullerthal) en op website van jean nellisen classic staan gpx routes vanaf Vianden..
Ja..quote:Op vrijdag 27 mei 2022 20:55 schreef JohnDDD het volgende:
gaat iemand hier nog de Elfstedentocht rijden volgende week?
Ik vind het wel een mooie tocht, maar ik zit er wel altijd mee hoe je er komt en er weer wegkomt. Ik wilde eerst op de camping blijven staan daar, maar uiteindelijk toch besloten dat ik maandagochtend om 4 uur ofzo die kant op rijd, want anders moet je ook eten regelen voor op de camping, en je slaapt dan ook niet lekker in zo'n tentje. Bovendien had ik de tent dan om 10 uur weer weg moeten halen of nog een nacht moeten bij boeken. Het is wel echt een flink eind rijden vanaf mijn huis en dan moet ik ook weer terug rijden 's avonds, dat is ook een beetje een probleem na 235 km fietsen. Maar misschien gewoon een bakje koffie erin na de race en dan moet ik het nog wel redden.quote:
Klinkt allemaal erg aanlokkelijkquote:Op dinsdag 31 mei 2022 09:08 schreef Z het volgende:
Ik rij 's ochtends ook heen. Vanuit Amsterdam, valt mee. Maar heb er niet zoveel zin in. Ik had ook helemaal niet verwacht dat ik ingeloot zou worden. Een groep vrienden wilde de tocht graag fietsen. Maar het wordt vast een leuke dag. En de route gaat door Wijns, langs het graf van mijn grootouders, dat is dan wel weer mooi. En je pakt toch weer mooi 235 km's mee.
Ik heb er ook niet uitermate veel zin in, ook omdat ik dit jaar wat minder kilometers heb gemaakt dan anders en nog niet meer dan 100 km heb gefietst op één dag sinds vorig jaar. Maar ik denk dat het wel moet lukken. Het zit toch vooral tussen de oren en het publiek langs de kant helpt ook wel mee. En je kunt natuurlijk lekker bij een of ander groepje in het wiel hangen als je moe wordt.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 09:08 schreef Z het volgende:
Ik rij 's ochtends ook heen. Vanuit Amsterdam, valt mee. Maar heb er niet zoveel zin in. Ik had ook helemaal niet verwacht dat ik ingeloot zou worden. Een groep vrienden wilde de tocht graag fietsen. Maar het wordt vast een leuke dag. En de route gaat door Wijns, langs het graf van mijn grootouders, dat is dan wel weer mooi. En je pakt toch weer mooi 235 km's mee.
Als het goed is, is er in Nijland de P1: https://www.fietselfstedentocht.frl/nl/de-tocht/parkerenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 09:09 schreef Z het volgende:
Weet één van de Friezen hier of je in Nijland gemakkelijk kan parkeren op de dag van de tocht?
Vorige keer was ik van 8 tot 20 uur onderweg, dus 12 uur in totaal, waarvan 10 uur echt gefietste tijd. Het grootste deel van die 2 uur ging inderdaad op aan de vertraging bij de stempelposten. Maar mijn starttijd is nu ongeveer gelijk aan die van jou, dus dat scheelt misschien wel qua drukte. Hoewel ik wel overweeg om wat later te starten, zodat ik wat later van huis kan. Het is ongeveer 1,5 uur rijden, dus ik zou om 4 uur wel weg moeten dan.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:46 schreef McM77 het volgende:
K'heb zelf een week of drie terug de laatste drie vrije bedden in de buurt van de de start kunnen scoren, en opzich vrij vroege start (5:48) en een 200+'er hebben we dit jaar al gehad (redelijk solo) dus 235km gaat ook wel goed komen, al hoop ik dat je niet te lang hoeft te staan wachten met het stempelen. D'r zitten vrij korte "etappes" tussen
Ah, jij hebt hem dus vorige week gefietst in 2 dagen? Is dat een georganiseerd iets, of kon je de tocht ook dit jaar met zo'n app rijden? Vorig jaar had ik die mogelijkheid maar heb het toen niet gedaan omdat ik er niet meer aan toekwam.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:32 schreef het-is-mij het volgende:
Snap dat de heen en terugreis een dingetje kan zijn.
Voor mij is Friesland ook ong. 2,5u rijden.
Ik had vorige week een b&b geboekt in Bolsward en beide dagen de route vanuit Bolsward gestart.
Kan me voorstellen als ik de hele route zou doen, ik zoiets weer zou doen.
Of ergens een tocht verder weg, lekker nachtje ervoor ergens in de buurt wat zoeken.
Kamperen is niet zo mijn ding 😬🙈
Veel plezier en succes in Fryslan.
Weer lijkt goed (iig minder wind dan ik met hemelvaart had) 😉
Poh, dat lijkt me ook pijnlijk. Ik had de vorige keer geen grote zadeltas of iets dergelijks en had een rugtasje om met eten erin. Maar ik had echt tupperware met pasta erin meegenomen enzo. Die rugtas was sowieso al oncomfortabel, maar laat staan na 200 km. De laatste 35 km had ik echt enorme pijn in mijn nek en schouders. Gelukkig heb ik nu een mooie grote zadeltas van 42 liter, dus daar past alles wel in denk ik zoquote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:33 schreef Z het volgende:
Over de afstand maak ik me geen zorgen. Ik heb de tocht één keer eerder gefiets. Toen had in nog maar net een racefiets en had me eggbeaters (Crankbrothers) laten aansmeren. Wat tot verschrikkelijke pijn in m'n voeten leidde. Prima mtb-pedalen maar geenszins geschikt voor lange tochten op de racer. Kon nauwelijks het gaspedaal indrukken op de terugweg.
Hmm, ik zou niet snel met zoveel bagage gaan fietsen. Kun je het niet met reepjes aan en die dan in je shirt en evt op je frame plakken?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:37 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Poh, dat lijkt me ook pijnlijk. Ik had de vorige keer geen grote zadeltas of iets dergelijks en had een rugtasje om met eten erin. Maar ik had echt tupperware met pasta erin meegenomen enzo. Die rugtas was sowieso al oncomfortabel, maar laat staan na 200 km. De laatste 35 km had ik echt enorme pijn in mijn nek en schouders. Gelukkig heb ik nu een mooie grote zadeltas van 42 liter, dus daar past alles wel in denk ik zo
En de afstand op zich ... ach als je een beetje hier en daar in het wiel gaat zitten dan valt het wel mee. De atmosfeer is goed, er zit een bepaalde spanning in het lijf en dat motiveert ook. Dus voor mij voelt het dan echt niet aan als 235 km. De vorige keer had ik in het begin wind mee. Bungelde ergens achteraan een groepje dat met 32 km/u reed, dus na 3 uur fietsen had ik er al 100 km op zitten. Toen werd de wind wel wat minder en op een gegeven moment kwam ik alleen te zitten met harde wind tegen, maar uiteindelijk viel het allemaal best mee.
Probleem is dat ik een dieet heb dat vrijwel volledig vrij is van toegevoegde suikers. Normaal eet ik ook alleen volkorenproducten. Dat laatste is me tijdens andere races niet heel goed bevallen, dus ik ga dit keer niet voor volkoren. Maar gels, repen en poedertjes, daar doe ik dus niet aan. Meestal eet ik onderweg fruit, noten, eventueel brood, maar ook liever niet, en het liefst echt een uitgebreide maaltijd, maar dat wordt misschien lastig.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:55 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hmm, ik zou niet snel met zoveel bagage gaan fietsen. Kun je het niet met reepjes aan en die dan in je shirt en evt op je frame plakken?
Ik heb net uit zitten rekenen hoeveel voeding ik nodig heb voor mijn cyclo dit weekend.. ik kom op 5x750ml bidon met iso, dus 3 zakjes poeder los mee, 6 repen en 6 gels..
Als je solo gaat wel ja, maar als je in een lekker peloton rijdt wil je dat misschien niet laten gaan.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 14:14 schreef dop het volgende:
ik ben in nederland nog nooit zover van de bewoonde wereld geweest dat het niet lukt om onderweg onderweg nog wat extra eten en drinken te kopen. verder op een lange tocht loont het om gewoon een halfuurtje de tijd te nemen op een terrasjes (genot)
Ik eet de rest van de week ook het liefst volkoren, veel groente en 'gezond', maar tijdens een inspanning heb je hier echt 0,0 aan. Je lichaam heeft gewoon suikers nodig als brandstof, toegevoegd of niet toegevoegd maakt niet uit. Je kunt ook 20 bananen meenemen maar gelletjes nemen nu eenmaal minder plek in.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 14:25 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Probleem is dat ik een dieet heb dat vrijwel volledig vrij is van toegevoegde suikers. Normaal eet ik ook alleen volkorenproducten. Dat laatste is me tijdens andere races niet heel goed bevallen, dus ik ga dit keer niet voor volkoren. Maar gels, repen en poedertjes, daar doe ik dus niet aan. Meestal eet ik onderweg fruit, noten, eventueel brood, maar ook liever niet, en het liefst echt een uitgebreide maaltijd, maar dat wordt misschien lastig.
Ik zit nu te denken om een spinaziequiche te maken met ei en feta, bananenbrood, en dan nog wat andere losse dingetjes.
Heb je zeker gelijk in, maar je moet je voorstellen dat ik al meer dan 10 jaar vrijwel geen toegevoegde suikers eet. Ik krijg dingen met suiker erin dus nauwelijks meer door mijn keel omdat ik alleen nog maar de suiker proef. Zeker op langere tochten word ik dan echt misselijk van de smaak (zelfs als ik bijv. veel fruit eet en bananenbrood en dat soort dingen, dan is dat ook al snel te zoet voor me)quote:Op dinsdag 31 mei 2022 14:28 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik eet de rest van de week ook het liefst volkoren, veel groente en 'gezond', maar tijdens een inspanning heb je hier echt 0,0 aan. Je lichaam heeft gewoon suikers nodig als brandstof, toegevoegd of niet toegevoegd maakt niet uit. Je kunt ook 20 bananen meenemen maar gelletjes nemen nu eenmaal minder plek in.
Van producten met veel vezels krijg je tijdens de inspanning alleen maar darmproblemen, en eiwitten en vetten zijn bijna niet om te zetten in energie als je al op enige intensiteit aan het sporten bent.
Normaal worden snelle suikers afgeraden omdat je een insulinepiek krijgt, maar als je snelle suikers inneemt tíjdens het sporten gebeurt dit niet.
Vitargo nemen, 2,5 schep per bidon en je gaat als de brandweerquote:Op dinsdag 31 mei 2022 14:28 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik eet de rest van de week ook het liefst volkoren, veel groente en 'gezond', maar tijdens een inspanning heb je hier echt 0,0 aan. Je lichaam heeft gewoon suikers nodig als brandstof, toegevoegd of niet toegevoegd maakt niet uit. Je kunt ook 20 bananen meenemen maar gelletjes nemen nu eenmaal minder plek in.
Van producten met veel vezels krijg je tijdens de inspanning alleen maar darmproblemen, en eiwitten en vetten zijn bijna niet om te zetten in energie als je al op enige intensiteit aan het sporten bent.
Normaal worden snelle suikers afgeraden omdat je een insulinepiek krijgt, maar als je snelle suikers inneemt tíjdens het sporten gebeurt dit niet.
Ik zie dat zij juist adverteren met maltodextrinequote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:12 schreef Z het volgende:
Ik had laatst wat voeding van Maurten. Dat was niet zo zoek maar wel lekker effectief. En zonder maltodextrine, daar kan ik niet zo goed tegen. Misschien moet je dat eens proberen.
Wonderlijk. In de gel die ik had zat het niet.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:21 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ik zie dat zij juist adverteren met maltodextrine
Heeft dat niet meer met je schoenen te maken?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:33 schreef Z het volgende:
Over de afstand maak ik me geen zorgen. Ik heb de tocht één keer eerder gefiets. Toen had in nog maar net een racefiets en had me eggbeaters (Crankbrothers) laten aansmeren. Wat tot verschrikkelijke pijn in m'n voeten leidde. Prima mtb-pedalen maar geenszins geschikt voor lange tochten op de racer. Kon nauwelijks het gaspedaal indrukken op de terugweg.
Heb route vd site gehaald en in 2en gesplitst en op eigen initiatief en 1 dag dus alleen gedaan.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:36 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ah, jij hebt hem dus vorige week gefietst in 2 dagen? Is dat een georganiseerd iets, of kon je de tocht ook dit jaar met zo'n app rijden?
Loopt je cluster al tot Zweden?quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:42 schreef ultra_ivo het volgende:
weer terug van 2 1/2 week rondtouren in Zweden.
2 opvallende dingen daar:
De automobilisten rijden ontzeddend beschaafd
De weginfrastructuur is heel gevaarlijk (en vooral de fietspaden in kleinere steden).
Maar toch vooral genoten, o.a. van het wildkamperen en overnachten in shelters. Alleen de meertjes waren nog berekoud.
En als mooi resultaat zit ik nu boven de 40.000 tiles.
Dan moet je al heel goed zeekano kunnen varen. En dat kan ik nietquote:Op woensdag 1 juni 2022 22:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Loopt je cluster al tot Zweden?
Ik zag je al gaan op strava! Lekker man.geen vliegen?quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:42 schreef ultra_ivo het volgende:
weer terug van 2 1/2 week rondtouren in Zweden.
2 opvallende dingen daar:
De automobilisten rijden ontzeddend beschaafd
De weginfrastructuur is heel gevaarlijk (en vooral de fietspaden in kleinere steden).
Maar toch vooral genoten, o.a. van het wildkamperen en overnachten in shelters. Alleen de meertjes waren nog berekoud.
En als mooi resultaat zit ik nu boven de 40.000 tiles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |