SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Ik lees het. Epische inflatie.quote:Op maandag 23 mei 2022 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat klopt. Toen ze bij 1 miljard Pengö waren zijn ze verder gegaan met 10.000 Milpengö (6 nullen weg) en toen ze bij 1 miljard Milpengö waren zijn ze verder gegaan met 10.000 B-Pengö (van Biljoen, nogeens 6 nullen). Uiteindelijk zijn ze tot 100 miljoen B-Pengö gekomen. De 1 miljard B-Pengö is wel in beperkte hoeveelheden gedrukt, alleen nooit in omloop gesteld.
Je bedoelde trouwens steeds 1.000 i.p.v. 10.000, denk ik?quote:Tegen eind juli 1946 bereikte deze 41.900.000.000.000.000.000%[1] per maand.[2] De prijzen van producten verdubbelden bijna elke 16 uur.
quote:Op maandag 23 mei 2022 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat klopt. Toen ze bij 1 miljard Pengö waren zijn ze verder gegaan met 10.000 Milpengö (6 nullen weg) en toen ze bij 1 miljard Milpengö waren zijn ze verder gegaan met 10.000 B-Pengö (van Biljoen, nogeens 6 nullen). Uiteindelijk zijn ze tot 100 miljoen B-Pengö gekomen. De 1 miljard B-Pengö is wel in beperkte hoeveelheden gedrukt, alleen nooit in omloop gesteld. Is ook de enige lastige van de serie, maar met een beetje zoeken voor 300 euro wel te vinden.
Nee tien keer zo veel, de volgende stapquote:Op maandag 23 mei 2022 21:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik lees het. Epische inflatie.
[..]
Je bedoelde trouwens steeds 1.000 i.p.v. 10.000, denk ik?
Ah, ik vat 'm.quote:Op maandag 23 mei 2022 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee tien keer zo veel, de volgende stap
Bij de lurven?quote:
Okequote:Op maandag 23 mei 2022 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Ze gebruikten ook gewoon dezelfde platen voor dezelfde denominaties, alleen met andere kleuren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat zullen ze zich rijk gevoeld hebben!quote:Op maandag 23 mei 2022 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Ze gebruikten ook gewoon dezelfde platen voor dezelfde denominaties, alleen met andere kleuren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Neequote:Op maandag 23 mei 2022 21:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou jij geen triljarden willen bezitten?
Money can buy you happiness, but money can't buy you lovequote:
good enough for mequote:Op maandag 23 mei 2022 21:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Money can buy you happiness, but money can't buy you love
ik heb 900 betaaldquote:
Zondag wordt het in Deventer niet warmer dan 13 ēCquote:
Dan ga je toch lekker naar Tromsøquote:Op maandag 23 mei 2022 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zondag wordt het in Deventer niet warmer dan 13 ēC![]()
Ter vergelijking: In Tromsø (350 km plus wisselgeld boven de Poolcirkel) wordt het 12 ēCEn een zonnetje dus gewoon lekkerder weer
Ditquote:Op maandag 23 mei 2022 21:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, je mag nu wel klagen, vind ik. Nu gaat het mij ook te ver met de afkoeling.quote:Op maandag 23 mei 2022 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zondag wordt het in Deventer niet warmer dan 13 ēC![]()
Ter vergelijking: In Tromsø (350 km plus wisselgeld boven de Poolcirkel) wordt het 12 ēCEn een zonnetje dus gewoon lekkerder weer
Maar je hebt wel meer tijd om te zoeken danquote:Op maandag 23 mei 2022 21:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
9 is groter dan 8 en 7, ik win hoorquote:Op maandag 23 mei 2022 21:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb een Samsung S8. 8 is groter dan 7, dus ik win!
Ik wil eigenlijk gewoon een 5-6 inch schermpje. 32 of 64 GB lijkt me plenty opslag. Android. Max 250 euro. Wat moet ik dan kopen?quote:Op maandag 23 mei 2022 21:22 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb 900 betaald
dus nee, niet goedkoop..
maar lees deze even door:
https://tweakers.net/revi(...)-guide-mei-2022.html
Hoop dat de zon daar niet ondergaatquote:
laatste pagina van die BBG ff checkenquote:Op maandag 23 mei 2022 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk gewoon een 5-6 inch schermpje. 32 of 64 GB lijkt me plenty opslag. Android. Max 250 euro. Wat moet ik dan kopen?
Sinds wanneer kun je tijd kopen?quote:Op maandag 23 mei 2022 21:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar je hebt wel meer tijd om te zoeken dan
mjaquote:Op maandag 23 mei 2022 21:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
laatste pagina van die BBG ff checken
quote:Op maandag 23 mei 2022 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
ik wil gewoon een smartphone met een schermdiagonaal kleiner dan 6 inch.
ON fucking mogelijk.
quote:Op maandag 23 mei 2022 21:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Het spel? Volgens mij is dat wel grappig.
Iphone 13 miniquote:Op maandag 23 mei 2022 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
ON fucking mogelijk.
mja niet mijn kopje theequote:Op maandag 23 mei 2022 21:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Flight Simulator ziet er ook wel erg goed uit:
quote:Op maandag 23 mei 2022 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Fuck yeahEén van de beste telefoons die ik ooit gehad heb
![]()
https://www.telecomweb.eu(...)-6150-origineel.html
[ afbeelding ]
Hoi Mark!quote:Op maandag 23 mei 2022 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Fuck yeahEén van de beste telefoons die ik ooit gehad heb
![]()
https://www.telecomweb.eu(...)-6150-origineel.html
[ afbeelding ]
dat is inderdaad praktisch onmogelijk helaasquote:Op maandag 23 mei 2022 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
ON fucking mogelijk.
Volgens mij had mijn zus die ook. Ze had 'm in de plee laten vallen.quote:Op maandag 23 mei 2022 21:57 schreef CherryLips het volgende:
Mijn favoriet
Maar ook het snelst kapot.
[ afbeelding ]
https://www.nieuwemobiel.nl/Samsung-Galaxy-XCover-5quote:Op maandag 23 mei 2022 21:57 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is inderdaad praktisch onmogelijk helaas
wellichtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mr Hankey?quote:Op maandag 23 mei 2022 22:03 schreef Ama het volgende:
Nieuwe Knabbel en Babbel film is wel echt grappig. Veel oude bekende cartoons komen voorbij. Zag ook een karakter uit South Park.
van kyle?quote:Op maandag 23 mei 2022 22:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee die vader van dinges die ook wiet ging verkopen.
quote:Op maandag 23 mei 2022 22:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wellichtAh, cool.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 mei 2022 22:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, cool.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Randy is een baas!quote:Op maandag 23 mei 2022 22:07 schreef FranticDJ het volgende:
ohnee, zal wel die van Stan zijn
Randy Marsh
Ja Randyquote:Op maandag 23 mei 2022 22:07 schreef FranticDJ het volgende:
ohnee, zal wel die van Stan zijn
Randy Marsh
HUU NIET WEER DIE VERVELENDE HATELIJKE KUTSMILEY DITDATquote:
de 3 biggetjes?quote:Op maandag 23 mei 2022 22:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja RandyGeen idee wie die varkens zijn:
[ afbeelding ]
Nee het zijn er twee en lijken er niet eens op haha. Alle karakters zijn gewoon als het orgineel dus dit is ook een populair iets (geweest).quote:
De varkens misschien uit Animal Farm?quote:Op maandag 23 mei 2022 22:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja RandyGeen idee wie die varkens zijn:
[ afbeelding ]
Dat denk ik niet en zien die er zo uit? Het zijn sowieso allemaal cartoons enz die al lang populair zijn. Film begon met Sonic haha.quote:
quote:
quote:Op maandag 23 mei 2022 22:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik ben weer bovengronds.
Operatie geslaagd.
Nah, de tekenstijl is net iets anders, zal wel niet dan.quote:Op maandag 23 mei 2022 22:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat denk ik niet en zien die er zo uit? Het zijn sowieso allemaal cartoons enz die al lang populair zijn. Film begon met Sonic haha.
Nee. Blijkbaar een gigantisch impopulair ietsquote:Op maandag 23 mei 2022 22:17 schreef Ama het volgende:
Ook niemand weet waar dat blauwe poppetje van is?
Het zou uit een disneyfilm kunnen komen want die kandelaar uit Beauty and the beast kwam ook voorbij.quote:Op maandag 23 mei 2022 22:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, de tekenstijl is net iets anders, zal wel niet dan.
Welke operatie?quote:Op maandag 23 mei 2022 22:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik ben weer bovengronds.
Operatie geslaagd.
Smurfenquote:Op maandag 23 mei 2022 22:17 schreef Ama het volgende:
Denk bij mevrouw los, zat een verstopping in de leidingquote:
Captain Puttyquote:Op maandag 23 mei 2022 22:17 schreef Ama het volgende:
hue hue?quote:Op maandag 23 mei 2022 22:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk bij mevrouw los, zat een verstopping in de leiding
quote:
quote:Op maandag 23 mei 2022 22:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk bij mevrouw los, zat een verstopping in de leiding
Ik heb nog even gezocht, maar ik kan die varkens niet vinden.quote:Op maandag 23 mei 2022 22:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Het zou uit een disneyfilm kunnen komen want die kandelaar uit Beauty and the beast kwam ook voorbij.
https://en.wikipedia.org/wiki/Chip_%27n_Dale:_Rescue_Rangers_(film)quote:Op maandag 23 mei 2022 22:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb nog even gezocht, maar ik kan die varkens niet vinden.
voor budget toestelletje lijkt het prima te zijn, 1 review op tweakers zeurt wat over de snelheid.. maar wellicht merk je er niks van als je er niet al teveel mee doetquote:Op maandag 23 mei 2022 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
https://www.nieuwemobiel.nl/Samsung-Galaxy-XCover-5
deze kleurt binnen mijn lijntjes zo te zien
Nee ik ook niet. Lijkt niks te zijn.quote:Op maandag 23 mei 2022 22:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb nog even gezocht, maar ik kan die varkens niet vinden.
quote:Op maandag 23 mei 2022 22:04 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is dit. Komt steeds voorbij maar ik ken hem niet.
Captain Putty is niet een bestaand karakter kennelijk.quote:J.K. Simmons is a delight as Captain Putty, a police chief in the style of a Gumby character who’s able to use his Claymation for some formidable fighting moves.
Stom.quote:Op maandag 23 mei 2022 22:37 schreef Recce het volgende:
[..]
[..]
Captain Putty is niet een bestaand karakter kennelijk.
Ik heb nog steeds moeite om J.K. Simmons als iemand anders te zien dan Vernon Schillinger in OZquote:Op maandag 23 mei 2022 22:37 schreef Recce het volgende:
[..]
[..]
Captain Putty is niet een bestaand karakter kennelijk.
Ja het is echt geniaal. Ik moet hem sowieso nog een keer kijken om alle easter eggs te zien.quote:Op maandag 23 mei 2022 22:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Hier twee video's voor als je er geen genoeg van kunt krijgen:
Daar heb ik geen last van. Ik kende die naam niet eens en heb Oz nooit gezien.quote:Op maandag 23 mei 2022 22:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds moeite om J.K. Simmons als iemand anders te zien dan Vernon Schillinger in OZ
Cleaning the pipequote:Op maandag 23 mei 2022 22:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je moest je kelder opruimen?
Of heb je een knipje laten zetten?
https://www.vkmag.com/mag(...)last_van_constipatiequote:Op maandag 23 mei 2022 22:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kwam er een lekkere berg troep uit?
Ja nee nu even nietquote:Op maandag 23 mei 2022 22:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.vkmag.com/mag(...)last_van_constipatie
Dat is echt een geweldige seriequote:Op maandag 23 mei 2022 22:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar heb ik geen last van. Ik kende die naam niet eens en heb Oz nooit gezien.
Geloof het niet? https://www.imdb.com/title/tt0118421/?ref_=fn_al_tt_1quote:
Net gekocht, morgen binnen.quote:Op maandag 23 mei 2022 22:32 schreef mschol het volgende:
[..]
voor budget toestelletje lijkt het prima te zijn, 1 review op tweakers zeurt wat over de snelheid.. maar wellicht merk je er niks van als je er niet al teveel mee doet
zie 't ook net iddquote:Op maandag 23 mei 2022 22:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geloof het niet? https://www.imdb.com/title/tt0118421/?ref_=fn_al_tt_1
Ik zaagde een 110mm buis weg, daar kwam een vette shit uit niet-te doen.quote:Op maandag 23 mei 2022 22:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kwam er een lekkere berg troep uit?
Mmmm. Lekker.quote:Op maandag 23 mei 2022 23:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zaagde een 110mm buis weg, daar kwam een vette shit uit niet-te doen.
Het liep er maar uit in brokken en vormde een plas op de plek waar ik lag.
Ik zie dit voor me.quote:Op maandag 23 mei 2022 23:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zaagde een 110mm buis weg, daar kwam een vette shit uit niet-te doen.
Het liep er maar uit in brokken en vormde een plas op de plek waar ik lag.
quote:
quote:Op maandag 23 mei 2022 22:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.vkmag.com/mag(...)last_van_constipatie
vrij, vrij en vrij?quote:Op maandag 23 mei 2022 23:42 schreef FranticDJ het volgende:
Zou moeten slapen, maar ben beetje hyper door alle mooie dingen die de rest vd week gaan gebeuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gone...
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 01:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Denk dat de supermarkt nu dicht is.
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 01:13 schreef Flory het volgende:
@:kwiwi wanneer hoor je of alles ok was?Ze waren zo vertraagd (meer dan een uur), dat ik de afspraak moest veranderen naar volgende maandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meneer fruitquote:
dud0r.quote:
Vertel?quote:
Dat het nog geen tijd is om op te staan maar we al wel wakker zijnquote:
Dat hebben jullie wel vaker toch?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 06:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat het nog geen tijd is om op te staan maar we al wel wakker zijn
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 06:47 schreef datismijnmening het volgende:
Koffie![]()
Dagboek van mijn brein: ‘Gister hebben we in één keer doorgeslapen en een topnacht gehad, laten we dat deze nacht compenseren door alles onnodig te overdenken en de halve nacht wakker te liggen’
oh?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 06:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Er is een (hele goede) reden dat ik niet op vakantie ben
Jaaa dit.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 06:47 schreef datismijnmening het volgende:
Koffie![]()
Dagboek van mijn brein: ‘Gister hebben we in één keer doorgeslapen en een topnacht gehad, laten we dat deze nacht compenseren door alles onnodig te overdenken en de halve nacht wakker te liggen’
En de sukerbiten.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 07:09 schreef Karzai het volgende:
Goed voor de aardappelen zullen we maar zeggen
Bijna altijdquote:
Dat zeg ik toch niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 07:05 schreef mschol het volgende:
[..]
maakt het niet minder vervelend? ik heb vannacht krap 5 uur geslapen
Niet slapen is voor pussy’squote:Op dinsdag 24 mei 2022 07:05 schreef mschol het volgende:
[..]
maakt het niet minder vervelend? ik heb vannacht krap 5 uur geslapen
wel slapen ookquote:
Dat was vroeger zo.quote:
toch ontbrak het daar vannacht aan.quote:
zou fijn zijn als ik die zou hebben jaquote:
De Somnox al geprobeerd?quote:
de wattusquote:
Hoi vriendjequote:
jezus wat een prijsquote:
Daar lig je bijna wakker van.quote:
ja mocht het dan helpen lig ik wakker hoe ik dat kussen ga betalenquote:
Geen goed plan dus.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 08:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja mocht het dan helpen lig ik wakker hoe ik dat kussen ga betalen
niet echt neequote:
Die geur kan best helpen om goed te slipen weet ik uit ervaring.quote:
niet iedereen is een boer hequote:Op dinsdag 24 mei 2022 08:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die geur kan best helpen om goed te slipen weet ik uit ervaring.
tenzij allergieënquote:Op dinsdag 24 mei 2022 08:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die geur kan best helpen om goed te slipen weet ik uit ervaring.
Dat is ook weer zo.quote:
Maar je bent toch niet allergisch voor de geur. Dus als ze alleen de geur er in kunnen pompenquote:
Ooit een dame het hooi mee in genomen,had ze haar hakjes uitgedaan.Waren we bezig,stond met mijn vader opeens te roepen dat ik een afspraak had.En dat hij heus wel wist dat ik er was.quote:
Dekentje mee.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 08:20 schreef Karzai het volgende:
Kruipen wel vaak allerlei beestjes tussen het hooi
Snurk jij?quote:
jij snarkt en smektquote:Op dinsdag 24 mei 2022 08:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm niet dat ik weet![]()
Ik smak wel geloof ik
Dat doet Soul ook.Ik heb soms apneu.Dat vindt ze minder leuk.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 08:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm niet dat ik weet![]()
Ik smak wel geloof ik
oh maar das voor jou denk ik ook irritant?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 08:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat doet Soul ook.Ik heb soms apneu.Dat vindt ze minder leuk.
Ik merk daar weinig van.Ik hoef nog niet zo`n snorkel.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 08:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh maar das voor jou denk ik ook irritant?
Klopt, deze kapitein vaart op andere havensquote:Op dinsdag 24 mei 2022 08:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het schip met geld is hier nog steeds niet binnen
morgen komtie hier aan gok ikquote:Op dinsdag 24 mei 2022 08:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het schip met geld is hier nog steeds niet binnen
Als dat vandaag binnen komt dan zie ik dat als een duidelijk signaal dat ik een nieuwe heggenschaar op ibood moet kopen.quote:
Ja dan is het teken van bovenafquote:Op dinsdag 24 mei 2022 08:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als dat vandaag binnen komt dan zie ik dat als een duidelijk signaal dat ik een nieuwe heggenschaar op ibood moet kopen.
Was zaterdag al aan het kijken om een nieuwe te kopen, maar toch besloten het niet te doen, maar nu is er wel een goede deal.quote:
Ik heb die rekening nog niet binnen, maar die zit er wel aan te komen.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 08:47 schreef mschol het volgende:
mag wel gelijk een groot deel overmaken naar gemeente
woz? (die mag ik betalen) of een andere?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 08:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb die rekening nog niet binnen, maar die zit er wel aan te komen.
Nee, afvalheffing en waterquote:
Ik weet niet eens welke rekening dat moet zijn. Wordt vast janken.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 08:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb die rekening nog niet binnen, maar die zit er wel aan te komen.
Dacht dat de een 400 en de ander ook zoiets was...quote:Op dinsdag 24 mei 2022 08:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja kut. Voor m'n gevoel heb ik afval al betaald laatst.
Ja zat bij WOZ in toch. Tochquote:Op dinsdag 24 mei 2022 08:55 schreef mschol het volgende:
[..]
die heb ik volgens mij begin dit jaar al gekregen...
NEE WIL IK NIET, DOEIquote:Op dinsdag 24 mei 2022 08:57 schreef mschol het volgende:
[..]
ja.. zelfde rekening...
maar goed, of ik eff 600 euro wil overmaken
ja dat was ik ook zat. Zet nu maandelijks 100 eurie opzij voor dat gekutquote:Op dinsdag 24 mei 2022 08:57 schreef mschol het volgende:
[..]
ja.. zelfde rekening...
maar goed, of ik eff 600 euro wil overmaken
Snel, bouw een ark!quote:
Alsof er een beetje fatsoenlijk hout te krijgen is.quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alsof er een beetje fatsoenlijk hout te krijgen is.
Vasa syndroom. Gaten onder de waterlijnquote:
Maar de Vasa zonk niet door gaten onder de waterlijnquote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vasa syndroom. Gaten onder de waterlijn
Ehm, wel?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Maar de Vasa zonk niet door gaten onder de waterlijn
Nee, geen tijd voorquote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:10 schreef FranticDJ het volgende:
Ga je de Vasa ook bezoeken op je trip Fles?
Een Miele?quote:
Ehm. Nee.quote:
De geur is wss op je 'geurvlies' geprintquote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, geen tijd voorBen er in 1998 al eens geweest
Is dat vergelijkbaar met de Batavia?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
De geur is wss op je 'geurvlies' geprint?
Die geur? Nee, de Batavia is een replica. De vasa is een originele, die opgevist is en in een Klimaatkamer gezet isquote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is dat vergelijkbaar met de Batavia?
maar vandaag is het een beetje fris.quote:
Ja, snap ik, was meer omdat "typische geur".quote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Die geur? Nee, de Batavia is een replica. De vasa is een originele, die opgevist is en in een Klimaatkamer gezet is
https://en.wikipedia.org/wiki/Vasa_(ship)
Ja, zeg dat welquote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar vandaag is het een beetje fris.
Goedemorgen Krekkie
nee is wel een andere geur.. De Batavia is meer een typische scheepsgeur..quote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, snap ik, was meer omdat "typische geur".
En henry'tje doenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:16 schreef Karzai het volgende:
Ooh oh gooi een hele kar met handel om. Scherven brengen geluk
ja, nou ja poteeto potaatoquote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ehm. Nee.
Instabiliteit deed het hem.
Door een windvlaag viel ze scheef, waardoor geschutpoorten onder water kwamen en daardoor liep ze vol met water en zonk ze.
Nee. Maar als je het zo formuleert geloof ik niet dat ik daar nog heel veel behoefte aan heb ookquote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
De geur is wss op je 'geurvlies' geprint?
Ben er 2x geweest.. De laatste keer was de geur echt niet te hardenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Maar als je het zo formuleert geloof ik niet dat ik daar nog heel veel behoefte aan heb ook
vooral de wind werkt niet mee.quote:
een kamer vol puppies?quote:
Heb je haar ook weer.quote:
Ik ook iets te dunne kleding aan maar op kantoor is temp. standaard extreem afwijkend van buitenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vooral de wind werkt niet mee.
was net een beetje te enthousiast zonder jas buiten
BABYS cutequote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:19 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Stekjes lijken aan te slaan
De wat, packs?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja jammer van de opneuker door Packs. Wel blij dat ze aanslaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |