Volgens mij had mijn zus die ook. Ze had 'm in de plee laten vallen.quote:Op maandag 23 mei 2022 21:57 schreef CherryLips het volgende:
Mijn favoriet
Maar ook het snelst kapot.
[ afbeelding ]
https://www.nieuwemobiel.nl/Samsung-Galaxy-XCover-5quote:Op maandag 23 mei 2022 21:57 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is inderdaad praktisch onmogelijk helaas
wellichtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mr Hankey?quote:Op maandag 23 mei 2022 22:03 schreef Ama het volgende:
Nieuwe Knabbel en Babbel film is wel echt grappig. Veel oude bekende cartoons komen voorbij. Zag ook een karakter uit South Park.
van kyle?quote:Op maandag 23 mei 2022 22:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee die vader van dinges die ook wiet ging verkopen.
quote:Op maandag 23 mei 2022 22:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wellichtAh, cool.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 mei 2022 22:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, cool.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Randy is een baas!quote:Op maandag 23 mei 2022 22:07 schreef FranticDJ het volgende:
ohnee, zal wel die van Stan zijn
Randy Marsh
Ja Randyquote:Op maandag 23 mei 2022 22:07 schreef FranticDJ het volgende:
ohnee, zal wel die van Stan zijn
Randy Marsh
HUU NIET WEER DIE VERVELENDE HATELIJKE KUTSMILEY DITDATquote:
de 3 biggetjes?quote:Op maandag 23 mei 2022 22:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja RandyGeen idee wie die varkens zijn:
[ afbeelding ]
Nee het zijn er twee en lijken er niet eens op haha. Alle karakters zijn gewoon als het orgineel dus dit is ook een populair iets (geweest).quote:
De varkens misschien uit Animal Farm?quote:Op maandag 23 mei 2022 22:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja RandyGeen idee wie die varkens zijn:
[ afbeelding ]
Dat denk ik niet en zien die er zo uit? Het zijn sowieso allemaal cartoons enz die al lang populair zijn. Film begon met Sonic haha.quote:
quote:
quote:Op maandag 23 mei 2022 22:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik ben weer bovengronds.
Operatie geslaagd.
Nah, de tekenstijl is net iets anders, zal wel niet dan.quote:Op maandag 23 mei 2022 22:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat denk ik niet en zien die er zo uit? Het zijn sowieso allemaal cartoons enz die al lang populair zijn. Film begon met Sonic haha.
Nee. Blijkbaar een gigantisch impopulair ietsquote:Op maandag 23 mei 2022 22:17 schreef Ama het volgende:
Ook niemand weet waar dat blauwe poppetje van is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |