SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gone...
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 01:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Denk dat de supermarkt nu dicht is.
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 01:13 schreef Flory het volgende:
@:kwiwi wanneer hoor je of alles ok was?Ze waren zo vertraagd (meer dan een uur), dat ik de afspraak moest veranderen naar volgende maandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meneer fruitquote:
dud0r.quote:
Vertel?quote:
Dat het nog geen tijd is om op te staan maar we al wel wakker zijnquote:
Dat hebben jullie wel vaker toch?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 06:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat het nog geen tijd is om op te staan maar we al wel wakker zijn
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 06:47 schreef datismijnmening het volgende:
Koffie![]()
Dagboek van mijn brein: ‘Gister hebben we in één keer doorgeslapen en een topnacht gehad, laten we dat deze nacht compenseren door alles onnodig te overdenken en de halve nacht wakker te liggen’
oh?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 06:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Er is een (hele goede) reden dat ik niet op vakantie ben
Jaaa dit.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 06:47 schreef datismijnmening het volgende:
Koffie![]()
Dagboek van mijn brein: ‘Gister hebben we in één keer doorgeslapen en een topnacht gehad, laten we dat deze nacht compenseren door alles onnodig te overdenken en de halve nacht wakker te liggen’
En de sukerbiten.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 07:09 schreef Karzai het volgende:
Goed voor de aardappelen zullen we maar zeggen
Bijna altijdquote:
Dat zeg ik toch niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 07:05 schreef mschol het volgende:
[..]
maakt het niet minder vervelend? ik heb vannacht krap 5 uur geslapen
Niet slapen is voor pussy’squote:Op dinsdag 24 mei 2022 07:05 schreef mschol het volgende:
[..]
maakt het niet minder vervelend? ik heb vannacht krap 5 uur geslapen
wel slapen ookquote:
Dat was vroeger zo.quote:
toch ontbrak het daar vannacht aan.quote:
zou fijn zijn als ik die zou hebben jaquote:
De Somnox al geprobeerd?quote:
de wattusquote:
Hoi vriendjequote:
jezus wat een prijsquote:
Daar lig je bijna wakker van.quote:
ja mocht het dan helpen lig ik wakker hoe ik dat kussen ga betalenquote: