Ja zat bij WOZ in toch. Tochquote:Op dinsdag 24 mei 2022 08:55 schreef mschol het volgende:
[..]
die heb ik volgens mij begin dit jaar al gekregen...
NEE WIL IK NIET, DOEIquote:Op dinsdag 24 mei 2022 08:57 schreef mschol het volgende:
[..]
ja.. zelfde rekening...
maar goed, of ik eff 600 euro wil overmaken
ja dat was ik ook zat. Zet nu maandelijks 100 eurie opzij voor dat gekutquote:Op dinsdag 24 mei 2022 08:57 schreef mschol het volgende:
[..]
ja.. zelfde rekening...
maar goed, of ik eff 600 euro wil overmaken
Snel, bouw een ark!quote:
Alsof er een beetje fatsoenlijk hout te krijgen is.quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alsof er een beetje fatsoenlijk hout te krijgen is.
Vasa syndroom. Gaten onder de waterlijnquote:
Maar de Vasa zonk niet door gaten onder de waterlijnquote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vasa syndroom. Gaten onder de waterlijn
Ehm, wel?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Maar de Vasa zonk niet door gaten onder de waterlijn
Nee, geen tijd voorquote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:10 schreef FranticDJ het volgende:
Ga je de Vasa ook bezoeken op je trip Fles?
Een Miele?quote:
Ehm. Nee.quote:
De geur is wss op je 'geurvlies' geprintquote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, geen tijd voorBen er in 1998 al eens geweest
Is dat vergelijkbaar met de Batavia?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
De geur is wss op je 'geurvlies' geprint?
Die geur? Nee, de Batavia is een replica. De vasa is een originele, die opgevist is en in een Klimaatkamer gezet isquote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is dat vergelijkbaar met de Batavia?
maar vandaag is het een beetje fris.quote:
Ja, snap ik, was meer omdat "typische geur".quote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Die geur? Nee, de Batavia is een replica. De vasa is een originele, die opgevist is en in een Klimaatkamer gezet is
https://en.wikipedia.org/wiki/Vasa_(ship)
Ja, zeg dat welquote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar vandaag is het een beetje fris.
Goedemorgen Krekkie
nee is wel een andere geur.. De Batavia is meer een typische scheepsgeur..quote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, snap ik, was meer omdat "typische geur".
En henry'tje doenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:16 schreef Karzai het volgende:
Ooh oh gooi een hele kar met handel om. Scherven brengen geluk
ja, nou ja poteeto potaatoquote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ehm. Nee.
Instabiliteit deed het hem.
Door een windvlaag viel ze scheef, waardoor geschutpoorten onder water kwamen en daardoor liep ze vol met water en zonk ze.
Nee. Maar als je het zo formuleert geloof ik niet dat ik daar nog heel veel behoefte aan heb ookquote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
De geur is wss op je 'geurvlies' geprint?
Ben er 2x geweest.. De laatste keer was de geur echt niet te hardenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Maar als je het zo formuleert geloof ik niet dat ik daar nog heel veel behoefte aan heb ook
vooral de wind werkt niet mee.quote:
een kamer vol puppies?quote:
Heb je haar ook weer.quote:
Ik ook iets te dunne kleding aan maar op kantoor is temp. standaard extreem afwijkend van buitenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vooral de wind werkt niet mee.
was net een beetje te enthousiast zonder jas buiten
BABYS cutequote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:19 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Stekjes lijken aan te slaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |