Ik merk daar weinig van.Ik hoef nog niet zo`n snorkel.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 08:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh maar das voor jou denk ik ook irritant?
Klopt, deze kapitein vaart op andere havensquote:Op dinsdag 24 mei 2022 08:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het schip met geld is hier nog steeds niet binnen
morgen komtie hier aan gok ikquote:Op dinsdag 24 mei 2022 08:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het schip met geld is hier nog steeds niet binnen
Als dat vandaag binnen komt dan zie ik dat als een duidelijk signaal dat ik een nieuwe heggenschaar op ibood moet kopen.quote:
Ja dan is het teken van bovenafquote:Op dinsdag 24 mei 2022 08:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als dat vandaag binnen komt dan zie ik dat als een duidelijk signaal dat ik een nieuwe heggenschaar op ibood moet kopen.
Was zaterdag al aan het kijken om een nieuwe te kopen, maar toch besloten het niet te doen, maar nu is er wel een goede deal.quote:
Ik heb die rekening nog niet binnen, maar die zit er wel aan te komen.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 08:47 schreef mschol het volgende:
mag wel gelijk een groot deel overmaken naar gemeente
woz? (die mag ik betalen) of een andere?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 08:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb die rekening nog niet binnen, maar die zit er wel aan te komen.
Nee, afvalheffing en waterquote:
Ik weet niet eens welke rekening dat moet zijn. Wordt vast janken.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 08:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb die rekening nog niet binnen, maar die zit er wel aan te komen.
Dacht dat de een 400 en de ander ook zoiets was...quote:Op dinsdag 24 mei 2022 08:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja kut. Voor m'n gevoel heb ik afval al betaald laatst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |