Dat was mijn eerste lockmachine. Echt prima ding!quote:Op woensdag 20 december 2023 07:44 schreef Aure het volgende:
Ik zit er aan te denken om een lockmachine te kopen, een Lewenstein 700DE. Iemand rond die prijs nog een betere tip of is dit dan eigenlijk wel de beste?
Mooi!quote:Op donderdag 21 december 2023 22:22 schreef Ynske het volgende:
Mama, ik wil een trui met een tijger Poot erop.
Dan maken we er eentje.
Met eigen borduurwerk erop.
De machine heb ik nu een jaar of tweequote:Op dinsdag 26 december 2023 20:55 schreef Brokkel het volgende:
Ook leuk, Cots! Ik ben benieuwd straks naar je eerste project!
https://nl.pinterest.com/pin/545780048587676982/quote:Op dinsdag 26 december 2023 20:41 schreef Aure het volgende:
Lewenstein gekregen met kerst
Dus tijd voor de volgende vraagWelk lockgaren gebruiken jullie?
Netjes hoor!quote:Op zaterdag 30 december 2023 16:37 schreef Aure het volgende:
Gisteren even geoefend met de lockmachine, ik kreeg er zwarte garen bij dus ik kon wel alvast aan de slag.
[ afbeelding ]
Lekker broekie voor 't kind
Super leuk gedaan. Gaaf stofje ookquote:Op zaterdag 30 december 2023 16:37 schreef Aure het volgende:
Gisteren even geoefend met de lockmachine, ik kreeg er zwarte garen bij dus ik kon wel alvast aan de slag.
[ afbeelding ]
Lekker broekie voor 't kind
Degene die ik nu heb gebruikt is een overlockmachine, die werkt de randjes netjes en strak af (hij snijdt ook een randje stof af).quote:Op zaterdag 30 december 2023 19:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat is trouwens "lock"
Ik heb een gewone" machine van Singer en nul verstand...
Stofjes patroon naaimateriaal en machine staan ik klaar
Oh dank je!quote:Op zaterdag 30 december 2023 20:47 schreef Aure het volgende:
[..]
Degene die ik nu heb gebruikt is een overlockmachine, die werkt de randjes netjes en strak af (hij snijdt ook een randje stof af).
Je hebt ook nog een coverlock, volgens mij is die meer om je zomen enzo netjes af te werken.
Hier staat het uitgelegd met wat foto's: https://renskecreatief.bl(...)rlock-en-de.html?m=1
Vast gewoon een naaimachine.quote:Op zaterdag 30 december 2023 20:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh dank je!
Morgen eens uitzoeken wat voor machine ik heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |