SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
quote:Op maandag 23 mei 2022 15:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Vermaak en veel herkenbaarheid https://forum.viva.nl/thu(...)list_messages/490274
Het is hier nu onafgebroken aan het regenen vanaf 15.00 uur, voordeel is dat de tuin niet gesproeid hoeft te wordenquote:Op maandag 23 mei 2022 15:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Het was de moeite niet, die regen, ik ben benieuwd of de voorspelde regen van de komende 2 weken wel komt
Hier ook. Ik begrijp dat zo'n lange miezerregen ook het beste is tegen de droogte.quote:Op maandag 23 mei 2022 17:31 schreef just me het volgende:
[..]
Het is hier nu onafgebroken aan het regenen vanaf 15.00 uur, voordeel is dat de tuin niet gesproeid hoeft te worden
Ja dat hoorde ik ook, de aarde moet de kans krijgen om de regen "op te nemen"quote:Op maandag 23 mei 2022 17:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Hier ook. Ik begrijp dat zo'n lange miezerregen ook het beste is tegen de droogte.
Ja, er hangt inderdaad vermoeidheid in de lucht. Al een tijdje trouwens. Ik ben al een week lang echt moe en hoor dat van meer mensen.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:31 schreef anotherRandomdude het volgende:
Hangt er vermoeidheid in de lucht![]()
Vanmiddag al even op bed gelegen en zelfs in slaap gevallen en kan nu ook nog amper mijn ogen open houden.
Je hoort van meer mensen dat je al een week lang moe bent?quote:Op maandag 23 mei 2022 18:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, er hangt inderdaad vermoeidheid in de lucht. Al een tijdje trouwens. Ik ben al een week lang echt moe en hoor dat van meer mensen.
Jij bent mij veel te wakkerquote:Op maandag 23 mei 2022 18:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Je hoort van meer mensen dat je al een week lang moe bent?
Of wordt je nou een beetje moe van mijn bijdehante opmerking.
Aha, nou ja ben ergens dan wel "blij" te horen dat het meer voorkomt.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, er hangt inderdaad vermoeidheid in de lucht. Al een tijdje trouwens. Ik ben al een week lang echt moe en hoor dat van meer mensen.
Lijkt me wel verstandig dan. Als je dan maar niet de halve nacht wakker ligt.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:45 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Aha, nou ja ben ergens dan wel "blij" te horen dat het meer voorkomt.
Denk dat ik zo toch maar ga slapen.
Er hangen dus veel vliegtuigen in de luchtquote:Op maandag 23 mei 2022 18:47 schreef MadMaster het volgende:
Er hangt vooral regen in de lucht en ook flink wat vliegtuigen die hier vlakbij met tientallen per dag opstijgen, verder merk ik niks aan de lucht…
Beter dat dan dat ze naar beneden vallen…quote:Op maandag 23 mei 2022 19:06 schreef just me het volgende:
[..]
Er hangen dus veel vliegtuigen in de lucht
Daar heb je 100% gelijk in !!quote:Op maandag 23 mei 2022 19:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Beter dat dan dat ze naar beneden vallen…
Goedemorgen livelink.quote:
Ik voel me vandaag in ieder geval beter dan gisteren.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 06:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Nieuwe dag, nieuwe kansen.
Dat is al een goed begin.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 06:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik voel me vandaag in ieder geval beter dan gisteren.
en de tee-set van wietquote:
Dan ga je lekker even ontspannen thuis.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 08:06 schreef just me het volgende:
Het golfen vanmmorgen zal wel niet doorgaan
Goed bezig.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 08:24 schreef livelink het volgende:
Ik ben trots op mezelf. Zondag de achtertuin onkruidvrij gemaakt. Gisteren in de regen de voortuin gedaan en net het laatste stukje gedaan waar gisteren de auto stond![]()
Het ziet er weer voor even netjes uit en ik heb mijn therapeutische bezigheid weer achter de rug.
Achteraan aansluiten, hier staat ook heeeeel veel onkruidquote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed bezig.
We hebben hier ook nog een tuin die gedaan moet worden.
Lekker laten staan voor de volgende bewonersquote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Achteraan aansluiten, hier staat ook heeeeel veel onkruid
Ik zag net dat het onder de achterdeur door wil groeien, dus als het weer droog is zal ik toch even aan de bak moetenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Lekker laten staan voor de volgende bewoners
Oh dat is een hele grote tuin, gezellig zaterdag plannen met alle bewonersquote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed bezig.
We hebben hier ook nog een tuin die gedaan moet worden.
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:49 schreef just me het volgende:
[..]
Oh dat is een hele grote tuin, gezellig zaterdag plannen met alle bewoners
het golfen gaat idd niet door, een rustig dagje thuis
Ik ga zaterdag kijken hoe mijn tomatenplantjes groeienquote:Op dinsdag 24 mei 2022 12:11 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik weet wel iets leukers om op zaterdag te doen.
Maar mocht je je nou vervelen.......
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 13:54 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag kijken hoe mijn tomatenplantjes groeien
Goedemiddag.quote:
quote:19:15 - brother52: Pak de atlas er maar bij (of Google maps) - deel 1
Zal wel wat later worden dat ik inschakel.quote:
Ja, nu alles goed gaat, gaat het met mijn zoon ook wel goed. Hij gaat er straks even een kaartje brengen nu de moeder even thuis is.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 18:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Heftig zeg, hoe is je zoon er verder onder? Naast het hele appgroepgebeuren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Herkenbaar dat soort goedbedoelde Whatsapp groepen.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 18:41 schreef livelink het volgende:
De beste vriend van mijn zoon ligt in het ziekenhuis. Was wel ernstig, want hij lag zelfs op de intensive care. Zijn moeder heeft toen een appgroep aangemaakt waar ze eerst mijn man in heeft gezet (heel verstandig om toen niet mijn zoon er bij te betrekken) en toen hij van de IC af mocht heeft ze mijn zoon erbij gezet.
Het is een groep met verder alleen maar vrouwen (vriendinnen van de moeder). Voor mijn zoon een bron van vermaak, ergernis en verbazing. Hij komt om de haverklap naar me toe om me te vertellen wat ik allemaal niet mag doen als hij in het ziekenhuis komt te liggen.
- Als ik in het ziekenhuis kom, mag je geen app-groep aanmaken hoor!
- Als ik in het ziekenhuis kom en het gaat weer beter met me, dan mogen jullie niet de hele dag bij me blijven!
- Als ik in het ziekenhuis kom, dan mag je je niet met de verpleging bemoeien!!!
Ik zit niet in de groep, maar ik heb een beeld
Ja, ik wist niet eens dat ze dat deden eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 18:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Pfoe nogal. En op die leeftijd al zo’n operatie
Dat kan dus, wij hebben van de golf "dames" een groep en alleen beheerders kunnen hier iets vermelden.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 18:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Herkenbaar dat soort goedbedoelde Whatsapp groepen.
Een vriend van mij heeft dat ook gedaan toen bij hem kanker geconstateerd werd en hij langs die weg iedereen op de hoogte wilde houden over z'n behandelingen en de voortgang.
Maar dan zitten er vervolgens zo'n 80 personen in die groep die na iedere update menen te moeten reageren, waardoor je telefoon op tilt slaat van de vele reacties na een update.
Het zou fijn zijn als je als starter van zo'n groep kan instellen dat alleen jij de reacties kan lezen en de rest er dus niet mee lastig gevallen wordt…
Oh bah, heftigquote:Op dinsdag 24 mei 2022 18:41 schreef livelink het volgende:
De beste vriend van mijn zoon ligt in het ziekenhuis. Was wel ernstig, want hij lag zelfs op de intensive care. Zijn moeder heeft toen een appgroep aangemaakt waar ze eerst mijn man in heeft gezet (heel verstandig om toen niet mijn zoon er bij te betrekken) en toen hij van de IC af mocht heeft ze mijn zoon erbij gezet.
Het is een groep met verder alleen maar vrouwen (vriendinnen van de moeder). Voor mijn zoon een bron van vermaak, ergernis en verbazing. Hij komt om de haverklap naar me toe om me te vertellen wat ik allemaal niet mag doen als hij in het ziekenhuis komt te liggen.
- Als ik in het ziekenhuis kom, mag je geen app-groep aanmaken hoor!
- Als ik in het ziekenhuis kom en het gaat weer beter met me, dan mogen jullie niet de hele dag bij me blijven!
- Als ik in het ziekenhuis kom, dan mag je je niet met de verpleging bemoeien!!!
Ik zit niet in de groep, maar ik heb een beeld
Toch ingetuned. Ik zou eigenlijk nog wel willen lopen, maar kan me er ook niet echt toe zetten.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:20 schreef brother52 het volgende:
Beetje vertraging en mijn intro haperde als de neten, hoop dat het alleen bij het intro blijft...
Freddie Mercury & Monsterrat Caballe - Barcelona
dan maar ontspannen luisterenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Toch ingetuned. Ik zou eigenlijk nog wel willen lopen, maar kan me er ook niet echt toe zetten.
Als ik ooit iets van Blof draai, bel dan heel snel van die mensen in witte jassen.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:27 schreef livelink het volgende:
Ik veto 'Liefs uit Londen' van Blof. Ik zeg het maar alvast.
Afgesprokenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:29 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als ik ooit iets van Blof draai, bel dan heel snel van die mensen in witte jassen.
Zoals just me zegt, kun je dat als beheerder instellen, dat niemand anders dan jij berichten kan plaatsen.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 18:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Herkenbaar dat soort goedbedoelde Whatsapp groepen.
Een vriend van mij heeft dat ook gedaan toen bij hem kanker geconstateerd werd en hij langs die weg iedereen op de hoogte wilde houden over z'n behandelingen en de voortgang.
Maar dan zitten er vervolgens zo'n 80 personen in die groep die na iedere update menen te moeten reageren, waardoor je telefoon op tilt slaat van de vele reacties na een update.
Het zou fijn zijn als je als starter van zo'n groep kan instellen dat alleen jij de reacties kan lezen en de rest er dus niet mee lastig gevallen wordt…
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:34 schreef brother52 het volgende:
Charlie Daniels Band - The Devil Went Down To Georgia![]()
En welkom allemaal natuurlijk
Waar gaan we naartoe?quote:
Er komen genoeg opties voorbij.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Waar gaan we naartoe?![]()
Niet naar Georgia.
I know, ik had het over een optie waarbij alleen de groepsbeheerder de reacties, die hij wel wil, kan lezen.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:13 schreef just me het volgende:
[..]
Dat kan dus, wij hebben van de golf "dames" een groep en alleen beheerders kunnen hier iets vermelden.
De meeste groepsapps heb ik op stil staan en als er iets belangrijks is kunnen ze me altijd bellen
pfff maar wel heftig hoor!
Waarom niet? Ik zou echt wel eens naar zo'n echt zuidelijke staat willen.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet naar Georgia.
Ik ook wel. Maar niet met de duivel.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik zou echt wel eens naar zo'n echt zuidelijke staat willen.
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:37 schreef MadMaster het volgende:
Ik tune straks in, ik zit te wachten op de bestelde rotirollen…
Wel man, geweldige staat in de USA…quote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet naar Georgia.
En hij kent vast de leukste kroegenquote:
Wie, Melting of de duvel ?quote:
Ik heb liever de zuidelijke staten met de vaak meer zwarte bevolking dan de glibberige blanken in het Noorden.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik zou echt wel eens naar zo'n echt zuidelijke staat willen.
Minder zuipen dan, dan hoef je ook niet lam in bed te te blijven liggen.quote:
Maar je moet wel alle verschillende biertjes geproefd hebben als je daar bentquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Minder zuipen dan, dan hoef je ook niet lam in bed te te blijven liggen.
Dat ken ik.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar je moet wel alle verschillende biertjes geproefd hebben als je daar bent
Deze ken ik niet. Klinkt wel lekker.quote:
Ik ken hem gek genoeg dan weer wel.quote:
Toch het leeftijdsverschil dus.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Statistieken
3 weken
28 piekpositie
38 punten
1979
Ik kende hem ook wel en was 5 toen het in de lijsten stond.quote:
Vast een verkeerde afslag genomen in de 2e wereldoorlog.quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:19 schreef brother52 het volgende:
Julie Covington - Don't Cry For Me Argentina
Ik krijg net een telefoontje van de buurvrouw. Of je de muziek wat zachter wil zetten.quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik krijg net een telefoontje van de buurvrouw. Of je de muziek wat zachter wil zetten.
Jong-il?quote:
Klopt. Wist ik.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Die andere kon ook
https://nl.wikipedia.org/wiki/Kim_Jong-il
Dat klinkt goedquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, die staat ook al klaar, met bananenspekkoek…
Je kan het slechter treffen. Laat het smaken.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zou toch nog even nog wat na willen genieten van de roti-smaak geloof ik.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En wat betekend dat in het Nederlands?quote:
Het dooit in Tietsjerksteradeelquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:46 schreef Melting het volgende:
[..]
En wat betekend dat in het Nederlands?
Dat doen ze dan ook naar Jistrum, weinig keus ook want dat ligt niet aan het water.quote:
Kom je nu mee.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:51 schreef brother52 het volgende:
Als de vaatwasser nog leeggeruimd moet worden, dat kan onder het volgende nummer.
Was ophangen dan?quote:
Dat had ik al bij England is my home gedaan. Dat was best een zeiknummerquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:51 schreef brother52 het volgende:
Als de vaatwasser nog leeggeruimd moet worden, dat kan onder het volgende nummer.
quote:
Plantjes water gevenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zoek wel even een andere bezigheid.
Luchtgitaren of -drummen, hit it!quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zoek wel even een andere bezigheid.
Ik ook wel. Ik had me op erger voorbereid.quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, eerst 5 uur wachten op Schiphol…
Dat bedacht ik me ook. Dat is de reis (en wachttijd op Schiphol) niet waard.quote:
We moeten snel door, nog 7 plekken waar we nog langs moeten.quote:
Deutschland!quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
We moeten snel door, nog 7 plekken waar we nog langs moeten.
M'n vakantiegeld is ook bijna opquote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
We moeten snel door, nog 7 plekken waar we nog langs moeten.
Die heb ik niet eens. Ben na hun eerste 2 albums een beetje afgehaakt.quote:
Gaat hard hè?quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu al?
Hier moet het nog binnenkomen, maar is het er ook al bijna doorheen…
Niet alles van ze is briljant, maar er zitten wel leuke tracks tussen.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die heb ik niet eens. Ben na hun eerste 2 albums een beetje afgehaakt.
Ik heb het idd al binnen, krijg maar een klein beetje hoor maar ik klaag nietquote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu al?
Hier moet het nog binnenkomen, maar is het er ook al bijna doorheen…
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Twee vakanties geboekt, een nieuwe kat en 2 rotirollen…
wanneer komt de nieuwe kat, toch al snel denk ik ?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Twee vakanties geboekt, een nieuwe kat en 2 rotirollen…
3 Juni is de planning…quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:12 schreef just me het volgende:
[..]
wanneer komt de nieuwe kat, toch al snel denk ik ?
quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:14 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dat is al bijna.
Op de foto zag ie er wel uit als een knuffelkat.
Dus jij zit straks hele avonden op de bank te knuffelen.
Pluizenbolletje!quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mw. MM is meer de kattenmoeder...
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb net vorige week tegen de kinderen gezegd dat er geen nieuwe beesten komen als mijn huidige katten en konijnen dood zijn, maar bij het zien van de foto twijfel ik alweerquote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb met deze nieuwe 9 maanden weten te rekken, maar ben toch maar weer gezwicht, onder grote druk van mw. MM…quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb net vorige week tegen de kinderen gezegd dat er geen nieuwe beesten komen als mijn huidige katten en konijnen dood zijn, maar bij het zien van de foto twijfel ik alweer![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb met deze nieuwe 9 maanden weten te rekken, maar ben toch maar weer gezwicht, onder grote druk van mw. MM…
Hoe reageerden ze?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb net vorige week tegen de kinderen gezegd dat er geen nieuwe beesten komen als mijn huidige katten en konijnen dood zijn, maar bij het zien van de foto twijfel ik alweer![]()
De konijnen boeit ze nietquote:
Ik heb met beiden niets. Maar zou dan nog eerder voor een kat gaan.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:22 schreef livelink het volgende:
[..]
De konijnen boeit ze niet![]()
Ik ben echt de enige in het huishouden die iets met de konijnen heeft, maar qua katten waren ze het er niet mee eens.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:26 schreef just me het volgende:
oh het is alweer afgelopen
dank je wel voor dit tripje, ik zie het tikke wel verschijnen
Je mist IJsland met Milaan nogquote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:26 schreef just me het volgende:
oh het is alweer afgelopen
dank je wel voor dit tripje, ik zie het tikke wel verschijnen
ik had opeens geen geluid meer, nee ik heb geen koptelefoon met een plugjequote:
Begin jij nou ook al over je koptelefoon zonder plugje?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:29 schreef just me het volgende:
[..]
ik had opeens geen geluid meer, nee ik heb geen koptelefoon met een plugje
Het intro begon ook heel erg zacht.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:29 schreef just me het volgende:
[..]
ik had opeens geen geluid meer, nee ik heb geen koptelefoon met een plugje
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:30 schreef MadMaster het volgende:
En nu heb ik het idee dat de kat anderhalve week eerder is gearriveerd…
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Begin jij nou ook al over je koptelefoon zonder plugje?
Muzikaal vind ik het wel OK, maar dat gejengel er doorheen levert me de rillingen over mijn rug op.quote:
Ik snap nu wat je bedoeld.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, dat Sigur Rós kan me nooit bekoren, maar ik ga het weer eens proberen…
Ik moet er bij zijn nummers altijd langzaam inkomen. Gelukkig zijn ze lang genoeg daarvoor.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, dat Sigur Rós kan me nooit bekoren, maar ik ga het weer eens proberen…
Die heb ik toevallig wel van deze.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toch maar eens de karaoke versie opzoeken, dat is zonder zang…
Dat is voor als je de zang niet leuk vind.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:40 schreef brother52 het volgende:
Snap niet dat ze hier karaokeversies van hebben. Dit is toch niet na te zingen?
quote:01. The Presidents Of The United States Of America - Ladies And Gentlemen Part I
02. Freddie Mercury & Monsterrat Caballe - Barcelona
03. The Clash - London Calling
04. Birds Of Tokyo - In The Veins Of Death Valley
05. Charlie Daniels Band - The Devil Went Down To Georgia
06. Circa Survive - Frozen Creek
07. AC/DC - Bedlam In Belgium
08. Devin Townsend - Canada
09. Diesel - Going Back To China
10. Dizzy Mizz Lizzy - California Rain
11. Doors - L.A. Woman
12. alt-J - Nara
13. Electric Six - Germans In Mexico
14. Flogging Molly - The Guns Of Jericho
15. Julie Covington - Don't Cry For Me Argentina
16. The Babys - Turn Around in Tokyo
17. Keith Caputo - New York City
18. Kim Wilde - Cambodia
19. Levellers - England My Home
20. Manic Street Preachers - Australia
21. Maximo Park - Limassol
22. Strawelte - Teiwaar Yn Tytjerksteradiel
23. Iggy Pop - Paraguay
24. Sacred Reich - Surf Nicaragua
25. Murray Head - One Night In Bangkok
26. Pixies - Motorway to Roswell
27. REM - All The Way To Reno
28. Pink Floyd - The Nile Song
29. Stereophonics - Dakota
30. Ultravox - Vienna
31. Sigur Rós - Mílanó
32. The Gentle Storm - Shores of India (Storm Version)
33. The Presidents Of The United States Of America - Ladies And Gentlemen Part II
Daar hadden we Diaan voor, die kon heel goed karaokequote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:40 schreef brother52 het volgende:
Snap niet dat ze hier karaokeversies van hebben. Dit is toch niet na te zingen?
Bij voorkeur verkleed…quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:42 schreef just me het volgende:
[..]
Daar hadden we Diaan voor, die kon heel goed karaoke
Zou het zeker doen. De keren dat ik haar gezien heb was het altijd erg goed.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:40 schreef MadMaster het volgende:
Ook mooi.
Zie dat ze binnenkort in het openluchttheater in het Amsterdamse Bos optreedt.
Even over nadenken…
Die gaat naar dromenland.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:43 schreef just me het volgende:
dank je wel
![]()
ben benieuwd naar de volgende reis
Beetje volle agenda momenteel, het concert is ook al om 17.30 uur…quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zou het zeker doen. De keren dat ik haar gezien heb was het altijd erg goed.
Mooie locatie ook lijkt me.
Dat is best vroeg. Ben je wel mooi voor donker thuis.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Beetje volle agenda momenteel, het concert is ook al om 17.30 uur…
Kijk, dat is nog eens aangenaam wakker wordenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 05:58 schreef livelink het volgende:
Ik moest net aan jou denken @:DJ11 want werd wakker met Stop this Flame van Celeste op de radio.
Mooie muzikale reisquote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:42 schreef brother52 het volgende:
Bedankt voor het luisteren!![]()
Playlist:
[..]
Ja, 22 doden. Voornamelijk kleine kinderen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 06:13 schreef livelink het volgende:
Lees net dat er weer een schietpartij op een school in de VS was
Wat denk jij nou, die zitten al 2 uur aan de wijn…quote:Op woensdag 25 mei 2022 07:39 schreef Melting het volgende:
@:livelink, @:justme: Vanavond genieten, het nationale wijndag!![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2022 07:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat denk jij nou, die zitten al 2 uur aan de wijn…
Goedemorgen!
quote:Op woensdag 25 mei 2022 07:39 schreef Melting het volgende:
Je hebt "uitzending van DJ11" wel heel raar gespeldquote:Op woensdag 25 mei 2022 07:39 schreef Melting het volgende:
Sterkte toegewenst met overwerken. Dat is nooit leukquote:Op woensdag 25 mei 2022 15:26 schreef DJ11 het volgende:
Tot mijn spijt moet ik melden dat ik vanavond niet kan draaien. Dit in verband met werk-omstandigheden buiten mijn controle, waardoor ik genoodzaakt ben om vanavond over te werken.
Als het lukt, hoop ik de schade zaterdag in te halen op het pre-Melting-tijdstip.
Vervelend voor jequote:Op woensdag 25 mei 2022 15:26 schreef DJ11 het volgende:
Tot mijn spijt moet ik melden dat ik vanavond niet kan draaien. Dit in verband met werk-omstandigheden buiten mijn controle, waardoor ik genoodzaakt ben om vanavond over te werken.
Als het lukt, hoop ik de schade zaterdag in te halen op het pre-Melting-tijdstip.
Balen man, sterkte.quote:Op woensdag 25 mei 2022 15:26 schreef DJ11 het volgende:
Wat voor één heb je nu aangeschaft?quote:Op woensdag 25 mei 2022 15:56 schreef Rafeiro het volgende:
HUHU E-bike besteld, mijn vakantiegeld en belastingteruggaaf en nog wat centjes op.
GPS chip erin daardoor 2 jaar extra garantie. Verzekerd tegen diefstal, schade en alles.
Als ie gejat wordt zetten ze er een bike hunt team opbinnen 2 dagen niet terug dan krijg ik een nieuwe.
5 jaar veilig nu dus.
quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat voor één heb je nu aangeschaft?
Netjes.quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:41 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
[ [url=https://awipibcawp.cloudimg.io/v7/https://s3.eu-central-1.a(...)func=crop]afbeelding[/url] ]
Livorno Superior FDST.
Ja reed heerlijk.quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Netjes.
Heb je wel proefgereden op die fiets?
Raf fietst de vrijheid tegemoetquote:Op woensdag 25 mei 2022 16:49 schreef Rafeiro het volgende:
Ook even langs zus gereden en die vond hem ook mooi.
En doorsproken met SPV'er en die was ook helemaal positief.
Ding kan max 25 km/u maar dat is zat.
Ik hoef niet zo'n sjeesding.
Gewoon chill fietsen.
quote:Op woensdag 25 mei 2022 17:29 schreef Doedezemaar het volgende:
We mochten even in ons huis kijken van de bouwvakker
Ook wel heel goed voor mijn suiker denk ik.quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2022 17:29 schreef Doedezemaar het volgende:
We mochten even in ons huis kijken van de bouwvakker
Sterkte.quote:Op woensdag 25 mei 2022 15:26 schreef DJ11 het volgende:
quote:19:15 - brother52: De reis gaat verder
Ik hoop dat je luisteraars krijgt. Ook voetbal vanavond toch?quote:
Oh ja, is ook zo, finale conference league maar dat kan ook gekeken worden zonder geluid.quote:Op woensdag 25 mei 2022 18:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoop dat je luisteraars krijgt. Ook voetbal vanavond toch?
Ik luister wel een stukje mee, denk ik.
Veronica en ESPN geloof ik.quote:Op woensdag 25 mei 2022 18:58 schreef Rafeiro het volgende:
Ik wou het op de achtergrond aanzetten maar wat een gezoek.
AS Roma - Feyenooit is dus op Net 5. Vanaf 19:30
Bekijk ik het via Veronica…quote:Op woensdag 25 mei 2022 18:58 schreef Rafeiro het volgende:
Ik wou het op de achtergrond aanzetten maar wat een gezoek.
AS Roma - Feyenooit is dus op Net 5. Vanaf 19:30
Dan keek ik scheefquote:
Die heb ik helaas niet (en ook geen liedje over Rotterdam)quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bekijk ik het via Veronica…
Ik vraag wel alvast een verzoekje aan:
[ afbeelding ]
Met de natte -t achter "ben". Op z'n Rotterdams.quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:17 schreef just me het volgende:
ik luister mee maar bent ondertussen ook met andere dingen bezig
quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Met de natte -t achter "ben". Op z'n Rotterdams.
Geen idee maar blijkbaar geen goede muzikant want zij zijn beter.quote:
Ik blijf liever nog even leven in NL.quote:
Je wil wel begraven worden?quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik blijf liever nog even leven in NL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |