quote:Op zondag 22 mei 2022 21:09 schreef Fok-it het volgende:
Je kan toch buiten de deur eten voor die paar dagen?
Tuurlijk dat kan, zelfs in het restaurant.quote:Op zondag 22 mei 2022 21:13 schreef laforest het volgende:
Zelfs een beetje hotel heeft zelf een restaurant.
Waarom wil je dingen dan opwarmen?quote:Op zondag 22 mei 2022 21:17 schreef Zoev het volgende:
[..]
[..]
Tuurlijk dat kan, zelfs in het restaurant.
Maar punt is dat ik niet altijd op warm eten zit te wachten.
Als ik bv om 17 uur wakker wordt is het voor mijn maag ochtend. Dan eet ik niet graag zwaar/warm.
Gatverdammequote:Op zondag 22 mei 2022 21:17 schreef Scuidward het volgende:
Je kunt ook thuis een paar porties koude pasta voorbereiden.
Iets lichts, zoals noodles.quote:
Yum en Yam toch?quote:Op zondag 22 mei 2022 21:17 schreef heywoodu het volgende:
Ook wel bekers noodles van andere merken denk ik!
Ook niet een koelkastquote:Op zondag 22 mei 2022 21:20 schreef Zoev het volgende:
[..]
Iets lichts, zoals noodles.
Brood eet ik daar bij ontbijt.
Er is geen koelkast op de kamer, dus kan niks meenemen.
Dus bij jou voelt het als ochtend als je eind van de middag wakker wordt waardoor je niet graag warm eet, maar als je sochtends een full English breakfast voorgeschoteld krijgt, wat dan als savonds zou moeten aanvoelen is dat geen enkel probleem. Nou ja schiet mij maar lek.quote:Op zondag 22 mei 2022 21:20 schreef Zoev het volgende:
[..]
Iets lichts, zoals noodles.
Brood eet ik daar bij ontbijt.
Er is geen koelkast op de kamer, dus kan niks meenemen.
Niet per se. De couscous kan je wellen met het water uit de waterkoker en de groenten kun je evt nog thuis grillen of rauw er bij doen.quote:
Ik denk dat jij geen ervaring hebt met nachtdiensten?quote:Op zondag 22 mei 2022 21:23 schreef Fok-it het volgende:
Dus bij jou voelt het als ochtend als je eind van de middag wakker wordt waardoor je niet graag warm eet, maar als je sochtends een full English breakfast voorgeschoteld krijgt, wat dan als savonds zou moeten aanvoelen is dat geen enkel probleem. Nou ja schiet mij maar lek.
Geluidsoverlast bij mij thuis van de stukadoor, en geluidsoverlast van de buren die badkamer aan het renoveren zijn komende weekquote:Op zondag 22 mei 2022 21:25 schreef Hyaenidae het volgende:
Je had toch een koelkast op zolder gezet? Waarom ga je daar niet zitten.
Eigenlijk nooit gehad, als ik er eens op google klinkt dat als niet te zwaar maar wel wat anders dan brood.quote:Op zondag 22 mei 2022 21:25 schreef Meridiaan het volgende:
Niet per se. De couscous kan je wellen met het water uit de waterkoker en de groenten kun je evt nog thuis grillen of rauw er bij doen.
En die zijn 's avonds/'s nachts ook gewoon bezig?quote:Op zondag 22 mei 2022 21:28 schreef Zoev het volgende:
[..]
Geluidsoverlast bij mij thuis van de stukadoor, en geluidsoverlast van de buren die badkamer aan het renoveren zijn komende week
Couscous is los vrijwel overal te verkrijgen, en bij de AH ook als kant en klare maaltijdenquote:Op zondag 22 mei 2022 21:29 schreef Zoev het volgende:
[..]
Eigenlijk nooit gehad, als ik er eens op google klinkt dat als niet te zwaar maar wel wat anders dan brood.
Te koop bij de appie @:Meridiaan?
Nee, als je nachtdienst hebt moet je overdag slapenquote:Op zondag 22 mei 2022 21:30 schreef Hyaenidae het volgende:
En die zijn 's avonds/'s nachts ook gewoon bezig?
Top, klinkt niet verkeerd.quote:Op zondag 22 mei 2022 21:30 schreef Meridiaan het volgende:
Couscous is los vrijwel overal te verkrijgen, en bij de AH ook als kant en klare maaltijden
Maar waarom heb je het dan over een biefstuk bestellen in de ochtend? je gaat toch gelijk naar bed als je van je nachtdienst afkomtquote:Op zondag 22 mei 2022 21:31 schreef Zoev het volgende:
[..]
Nee, als je nachtdienst hebt moet je overdag slapen
Oh dat verklaart het één en anderquote:Op zondag 22 mei 2022 21:31 schreef Zoev het volgende:
[..]
Nee, als je nachtdienst hebt moet je overdag slapen
Nee hoor, ik ga niet gelijk naar bed.quote:Op zondag 22 mei 2022 21:35 schreef Fok-it het volgende:
Maar waarom heb je het dan over een biefstuk bestellen in de ochtend? je gaat toch gelijk naar bed als je van je nachtdienst afkomt
Ik herken dat wel.quote:Op zondag 22 mei 2022 21:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus bij jou voelt het als ochtend als je eind van de middag wakker wordt waardoor je niet graag warm eet, maar als je sochtends een full English breakfast voorgeschoteld krijgt, wat dan als savonds zou moeten aanvoelen is dat geen enkel probleem. Nou ja schiet mij maar lek.
Dat klopt ja, die heb je daar niet begrijp ik?quote:Op zondag 22 mei 2022 21:43 schreef Zoev het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Maar maaltijdsalade moet meen ik ook in de koelkast staan.
Thanks!quote:Op zondag 22 mei 2022 21:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik herken dat wel.
Iemand die klaar is met een normale werkdag voelt hetzelfde als iemand die klaar is met een nachtdienst. Een werkdag erop zitten en dus tijd voor heerlijke warme maaltijd. Bij een normale werkdag is dat rond 1800 uur en na een nachtdienst rond 0800 uur.
Idem gaat op voor de tijden van een ontbijt. Bij iemand met normale werktijden is dat om 0700 uur. Bij iemand met nachtdiensten is dat in de vroege avond.
Een full english als avondeten gaat er dan dus na een nachtdienst prima in rond 0800 uur.![]()
En na het wakker worden in de vroege avond dus een ontbijt.
Waarom zou je dat doen als ze al gekookt zijn?quote:Op zondag 22 mei 2022 21:25 schreef Fok-it het volgende:
Je kan gekookte eieren wel in je waterkoker gooien trouwens.
Pannenkoeken en maaltijdsalades moeten toch in koelkast. Anders at ik graag een pannenkoekje.quote:Op zondag 22 mei 2022 21:47 schreef Tinkepink het volgende:
Rauwkost met dip
Fruitsalade
Ei uit de waterkoker
Couscous met feta , selderijblad en munt
Koude pannenkoeken
Brood met beleg
Kaas met noten en druiven
Maaltijdsalade
Gewoon vergelijkbaar eten met wat iemand die veel onderweg is ook eet.
Maaltijd soep misschien, maar betwijfel of dat voor paar uur vult.quote:Op zondag 22 mei 2022 21:47 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Dat klopt ja, die heb je daar niet begrijp ik?
Kan je nog iets met een zak soep?
Geen optie om eten ergens af te halen?
Heb ik allebei wel @Meridiaanquote:Op zondag 22 mei 2022 22:02 schreef Meridiaan het volgende:
Kan je op je werk trouwens geen magnetron of koelkast gebruiken? Dus dat je daar iets inzet en na je dienst meeneemt naar je hotel of daar nog even eet?
quote:Op zondag 22 mei 2022 22:16 schreef Zoev het volgende:
[..]
Pannenkoeken en maaltijdsalades moeten toch in koelkast. Anders at ik graag een pannenkoekje.
[..]
Maaltijd soep misschien, maar betwijfel of dat voor paar uur vult.
Bezorgen geen optie.
Dat is vaak te zware kost.
[..]
Heb ik allebei wel @:Meridiaan
Nog niet zo'n gek idee.
Bv pasta gerechtje of magnetron maaltijd in koelkast en opwarmen bedoel je?
Ontbijten doe ik in hotel.quote:Op zondag 22 mei 2022 22:22 schreef -Sigaartje het volgende:
Een paar praktische vragen.
Laten we zeggen dat je om 7 uur uit de nachtdienst komt, of 6 uur?
In een hotel komt om 9 uur de schoonmaakploeg langs. Lekker me geen lekker dutje die je doet.
Bij pompstations kun je altijd wel een broodje krijgen of een croissant, zakje m&m's erbij en je hebt een lichte maaltijd toch?
En als je naar je nachtdienst gaat is er toch wel ergens een McDonald's open?
Kan moeilijk alles in mijn werktas stoppen die naast tafel staat hahaquote:Op zondag 22 mei 2022 22:20 schreef engine het volgende:
Gewoon zoveel mogelijk van het ontbijt meenemen. Als je echt wil kun je daar genoeg broodjes, fruit, yoghurt meenemen om een dag door te komen.
Dat is iets dat je jezelf verteld. Dat kan prima.quote:Op zondag 22 mei 2022 22:28 schreef Zoev het volgende:
[..]
Kan moeilijk alles in mijn werktas stoppen die naast tafel staat haha
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |