quote:Op zondag 22 mei 2022 21:09 schreef Fok-it het volgende:
Je kan toch buiten de deur eten voor die paar dagen?
Tuurlijk dat kan, zelfs in het restaurant.quote:Op zondag 22 mei 2022 21:13 schreef laforest het volgende:
Zelfs een beetje hotel heeft zelf een restaurant.
Waarom wil je dingen dan opwarmen?quote:Op zondag 22 mei 2022 21:17 schreef Zoev het volgende:
[..]
[..]
Tuurlijk dat kan, zelfs in het restaurant.
Maar punt is dat ik niet altijd op warm eten zit te wachten.
Als ik bv om 17 uur wakker wordt is het voor mijn maag ochtend. Dan eet ik niet graag zwaar/warm.
Gatverdammequote:Op zondag 22 mei 2022 21:17 schreef Scuidward het volgende:
Je kunt ook thuis een paar porties koude pasta voorbereiden.
Iets lichts, zoals noodles.quote:
Yum en Yam toch?quote:Op zondag 22 mei 2022 21:17 schreef heywoodu het volgende:
Ook wel bekers noodles van andere merken denk ik!
Ook niet een koelkastquote:Op zondag 22 mei 2022 21:20 schreef Zoev het volgende:
[..]
Iets lichts, zoals noodles.
Brood eet ik daar bij ontbijt.
Er is geen koelkast op de kamer, dus kan niks meenemen.
Dus bij jou voelt het als ochtend als je eind van de middag wakker wordt waardoor je niet graag warm eet, maar als je sochtends een full English breakfast voorgeschoteld krijgt, wat dan als savonds zou moeten aanvoelen is dat geen enkel probleem. Nou ja schiet mij maar lek.quote:Op zondag 22 mei 2022 21:20 schreef Zoev het volgende:
[..]
Iets lichts, zoals noodles.
Brood eet ik daar bij ontbijt.
Er is geen koelkast op de kamer, dus kan niks meenemen.
Niet per se. De couscous kan je wellen met het water uit de waterkoker en de groenten kun je evt nog thuis grillen of rauw er bij doen.quote:
Ik denk dat jij geen ervaring hebt met nachtdiensten?quote:Op zondag 22 mei 2022 21:23 schreef Fok-it het volgende:
Dus bij jou voelt het als ochtend als je eind van de middag wakker wordt waardoor je niet graag warm eet, maar als je sochtends een full English breakfast voorgeschoteld krijgt, wat dan als savonds zou moeten aanvoelen is dat geen enkel probleem. Nou ja schiet mij maar lek.
Geluidsoverlast bij mij thuis van de stukadoor, en geluidsoverlast van de buren die badkamer aan het renoveren zijn komende weekquote:Op zondag 22 mei 2022 21:25 schreef Hyaenidae het volgende:
Je had toch een koelkast op zolder gezet? Waarom ga je daar niet zitten.
Eigenlijk nooit gehad, als ik er eens op google klinkt dat als niet te zwaar maar wel wat anders dan brood.quote:Op zondag 22 mei 2022 21:25 schreef Meridiaan het volgende:
Niet per se. De couscous kan je wellen met het water uit de waterkoker en de groenten kun je evt nog thuis grillen of rauw er bij doen.
En die zijn 's avonds/'s nachts ook gewoon bezig?quote:Op zondag 22 mei 2022 21:28 schreef Zoev het volgende:
[..]
Geluidsoverlast bij mij thuis van de stukadoor, en geluidsoverlast van de buren die badkamer aan het renoveren zijn komende week
Couscous is los vrijwel overal te verkrijgen, en bij de AH ook als kant en klare maaltijdenquote:Op zondag 22 mei 2022 21:29 schreef Zoev het volgende:
[..]
Eigenlijk nooit gehad, als ik er eens op google klinkt dat als niet te zwaar maar wel wat anders dan brood.
Te koop bij de appie @:Meridiaan?
Nee, als je nachtdienst hebt moet je overdag slapenquote:Op zondag 22 mei 2022 21:30 schreef Hyaenidae het volgende:
En die zijn 's avonds/'s nachts ook gewoon bezig?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |