Met lachende derde zoals jij stelt zou het betekenen dat Mercedes boven Ferrari en RedBull gaat eindigen. Of dat Russell mee gaat doen voor het kampioenschap.quote:Op maandag 23 mei 2022 09:39 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Op basis van het puntenverschil is die conclusie nog lang niet te trekken. Monaco wordt een belangrijke GP, hoe saai ook.
Eens, dan hadden ze Perez het moeten laten proberen tot de problemen bij Max voorbij waren. Dat zal het verschil tussen eerste en tweede rijder zijn.quote:Op maandag 23 mei 2022 09:42 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
PER zat dreigend bij Russel. VER haakte aan en kreeg vrijwel direct de positie van PER obv teamorders. VER kreeg daarna drs gezeik. Op dat specifieke moment had ik het niet vreemd gevonden als PER het weer mocht proberen. Maar zo ging het niet geschieden
La Gazzetta dello Sport denkt terug aan Melbourne. 'Verstappen zei dat hij nog 45 races nodig had om Leclerc in te halen. Het maakt je of heel blij, of heel boos om terug te denken aan die uitspraak.'quote:Op maandag 23 mei 2022 09:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je ziet aan Leclerc hoe snel zo'n voorsprong kan verdwijnen, als je voor het kampioenschap rijdt is ieder punt er eentje, het had me niet eens verbaasd als ze Max nog 2 rondjes voor het einde hadden binnen gehaald voor die snelste ronde
Ze wisten toen nog niet van de problemen. Perez zat al langer vast en zal gezien zijn strategie sowieso niet meer een poging gedaan hebben.quote:Op maandag 23 mei 2022 09:48 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Eens, dan hadden ze Perez het moeten laten proberen tot de problemen bij Max voorbij waren. Dat zal het verschil tussen eerste en tweede rijder zijn.
Absoluut. Maar ik vond RUS wel indrukwekkend rijden. Heel het seizoen al, eigenlijk.quote:Op maandag 23 mei 2022 09:46 schreef tja77 het volgende:
[..]
Met lachende derde zoals jij stelt zou het betekenen dat Mercedes boven Ferrari en RedBull gaat eindigen. Of dat Russell mee gaat doen voor het kampioenschap.
Dat gaat gewoon echt niet gebeuren.
Ook Russell gaat z’n portie tegenslag nog wel krijgen.
Toch apart dat je het niet kan zonder dit soort persoonlijke sneetjes te plaatsen. Heb ik dan toch steeds gelijk?quote:Op maandag 23 mei 2022 06:24 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat een poep komt er uit jouw toetsenbord.
Russell is echt goed bezig ja, maar heeft ook nog amper te maken gehad met mechanical issues en verkeerde strategie vanuit het team. Niet dat ik hem dat toewens maar ieder coureur krijgt daar normaliter wel mee te maken gedurende het seizoen. Hij heeft echt het maximale uit z’n bolide weten te halen, elke race.quote:Op maandag 23 mei 2022 09:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Absoluut. Maar ik vond RUS wel indrukwekkend rijden. Heel het seizoen al, eigenlijk.
Misschien na de crash achter de safety car of met Imola vorig jaar?quote:Op maandag 23 mei 2022 10:14 schreef Questular het volgende:
Is Russel al eens betrapt op echt schelden? Zijn "blimey" via de boordradio was geniaal.
Dit ja. Max verprutste zelf zijn racequote:Op maandag 23 mei 2022 10:21 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Misschien na de crash achter de safety car of met Imola vorig jaar?
Heb met trouwens gisteren voor het eerste geërgerd aan Verstappens gescheld, fijn dat GP rustig bleef. Maar de enige reden dat Max achter Russell reed is omdat hij zelf door het grind ging(Ook al had wind mogelijk invloed). Het is kloten en frustrerend dat je DRS het niet doet, maar op zo'n moment mag je je imo best even wat meer bescheiden opstellen naar je team toe.
Ik sluit dat inderdaad niet uit, zoals het er nu bij ligt. Jij wel. Dat kan natuurlijkquote:Op maandag 23 mei 2022 09:46 schreef tja77 het volgende:
[..]
Met lachende derde zoals jij stelt zou het betekenen dat Mercedes boven Ferrari en RedBull gaat eindigen. Of dat Russell mee gaat doen voor het kampioenschap.
Dat gaat gewoon echt niet gebeuren.
Ook Russell gaat z’n portie tegenslag nog wel krijgen.
Eens, maar vervolgens komt hij in het heetst van de strijd achter een langzamer iemand terecht en dan blijkt dat zijn auto niet naar behoren werkt; ik snap die frustratie wel. De meeste mensen lopen dan eventjes weg om af te koelen, maar dat kon Verstappen natuurlijk niet zelf. Dus doet Red Bull dat door hem te laten pitten. Echt een meesterlijke movequote:Op maandag 23 mei 2022 10:21 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Misschien na de crash achter de safety car of met Imola vorig jaar?
Heb me trouwens gisteren voor het eerste geërgerd aan Verstappens gescheld, fijn dat GP rustig bleef. Maar de enige reden dat Max achter Russell reed is omdat hij zelf door het grind ging(Ook al had wind mogelijk invloed). Het is kloten en frustrerend dat je DRS het niet doet, maar op zo'n moment mag je je imo best even wat meer bescheiden opstellen naar je team toe.
Lang geleden dat hij echt een onnodige fout maakte inderdaad, maakt het des te knapper dat het toch nog gelukt is om op klasse in principe P2 te pakken (en dan met geluk P1).quote:Op maandag 23 mei 2022 10:23 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Dit ja. Max verprutste zelf zijn race
Ja en dat ze niet nog meer olie op het vuur gooide door Perez voorbij te laten. Want dat is zeker ook een factor geweest om die teamorder niet te geven op dat moment.quote:Op maandag 23 mei 2022 10:38 schreef DjVero het volgende:
[..]
Eens, maar vervolgens komt hij in het heetst van de strijd achter een langzamer iemand terecht en dan blijkt dat zijn auto niet naar behoren werkt; ik snap die frustratie wel. De meeste mensen lopen dan eventjes weg om af te koelen, maar dat kon Verstappen natuurlijk niet zelf. Dus doet Red Bull dat door hem te laten pitten. Echt een meesterlijke move
Aan de andere kant, zo weten ze bij Red Bull tenminste wel dat Verstappen altijd alles geeft. Als hij niet meer scheldt, moeten ze zich zorgen maken denk. Dit in tegenstelling tot een of andere Engelsman die in ronde vijf al op wil gevenquote:Op maandag 23 mei 2022 10:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Los daarvan, het schelden mag wel wat minder. Ook op zo'n rotmoment moet hij zich wat meer bewust zijn van het feit dat er honderden (?) mensen voor hem aan het werk zijn in een absolute topsport omgeving.
Ik heb nog nooit een coureur rustig zien (horen) blijven onder dat soort omstandigheden, dus ik ergerde me niet.quote:Op maandag 23 mei 2022 10:21 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Misschien na de crash achter de safety car of met Imola vorig jaar?
Heb me trouwens gisteren voor het eerste geërgerd aan Verstappens gescheld, fijn dat GP rustig bleef. Maar de enige reden dat Max achter Russell reed is omdat hij zelf door het grind ging(Ook al had wind mogelijk invloed). Het is kloten en frustrerend dat je DRS het niet doet, maar op zo'n moment mag je je imo best even wat meer bescheiden opstellen naar je team toe.
Er is een verschil tussen 'niet rustig blijven' en je team terecht wijzen en dingen zeggen die weggepiept moeten worden. Enige terughoudendheid vind ik daar wel gewenst.quote:Op maandag 23 mei 2022 10:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een coureur rustig zien (horen) blijven onder dat soort omstandigheden, dus ik ergerde me niet.
Eens, maar Max heeft gezegd dat hij zo ook met zijn engineer omgaat, en andersom. En in het heetst van de race is het niet heel gek dat je dan gefrustreerd bent. Daarom goed dat Red Bull een strategie toepaste om de frustratie weg te nemen en Max weer rustig te krijgen.quote:Op maandag 23 mei 2022 10:21 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Misschien na de crash achter de safety car of met Imola vorig jaar?
Heb me trouwens gisteren voor het eerste geërgerd aan Verstappens gescheld, fijn dat GP rustig bleef. Maar de enige reden dat Max achter Russell reed is omdat hij zelf door het grind ging(Ook al had wind mogelijk invloed). Het is kloten en frustrerend dat je DRS het niet doet, maar op zo'n moment mag je je imo best even wat meer bescheiden opstellen naar je team toe.
Ik heb er normaal ook geen last van, want dan kan ik me er beter in verplaatsen. Maar nu vond ik het wat minder gepast. De enige reden dat hij er zat was door een fout van hemzelf. Maar goed, nu er gewoon voor zorgen dat zo'n situatie niet meer voorkomt.quote:Op maandag 23 mei 2022 10:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een coureur rustig zien (horen) blijven onder dat soort omstandigheden, dus ik ergerde me niet.
Het bleek trouwens wel een windstoot te zijn, meen ik.quote:Op maandag 23 mei 2022 11:04 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ik heb er normaal ook geen last van, want dan kan ik me er beter in verplaatsen. Maar nu vond ik het wat minder gepast. De enige reden dat hij er zat was door een fout van hemzelf. Maar goed, nu er gewoon voor zorgen dat zo'n situatie niet meer voorkomt.
Ik zie dat niet gebeuren nee.quote:Op maandag 23 mei 2022 10:27 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Ik sluit dat inderdaad niet uit, zoals het er nu bij ligt. Jij wel. Dat kan natuurlijk
Waarom? Alsof ze de engineers anders uit zetten, die zijn er toch wel.quote:Op maandag 23 mei 2022 11:05 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik zie dat niet gebeuren nee.
Ik vraag me ook oprecht af hoeveel geld Mercedes al in de bolide van dit jaar heeft gepompt. De ontwikkeling was begin vorig seizoen al ingestart, en het wegnemen van het gestuiter heeft erg veel budget opgesnoept (lijkt mij).
Perez heeft veel langer achter Russel vast gezeten dan Max. Max wist hem nog een keer voor Russel te zetten, waar Perez niet verder kwam dan ernaast remmen. En dan had Max nog een falende DRS ook... we gaan toch niet doen alsof Perez na 30 keer proberen ineens méér kans gaat maken?quote:Op zondag 22 mei 2022 21:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook. Het was beter geweest als Max eerder voor Perez aan de kant was gegaan, toen-ie achter Russell vast zat met z'n falende DRS. Dan was het daarna ook minder pijnlijk geweest om die plek terug te geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |