SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
En perfecte borstenquote:Op zondag 22 mei 2022 14:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij bent ook nog jong van geest toch?
Niemand is perfectquote:Op zondag 22 mei 2022 14:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En perfecte borsten![]()
Jammer alleen van dat afstervende been
op je... balkon?quote:Op zondag 22 mei 2022 14:46 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Twee van deze units zijn wel gaaf.. maarja, waar ga ik 't in de winter laten
Caravanstalling?quote:Op zondag 22 mei 2022 14:46 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Twee van deze units zijn wel gaaf.. maarja, waar ga ik 't in de winter laten
Ja soms moet je ergens wat voor doen in het levenquote:Op zondag 22 mei 2022 14:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mja naar de loods rijden is een optieMaar beetje omslachtig
War wil je nu nog meer doen?quote:Op zondag 22 mei 2022 14:56 schreef Karzai het volgende:
net mailtje gestuurd over de balkons naar de buren, is nog wat te duur kan alleen de fundering momenteel betalen, volgend jaar de rest doen
insert Nicholas Cagequote:Op zondag 22 mei 2022 14:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja soms moet je ergens wat voor doen in het leven
nou de balkons bouwen en een deur in de muur maken, maar er moet eerst een fundering gemaakt worden waar die palen in kunnenquote:
Palen huehuequote:Op zondag 22 mei 2022 14:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
nou de balkons bouwen en een deur in de muur maken, maar er moet eerst een fundering gemaakt worden waar die palen in kunnen
Oh je hebt helemaal geen balkon? Zal wel wat kostenquote:Op zondag 22 mei 2022 14:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
nou de balkons bouwen en een deur in de muur maken, maar er moet eerst een fundering gemaakt worden waar die palen in kunnen
moeten je buren helemaal beneden dan niet ook akkoord gaan met een paar palen in hun tuin?quote:Op zondag 22 mei 2022 15:08 schreef Karzai het volgende:
Gaat me denk ik 15000 euro kosten alles tesaam, maar appartement is dan wel minimaal 25000 meer waard
ja daar hebben we het over dus nuquote:Op zondag 22 mei 2022 15:09 schreef mschol het volgende:
[..]
moeten je buren helemaal beneden dan niet ook akkoord gaan met een paar palen in hun tuin?
Goeie investeringquote:Op zondag 22 mei 2022 15:08 schreef Karzai het volgende:
Gaat me denk ik 15000 euro kosten alles tesaam, maar appartement is dan wel minimaal 25000 meer waard
karzai zit hogerquote:Op zondag 22 mei 2022 16:29 schreef mangalie het volgende:
[..]
Wordt het dan niet een soort van dakterras?
Ik neem aan dat de onderburen op de begane grond zitten En Karzai er net boven...Of snap ik het niet?quote:
In bruikbare valuta ook nogquote:
Ik ben best wel het bezige bijtje aan het uithaangen vandaag. Vooral met inpakken en klaarzetten van shitjes voor de vakantiequote:
quote:Nog 2 rondes - Hebben ze bij Mercedes te weinig brandstof in de auto gedaan? Hamilton en Russell moeten rustig aan doen. "Anders gaan we uitvallen."
Nice heer.Lastige tijd hier. Ik overleef het wel.quote:Op zondag 22 mei 2022 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben best wel het bezige bijtje aan het uithaangen vandaag. Vooral met inpakken en klaarzetten van shitjes voor de vakantie
quote:
Waddup?quote:Op zondag 22 mei 2022 16:41 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Nice heer.Lastige tijd hier. Ik overleef het wel.
In juli vlieg ik er overheenquote:Op zondag 22 mei 2022 16:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee @:Fogel kom je nog naar Narvik of Kiruna komende tijd?
Ja dat telt niet. Dat is hetzelfde als dat ik mee kan neuriën met het songfestival, daar ga ik het ook niet mee winnenquote:
Ik ken wel een aantal lieden die er komenquote:Op zondag 22 mei 2022 16:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee @:Fogel kom je nog naar Narvik of Kiruna komende tijd?
Ja nou sorry hoor.quote:Op zondag 22 mei 2022 16:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat telt niet. Dat is hetzelfde als dat ik mee kan neuriën met het songfestival, daar ga ik het ook niet mee winnen
ja kloptquote:Op zondag 22 mei 2022 16:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik ken wel een aantal lieden die er komen
Ja dat viel 10 jaar geleden jammerlijk in het water omdat ik daar tegen de eerste goddamn staking in 30 jaar aan liepquote:
wtf?quote:Op zondag 22 mei 2022 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Momentje even wat oorlog trappen op ebay om wat schervengenot voor moeders. Vorig jaar kondigde ze aan ermee te stoppen, nooit meer wat van gehoord.
ik zit derde verdiepingquote:Op zondag 22 mei 2022 16:35 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de onderburen op de begane grond zitten En Karzai er net boven...Of snap ik het niet?
neequote:Op zondag 22 mei 2022 16:58 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ah oké dan heb ik het verkeerd begrepen. En nu heb je dus helemaal geen balkon?
Waarom niet?quote:
dit klopt gedeeltelijkquote:Op zondag 22 mei 2022 17:12 schreef Dr_Flash het volgende:
en overwaarde is in mijn hoofd iets wat gewoon niet bestaat.
okquote:Op zondag 22 mei 2022 17:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Hey wat jullie doen, ebrybaddie gangstaIk zou het gewoon niet doen. Beetje panisch voor schulden. Historisch-genetisch mee behept
Kan ik ook niet helpen verder
Huizenprijzen zijn de laatste tien jaar met minimaal 25% gestegen als het niet meer isquote:Op zondag 22 mei 2022 17:12 schreef Dr_Flash het volgende:
en overwaarde is in mijn hoofd iets wat gewoon niet bestaat.
Ja ik ook. Ik heb er 13 jaar geleden bewust voor gekozen om mijn hypotheekrente voor 30 jaar vast te zetten op 5,9 % omdat ik er geen stress over wilde. Dat werkt als een tierelier kan ik je vertellenquote:
hmm ik voor tien jaar, zit nu op 1,2%quote:Op zondag 22 mei 2022 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ook. Ik heb er 13 jaar geleden bewust voor gekozen om mijn hypotheekrente voor 30 jaar vast te zetten op 5,9 % omdat ik er geen stress over wilde. Dat werkt als een tierelier kan ik je vertellen
precies het ding...quote:Op zondag 22 mei 2022 17:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
Huizenprijzen zijn de laatste tien jaar met minimaal 25% gestegen als het niet meer is
Voor mijn woning krijg ik nu drie keer zoveel in 13 jaar, maja wat ga je terugkopen
Ja dat zijn afwegingen en enorme gokken altijd.quote:Op zondag 22 mei 2022 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ook. Ik heb er 13 jaar geleden bewust voor gekozen om mijn hypotheekrente voor 30 jaar vast te zetten op 5,9 % omdat ik er geen stress over wilde. Dat werkt als een tierelier kan ik je vertellen
Ga je toch ff zitten, dat snappen ze wel, ff paar krukken meenemenquote:Op zondag 22 mei 2022 17:29 schreef bitterbal het volgende:
En dan is die borrel staand. Dan ga k wel naar huis
Ballie op een barkruk in het midden.quote:Op zondag 22 mei 2022 17:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ga je toch ff zitten, dat snappen ze wel, ff paar krukken meenemen
Lampenkap op haar hoofdquote:Op zondag 22 mei 2022 17:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ballie op een barkruk in het midden.
Ja ik wist dat er de kans was dat er zou gebeuren wat er de afgelopen 10 jaar gebeurd is. Maar goed, we moeten nog even. Misschien swingt het wel helemaal de andere kant op. Anyway, I don't carequote:Op zondag 22 mei 2022 17:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja dat zijn afwegingen en enorme gokken altijd.
gehakt. En misschien is broccoli ook wel AARGH NIET WURGENquote:Op zondag 22 mei 2022 17:33 schreef mschol het volgende:
iemand nog iets creatiefs (en lekkers) voor op/in een taco?
moet nog wat creme fraise halen dus kan nog wel wat extra halen
Is ook de beste instelling..quote:Op zondag 22 mei 2022 17:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik wist dat er de kans was dat er zou gebeuren wat er de afgelopen 10 jaar gebeurd is. Maar goed, we moeten nog even. Misschien swingt het wel helemaal de andere kant op. Anyway, I don't care
Oh jawel hoor, maar kan niet alles bijhouden. Engeland boeit gewoon niet zo. Wacht op Utrecht - Vitesse straks. Vitesse - Utrecht weet ik veel.quote:Op zondag 22 mei 2022 17:40 schreef Karzai het volgende:
Spannend in engeland city achter liverpool gelijk, maar er zitten hier geloof ik niet zoveel voetbal fans![]()
hmm kijk liever goed voetbal danquote:Op zondag 22 mei 2022 17:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, maar kan niet alles bijhouden. Engeland boeit gewoon niet zo. Wacht op Utrecht - Vitesse straks. Vitesse - Utrecht weet ik veel.
Ik zou niet weten welke nietbetaalzender het sowieso uitzendt.quote:
@Dr_Flash en ik hebben daar ooit een BBQ meet gehad. Echt in een gehucht met met meer koeien dan mensenquote:Op zondag 22 mei 2022 17:41 schreef Karzai het volgende:
Zag gister mooie beelden van de achterhoek, misschien daar een weekendje naartoe, nooit geweest
Heerlijk dat zoek ikquote:Op zondag 22 mei 2022 17:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
@:Dr_Flash en ik hebben daar ooit een BBQ meet gehad. Echt in een gehucht met met meer koeien dan mensen
ja was lachenquote:Op zondag 22 mei 2022 17:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
@:Dr_Flash en ik hebben daar ooit een BBQ meet gehad. Echt in een gehucht met met meer koeien dan mensen
Arm Schaap. die Scholquote:Op zondag 22 mei 2022 18:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Soort velderwtjes. We keep it cool, you get the best?
Teveel gezopen. Bij mij hebben ze gister ook iets in mijn drinken gedaan.quote:Op zondag 22 mei 2022 18:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Op landelijk nieuws. Groot paniek op Kaatsheuvel, mensen zouden massaal geprikt worden met een injectienaald, wat uiteraard een mooi staaltje massahysterie is.
Ik ben zo vrij om me hier niet druk over te maken. Ik ben al hysterisch genoeg van mezelf.quote:Op zondag 22 mei 2022 18:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Op landelijk nieuws. Groot paniek op Kaatsheuvel, mensen zouden massaal geprikt worden met een injectienaald, wat uiteraard een mooi staaltje massahysterie is.
Zes mensen lees ik net.quote:Op zondag 22 mei 2022 18:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Alcohol?quote:Op zondag 22 mei 2022 18:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Teveel gezopen. Bij mij hebben ze gister ook iets in mijn drinken gedaan.
Hebben ze alcohol in je drinken gedaan? Of iets anders?quote:Op zondag 22 mei 2022 18:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Teveel gezopen. Bij mij hebben ze gister ook iets in mijn drinken gedaan.
fristiquote:Op zondag 22 mei 2022 18:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hebben ze alcohol in je drinken gedaan? Of iets anders?
quote:Op zondag 22 mei 2022 18:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja lopen is geen feest :p. Zelfs niet met zon sok
quote:Op zondag 22 mei 2022 18:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja lopen is geen feest :p. Zelfs niet met zon sok
Was gister ook in het nieuws dat dit in het uitgaansleven zou gebeuren, zijn nog geen bewijzen voor gevonden in heel Europaquote:
Liverpool moet nog even beetje zijn best doen.quote:Op zondag 22 mei 2022 18:30 schreef Karzai het volgende:
oei oei city verspeelt het kampioenschap, zuur voor ze
ja het is nog niet verlorenquote:Op zondag 22 mei 2022 18:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Liverpool moet nog even beetje zijn best doen.
Haalt het echter niet bij ovenfriet.quote:Op zondag 22 mei 2022 18:35 schreef Karzai het volgende:
bak nu die dunne franse patatjes in de pindaolie, snel klaar en toch lekkerder dan ovenpatat
En er vlogen drie ganzen door de lucht.quote:
Ja met die gore vette belg met dat lelijke gebitquote:
quote:Op zondag 22 mei 2022 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja met die gore vette belg met dat lelijke gebit
oh ik ook hoor, maar niet meer per schipquote:Op zondag 22 mei 2022 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik hoop er nog weleens heen te gaan anders hoor
Ik ook. Tevens voor het eerstquote:Op zondag 22 mei 2022 19:12 schreef FranticDJ het volgende:
2 jaar geleden vertrok ik voor het laatst van Svalbard
[ afbeelding ]
nee hehe DUURTLANGquote:Op zondag 22 mei 2022 19:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh ik ook hoor, maar niet meer per schip
Waarschijnlijk niet nee.quote:Op zondag 22 mei 2022 19:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
maar wij waren er niet tegelijkertijd
Dan was ik er na jou. In juli of augustus 2020.quote:Op zondag 22 mei 2022 19:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Bij mij is t echt. op de dag af 2 jaar geleden
Krijg al meer buikpijn bij de gedachte aan etenquote:Op zondag 22 mei 2022 19:40 schreef FranticDJ het volgende:
ik ga zo nog wat wafels met slagroom en aardbeien eten
quote:Op zondag 22 mei 2022 19:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Krijg al meer buikpijn bij de gedachte aan etenMaar smakelijk
quote:Op zondag 22 mei 2022 19:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb het halve weekend geiten en eenden en ganzen filmpjes zitten kijkenkom maar op met die lap grond
Nom nom!quote:Op zondag 22 mei 2022 19:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Enorme schnitzel met friet in oostenrijk, en net cheesecake nog thuis.
quote:Op zondag 22 mei 2022 19:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Enorme schnitzel met friet in oostenrijk, en net cheesecake nog thuis.
quote:Op zondag 22 mei 2022 19:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb het halve weekend geiten en eenden en ganzen filmpjes zitten kijkenkom maar op met die lap grond
net nog zonder slagroom gegetenquote:Op zondag 22 mei 2022 19:40 schreef FranticDJ het volgende:
ik ga zo nog wat wafels met slagroom en aardbeien eten
Wil je nog iets kwijt over je gerrie?quote:Op zondag 22 mei 2022 20:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, de rest van de dag was verder niet relevant voor hier want er kwam geen eten bij kijken.
Nee dankjequote:Op zondag 22 mei 2022 20:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wil je nog iets kwijt over je gerrie?
https://www.volkskrant.nl(...)-niet-boos~bf3791ab/quote:Op zondag 22 mei 2022 20:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
* Noteert: Kwiwigerrie geen bijzonderheden.
Ja ik zou willen zeggen dat ik geen eten ga kopen maar dan lieg ik.quote:
kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasquote:Op zondag 22 mei 2022 20:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik zou willen zeggen dat ik geen eten ga kopen maar dan lieg ik.
Wat een mooi verhaalquote:Op zondag 22 mei 2022 20:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://www.volkskrant.nl(...)-niet-boos~bf3791ab/
Wat anders?quote:Op zondag 22 mei 2022 20:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik zou willen zeggen dat ik geen eten ga kopen maar dan lieg ik.
Ja, het Drentsequote:Op zondag 22 mei 2022 21:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tradities zijn er om te eren. Speel je dan ook het volkslied?
quote:Op zondag 22 mei 2022 21:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:Budapestenaar
Ik reed gisteren langs je hometown![]()
Wel met 130 km/h
Hoop niet dat de schoen terugzwaait, zal er raar uitzien op de snelwegquote:Op zondag 22 mei 2022 21:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik zat waarschijnlijk op een stoomboot, anders had ik wel even gezwaaid naar de schoen
De cavia op de hoedenplank zwaait wel toch?quote:Op zondag 22 mei 2022 21:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoop niet dat de schoen terugzwaait, zal er raar uitzien op de snelweg
omdat het eindelijk winter wordtquote:Op zondag 22 mei 2022 21:13 schreef CherryLips het volgende:
Hoezo wordt het volgende week maar 15 graden.
https://www.nationalevacaturebank.nl/vacaturesquote:Op zondag 22 mei 2022 21:15 schreef bitterbal het volgende:
Organiseren ze een borrel voor personeel. 2100. Terras vol. Niet genoeg sluiters dus voorlopig niet klaar
En dan komt de eigenaar ook nog uitgebreid eten waardoor we voorlopig niet klaar zijn
Checkquote:Op zondag 22 mei 2022 20:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat een mooi verhaalGeboren in Györ, daar heb ik ook gewoond.
Lijkt ook een beetje op een interview dat ik ooit zelf heb gemaakt
Ja het is zo onvriendelijk.quote:Op zondag 22 mei 2022 21:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://www.nationalevacaturebank.nl/vacatures
Ga je ooit werk vinden, waarover je niet dagelijks gaat klagen??quote:
quote:Op zondag 22 mei 2022 21:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ga je ooit werk vinden, waarover je niet dagelijks gaat klagen??
quote:Op zondag 22 mei 2022 21:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De cavia op de hoedenplank zwaait wel toch?
Is niet te hopen voor ons.quote:Op zondag 22 mei 2022 21:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Alles beter dan 40 gradenquote:Op zondag 22 mei 2022 21:13 schreef CherryLips het volgende:
Morgen wel opeens weer 25 graden. Dat hoeft van mij dan weer niet op een maandag.quote:Op zondag 22 mei 2022 21:13 schreef CherryLips het volgende:
Vast nietquote:Op zondag 22 mei 2022 21:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
gewoon helemaal nietquote:Op zondag 22 mei 2022 21:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Morgen wel opeens weer 25 graden. Dat hoeft van mij dan weer niet op een maandag.
Over mijn werk hoor je me zelden klagen. De meeste klachten heb ik over mezelf....quote:
Maar vind het echt onvriendelijk. Mijn andere collega's trouwens ook. Organiseer het dan nietquote:Op zondag 22 mei 2022 21:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Over mijn werk hoor je me zelden klagen. De meeste klachten heb ik over mezelf....
Morgen iedereen ziek, ballie 18 uur aan een stuk werken voor drie man en nog geen dank je wel kan eraf. Op naar de Schijt & Stront maar weer.quote:Op zondag 22 mei 2022 21:23 schreef bitterbal het volgende:
Personeel wat vrij was vandaag zit nu aan de borrel![]()
Echt wat een gierigheid. Ga dan een paar uur eerder dicht
mja, jezelf laten horen dan, het is niet alsof het werk niet voor het oprapen ligt momenteelquote:Op zondag 22 mei 2022 21:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar vind het echt onvriendelijk. Mijn andere collega's trouwens ook. Organiseer het dan niet
Moet je nu je eigen collega’s bedienen?quote:Op zondag 22 mei 2022 21:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar vind het echt onvriendelijk. Mijn andere collega's trouwens ook. Organiseer het dan niet
Loonsverhoging vragenquote:Op zondag 22 mei 2022 21:41 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, jezelf laten horen dan, het is niet alsof het werk niet voor het oprapen ligt momenteel
Ja mijn leidinggevende heeft het al tegen de bedrijfsleidster gezegd. Maar de baas zit mijn zijn vrienden dus nu zegt ze er niks van.quote:Op zondag 22 mei 2022 21:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet je nu je eigen collega’s bedienen?
Genoeg andere plekken waar je zo aan de slag kuntquote:Op zondag 22 mei 2022 21:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is al gevraagd. Niks meer over gehoord
quote:Op zondag 22 mei 2022 21:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is al gevraagd. Niks meer over gehoord
”Don’t call us, we’ll call you”quote:Op zondag 22 mei 2022 21:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Wat was de reactie?
"Ik kom er op terug?"
Mja, ik zou aan het einde van je dienst linea recta naar huis gaanquote:Op zondag 22 mei 2022 21:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja mijn leidinggevende heeft het al tegen de bedrijfsleidster gezegd. Maar de baas zit mijn zijn vrienden dus nu zegt ze er niks van.
Zwangerschapsverlof.quote:Op zondag 22 mei 2022 21:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ik zou aan het einde van je dienst linea recta naar huis gaan
last van de middernachtzon?quote:Op zondag 22 mei 2022 22:04 schreef CherryLips het volgende:
Rolluik maar weer omlaag gedaan. Eens zien of ik nu wel door kan slapen
Een rubriek waar ze artikelen schrijven over onderwerpen waar ze geen artikelen over schrijven?quote:Op zondag 22 mei 2022 21:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Nu.nl vind het ook onzin
https://www.nu.nl/over-nu(...)jn-via-injectie.html
quote:Op zondag 22 mei 2022 22:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wajooow, caafvoeder van 29,99 ineens naar 34,95
Oh ja, dat komt natuurlijk ook uit Oekraïne.quote:
Ja en de graanprijs gaat nog meer stijgen omdat China het aan het hoarden isquote:Op zondag 22 mei 2022 22:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, dat komt natuurlijk ook uit Oekraïne.
Caafs gaan maar op een rantsoen van gras.quote:Op zondag 22 mei 2022 22:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en de graanprijs gaat nog meer stijgen omdat China het aan het hoarden is
Ze gewoon bij de gemeente in de plantsoendienst zodat ze hun eigen voer bij elkaar kunnen werkenquote:Op zondag 22 mei 2022 22:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Caafs gaan maar op een rantsoen van gras.
Goed idee, gewoon een berm afzetten, caafs erin, vreten ze binnen een uur wel kaal.quote:Op zondag 22 mei 2022 22:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze gewoon bij de gemeente in de plantsoendienst zodat ze hun eigen voer bij elkaar kunnen werken
Ja doen ze ook met schapen dus een caaf kan dat ook bestquote:Op zondag 22 mei 2022 22:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed idee, gewoon een berm afzetten, caafs erin, vreten ze binnen een uur wel kaal.
Ik vind dit niet echt zo snel, maar ik ben dan misschien wel een beetje verwend.quote:Voor maandag 9:00 uur besteld. Binnen 1-4 weken besteld & verwerkt.
En binnen hoeveel tijd gaan ze het leveren? Dat staat er niet.quote:Op zondag 22 mei 2022 22:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dit niet echt zo snel, maar ik ben dan misschien wel een beetje verwend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |