ja was lachenquote:Op zondag 22 mei 2022 17:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
@:Dr_Flash en ik hebben daar ooit een BBQ meet gehad. Echt in een gehucht met met meer koeien dan mensen
Arm Schaap. die Scholquote:Op zondag 22 mei 2022 18:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Soort velderwtjes. We keep it cool, you get the best?
Teveel gezopen. Bij mij hebben ze gister ook iets in mijn drinken gedaan.quote:Op zondag 22 mei 2022 18:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Op landelijk nieuws. Groot paniek op Kaatsheuvel, mensen zouden massaal geprikt worden met een injectienaald, wat uiteraard een mooi staaltje massahysterie is.
Ik ben zo vrij om me hier niet druk over te maken. Ik ben al hysterisch genoeg van mezelf.quote:Op zondag 22 mei 2022 18:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Op landelijk nieuws. Groot paniek op Kaatsheuvel, mensen zouden massaal geprikt worden met een injectienaald, wat uiteraard een mooi staaltje massahysterie is.
Zes mensen lees ik net.quote:Op zondag 22 mei 2022 18:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Alcohol?quote:Op zondag 22 mei 2022 18:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Teveel gezopen. Bij mij hebben ze gister ook iets in mijn drinken gedaan.
Hebben ze alcohol in je drinken gedaan? Of iets anders?quote:Op zondag 22 mei 2022 18:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Teveel gezopen. Bij mij hebben ze gister ook iets in mijn drinken gedaan.
fristiquote:Op zondag 22 mei 2022 18:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hebben ze alcohol in je drinken gedaan? Of iets anders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |