SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
En perfecte borstenquote:Op zondag 22 mei 2022 14:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij bent ook nog jong van geest toch?
Niemand is perfectquote:Op zondag 22 mei 2022 14:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En perfecte borsten![]()
Jammer alleen van dat afstervende been
op je... balkon?quote:Op zondag 22 mei 2022 14:46 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Twee van deze units zijn wel gaaf.. maarja, waar ga ik 't in de winter laten
Caravanstalling?quote:Op zondag 22 mei 2022 14:46 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Twee van deze units zijn wel gaaf.. maarja, waar ga ik 't in de winter laten
Ja soms moet je ergens wat voor doen in het levenquote:Op zondag 22 mei 2022 14:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mja naar de loods rijden is een optieMaar beetje omslachtig
War wil je nu nog meer doen?quote:Op zondag 22 mei 2022 14:56 schreef Karzai het volgende:
net mailtje gestuurd over de balkons naar de buren, is nog wat te duur kan alleen de fundering momenteel betalen, volgend jaar de rest doen
insert Nicholas Cagequote:Op zondag 22 mei 2022 14:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja soms moet je ergens wat voor doen in het leven
nou de balkons bouwen en een deur in de muur maken, maar er moet eerst een fundering gemaakt worden waar die palen in kunnenquote:
Palen huehuequote:Op zondag 22 mei 2022 14:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
nou de balkons bouwen en een deur in de muur maken, maar er moet eerst een fundering gemaakt worden waar die palen in kunnen
Oh je hebt helemaal geen balkon? Zal wel wat kostenquote:Op zondag 22 mei 2022 14:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
nou de balkons bouwen en een deur in de muur maken, maar er moet eerst een fundering gemaakt worden waar die palen in kunnen
moeten je buren helemaal beneden dan niet ook akkoord gaan met een paar palen in hun tuin?quote:Op zondag 22 mei 2022 15:08 schreef Karzai het volgende:
Gaat me denk ik 15000 euro kosten alles tesaam, maar appartement is dan wel minimaal 25000 meer waard
ja daar hebben we het over dus nuquote:Op zondag 22 mei 2022 15:09 schreef mschol het volgende:
[..]
moeten je buren helemaal beneden dan niet ook akkoord gaan met een paar palen in hun tuin?
Goeie investeringquote:Op zondag 22 mei 2022 15:08 schreef Karzai het volgende:
Gaat me denk ik 15000 euro kosten alles tesaam, maar appartement is dan wel minimaal 25000 meer waard
karzai zit hogerquote:Op zondag 22 mei 2022 16:29 schreef mangalie het volgende:
[..]
Wordt het dan niet een soort van dakterras?
Ik neem aan dat de onderburen op de begane grond zitten En Karzai er net boven...Of snap ik het niet?quote:
In bruikbare valuta ook nogquote:
Ik ben best wel het bezige bijtje aan het uithaangen vandaag. Vooral met inpakken en klaarzetten van shitjes voor de vakantiequote:
quote:Nog 2 rondes - Hebben ze bij Mercedes te weinig brandstof in de auto gedaan? Hamilton en Russell moeten rustig aan doen. "Anders gaan we uitvallen."
Nice heer.Lastige tijd hier. Ik overleef het wel.quote:Op zondag 22 mei 2022 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben best wel het bezige bijtje aan het uithaangen vandaag. Vooral met inpakken en klaarzetten van shitjes voor de vakantie
quote:
Waddup?quote:Op zondag 22 mei 2022 16:41 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Nice heer.Lastige tijd hier. Ik overleef het wel.
In juli vlieg ik er overheenquote:Op zondag 22 mei 2022 16:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee @:Fogel kom je nog naar Narvik of Kiruna komende tijd?
Ja dat telt niet. Dat is hetzelfde als dat ik mee kan neuriën met het songfestival, daar ga ik het ook niet mee winnenquote:
Ik ken wel een aantal lieden die er komenquote:Op zondag 22 mei 2022 16:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee @:Fogel kom je nog naar Narvik of Kiruna komende tijd?
Ja nou sorry hoor.quote:Op zondag 22 mei 2022 16:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat telt niet. Dat is hetzelfde als dat ik mee kan neuriën met het songfestival, daar ga ik het ook niet mee winnen
ja kloptquote:Op zondag 22 mei 2022 16:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik ken wel een aantal lieden die er komen
Ja dat viel 10 jaar geleden jammerlijk in het water omdat ik daar tegen de eerste goddamn staking in 30 jaar aan liepquote:
wtf?quote:Op zondag 22 mei 2022 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Momentje even wat oorlog trappen op ebay om wat schervengenot voor moeders. Vorig jaar kondigde ze aan ermee te stoppen, nooit meer wat van gehoord.
ik zit derde verdiepingquote:Op zondag 22 mei 2022 16:35 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de onderburen op de begane grond zitten En Karzai er net boven...Of snap ik het niet?
neequote:Op zondag 22 mei 2022 16:58 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ah oké dan heb ik het verkeerd begrepen. En nu heb je dus helemaal geen balkon?
Waarom niet?quote:
dit klopt gedeeltelijkquote:Op zondag 22 mei 2022 17:12 schreef Dr_Flash het volgende:
en overwaarde is in mijn hoofd iets wat gewoon niet bestaat.
okquote:Op zondag 22 mei 2022 17:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Hey wat jullie doen, ebrybaddie gangstaIk zou het gewoon niet doen. Beetje panisch voor schulden. Historisch-genetisch mee behept
Kan ik ook niet helpen verder
Huizenprijzen zijn de laatste tien jaar met minimaal 25% gestegen als het niet meer isquote:Op zondag 22 mei 2022 17:12 schreef Dr_Flash het volgende:
en overwaarde is in mijn hoofd iets wat gewoon niet bestaat.
Ja ik ook. Ik heb er 13 jaar geleden bewust voor gekozen om mijn hypotheekrente voor 30 jaar vast te zetten op 5,9 % omdat ik er geen stress over wilde. Dat werkt als een tierelier kan ik je vertellenquote:
hmm ik voor tien jaar, zit nu op 1,2%quote:Op zondag 22 mei 2022 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ook. Ik heb er 13 jaar geleden bewust voor gekozen om mijn hypotheekrente voor 30 jaar vast te zetten op 5,9 % omdat ik er geen stress over wilde. Dat werkt als een tierelier kan ik je vertellen
precies het ding...quote:Op zondag 22 mei 2022 17:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
Huizenprijzen zijn de laatste tien jaar met minimaal 25% gestegen als het niet meer is
Voor mijn woning krijg ik nu drie keer zoveel in 13 jaar, maja wat ga je terugkopen
Ja dat zijn afwegingen en enorme gokken altijd.quote:Op zondag 22 mei 2022 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ook. Ik heb er 13 jaar geleden bewust voor gekozen om mijn hypotheekrente voor 30 jaar vast te zetten op 5,9 % omdat ik er geen stress over wilde. Dat werkt als een tierelier kan ik je vertellen
Ga je toch ff zitten, dat snappen ze wel, ff paar krukken meenemenquote:Op zondag 22 mei 2022 17:29 schreef bitterbal het volgende:
En dan is die borrel staand. Dan ga k wel naar huis
Ballie op een barkruk in het midden.quote:Op zondag 22 mei 2022 17:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ga je toch ff zitten, dat snappen ze wel, ff paar krukken meenemen
Lampenkap op haar hoofdquote:Op zondag 22 mei 2022 17:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ballie op een barkruk in het midden.
Ja ik wist dat er de kans was dat er zou gebeuren wat er de afgelopen 10 jaar gebeurd is. Maar goed, we moeten nog even. Misschien swingt het wel helemaal de andere kant op. Anyway, I don't carequote:Op zondag 22 mei 2022 17:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja dat zijn afwegingen en enorme gokken altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |