https://www.nationalevacaturebank.nl/vacaturesquote:Op zondag 22 mei 2022 21:15 schreef bitterbal het volgende:
Organiseren ze een borrel voor personeel. 2100. Terras vol. Niet genoeg sluiters dus voorlopig niet klaar
En dan komt de eigenaar ook nog uitgebreid eten waardoor we voorlopig niet klaar zijn
Checkquote:Op zondag 22 mei 2022 20:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat een mooi verhaalGeboren in Györ, daar heb ik ook gewoond.
Lijkt ook een beetje op een interview dat ik ooit zelf heb gemaakt
Ja het is zo onvriendelijk.quote:Op zondag 22 mei 2022 21:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://www.nationalevacaturebank.nl/vacatures
Ga je ooit werk vinden, waarover je niet dagelijks gaat klagen??quote:
quote:Op zondag 22 mei 2022 21:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ga je ooit werk vinden, waarover je niet dagelijks gaat klagen??
quote:Op zondag 22 mei 2022 21:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De cavia op de hoedenplank zwaait wel toch?
Is niet te hopen voor ons.quote:Op zondag 22 mei 2022 21:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Alles beter dan 40 gradenquote:Op zondag 22 mei 2022 21:13 schreef CherryLips het volgende:
Hoezo wordt het volgende week maar 15 graden.
Morgen wel opeens weer 25 graden. Dat hoeft van mij dan weer niet op een maandag.quote:Op zondag 22 mei 2022 21:13 schreef CherryLips het volgende:
Hoezo wordt het volgende week maar 15 graden.
Vast nietquote:Op zondag 22 mei 2022 21:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
gewoon helemaal nietquote:Op zondag 22 mei 2022 21:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Morgen wel opeens weer 25 graden. Dat hoeft van mij dan weer niet op een maandag.
Over mijn werk hoor je me zelden klagen. De meeste klachten heb ik over mezelf....quote:
Maar vind het echt onvriendelijk. Mijn andere collega's trouwens ook. Organiseer het dan nietquote:Op zondag 22 mei 2022 21:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Over mijn werk hoor je me zelden klagen. De meeste klachten heb ik over mezelf....
Morgen iedereen ziek, ballie 18 uur aan een stuk werken voor drie man en nog geen dank je wel kan eraf. Op naar de Schijt & Stront maar weer.quote:Op zondag 22 mei 2022 21:23 schreef bitterbal het volgende:
Personeel wat vrij was vandaag zit nu aan de borrel![]()
Echt wat een gierigheid. Ga dan een paar uur eerder dicht
mja, jezelf laten horen dan, het is niet alsof het werk niet voor het oprapen ligt momenteelquote:Op zondag 22 mei 2022 21:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar vind het echt onvriendelijk. Mijn andere collega's trouwens ook. Organiseer het dan niet
Moet je nu je eigen collega’s bedienen?quote:Op zondag 22 mei 2022 21:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar vind het echt onvriendelijk. Mijn andere collega's trouwens ook. Organiseer het dan niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |