Hij is woedend!quote:
Wow!quote:
Die geloven dat je apenpokken krijgt door je te laten vaccineren tegen corona:quote:Op maandag 23 mei 2022 15:15 schreef myShizzle het volgende:
RIVM geeft MSM nieuwe betekenis, laat de wappies het niet horen
[ twitter ]
quote:Op maandag 23 mei 2022 14:14 schreef KNAK het volgende:
[..]
Apenpokken... niets meer dan een bijwerking van de COVID vaxxjes. Je moet al die bijwerkingen toch ergens de schuld van kunnen geven?![]()
Transgenders zijn ook zeldzaam, toch word je er mee dood gegooid alsof 50% van NL zo is.quote:Op zondag 22 mei 2022 14:04 schreef Hyaenidae het volgende:
Uiterst zeldzaam, wat is het probleem dan?
Gaat spannend worden wie er met het goud vandoor gaat !quote:Op maandag 23 mei 2022 18:46 schreef the-eye het volgende:
[..]
Wow!
Maar hou Spanje in gaten hoor. Die hebben er nog 52 op de reservebank zitten. Het klassement kan zo maar weer omslaan
Mag dat land dan in 2023 het apenpokken festival organiseren?quote:Op maandag 23 mei 2022 18:54 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Gaat spannend worden wie er met het goud vandoor gaat !
quote:Op maandag 23 mei 2022 18:23 schreef raptorix het volgende:
Ik ben waarschijnlijk gevaccineerd, ben van 1973
nee, wel littekens op mijn neus van de waterpokken dacht ik.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Heb je zo'n litteken op je bovenarm? Van het koe-pokken-vaccin?
Hoezo?quote:Op maandag 23 mei 2022 18:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is dat ‘Apenpokken’ account eigenlijk een parodie?
Heb je zo'n litteken op je bovenarm? Van het koe-pokken-vaccin?quote:Op maandag 23 mei 2022 18:23 schreef raptorix het volgende:
Ik ben waarschijnlijk gevaccineerd, ben van 1973
Das een ander virus.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:58 schreef Coco het volgende:
[..]
nee, wel littekens op mijn neus van de waterpokken dacht ik.
Nou zo goed als uitgestorven was t dus niet, want ik heb wel degelijk waterpokken gehad als kindquote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:26 schreef capricia het volgende:
[..]
Mazelen?
Pokken waren sinds de jaren 70 zo goed als uitgestorven. En na 74 kreeg niemand dat vaccin meer.
Of heb je zo'n litteken van het pokkenvaccin op je arm?
Dan kan je nu gordelroos krijgen.quote:Op maandag 23 mei 2022 19:01 schreef TLC het volgende:
[..]
Nou zo goed als uitgestorven was t dus niet, want ik heb wel degelijk waterpokken gehad als kind
Das een ander virus.quote:Op maandag 23 mei 2022 19:01 schreef TLC het volgende:
[..]
Nou zo goed als uitgestorven was t dus niet, want ik heb wel degelijk waterpokken gehad als kind
Ik las bij RIVM dat ze die toen bij geboorte gaven.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:59 schreef capricia het volgende:
[..]
Heb je zo'n litteken op je bovenarm? Van het koe-pokken-vaccin?
Denk namelijk dat je niet gevaccineerd bent.
Het vaccin is afgeschaft in 1974. En ze gaven het niet aan 1 jarigen.
Kan je toch gewoon bij je huisarts opvragen ?quote:Op maandag 23 mei 2022 19:12 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik las bij RIVM dat ze die toen bij geboorte gaven.
Maar heb je zo'n litteken?quote:Op maandag 23 mei 2022 19:12 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik las bij RIVM dat ze die toen bij geboorte gaven.
quote:Op maandag 23 mei 2022 18:54 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Transgenders zijn ook zeldzaam, toch word je er mee dood gegooid alsof 50% van NL zo is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |