Carnaval ookquote:Op maandag 23 mei 2022 08:40 schreef raptorix het volgende:
[..]
Festivals viert men doorgaans in kleine kring.
quote:Op maandag 23 mei 2022 10:13 schreef Starhopper het volgende:
[..]
En dan ontdekken ze over 3 jaar de kippenpokken en dan roepen de wappies "HET KLOPT NIET! DE KIPPENPOKKEN IS NIET NIEUW. DE WEBSITE IS AL IN 2022 GEREGISTREERD!"
Ach, deze hypetrain is intussen alweer zo goed als ontspoord. Maar Ab heeft zijn gezicht weer even op tv kunnen laten zien.quote:Op maandag 23 mei 2022 08:55 schreef raptorix het volgende:
Het verbaast me elke keer hoe weinig de virologen weten als er weer iets gebeurt, ik het het idee dat ze nauwelijks structureel te werk gaan en maar als een kip zonder kop allerlei dingen roepen, als ik dit op mijn werk zou flikken lag ik er binnen een maand uit.
quote:Op maandag 23 mei 2022 08:40 schreef raptorix het volgende:
[..]
Festivals viert men doorgaans in kleine kring.
Canarische Eilanden zijn een homo hotspot.quote:Op maandag 23 mei 2022 11:42 schreef myShizzle het volgende:
Zuid-Amerika joined the conversation
[ twitter ]
Veel links met de Canarische Eilanden, valt wel op.
Waarom is mijn PokkenTracker uit de OP? Wel jammer, ik steek er veel tijd in
Dat moet toch een pokkewerk geweest zijn.quote:Op maandag 23 mei 2022 11:42 schreef myShizzle het volgende:
Ja! Hij moet terugquote:Op maandag 23 mei 2022 11:42 schreef myShizzle het volgende:
[ twitter ]
Dachten ze bij HIV ook.quote:Op maandag 23 mei 2022 13:11 schreef Ronald het volgende:
Als dit virus voornamelijk wordt verspreid door intensief (seksueel) lichamelijk contact, dan is er verder nauwelijks een serieus probleem toch? Stormpje in een glas water, hier horen we over paar weken niks meer van.
quote:Op maandag 23 mei 2022 11:42 schreef myShizzle het volgende:
[ twitter ]
quote:Op maandag 23 mei 2022 13:11 schreef Ronald het volgende:
Als dit virus voornamelijk wordt verspreid door intensief (seksueel) lichamelijk contact, dan is er verder nauwelijks een serieus probleem toch? Stormpje in een glas water, hier horen we over paar weken niks meer van.
Daar zijn 80000 man op dat 6 daagse festval geweest dus dat heeft daar lekker rond kunnen gaan tussen mensen uit alle windstrekenquote:Op maandag 23 mei 2022 11:44 schreef raptorix het volgende:
[..]
Canarische Eilanden zijn een homo hotspot.
https://www.dailymail.co.(...)-cases-reported.htmlquote:There is no conclusive evidence that the latest outbreak is being sexually transmitted, rather than simply being passed between people who were in close proximity to each other, experts said.
@Zipportal beter voeg je zijn tracker weer even toe aan de OP.quote:Op maandag 23 mei 2022 11:42 schreef myShizzle het volgende:
[ twitter ]
Bij AIDS hadden we hetzelfde, vielen er uiteindelijk toch 36 miljoen doden.quote:Op maandag 23 mei 2022 13:11 schreef Ronald het volgende:
Dat was wel wat anders, aids/hiv was een totaal onbekende ziekte die heel lang volledig onbehandelbaar was, maw een mortaliteit van honderd procent, en de incubatietijd is veel langer, maanden. Dus op het moment dat men ontdekte wat het was waren er al vele jaren verstreken en had het zich al mondiaal kunnen verspreiden naar miljoenen slachtoffers.quote:Op maandag 23 mei 2022 14:01 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Bij AIDS hadden we hetzelfde, vielen er uiteindelijk toch 36 miljoen doden.
Ja maarja, hoe erg HIV ook is, het heeft geen impact op het dagelijks leven en de economie. Dus wat dat betreft is het storm in een glas water. Ookal wordt het zo erg als HIV. Is oppassen geblazen voor mensen die veel seksuele partners hebben, maar dat je daarbij moet oppassen voor ziektes is ook niet erg nieuw natuurlijk.quote:
Mss ff melden in FB?quote:Op maandag 23 mei 2022 14:46 schreef myShizzle het volgende:
Overigens loopt mijn tracker ook voor op die van BNO.
Wou ik toch maar even gezegd hebben
@capricia heeft aan de OP gezeten.quote:Op maandag 23 mei 2022 14:00 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
@:Zipportal beter voeg je zijn tracker weer even toe aan de OP.
MSM het nieuwe homo's. Is dat laatste te aanstootgevend ofzo?quote:Op maandag 23 mei 2022 15:15 schreef myShizzle het volgende:
RIVM geeft MSM nieuwe betekenis, laat de wappies het niet horen
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |