@de_boswachter , ik zou m'n Grindr profiel maar even deactiveren als ik jou wasquote:Op maandag 23 mei 2022 15:15 schreef myShizzle het volgende:
RIVM geeft MSM nieuwe betekenis, laat de wappies het niet horen
[ twitter ]
Je moet wel gelijk ook @myShizzle mentionen bij zulk nieuwsquote:Op maandag 23 mei 2022 15:49 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Het wordt hoog tijd dat we alle festivals voor 2022 stopzetten want dit loopt de spuigaten uit!
De apenpokken krijgen doordat je door MSM in je kont geneukt bent, krijg je daar prikspijt van?quote:Op maandag 23 mei 2022 15:15 schreef myShizzle het volgende:
RIVM geeft MSM nieuwe betekenis, laat de wappies het niet horen
[ twitter ]
quote:Op maandag 23 mei 2022 15:58 schreef the-eye het volgende:
[..]
Je moet wel gelijk ook @:myShizzle mentionen bij zulk nieuws
We stijgen in één keer naar de 4e plaats
edit: Oh, tracker is al bijgewerkt
[ afbeelding ]
Dit zijn mijn handen na een masturbatie marathon @Sfancta @de_boswachter @Gehrmanquote:Op maandag 23 mei 2022 15:58 schreef the-eye het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lees dit graag.quote:Op maandag 23 mei 2022 16:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dit zijn mijn handen na een masturbatie marathon @:sfancta @:de_boswachter @:gehrman
Met of zonder die wisselende contacten?quote:Op maandag 23 mei 2022 16:15 schreef Nielsch het volgende:
homo's met actieve en wisselende seksuele contacten graag in thuisisolatie!
quote:Op maandag 23 mei 2022 16:17 schreef Tengano het volgende:
Gaarne het verzoek om Nederlandse kontfestifals af te gelasten zoals het aanstaande Gaypride ed.
en Milkshake Festivalquote:Op maandag 23 mei 2022 16:17 schreef Tengano het volgende:
Gaarne het verzoek om Nederlandse kontfestifals af te gelasten zoals het aanstaande Gaypride ed.
Preventieve lockdown voor homo's, dan kan de rest gewoon door met hun leven.quote:Op maandag 23 mei 2022 15:49 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Het wordt hoog tijd dat we alle festivals voor 2022 stopzetten want dit loopt de spuigaten uit!
Op straat moeten ze een roze ster dragenquote:Op maandag 23 mei 2022 16:15 schreef Nielsch het volgende:
homo's met actieve en wisselende seksuele contacten graag in thuisisolatie!
Het Amerikaanse ministerie van gezondheidszorg heeft al voor 299 MILJOEN DOLLAR vaccins ingekochtquote:Op maandag 23 mei 2022 16:36 schreef Tengano het volgende:
BREAKING --> Joe Biden "Everybody should be concerned."
Waarom?quote:Op maandag 23 mei 2022 15:55 schreef Enchanter het volgende:
[..]
@:de_boswachter , ik zou m'n Grindr profiel maar even deactiveren als ik jou was
Nou wat erg zegquote:Op maandag 23 mei 2022 15:58 schreef the-eye het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 mei 2022 16:17 schreef Tengano het volgende:
Verstandig.quote:Op maandag 23 mei 2022 16:39 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik wacht even met kontneuken tot de omikronvariant.
hoi hoi hoi hoiquote:Op maandag 23 mei 2022 17:18 schreef Gehrman het volgende:
Boomers zijn beschermd middels het pokken vaccin @:michaelmoore
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |