De naam kwam me al bekend voor!quote:
Deze is dan toch iets minder voor mij.quote:
Ah ik d8 een aparte muziek stromingquote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Acrobatische_rock-%27n-roll
Die muziek hoort daar ook bijquote:
Voor die laatste rol won ze zelfs een Tony Award. Dan heb je het wel gemaakt in de musical wereld.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:30 schreef Cee het volgende:
Haar heb ik live gezien als Roxy Hart in Chicago.
Ze is de originele Eponine in Les Misérables in London.
Ik heb moeizamere zaterdagavonden gehad jaquote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:32 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Absoluut eens. Ik heb nog geen slechte nummers gehoord.
Beste prima nummers inderdaad.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:33 schreef Cee het volgende:
Tot nu toe vind ik de nummers beter te pruimen dan dat ik ze destijds vond.
Mannen met een oorbel vind ik echt een afknapperquote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:36 schreef Fascination het volgende:
Nou, dit jasje met ondershirt zou nu wel weer kunnen. Zelfs de oorbellen zijn weer hip.
Ik vind dat wel leuk, maar ik ben van de andere kant.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:37 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mannen met een oorbel vind ik echt een afknapper
Kleur het geel of groen, en je hebt ongeveer een soort Vaidotas van The Roopquote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:36 schreef Fascination het volgende:
Nou, dit jasje met ondershirt zou nu wel weer kunnen. Zelfs de oorbellen zijn weer hip.
Dan moet je er wel de leeftijd voor hebben. Mensen zouden mij heel gek aankijken.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:36 schreef Fascination het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |