Olsen Brothers is ook alweer 22 jaar geleden hè.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Als er genoeg lawaaipapegaaien en andere bops en herrie omheen zit wel ja. Kijk maar naar Olsen Brothers.
Naar mijn mening zelfs het beste esf-nummer uit de jaren '90quote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:18 schreef sportfreak het volgende:
Ierland wilde niet winnen maar sturen wel het beste nummer van de laatste drie jaar
quote:For the first time in Eurovision history, voting was done via satellite instead of by telephone, and as a result, viewers could see the spokespeople onscreen.
Stop, Guaan. Stop.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:20 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Olsen Brothers is ook alweer 22 jaar geleden hè.
De twee winnaars daarna waren ook erg sterk, maar zeker een goede kandidaat.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:21 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Naar mijn mening zelfs het beste esf-nummer uit de jaren '90
De naam kwam me al bekend voor!quote:
Deze is dan toch iets minder voor mij.quote:
Ah ik d8 een aparte muziek stromingquote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Acrobatische_rock-%27n-roll
Die muziek hoort daar ook bijquote:
Voor die laatste rol won ze zelfs een Tony Award. Dan heb je het wel gemaakt in de musical wereld.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:30 schreef Cee het volgende:
Haar heb ik live gezien als Roxy Hart in Chicago.
Ze is de originele Eponine in Les Misérables in London.
Ik heb moeizamere zaterdagavonden gehad jaquote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:32 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Absoluut eens. Ik heb nog geen slechte nummers gehoord.
Beste prima nummers inderdaad.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:33 schreef Cee het volgende:
Tot nu toe vind ik de nummers beter te pruimen dan dat ik ze destijds vond.
Mannen met een oorbel vind ik echt een afknapperquote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:36 schreef Fascination het volgende:
Nou, dit jasje met ondershirt zou nu wel weer kunnen. Zelfs de oorbellen zijn weer hip.
Ik vind dat wel leuk, maar ik ben van de andere kant.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:37 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mannen met een oorbel vind ik echt een afknapper
Kleur het geel of groen, en je hebt ongeveer een soort Vaidotas van The Roopquote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:36 schreef Fascination het volgende:
Nou, dit jasje met ondershirt zou nu wel weer kunnen. Zelfs de oorbellen zijn weer hip.
Dan moet je er wel de leeftijd voor hebben. Mensen zouden mij heel gek aankijken.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:36 schreef Fascination het volgende:
Ja dus, het is dezequote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:41 schreef Guanabana het volgende:
Ik ken dit ergens van. Heeft Telekids dit weer gecoverd? (dat deden ze namelijk nogal eens met Eurovisie nummers, niet alleen die uit 1996, maar ook nog andere kwam ik laatst achter)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |