quote:Tweede ronde, dinsdag,20.00 uur:
ADO Den Haag 2-1 FC Eindhoven
Woensdag, 18.45 uur:
Excelsior - Heracles Almelo
Zaterdag, 16.30 uur:
FC Eindhoven - ADO Den Haag
20.00 uur:
Heracles Almelo - Excelsior
Winnaars naar finale (dinsdag 24 mei en zondag 29 mei). Winnaar finale speelt volgend seizoen in eredivisie.
Daarom pakken ze nu elkaarquote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:51 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Door de rook is daar niks van de zien.
Voor het ontslag van Wormuth gaf hij aan niet voor de groep te willen staan bij een eventueel ontslag.quote:
zal wel moeten denk ik anders teltie niet heequote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:51 schreef Makamba_ het volgende:
Slaat echt nergens op om deze laatste minuten uit te spelen
Prrrrrrrotocolquote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:51 schreef Makamba_ het volgende:
En doet het vervolgens toch? Goed verhaal.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:52 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Voor het ontslag van Wormuth gaf hij aan niet voor de groep te willen staan bij een eventueel ontslag.
Juridisch dingetje, lijkt me.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:51 schreef Makamba_ het volgende:
Oprotpremie veilig stellen.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:52 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
En doet het vervolgens toch? Goed verhaal.
DIT ZIJN UITSPRAKENquote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:53 schreef R-woud93 het volgende:
Het zal nog lang onrustig blijven in Almeloo
Liever met 17 clubs verder.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:56 schreef TargaFlorio het volgende:
ADO of Excelsior?
Doe mij Excelsior maar.
Dat vind ik ook maar kinderachtig.quote:
Rare actquote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Liever met 17 clubs verder.
Maar ik juich dan voor Excelsior, als het moet.
Word een leuk seizoenquote:
Biertje pakken en genieten van dit momentquote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
ADO is niks, Excelsior is niks
Wat moeten we?
Zijn ze mooi nat, wordt het alleen maar makkelijker van.quote:
Ik ook.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Liever met 17 clubs verder.
Maar ik juich dan voor Excelsior, als het moet.
Net zo'n kansloze idioot als die gasten in het stadion met hun rookbommen.quote:
ADO heeft echt gras, geeft wel de doorslag wat mij betreft.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat moeten we?
ADO is toch echt wel Eredivisiewaardig hoor. Qua stad, qua achterban, qua historie.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat moeten we?
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
ADO is toch echt wel Eredivisiewaardig hoor. Qua stad, qua achterban, qua historie.
Toch juich ik voor Excelsior.
Boeiend dat ADO Eredivisiewaardig is. Er hangt een tegen extreemrechts aanschurkende vibe daar.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
ADO is toch echt wel Eredivisiewaardig hoor. Qua stad, qua achterban, qua historie.
Toch juich ik voor Excelsior.
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Boeiend dat ADO Eredivisiewaardig is. Er hangt een tegen extreemrechts aanschurkende vibe daar.
Eens, ADO missen we niet.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Boeiend dat ADO Eredivisiewaardig is. Er hangt een tegen extreemrechts aanschurkende vibe daar.
Politiek moet je niet bij het voetbal betrekken.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat een schattig naïeve post.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Politiek moet je niet bij het voetbal betrekken.
Wat heeft de Tweede Kamer met ADO te maken?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:02 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Wat heeft de Tweede Kamer met ADO te maken?
Ik zie mezelf dat nooit doen, hoe dronken of verdrietig ik ook benquote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:03 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Sta je daar als speler moet je al die halve tamme een knuffel geven
Die halve tammen betalen wel hun salaris hè.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:03 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Sta je daar als speler moet je al die halve tamme een knuffel geven
Ik hier ook in Bornequote:
Overdreven flauwekul. Als je Cambuur, Sparta of Go Ahead had zien degraderen hadden die er ook tussen gestaan.quote:
Cambuur en GAE zijn niet danige clubs die zoals Sparta/Roda/NAC/Heracles/PEC Zwolle/Willem II tot de verbeelding spreken. Misschien over vijf jaar.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Overdreven flauwekul. Als je Cambuur, Sparta of Go Ahead had zien degraderen hadden die er ook tussen gestaan.
Ambitieus Almere Cityquote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Overdreven flauwekul. Als je Cambuur, Sparta of Go Ahead had zien degraderen hadden die er ook tussen gestaan.
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:08 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ambitieus Almere City
Ambitieus FC Den Bosch
Almere wil ik wellus in de eredivisie zien, gewoon omdat Flevoland dan ook es meedoetquote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:08 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ambitieus Almere City
Ambitieus FC Den Bosch
Eerst een fatsoenlijk stadion.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:09 schreef Paul het volgende:
[..]
[..]
Almere wil ik wellus in de eredivisie zien, gewoon omdat Flevoland dan ook es meedoet
Ik zie liever een door Red Bull gebacked MVV.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:09 schreef Paul het volgende:
[..]
[..]
Almere wil ik wellus in de eredivisie zien, gewoon omdat Flevoland dan ook es meedoet
Roda en PEC spreken tot de verbeelding ja?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Cambuur en GAE zijn niet danige clubs die zoals Sparta/Roda/NAC/Heracles/PEC Zwolle/Willem II tot de verbeelding spreken. Misschien over vijf jaar.
Tsja, MVV en Fortuna waren ook ooit ´danige clubs´ en bakten er toen ook niks van. Ik vind het opportuun gelul. Roda en NAC hebben al een paar jaar moeite in de KKD.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Cambuur en GAE zijn niet danige clubs die zoals Sparta/Roda/NAC/Heracles/PEC Zwolle/Willem II tot de verbeelding spreken. Misschien over vijf jaar.
Of een leuke clubjen uit Zeelandquote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:12 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik zie liever een door Red Bull gebacked MVV.
Dat hebben we al eens geprobeerd, was niet zo'n succes.quote:
Ja maar ik wil gewoon alle provincies in de eredivisiequote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:17 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat hebben we al eens geprobeerd, was niet zo'n succes.
Betaald voetbal krijg je hier niet van de grond.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:17 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja maar ik wil gewoon alle provincies in de eredivisie
Als je Gertjan Verbeek aanstelt als trainer verdien je het om te falen.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:19 schreef RamboDirk het volgende:
Ik hoor trouwens al jaren Almere city zus en zo en rijke schoonpapa van Berghuis dit en dat. Onderwijl is het alleen nog maar gebakken lucht. Een keer playoffs in het afgelopen deccenium.
Waaarom niet, als het in Utrecht al kanquote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:18 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Betaald voetbal krijg je hier niet van de grond.
Eensquote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als je Gertjan Verbeek aanstelt als trainer verdien je het om te falen.
Keurige karma nuquote:
HVV '24quote:
Idd heequote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Die assistent van Heracles.Wat een dooie. Hoe kun je zo'n man nou voor de groep zetten?
Roda is over een paar jaar vanzelf geen danige club meer inderdaad. NAC heeft wel zulke enorme toeschouwersaantallen dat ik die nog steeds wel als vrij grote club zie.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, MVV en Fortuna waren ook ooit ´danige clubs´ en bakten er toen ook niks van. Ik vind het opportuun gelul. Roda en NAC hebben al een paar jaar moeite in de KKD.
Zijn manier van motiveren is ook best wel zielig . Doet me trouwens denken aan Ron de Groot van NEC lolquote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Die assistent van Heracles.Wat een dooie. Hoe kun je zo'n man nou voor de groep zetten?
M'n club moet nu al bezig zijn met spelers voor het komende seizoen. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Mark Looms). De KKD is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.quote:
Tja wat is jouw beoordeling om clubs danig te vinden?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Opeenvolgend is wat anders dan sporadisch een seizoen meedoen over 80 jaar.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:30 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Tja wat is jouw beoordeling om clubs danig te vinden?
Go Ahead heeft 34 seizoenen Eredivisie gespeeld bijvoorbeeld. Volgens mij is dan meer dan PEC of Heracles.
Twente alweer vergeten?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Die gasten van Heracles nu al met wallen tot op hun knieën.Zelden mensen zo kapot gezien na een degradatie.
Nee. Maar zo erg heb ik het echt nog niet eerder gezien. Die assistent-trainer, directeur en Gillissen zien eruit alsof ze 3 maanden niet geslapen hebben.quote:
Mwa, ik vind een club als Go Ahead zeer vergelijkbaar met PEC. Qua historie en fans ook.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:37 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Opeenvolgend is wat anders dan sporadisch een seizoen meedoen over 80 jaar.
Ik vind het vooral leuk als er ook eens wat andere clubs de kans krijgen een jaartje of 2 jaar in de eredivisie te ballen.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Mwa, ik vind een club als Go Ahead zeer vergelijkbaar met PEC. Qua historie en fans ook.
Eerst VC Vlissingen, dat ze later omgedoopt hebben tot VC Zeeland in de hoop meer toeschouwers (achterban) te trekken. Allebeide seizoenen werden ze laatste in de Eerste Divisie.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:17 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat hebben we al eens geprobeerd, was niet zo'n succes.
Ik vind publiek wel een factor. Historie ook wel. En dan speelt ook de regio nog wel wat mee.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik vind het vooral leuk als er ook eens wat andere clubs de kans krijgen een jaartje of 2 jaar in de eredivisie te ballen.
Dat hele 'club X hoort wel in de eredivisie' kan ik allemaal weinig mee, als ze wanbeleid voeren en er sportief niks van bakken dan gaan ze eerst een niveau lager maar eens schoon schip maken.
VC Vlissingen met Peter van Vossen.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:01 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Eerst VC Vlissingen, dat ze later omgedoopt hebben tot VC Zeeland in de hoop meer toeschouwers (achterban) te trekken. Allebeide seizoenen werden ze laatste in de Eerste Divisie.
Op Woudenstein kennen 4500 toeschouwers, bij ADO 15.000. Excelsior neemt 20 man mee naar een uitwedstrijd, ADO 400 man.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik vind publiek wel een factor. Historie ook wel. En dan speelt ook de regio nog wel wat mee.
Daarom vind ik Emmen en Fortuna eigenlijk wel aanwinsten. Limburg en Drenthe in de Eredivisie vind ik wel leuk.
Een club als Excelsior zou ik ondanks het prima beleid wel zonde vinden. Relatief kleine historie (wel wat anonieme Eredivisie-seizoenen gehad) en weinig fans. En natuurlijk in de regio 2 andere grote clubs. Dordrecht vond ik toen ook helemaal niks.
Nac en Willem II komen uit dermate steden met achterban dat die nog wel mee kunnen komen ja, maar zeker Heracles loopt ook gewoon risico. Sparta is echt een traditievereniging, dat is echt een unieke club in Nederlandquote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Roda is over een paar jaar vanzelf geen danige club meer inderdaad. NAC heeft wel zulke enorme toeschouwersaantallen dat ik die nog steeds wel als vrij grote club zie.
Dordrecht kon ik toen wel mee leven omdat ze er echt al jaren uit waren, zo zou ik Den Bosch of MVV of Telstar ook wel eens leuk vinden.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik vind publiek wel een factor. Historie ook wel. En dan speelt ook de regio nog wel wat mee.
Daarom vind ik Emmen en Fortuna eigenlijk wel aanwinsten. Limburg en Drenthe in de Eredivisie vind ik wel leuk.
Een club als Excelsior zou ik ondanks het prima beleid wel zonde vinden. Relatief kleine historie (wel wat anonieme Eredivisie-seizoenen gehad) en weinig fans. En natuurlijk in de regio 2 andere grote clubs. Dordrecht vond ik toen ook helemaal niks.
Twente supporters zijn wel de laatste die daar wat over mogen zeggen. Die club had al kapot moeten zijn natuurlijk.quote:
Hans, hans, hans. Waarom toch altijd die overacting?quote:Op zondag 22 mei 2022 01:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[ link | afbeelding ]
Bilal in tranen.
Ik vind dit nog steeds irritant @:fetx
Volendam haalt de kunstgrasmat eruit.quote:Op zondag 22 mei 2022 01:37 schreef LordVoldermort het volgende:
Nu afschaffen dat kunstgras. Maar zal wel niet met Volendam en dat Cambuur. Nog 2 kut clubs.
Volendam gaat naar natuurgras. Cambuur wil gras wanneer hun nieuwe stadion klaar is. Als het moment er is is het wel nu.quote:Op zondag 22 mei 2022 01:37 schreef LordVoldermort het volgende:
Nu afschaffen dat kunstgras. Maar zal wel niet met Volendam en dat Cambuur. Nog 2 kut clubs.
Heracles heeft toch ook een stadion van 12500 man wat altijd wel vrij vol zat. Willem II heeft er maar 2000 meer volgens mij.quote:Op zondag 22 mei 2022 00:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nac en Willem II komen uit dermate steden met achterban dat die nog wel mee kunnen komen ja, maar zeker Heracles loopt ook gewoon risico. Sparta is echt een traditievereniging, dat is echt een unieke club in Nederland
Maar blijven die ook komen bij een paar jaar KKD?quote:Op zondag 22 mei 2022 09:34 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Heracles heeft toch ook een stadion van 12500 man wat altijd wel vrij vol zat. Willem II heeft er maar 2000 meer volgens mij.
Kan moeilijk inschatten of dat inderdaad weer helemaal in gaat storten nu maar dacht dat ze in Almelo een vrij trouwe achterban hadden. Dat leek gisteren op de beelden ook wel zo te zijn.
Ik krijg nog steeds jeuk van Bilal met de schaal.quote:Op zondag 22 mei 2022 01:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[ link | afbeelding ]
Bilal in tranen.
Ik vind dit nog steeds irritant @:fetx
Helemaal niets in Amsterdamquote:Op zondag 22 mei 2022 11:15 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik krijg nog steeds jeuk van Bilal met de schaal.
Dat wordt bij elke club wel minder als 'n club langere tijd KKD gaat spelen.quote:Op zondag 22 mei 2022 09:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar blijven die ook komen bij een paar jaar KKD?
Als je het op de juiste manier aanvliegt dan hoeft 1 of 2 jaartjes KKD helemaal niet zo'n ramp te zijn. Mooie gelegenheid om schoon schip te maken en weer een gezonde koers te gaan varen.quote:Op zondag 22 mei 2022 11:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat wordt bij elke club wel minder als 'n club langere tijd KKD gaat spelen.
Dat wel. Een jaar eruit is niet zo'n hele grote ramp. Twee is al vervelender.quote:Op zondag 22 mei 2022 11:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als je het op de juiste manier aanvliegt dan hoeft 1 of 2 jaartjes KKD helemaal niet zo'n ramp te zijn. Mooie gelegenheid om schoon schip te maken en weer een gezonde koers te gaan varen.
Die achterban gaat voor Eredivisievermaak (en wellicht Europees vermaak) vanaf komend seizoen naar Enschede. Genoeg gloryhunters daar bij Heracles.quote:Op zondag 22 mei 2022 09:34 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Heracles heeft toch ook een stadion van 12500 man wat altijd wel vrij vol zat. Willem II heeft er maar 2000 meer volgens mij.
Kan moeilijk inschatten of dat inderdaad weer helemaal in gaat storten nu maar dacht dat ze in Almelo een vrij trouwe achterban hadden. Dat leek gisteren op de beelden ook wel zo te zijn.
Stadion is ook echt al jaren leegquote:Op zondag 22 mei 2022 12:56 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Die achterban gaat voor Eredivisievermaak (en wellicht Europees vermaak) vanaf komend seizoen naar Enschede. Genoeg gloryhunters daar bij Heracles.
HEUBACHquote:Op zondag 22 mei 2022 12:25 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Tokkie Heubach god @:drizzt_dourden @:trein2000
@Heubachquote:Op zondag 22 mei 2022 12:25 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Tokkie Heubach god @:drizzt_dourden @:trein2000
En we hebben RKC ook al. 4 fietsenstallingclubs in de Eredivisie als Excelsior promoveert, terwijl Den Haag dan samen met NAC, de Graafschap, Heracles, Roda en PEC Zwolle mag strijden om 3 plaatsen volgend seizoen.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
Op zich mag ADO wel promoveren nu Heracles eruit is. Met Emmen en Volendam zijn er al twee relatief 'kleine' clubs bijgekomen in de eredivisie.
Lol.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 18:36 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
En we hebben RKC ook al. 4 fietsenstallingclubs in de Eredivisie als Excelsior promoveert, terwijl Den Haag dan samen met NAC, de Graafschap, Heracles, Roda en PEC Zwolle mag strijden om 3 plaatsen volgend seizoen.
Is zo wel een upgrade van de Keuken Kampioen Divisie.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 18:36 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
En we hebben RKC ook al. 4 fietsenstallingclubs in de Eredivisie als Excelsior promoveert, terwijl Den Haag dan samen met NAC, de Graafschap, Heracles, Roda en PEC Zwolle mag strijden om 3 plaatsen volgend seizoen.
Emmen heeft bijna 9000 plaatsen en zal weer volzitten. De regio is niet de rijkste van het land maar het is niet ondenkbaar dat er een keer een nieuw stadion of uitbreiding komt.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
Op zich mag ADO wel promoveren nu Heracles eruit is. Met Emmen en Volendam zijn er al twee relatief 'kleine' clubs bijgekomen in de eredivisie.
A-garnituur zit in Tiranaquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:33 schreef El-Stinho het volgende:
Toine als presentator vanavond.
Kots op het kaasplankje.
https://www.livescore.com(...)/688128/?tab=lineupsquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:11 schreef Makamba_ het volgende:
Oh vi.nl had de opstelling onjuist bij de Livescore en hij speelt wel
Valt wel mee toch? Excelsior heeft gewoon even het overwicht maar ado geeft bizar veel ruimte weg.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:12 schreef El-Stinho het volgende:
Voor de wedstrijd zou het wel goed zijn als Excelsior de score opent. Dit neigt naar Adoletico.
Op dit niveau missen ze toch altijd mokerveel kansen?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar vergeet te scoren vooralsnog.
quote:
Ik kijk dit niveau meestal niet eigenlijk.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Op dit niveau missen ze toch altijd mokerveel kansen?
Ik speel de vraag door naar @maxi-musquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kijk dit niveau meestal niet eigenlijk.
Liever meer Rotterdam dan Eindhoven.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:29 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Te veel Rotterdam straks op deze manier
Nou, nouquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Liever meer Rotterdam dan Eindhoven.
Soberso al teveel randstad.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:29 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Hoe definieer jij randstad dan? Of is in jouw optiek elke club er 1 teveel.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:31 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Soberso al teveel randstad.
Ik mis PEC en Héracles / Herácles nu al.
Zo'n beetje alles achter Amersfoort.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:32 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Hoe definieer jij randstad dan? Of is in jouw optiek elke club er 1 teveel.
Dus jij noemt een Alkmaar randstad om maar een voorbeeld te noemen?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Zo'n beetje alles achter Amersfoort.
Wat valt er te missen aan PEC en Heracles.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:31 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Toch 2 derby's weg, vind dat persoonlijk wel jammer. Daarnaast zijn PEC en Heracles mooi dichtbij.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat valt er te missen aan PEC en Heracles.
Ik vind dat Emmen al meer identiteit heeft dan PEC en Heracles.
Eens. Emmen is een leuk clubje. Goed dat ze terug zijn.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat valt er te missen aan PEC en Heracles.
Ik vind dat Emmen al meer identiteit heeft dan PEC en Heracles.
Derby's zijn zwaar overgewaardeerd.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:36 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Toch 2 derby's weg, vind dat persoonlijk wel jammer. Daarnaast zijn PEC en Heracles mooi dichtbij.
Alleen jammer van GAE v PEC Zwolle in de Adelaarshorst.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:36 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Toch 2 derby's weg, vind dat persoonlijk wel jammer. Daarnaast zijn PEC en Heracles mooi dichtbij.
Ligt ook aan het stadion.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Derby's zijn zwaar overgewaardeerd.
Erg mooi, aan de Vetkampstraat.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Alleen jammer van GAE v PEC Zwolle in de Adelaarshorst.
Niemand must Heracles, zelfs de Grieken niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:31 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
De eerste duels zijn nooit zo memorabel. Altijd het tweede duel pas.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:46 schreef Makamba_ het volgende:
Zelfs in de nacompetitie valt de finale tegen.
Edit: ook niet heel vreemd gezien de belangen maar toch jammer.
Jammer dat ze er niet gewoon één spelen.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De eerste duels zijn nooit zo memorabel. Altijd het tweede duel pas.
Stelde mij tijdens de halve finale al teleur toen ik dat hoorde.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jammer dat ze er niet gewoon één spelen.
De finale zou best over één duel mogen, ja.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Een echte finale op neutraal terrein zou gaaf zijn inderdaad. Al krijg je dan niet zo snel Engelse taferelen omdat veel KKD clubs nauwelijks fans hebbenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Onmogelijk, nooit teveel Rotterdam. @KingRolandquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:29 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Geen grote mond jij als Vitesse fan.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:43 schreef yats het volgende:
[..]
Niemand must Heracles, zelfs de Grieken niet.
Ik kan me nog wel een tweeluik met SP-AR-TA herinneren.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:08 schreef LordVoldermort het volgende:
Play offs met Excelsior kunnen gewoon niet boeien.
Ja dat was even leuk, maar Excelsior heb je gewoon helemaal niks aan. Zeker met ook nog RKC en dat racistische inteelt dorp.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan me nog wel een tweeluik met SP-AR-TA herinneren.
Bij ADO is er totaal geen racisme inderdaad.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:35 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ja dat was even leuk, maar Excelsior heb je gewoon helemaal niks aan. Zeker met ook nog RKC en dat racistische inteelt dorp.
Klopt, het worden dan wel erg veel kleine clubs bij elkaarquote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:35 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ja dat was even leuk, maar Excelsior heb je gewoon helemaal niks aan. Zeker met ook nog RKC en dat racistische inteelt dorp.
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:33 schreef RudyL het volgende:
Ik denk gezien het volle stadions dat er echt geen Excelsior fans momenteel op Fok zitten,
Speelde tot de blessuretijd heel matigquote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:44 schreef El-Stinho het volgende:
Sem Steijn onder druk is niet zo bijzonder, hé?
Ja, maar die hebben in de meeste gevallen ook een tweede club. Eentje die ik goed ken, is in zijn hart meer Feyenoorder dan ADO-fan. Die plotselinge ADO-liefde bij sommige Wassenaarders 10/11 jaar terug was ver-schrik-ke-lijk.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar jij komt uit die omgeving, ken je toevallig wat ADO-fans?
Oh voor mij staat het symbool voor Harrie Jekkers, Oh Oh Cherso en @Haagsquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ja, maar die hebben in de meeste gevallen ook een tweede club. Eentje die ik goed ken, is in zijn hart meer Feyenoorder dan ADO-fan. Die plotselinge ADO-liefde bij sommige Wassenaarders 10/11 jaar terug was ver-schrik-ke-lijk.
Voor mij staat ADO gewoon symbool voor racisme, extreem-rechts en tokkiegedrag.
En Emmen is wel loller clubje in potentie, maar die nemen uit ook geen homd meequote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, het worden dan wel erg veel kleine clubs bij elkaar
Wel clubs die het verdienen op basis van hun seizoen. Geen flukes dit jaar.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:34 schreef PotjeSambal het volgende:
Emmen Volendam en Ado/Excelsior, matig jaar
Het lijkt makkelijker om goed beleid te maken en de Eredivisie te halen als de druk om Eredivisie te spelen kleiner is. Wel een grappige paradox.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:43 schreef El-Stinho het volgende:
De 'Eredivisiewaardig' geachte clubs zijn gewoon een puinhoop, tsja. Dan komen de vervelende fietsenstallingclubs bovendrijven.
ADO is Eredivisiewaardig.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:43 schreef El-Stinho het volgende:
De 'Eredivisiewaardig' geachte clubs zijn gewoon een puinhoop, tsja. Dan komen de vervelende fietsenstallingclubs bovendrijven.
ADO is nog steeds een puinhoop.quote:
Cambuur en GAE laten toch het tegendeel zien?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het lijkt makkelijker om goed beleid te maken en de Eredivisie te halen als de druk om Eredivisie te spelen kleiner is. Wel een grappige paradox.
Gae zit toch nooit heel veel druk op om te promoveren. Tenminste niet als ik mijn maten mag geloven. Die geloven de KKD ook wel en zijn eraan gewend.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Cambuur en GAE laten toch het tegendeel zien?
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 23:02 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Gae zit toch nooit heel veel druk op om te promoveren. Tenminste niet als ik mijn maten mag geloven. Die geloven de KKD ook wel en zijn eraan gewend.
Ik denk dat de druk van buitenaf helemaal niet groot was. Alleen bij Cambuur dat 2e seizoen nadat het in het coronaseizoen door de neus geboord was.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Cambuur en GAE laten toch het tegendeel zien?
Druk van buitenaf? Bij Cambuur en Volendam was er best een financieel risico, ze gooiden echt alles op promotie. Dat is gewoon high risk en waarschijnlijk op het eind een gespannen organisatie.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 23:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat de druk van buitenaf helemaal niet groot was. Alleen bij Cambuur dat 2e seizoen nadat het in het coronaseizoen door de neus geboord was.
Ja daar had ik het over.quote:
Dat zal vast, maar dat zijn wel goed afgewogen beslissingen waarbij niemand in de organisatie is gesneuveld toen het een seizoen niet lukte. Bij clubs als NAC en De Graafschap is die druk er meer en sneuvelen er veel vaker trainers en directieleden.quote:Bij Cambuur en Volendam was er best een financieel risico, ze gooiden echt alles op promotie. Dat is gewoon high risk en waarschijnlijk op het eind een gespannen organisatie.
Oss was ooit bijna gepromoveerd. Er was een derde wedstrijd tegen NAC voor nodig om t te voorkomen. Snap nog steeds niet helemaal hoe dat zat.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:49 schreef RamboDirk het volgende:
Volgend jaar FC Groningen, NEC en Heerenveen eruit. En FC Eindhoven, Top Oss en Dordrecht erin.
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik speel de vraag door naar @:maxi-mus
Play-offs zonder uitdoelpunten regel. Gelijk over twee wedstrijden dus in geval Oss - NAC met 0-0 & 2-2 is een derde wedstrijd ipv verlengen en evt. penalties. Dat verlengen en evt. penalties werd wel gedaan in wedstrijd 3.quote:Op woensdag 25 mei 2022 02:05 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Oss was ooit bijna gepromoveerd. Er was een derde wedstrijd tegen NAC voor nodig om t te voorkomen. Snap nog steeds niet helemaal hoe dat zat.
Maar destijds telden die doelpunten toch wel dubbel bij gelijke stand?quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:26 schreef RudyL het volgende:
[..]
Play-offs zonder uitdoelpunten regel. Gelijk over twee wedstrijden dus in geval Oss - NAC met 0-0 & 2-2 is een derde wedstrijd ipv verlengen en evt. penalties. Dat verlengen en evt. penalties werd wel gedaan in wedstrijd 3.
Dit was een systeem dat de KNVB gewoon zo bedacht had. Als beide clubs 1x wonnen was er ook een beslissingswedstrijd volgens mijquote:Op woensdag 25 mei 2022 11:04 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Maar destijds telden die doelpunten toch wel dubbel bij gelijke stand?
Het kwam op mij over alsof Oss niet mocht promoveren.quote:Op woensdag 25 mei 2022 11:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit was een systeem dat de KNVB gewoon zo bedacht had. Als beide clubs 1x wonnen was er ook een beslissingswedstrijd volgens mij
quote:Op woensdag 25 mei 2022 11:17 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Het kwam op mij over alsof Oss niet mocht promoveren.
Die messentrekkers willen ze niet in de Eredivisie.quote:Op woensdag 25 mei 2022 11:17 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Het kwam op mij over alsof Oss niet mocht promoveren.
Wel in de eerste divisiequote:Op woensdag 25 mei 2022 11:19 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die messentrekkers willen ze niet in de Eredivisie.
Heel ingewikkeld inderdaad.quote:Op woensdag 25 mei 2022 11:25 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Alsof jij dat destijds überhaupt hebt gevolgd.
Dat zal kunnen, ik weet echt niks van die clubs. Maar GAE hoort niet in dat rijtje. Samen met Heracles de gezondste club van NL volgens mij. En Ajax inmiddels.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 23:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..].. Met de financiële spelletjes die Cambuur en Volendam hebben gespeeld, staat er wel wat druk op die poten daar.
Dat is gewoon de realiteit. De vele positieve reacties op de degradatie zeggen genoeg. Dat jij dat niet wil weten ligt aan jou.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:16 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Geen grote mond jij als Vitesse fan.
Ik heb niet het idee dat FOK heel Nederland vertegenwoordigd beste Yats.quote:Op woensdag 25 mei 2022 18:56 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is gewoon de realiteit. De vele positieve reacties op de degradatie zeggen genoeg. Dat jij dat niet wil weten ligt aan jou.
Ook elders was de ruime meerderheid van de reacties positief. Face it, Heracles is gewoon geen geliefde club.quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:31 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat FOK heel Nederland vertegenwoordigd beste Yats.
Man, je was niet eens geboren toen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 12:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heel ingewikkeld inderdaad.
Waarom eigenlijk, denk je?quote:Op donderdag 26 mei 2022 15:21 schreef yats het volgende:
[..]
Ook elders was de ruime meerderheid van de reacties positief. Face it, Heracles is gewoon geen geliefde club.
Dat valt echt reuze mee. Door Vloet heeeft hun bestuur de eigen glazen ingegooid, maar de jaren daarvoor was er weinig aan de hand en was het zelfs een voorbeeldclub. Er zijn in de Eredivisie zat minder geliefde clubs waaronder je eigen clubbie en Twente (al is dat imago inmiddels sterk vooruit gegaan).quote:Op donderdag 26 mei 2022 15:21 schreef yats het volgende:
[..]
Ook elders was de ruime meerderheid van de reacties positief. Face it, Heracles is gewoon geen geliefde club.
Kunstgras, verder interesseert het de meeste mensen weinig wie van al die kleinere clubs in de eredivisie meedoen.quote:
Maar ADO hoort een grote club te zijn.quote:Op donderdag 26 mei 2022 19:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kunstgras, verder interesseert het de meeste mensen weinig wie van al die kleinere clubs in de eredivisie meedoen.
Maar ze zijn het bij lange na niet.quote:Op donderdag 26 mei 2022 19:22 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Maar ADO hoort een grote club te zijn.
Helemaal niet.quote:Op donderdag 26 mei 2022 19:22 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Maar ADO hoort een grote club te zijn.
Maar zou moeten. De stad. Het stadion... kan eigenlijk niet dat ze zo slecht zijn.quote:Op donderdag 26 mei 2022 19:26 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar ze zijn het bij lange na niet.
Rond die tijd ja. Stonden in de Europa Cup2 met 4-0 voor in de heenwedstrijd tegen West Ham United. Werden alsnog uitgeschakeld. Aad Mansveld en Lex Schoenmaker als sterspelers.quote:
In Den Haag zijn ze gewoon niet zo goed in het runnen van een club, zie ook FC Binnenhof.quote:Op donderdag 26 mei 2022 19:51 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Maar zou moeten. De stad. Het stadion... kan eigenlijk niet dat ze zo slecht zijn.
Niet echt grappig. Sorry.quote:Op donderdag 26 mei 2022 20:00 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
In Den Haag zijn ze gewoon niet zo goed in het runnen van een club, zie ook FC Binnenhof.
Eigenlijk niet, maar ik kan me niet herinneren dat ze een beetje stabiel op het hoogste niveau hebben meegedraaid.quote:Op donderdag 26 mei 2022 19:51 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Maar zou moeten. De stad. Het stadion... kan eigenlijk niet dat ze zo slecht zijn.
2 keer kampioen in de oorlog. Hahahaaaaquote:Op donderdag 26 mei 2022 20:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, maar ik kan me niet herinneren dat ze een beetje stabiel op het hoogste niveau hebben meegedraaid.
Dat kunstgras en het wijzende vingertje naar vrijwel alle andere clubs dat 'ze in Almelo het allemaal wel goed geregeld hebben'.quote:
Je staart je echt blind op iets dat er ooit was. Niemand is blij met dat kunstgras in Almelo. En dat Heracles alle initiatieven tot het maken van regels hierover met een veto afwees plus al dat gelul over dat er geen uitsupporters toegestaan zijn vanwege de veiligheid helpt ook niet mee.quote:Op donderdag 26 mei 2022 15:57 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dat valt echt reuze mee. Door Vloet heeeft hun bestuur de eigen glazen ingegooid, maar de jaren daarvoor was er weinig aan de hand en was het zelfs een voorbeeldclub. Er zijn in de Eredivisie zat minder geliefde clubs waaronder je eigen clubbie en Twente (al is dat imago inmiddels sterk vooruit gegaan).
3 in een dozijnquote:Op vrijdag 27 mei 2022 00:57 schreef yats het volgende:
[..]
Dat kunstgras en het wijzende vingertje naar vrijwel alle andere clubs dat 'ze in Almelo het allemaal wel goed geregeld hebben'.
[..]
Je staart je echt blind op iets dat er ooit was. Niemand is blij met dat kunstgras in Almelo. En dat Heracles alle initiatieven tot het maken van regels hierover met een veto afwees plus al dat gelul over dat er geen uitsupporters toegestaan zijn vanwege de veiligheid helpt ook niet mee.
Dat wij niet geliefd zijn is al sinds de jaren 90 het geval. Wij zijn immers altijd anders dan de andere clubs en weigeren een '3 in een dozijn club' te zijn. Dat is mede waarom ik zo van mijn club hou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |