quote:Tweede ronde, dinsdag,20.00 uur:
ADO Den Haag 2-1 FC Eindhoven
Woensdag, 18.45 uur:
Excelsior - Heracles Almelo
Zaterdag, 16.30 uur:
FC Eindhoven - ADO Den Haag
20.00 uur:
Heracles Almelo - Excelsior
Winnaars naar finale (dinsdag 24 mei en zondag 29 mei). Winnaar finale speelt volgend seizoen in eredivisie.
Daarom pakken ze nu elkaarquote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:51 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Door de rook is daar niks van de zien.
Voor het ontslag van Wormuth gaf hij aan niet voor de groep te willen staan bij een eventueel ontslag.quote:
zal wel moeten denk ik anders teltie niet heequote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:51 schreef Makamba_ het volgende:
Slaat echt nergens op om deze laatste minuten uit te spelen
Prrrrrrrotocolquote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:51 schreef Makamba_ het volgende:
En doet het vervolgens toch? Goed verhaal.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:52 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Voor het ontslag van Wormuth gaf hij aan niet voor de groep te willen staan bij een eventueel ontslag.
Juridisch dingetje, lijkt me.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:51 schreef Makamba_ het volgende:
Oprotpremie veilig stellen.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:52 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
En doet het vervolgens toch? Goed verhaal.
DIT ZIJN UITSPRAKENquote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:53 schreef R-woud93 het volgende:
Het zal nog lang onrustig blijven in Almeloo
Liever met 17 clubs verder.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:56 schreef TargaFlorio het volgende:
ADO of Excelsior?
Doe mij Excelsior maar.
Dat vind ik ook maar kinderachtig.quote:
Rare actquote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Liever met 17 clubs verder.
Maar ik juich dan voor Excelsior, als het moet.
Word een leuk seizoenquote:
Biertje pakken en genieten van dit momentquote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
ADO is niks, Excelsior is niks
Wat moeten we?
Zijn ze mooi nat, wordt het alleen maar makkelijker van.quote:
Ik ook.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Liever met 17 clubs verder.
Maar ik juich dan voor Excelsior, als het moet.
Net zo'n kansloze idioot als die gasten in het stadion met hun rookbommen.quote:
ADO heeft echt gras, geeft wel de doorslag wat mij betreft.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat moeten we?
ADO is toch echt wel Eredivisiewaardig hoor. Qua stad, qua achterban, qua historie.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat moeten we?
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
ADO is toch echt wel Eredivisiewaardig hoor. Qua stad, qua achterban, qua historie.
Toch juich ik voor Excelsior.
Boeiend dat ADO Eredivisiewaardig is. Er hangt een tegen extreemrechts aanschurkende vibe daar.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
ADO is toch echt wel Eredivisiewaardig hoor. Qua stad, qua achterban, qua historie.
Toch juich ik voor Excelsior.
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Boeiend dat ADO Eredivisiewaardig is. Er hangt een tegen extreemrechts aanschurkende vibe daar.
Eens, ADO missen we niet.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Boeiend dat ADO Eredivisiewaardig is. Er hangt een tegen extreemrechts aanschurkende vibe daar.
Politiek moet je niet bij het voetbal betrekken.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat een schattig naïeve post.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Politiek moet je niet bij het voetbal betrekken.
Wat heeft de Tweede Kamer met ADO te maken?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:02 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Wat heeft de Tweede Kamer met ADO te maken?
Ik zie mezelf dat nooit doen, hoe dronken of verdrietig ik ook benquote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:03 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Sta je daar als speler moet je al die halve tamme een knuffel geven
Die halve tammen betalen wel hun salaris hè.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:03 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Sta je daar als speler moet je al die halve tamme een knuffel geven
Ik hier ook in Bornequote:
Overdreven flauwekul. Als je Cambuur, Sparta of Go Ahead had zien degraderen hadden die er ook tussen gestaan.quote:
Cambuur en GAE zijn niet danige clubs die zoals Sparta/Roda/NAC/Heracles/PEC Zwolle/Willem II tot de verbeelding spreken. Misschien over vijf jaar.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Overdreven flauwekul. Als je Cambuur, Sparta of Go Ahead had zien degraderen hadden die er ook tussen gestaan.
Ambitieus Almere Cityquote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Overdreven flauwekul. Als je Cambuur, Sparta of Go Ahead had zien degraderen hadden die er ook tussen gestaan.
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:08 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ambitieus Almere City
Ambitieus FC Den Bosch
Almere wil ik wellus in de eredivisie zien, gewoon omdat Flevoland dan ook es meedoetquote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:08 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ambitieus Almere City
Ambitieus FC Den Bosch
Eerst een fatsoenlijk stadion.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:09 schreef Paul het volgende:
[..]
[..]
Almere wil ik wellus in de eredivisie zien, gewoon omdat Flevoland dan ook es meedoet
Ik zie liever een door Red Bull gebacked MVV.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:09 schreef Paul het volgende:
[..]
[..]
Almere wil ik wellus in de eredivisie zien, gewoon omdat Flevoland dan ook es meedoet
Roda en PEC spreken tot de verbeelding ja?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Cambuur en GAE zijn niet danige clubs die zoals Sparta/Roda/NAC/Heracles/PEC Zwolle/Willem II tot de verbeelding spreken. Misschien over vijf jaar.
Tsja, MVV en Fortuna waren ook ooit ´danige clubs´ en bakten er toen ook niks van. Ik vind het opportuun gelul. Roda en NAC hebben al een paar jaar moeite in de KKD.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Cambuur en GAE zijn niet danige clubs die zoals Sparta/Roda/NAC/Heracles/PEC Zwolle/Willem II tot de verbeelding spreken. Misschien over vijf jaar.
Of een leuke clubjen uit Zeelandquote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:12 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik zie liever een door Red Bull gebacked MVV.
Dat hebben we al eens geprobeerd, was niet zo'n succes.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |