Ja want dat lag absloluut niet aan Brown, Byrne, Todt en verdacht gedrag bij Bennetton natuurlijk.quote:Op zondag 22 mei 2022 09:09 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Gelul natuurlijk. Alleen Schumacher kon met Benetton kampioen worden, alleen Schumacher maakte dat Ferrari meedeed om de titel tegen de superieure McLarens en dankzij Schumacher viel niet op dat de BMW-Williams de snelste auto was maar dat Ralf en JPM er niet zoveel van konden. Pas daarna werd de Ferrari een auto waarin ook een ander eventueel kampioen had kunnen worden.
Hij had de eerste races de auto ook niet onder controle zoals die wilde. Maar in het zesde raceweekend mag dat geen excuus meer zijn imho.quote:Op zondag 22 mei 2022 10:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vorig jaar maakte die het Leclerc moeilijker in kwali dus had sowieso meer van hem verwacht dan wat hij nu laat zien. Misschien moet die nog even wennen
Nou ja, geen. Niet in dit topic iig. Maar dat het op een zondagochtend vroeg gebeurt maakt het eigenlijk nog ergerquote:Op zondag 22 mei 2022 09:27 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is hier geen 7 uur, maar dan nog: wat is volgens jou wel een goede tijd om te gaan bakkeleien?
Launch control goed verstoppen helpt inderdaad wel.quote:Op zondag 22 mei 2022 10:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja want dat lag absloluut niet aan Brown, Byrne, Todt en verdacht gedrag bij Bennetton natuurlijk.
hij valt mij ook tegen dit jaar, vorig jaar was hij de bandenfluisteraar van de twee maar dit jaar is hij meer een vangrailkusserquote:Op zondag 22 mei 2022 10:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vorig jaar maakte die het Leclerc moeilijker in kwali dus had sowieso meer van hem verwacht dan wat hij nu laat zien. Misschien moet die nog even wennen
14:00quote:Op zondag 22 mei 2022 10:23 schreef Sfancta het volgende:
Hoelaat is de race? Vorige keer was ik een uur te laat
Er zit trouwens nog een uur marge in voor als je weer te laat bentquote:
Ik had echt verwacht dat hij en Leclerc minimaal gelijkwaardig zouden zijn. Voor mij de tegenvaller van het seizoen, eerlijk gezegd. Samen met de performance van McLaren.quote:Op zondag 22 mei 2022 10:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij valt mij ook tegen dit jaar, vorig jaar was hij de bandenfluisteraar van de twee maar dit jaar is hij meer een vangrailkusser
Het uiteindelijke verschil werd door Masi gemaakt.quote:Op zondag 22 mei 2022 09:30 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat lijkt me duidelijk inderdaad. Vandaar dat RB vorig jaar met zoveel voorsprong de WCC pakte. De RB was weliswaar wel de beste auto, maar uiteindelijk werd het verschil vooral gemaakt doordat VER beter was dan HAM.
Wie dan?quote:Op zondag 22 mei 2022 09:47 schreef Predator40 het volgende:
[..]
hij is de dominante auto/motor kwijt en is vorig jaar om de oren gereden door een echt talent ( in een mindere auto over het gehele seizoen ) en iemand die er 200% voor ging.
Datzelfde geldt natuurlijk ook voor Hamilton, die na 6 races nog steeds problemen met de Mercedes heeft.quote:Op zondag 22 mei 2022 10:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij had de eerste races de auto ook niet onder controle zoals die wilde. Maar in het zesde raceweekend mag dat geen excuus meer zijn imho.
Beste ooit blijft Fangio, gewoon omdat ie steeds in andere auto's gewoon bleef winnen en zijn win percentage ook belachelijk goed is. Daarnaast Jim Clark. Nou ben ik niet zo oud dat ik hem heb zien rijden maar wat ik van hem en commentaren van zijn collega's lees was dat een buitencategorie. Ook gewoon in meerdere klassen vooraan meedoen.quote:Op zondag 22 mei 2022 08:29 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Schumacher kon natuurlijk ook niet toveren, maar hij heeft wel hele bijzondere dingen gedaan. Waaronder tweede worden met een auto die alleen nog maar een 5e versnelling had. Inclusief een pit stop!
Hij is voor mij echt de beste ooit. De meest complete coureur ook, want in zijn tijd was Ferrari een geoliede machine waar zelfs verstandige tactische beslissingen werden genomen, in plaats van blunder na blunder zoals dat kennelijk hoort bij Italianen.
Het feit dat Masi er niet meer is heeft denk ik ook wel invloed op dat Masi geen gekke beslissingen meer neemt in de F1.quote:Op zondag 22 mei 2022 09:52 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Als de stewards niet meerdere malen geblunderd hadden / het voordeel aan Lewis hadden gegeven dan had het niet eens op de laatste race aangekomen ( en dan ook nog een de klapband in Baku en bowlingbal Bottas ) , en had toto niet gezegd dat Mercedes over het gehele seizoen de snelste auto had ?
Het wel is vreemd dat we in 5 races amper een controversiële beslissing hebben gezien van de stewards en max en leclerc gewoon clean vechten. het kan dus allemaal wel( zonder lewis )
Nee hoor, zelfs in de Britse pers vonden ze Verstappen al voor Abu Dhabi de beste coureur van het seizoen en hadden ze ook al geconstateerd dat HAM vooral veel meer geluk had gehad.quote:Op zondag 22 mei 2022 10:29 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het uiteindelijke verschil werd door Masi gemaakt.
Als Ham WDC was geworden, dan had iedereen geconstateerd dat hij de beste was geweest dat seizoen, uit geslagen positie teruggekomen, ware kampioen, GOAT, blah, blah, blegh...
Onder de streep waren en zijn ze gewoon gelijkwaardig aan elkaar.
Totaal subjectief allemaal natuurlijk. Ik zou Prost altijd boven Senna plaatsen, bijvoorbeeld. En Schumacher ver boven die twee.quote:Op zondag 22 mei 2022 10:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Beste ooit blijft Fangio, gewoon omdat ie steeds in andere auto's gewoon bleef winnen en zijn win percentage ook belachelijk goed is. Daarnaast Jim Clark. Nou ben ik niet zo oud dat ik hem heb zien rijden maar wat ik van hem en commentaren van zijn collega's lees was dat een buitencategorie. Ook gewoon in meerdere klassen vooraan meedoen.
Daarachter Senna, Prost, Lauda, Stewart
Dan is het pas tijd voor Schumacher, met Alonso en Piquet
Verstappen kan daarbij komen maar moet het dan eerst een paar jaar laten zien. Hamilton vind ik daar niet bijhoren, ook niet na zijn 7 titels. Die zie ik op het niveau daarachter, waar ik mensen als Hakkinen en Peterson zou zetten (al denk ik dat Peterson wellicht wat hoger zou staan als ie niet verongelukt was)
Dus ja, Schumacher was zeker goed maar de beste even zo zeker niet.
Dat het niet echt vergelijkbaar is dat ben ik het dan wel met je eens.quote:Op zondag 22 mei 2022 10:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Totaal subjectief allemaal natuurlijk. Ik zou Prost altijd boven Senna plaatsen, bijvoorbeeld. En Schumacher ver boven die twee.
En ook onvergelijkbare tijdperken. Wat Fangio deed was een totaal andere sport.
Dit. Als HAM wel had gewonnen in die laatste race dan was VER nog steeds de coureur van het jaar die alleen door idiote en incompetente kegelacties van BOT en HAM de titel had verloren.quote:Op zondag 22 mei 2022 10:37 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nee hoor, zelfs in de Britse pers vonden ze Verstappen al voor Abu Dhabi de beste coureur van het seizoen en hadden ze ook al geconstateerd dat HAM vooral veel meer geluk had gehad.
Lezen gaat je slecht af. Voor iemand die behoorlijk kritisch is ben je dat verdacht weinig op jezelf.quote:Op zondag 22 mei 2022 09:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nee nee, volgens VEM2012 win je het WCC met de beste 1e coureur en het WDC met de beste auto.
Het draait allemaal om de auto. Behalve dan bij de tweede coureurs, daar draait het om de coureur.![]()
Dan hebben we daar een andere mening over.quote:Op zondag 22 mei 2022 10:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Beste ooit blijft Fangio, gewoon omdat ie steeds in andere auto's gewoon bleef winnen en zijn win percentage ook belachelijk goed is. Daarnaast Jim Clark. Nou ben ik niet zo oud dat ik hem heb zien rijden maar wat ik van hem en commentaren van zijn collega's lees was dat een buitencategorie. Ook gewoon in meerdere klassen vooraan meedoen.
Daarachter Senna, Prost, Lauda, Stewart
Dan is het pas tijd voor Schumacher, met Alonso en Piquet
Verstappen kan daarbij komen maar moet het dan eerst een paar jaar laten zien. Hamilton vind ik daar niet bijhoren, ook niet na zijn 7 titels. Die zie ik op het niveau daarachter, waar ik mensen als Hakkinen en Peterson zou zetten (al denk ik dat Peterson wellicht wat hoger zou staan als ie niet verongelukt was)
Dus ja, Schumacher was zeker goed maar de beste even zo zeker niet.
Want de Britse pers is doorslaggevend?quote:Op zondag 22 mei 2022 10:37 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nee hoor, zelfs in de Britse pers vonden ze Verstappen al voor Abu Dhabi de beste coureur van het seizoen en hadden ze ook al geconstateerd dat HAM vooral veel meer geluk had gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |