Daar ga je hier geen indruk mee maken.quote:
Ik heb ooit een bekerwedstrijd in een skybox afgeslagen omdat een housefeestje ook leuk was.Mensen verklaarden me voor get toen.quote:
Mazikeen weet in ieder geval dat ik een ouwe lul benquote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Daar ga je hier geen indruk mee maken.
Ja je leeftijd in je usernamequote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mazikeen weet in ieder geval dat ik een ouwe lul ben
Wees er trots op.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoi Jian.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:27 schreef Pokkehandtas het volgende:
Ik ben het niet alvast. En ook niet Moeraskat.
Hoi
Hahahahhahaquote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ohquote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Daar ga je hier geen indruk mee maken.
Ik heb ooit vrijkaarten voor Luxor afgeslagen omdat ik geen zin had om alleen te gaanquote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb ooit een bekerwedstrijd in een skybox afgeslagen omdat een housefeestje ook leuk was.Mensen verklaarden me voor get toen.
Ik heb d'r zelfs verschillende keren gemeetquote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:28 schreef aloa het volgende:
[..]
Wees er trots op.
Enig idee wat voor kloon dit is?
Nee nee het was je genre niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:29 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb
[..]
Ik heb ooit vrijkaarten voor Luxor afgeslagen omdat ik geen zin had om alleen te gaan
En je leeft nog?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb d'r zelfs verschillende keren gemeet
Topper.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ook dat ja.quote:
Het is echt niet te doen, sorry.quote:
Ooit ook een keer niet naar een housefeest gegaan omdat het niet voelde,en dat gevoel was juist.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb ooit vrijkaarten voor Luxor afgeslagen omdat ik geen zin had om alleen te gaan
Jaquote:
Is het één persoon of zit er een heel team achter?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nicequote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:34 schreef Pokkehandtas het volgende:
12,74 voor een krat Hertog Jan bij de Dirk
Je moet het wel voelen natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ooit ook een keer niet naar een housefeest gegaan omdat het niet voelde,en dat gevoel was juist.
Een Jeff Dunham act-achtig iets ?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Is het één persoon of zit er een heel team achter?
Bij een musical is dat vreselijk.quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:36 schreef FreshFruit het volgende:
Dit is een leuk forum,bevalt het je niet,dan tief je lekker op.
Hoiquote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:36 schreef FreshFruit het volgende:
Hier ook vanaf zondag maar niet bij de Dirkquote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:34 schreef Pokkehandtas het volgende:
12,74 voor een krat Hertog Jan bij de Dirk
Is toch belachelijk, kut Oekrainequote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier ik vanaf zondag maar niet bij de Dirk
Hey dane.quote:
Ik denk het ook te weten. Althans was een user die op tenerife woonde en ook uit dezelfde omgeving kwam. Kan het mis hebbenquote:
Kutsmoesjes, bedoel je.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:38 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Is toch belachelijk, kut Oekraine
Ik koop nooit kratten bierquote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:38 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Is toch belachelijk, kut Oekraine
Zo moeilijk is het niet .quote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:38 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk het ook te weten. Althans was een user die op tenerife woonde en ook uit dezelfde omgeving kwam. Kan het mis hebben
Ban, ow, okquote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:36 schreef FreshFruit het volgende:
Ja die ... maar ik kan dr andere naam ook ff niet meer herinneren of achterhalen want "anoniemquote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:38 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk het ook te weten. Althans was een user die op tenerife woonde en ook uit dezelfde omgeving kwam. Kan het mis hebben
Nee, maar er moet toch iets zijn, potvolblommenquote:
Dat zeg ik niet Jian.quote:
Kloontje hier kloontje daar...quote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die ... maar ik kan dr andere naam ook ff niet meer herinneren of achterhalen want "anoniem
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet Jian.
Ik praat niet over ban.
charmed_angelquote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die ... maar ik kan dr andere naam ook ff niet meer herinneren of achterhalen want "anoniem
checkquote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:42 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
charmed_angel
Ik maak er geen geheim van hoor
Die naam herken ik wel.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:42 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
charmed_angel
Ark held.quote:
Ow, die, jij bent wel leukquote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:42 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
charmed_angel
Tsja, wie zou het zijn?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:38 schreef engine het volgende:
[..]
quote:
quote:
Hoe zou hij die ark uit zijn bunker krijgen? Die deuren zijn vrij klein over het algemeenquote:
Klein arkjequote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe zou hij die ark uit zijn bunker krijgen? Die deuren zijn vrij klein over het algemeen
Nouja die niet dusquote:
Goede vraag.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe zou hij die ark uit zijn bunker krijgen? Die deuren zijn vrij klein over het algemeen
Nee, ik zie hetquote:
Niks hoorquote:
Moet mijn naam ook nog een keer veranderenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee, ik zie het![]()
Het boeit me ook niet. Een nieuwe naam is voor mij in principe een nieuwe user.
Ohja mij boeit het ook nietquote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee, ik zie het![]()
Het boeit me ook niet. Een nieuwe naam is voor mij in principe een nieuwe user.
Maar daar hoef je geen nieuw account voor te maken.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet mijn naam ook nog een keer veranderen
Gaan de cijfers eraf?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet mijn naam ook nog een keer veranderen
Zou nog wel kunnen dat ik dat doequote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:48 schreef engine het volgende:
[..]
Maar daar hoef je geen nieuw account voor te maken.
Moet jij wetenquote:
Idd dat kan je gewoon laten veranderen en dan een dag later weer je oude naam aanvragen omdat je spijt hebtquote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:48 schreef engine het volgende:
[..]
Maar daar hoef je geen nieuw account voor te maken.
Ja, idd.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ohja mij boeit het ook niet![]()
Vind het soms wel jammer omdat topics onleesbaar worden als iedereen anoniem gaat. Maar ach.
Hoe groot zijn de deuren?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:49 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe groot de deuren zijn
Beidenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Sprak jouw Spaanse man nu wel of geen Rottrdams?
Moet jij wetenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:50 schreef chufi het volgende:
Ik kijk nu Monty Python Meaning of life.. digitally remastered... Kijkt toch anders
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, idd.
En charmed_angel heeft hier al eens gepost:
#ANONIEM in 40+ / [40+ SC #2] Augustus 2011, KutMetPeren Weer!!!!!
Straks Ajax kijken of niet?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:50 schreef chufi het volgende:
Ik kijk nu Monty Python Meaning of life.. digitally remastered... Kijkt toch anders
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Idd dat kan je gewoon laten veranderen en dan een dag later weer je oude naam aanvragen omdat je spijt hebt
Dezelfde naam maar met iets van een streepje?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:53 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Heb mijn username ook ooit laten veranderen. Geen spijt van gehad
Wat maakt het uit. Rotterdammers gaan gewoon onder de deur door.quote:
Die doet toch al de hele dag raarquote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou er niet aan beginnen ... gaat je hart gelijk van slag met al die opwinding
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wat maakt het uit. Rotterdammers gaan gewoon onder de deur door.
Zelfde naam alleen had er hoofdletters in en een 10 erachter. Was in het begin van plan om die 10 ook uit m'n usericon te halen maar dat is er nooit van gekomenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dezelfde naam maar met iets van een streepje?
Dat was het ja, een redelijk subtiele aanpassing.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:00 schreef engine het volgende:
[..]
Zelfde naam alleen had er hoofdletters in en een 10 erachter. Was in het begin van plan om die 10 ook uit m'n usericon te halen maar dat is er nooit van gekomen
Of hockey kijken of zelf sporten.quote:
Las het ja, hopelijk doen ze dit volgend jaar weer. Ik wil ookquote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:10 schreef chufi het volgende:
Lekker goedkoop in Duitsland reizen deze zomer ....
https://nos.nl/index.php/(...)n-zomer-bijna-gratis
Of doen ze het hier ookquote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Las het ja, hopelijk doen ze dit volgend jaar weer. Ik wil ook
Nee joh, hier moet het alleen maar duurderquote:
Ja duidelijk verschil... misschien emigreren naar over de grensquote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee joh, hier moet het alleen maar duurder
Ik heb er serieus over nagedachtquote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja duidelijk verschil... misschien emigreren naar over de grens
Typen kan wel toch?quote:
Jij bent ook niet leuk ofzo.quote:
Daar kan toch niemand serieus over denken?quote:
Oei oei als dat maar goed gaat, is immers een Boeingquote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:19 schreef engine het volgende:
Starliner nu op 200 meter van het ISS. Volgende stap is 90 meter afstand als ik het goed begrijp. Docking over 50 minuten ongeveer waarschijnlijk.
Enjoyquote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:20 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ja ik ga mezelf op mijn rug slaan met een zweep
Oh ja dat ging er gebeuren ...quote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:19 schreef engine het volgende:
Starliner nu op 200 meter van het ISS. Volgende stap is 90 meter afstand als ik het goed begrijp. Docking over 50 minuten ongeveer waarschijnlijk.
En waarom ga je dat doen?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:20 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oei oei als dat maar goed gaat, is immers een Boeing
Gewoon biechten klinkt als een makkelijkere optie.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:20 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
2e keer dusquote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:22 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Zal vast goedkomen. Maar toch spannend de eerste keer.
Gebaseerd op de 737 Maxquote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:22 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Zal vast goedkomen. Maar toch spannend de eerste keer.
Ja, toch, mannen en rum en die rare ISS dingenquote:
Nee de eerste poging was geen succes.quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:24 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Ja, toch, mannen en rum en die rare ISS dingen
Een leuke vrouw? Heel apart idd.quote:
Bestaat dat niet?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:32 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Een leuke vrouw? Heel apart idd.
Ja ik hoor goede en slechte verhalen.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Prison Island 2 weken terug nog gedaan, is leuk
welk?quote:
doe ikquote:
Het is net iets anders dan een escape room, maar wel met veel dezelfde emoties (frustratie dat het niet lukt bvquote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:34 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja ik hoor goede en slechte verhalen.
Een vrouw die quotes kan splitsen en doen, mij heb jequote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:34 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
[..]
welk?
[..]
doe ik
Ik ga iedereen de moeder schieten
Is dat een zeldzaamheid?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:37 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Een vrouw die quotes kan splitsen en doen, mij heb je
mobiel wel een dingetje, maar op je desktop geen probleem lijkt mequote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:37 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Want de meeste vrouwen kunnen dan niet wil je zeggen?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:37 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:42 schreef Pokkehandtas het volgende:
Jaja, ze is gewoon leuk, dat gezeik gelijk, ja meerdere vrouwen kunnen dat. Zo vermoeiend
en insgelijks .... mannen kunnen het ookquote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:42 schreef Pokkehandtas het volgende:
Jaja, ze is gewoon leuk, dat gezeik gelijk, ja meerdere vrouwen kunnen dat. Zo vermoeiend
Wat?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:51 schreef chufi het volgende:
[..]
en insgelijks .... mannen kunnen het ook
quote:
quote:
Ik welquote:
Dat telt nietquote:
feliquote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:34 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
[..]
welk?
[..]
doe ik
Ik ga iedereen de moeder schieten
Gewoon neequote:
Oh?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:37 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:42 schreef Pokkehandtas het volgende:
Huh?quote:
WC, poepen, drollenquote:
Ja hoor, bedankt voor het vragenquote:
gracias .. de nadaquote:Op zaterdag 21 mei 2022 01:06 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Ja hoor, bedankt voor het vragen
Geeft niks johquote:
Hey puzziequote:
Ik dans meestal zelf .. wil ik geen Duistsland voor kijkenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 01:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
even was dat duitse finale
van lets dance
Ah ik dacht idd al ...quote:Op zaterdag 21 mei 2022 01:10 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. Ben wel wat gewend
Tuurlijk nietquote:
doe rustig aan dan zou ik zeggen .. leuk je terug te zien in een andere gedaantequote:Op zaterdag 21 mei 2022 01:13 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Maar voel het wel een beetje
Un Mucho mas
[..]
oeee gelukkig
Ik lig op bed nuquote:Op zaterdag 21 mei 2022 01:14 schreef chufi het volgende:
[..]
doe rustig aan dan zou ik zeggen .. leuk je terug te zien in een andere gedaante
Jij ook toch?quote:
Nee die zit te zappen langs Zweedse zenders momenteelquote:
Het is een gavequote:
Svenska flickas?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 01:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee die zit te zappen langs Zweedse zenders momenteel
Doei -1quote:Op zaterdag 21 mei 2022 01:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik haal wel eens door ... maar vandaag maak ik het vroeger
Yup had een abootje voor een paar maanden afgesloten, voornamelijk om de Vlaamse de Mol te kijkenquote:
Dat kan toch via Go.be of tvmgo ook voor noppesquote:Op zaterdag 21 mei 2022 01:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yup had een abootje voor een paar maanden afgesloten, voornamelijk om de Vlaamse de Mol te kijken
Ik vind dat heel dapperquote:Op zaterdag 21 mei 2022 01:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yup had een abootje voor een paar maanden afgesloten, voornamelijk om de Vlaamse de Mol te kijken
Iets op tv, al vrees ik dat ik voor die tijd op bed lig.quote:
Ik wilde live meekijken, uiteindelijk had het via de site met kleine vertraging ook gekund maar dat wist ik niet toenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 01:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat kan toch via Go.be of tvmgo ook voor noppes
Het is ook nooit goedquote:
Maar bevalt het wel of niet ? Een iptv abo.. Mario zit er ook opquote:Op zaterdag 21 mei 2022 01:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik wilde live meekijken, uiteindelijk had het via de site met kleine vertraging ook gekund maar dat wist ik niet toen
Humorquote:
Werkt over het algemeen primaquote:Op zaterdag 21 mei 2022 01:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar bevalt het wel of niet ? Een iptv abo.. Mario zit er ook op
1000 zenders toch?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 02:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
In ieder geval is er altijd wel wat te kijken
Hey Tong, hoe voel je je nu?quote:
Een nieuwe user hier.quote:
Ah dan komen we die nog wel tegenquote:
Naar omstandigheden goed. Wel goeie pijnstillers nodig. Slaap al wel wat beter.quote:
Aan de andere kant zie ik dat die meteen een eigen naamwoord heeft gebrouwenquote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 09:01 schreef Aoibhin het volgende:
maidin mhaith![]()
Ik droomde vannacht dat we onze parachutespring-meet hadden en ik ging ook springen. In het vliegtuigje bleek dat ik een verkeerde onderbroek aan had waar ik echt niet mee kon springen, dus die moest ik daar nog verwisselen. Toen ik eenmaal was gesprongen, kwam ik alleen niet meer beneden. Jullie riepen nog naar boven dat ik bepaalde dingen moest doen om naar beneden te kunnen komen, maar ik kon niet precies verstaan wat. Uiteindelijk kwam ik vast te zitten in een soort kabelbaantje en via een bepaald parcours kwam ik uiteindelijk toch nog beneden.
Heftige droomquote:Op zaterdag 21 mei 2022 09:01 schreef Aoibhin het volgende:
maidin mhaith![]()
Ik droomde vannacht dat we onze parachutespring-meet hadden en ik ging ook springen. In het vliegtuigje bleek dat ik een verkeerde onderbroek aan had waar ik echt niet mee kon springen, dus die moest ik daar nog verwisselen. Toen ik eenmaal was gesprongen, kwam ik alleen niet meer beneden. Jullie riepen nog naar boven dat ik bepaalde dingen moest doen om naar beneden te kunnen komen, maar ik kon niet precies verstaan wat. Uiteindelijk kwam ik vast te zitten in een soort kabelbaantje en via een bepaald parcours kwam ik uiteindelijk toch nog beneden.
Gefeliciteerd en welkomquote:
Dank je welquote:
Ik vind deze wel mooi.quote:
Gefeliciteerd en welkom hier!quote:
Misschien is de onderliggende boodschap dat ik toch maar mee moet springenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 09:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]![]()
Ik waag me niet aan een duiding van deze droom.
In elk geval veilig beneden gekomen![]()
Hoe lang gaat je revalidatie nu duren? Wel fijn dat je beter slaapt. Almwas dat niet te zien aan het tijdstip van je post 🤣quote:Op zaterdag 21 mei 2022 06:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Naar omstandigheden goed. Wel goeie pijnstillers nodig. Slaap al wel wat beter.
Hey Maz lang niet gezienquote:Op zaterdag 21 mei 2022 08:20 schreef Mazikeen het volgende:
Goedemorgen
7 uur al wakker. Nu een grote mok thee
Welkom bij de club 😂quote:
Ben weer terug naar bed gegaan.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe lang gaat je revalidatie nu duren? Wel fijn dat je beter slaapt. Almwas dat niet te zien aan het tijdstip van je post 🤣
Nog een lange weg te gaan dus. Gelukkig in de zomertijd. Mooie weer om te wandelen.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 09:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben weer terug naar bed gegaan.Eerst zes weken thuis. Wandelen, geen zware inspanning. Na die zes weken fysiotherapie. De rest net naar gelang de vorderingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |