SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik mijn nichtje altijdquote:
ik las iets van: een gebakje visquote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:54 schreef Toto69 het volgende:
Ik heb net een heerlijk gebakken visje op, zo trainen
lolwatquote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:54 schreef supersof het volgende:
[..]
ik las iets van: een gebakje vis
iehl
dat begrijp ikquote:
val je niet op fatties?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat begrijp ik
maar toto en ik hebben al eens over gehad dat dat gebied niet voor hem is bestemd
ik vind het behoorlijk grof van je dat je hem op deze manier zo zwart maaktquote:
ik zeg toch niet dat fattie zijn slecht isquote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik vind het behoorlijk grof van je dat je hem op deze manier zo zwart maakt
maar dat bedoel je welquote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:01 schreef Sked het volgende:
[..]
ik zeg toch niet dat fattie zijn slecht is
oh dat had ik wel, een paar vans. Maar die heb ik in Budapest moeten achterlatenquote:
ja is goedquote:
ja ik wist het welquote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
oh dat had ik wel, een paar vans. Maar die heb ik in Budapest moeten achterlaten
Tsja, dat is pax natuurlijk. Viesdikquote:
tuurlijk nietquote:
Jawel. Niet daar, dus ergens anders, maar waar hmmmmmmmmmm?quote:
Bij zijn ouders.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jawel. Niet daar, dus ergens anders, maar waar hmmmmmmmmmm?
Meneer is 1 dag op kamers hoorquote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Op vrijdagmiddag? Wat een nepstudent.
Bitch pls, ik ben al 7 dagen niet bij mijn ouders geweest.quote:
Zozo, 7 dagen!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bitch pls, ik ben al 7 dagen niet bij mijn ouders geweest.
En voorlopig ga ik ook niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
En voorlopig ga ik ook niet.ieuw waaromSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze willen het zien. Mijn oom, tante, nicht en oma komen ook, broer en vriendin misschien ook nog.quote:
Ik woon gelukkig in mijn eentje.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:37 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind het best leuk als mijn ouders hier komen.
Maar in studentenhuis vond ik het ook niets hoor.
omgquote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ze willen het zien. Mijn oom, tante, nicht en oma komen ook, broer en vriendin misschien ook nog.
was dat gisteren op npo?quote:
Die twee blijven maar bezigquote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:22 schreef Amarantha het volgende:
http://www.show.nl/showfl(...)wanger-van-de-derde/ Inso vind dit leuk!
een vakkenvuller?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:37 schreef Etsu het volgende:
ik ga iets lekkers halen bij de supermarkt
Wat voor lekkersquote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:37 schreef Etsu het volgende:
ik ga iets lekkers halen bij de supermarkt
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:22 schreef Amarantha het volgende:
http://www.show.nl/showfl(...)wanger-van-de-derde/ Inso vind dit leuk!
zal ik ook gaan kijken?quote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
een vakkenvuller?
om je vakje even te vullen?
ik zal zo ff kijken of je de eerste nog terug kan zien, maar dat kan vaak wel bij npoquote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:41 schreef supersof het volgende:
[..]
zal ik ook gaan kijken?
of kan je maar 1 week terug kijken
Beetje jammer is dat ja. Als ze alleen het plot hadden overgenomen oke, maar ze hebben ook nog eens het hele verhaallijn gewoon precies hetzelfde gehouden en hele dialogen zelfsquote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom niet het origineel Rita kijken op Netflix?
oke ik ga de eerste kijkenquote:
Ik vind Tessa leuk. poe poe wat jammer.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje jammer is dat ja. Als ze alleen het plot hadden overgenomen oke, maar ze hebben ook nog eens het hele verhaallijn gewoon precies hetzelfde gehouden en hele dialogen zelfsLekker origineel van de bedenkers ook
?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik vind Tessa leuk. poe poe wat jammer.
Ja, ik bedoel dat de makers zo onorigineel zijn. Heb het niet over mensen die daar naar kijkenquote:
lolquote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ze willen het zien. Mijn oom, tante, nicht en oma komen ook, broer en vriendin misschien ook nog.
wat negeer ik, hoever wil je iets uitmelken?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:57 schreef Fok-it het volgende:
Beetje jammer dat je dat dan weer negeert McGrath
jaaa nu doet ie het welquote:
Dat is precies wat jij doet ja, op een reactie van mij wat helemaal niks met jou persoonlijk temaken heeft zo aangevallen reageren. Waarom?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:59 schreef McGrath het volgende:
[..]
wat negeer ik, hoever wil je iets uitmelken?
nehquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:00 schreef supersof het volgende:
over melk gesproken
kan ik melk van 05-01 nog drinken vandaag?
Dat lijkt mij niet heel erg lekkermeer. Maar je zal er misschien niet snel iets aan over houden verderquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:00 schreef supersof het volgende:
over melk gesproken
ik snap niet wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is precies wat jij doet ja, op een reactie van mij wat helemaal niks met jou persoonlijk temaken heeft zo aangevallen reageren. Waarom?
Hey mortaxx, wanneer kom je weer posten in homo?quote:
Ruik het.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:00 schreef supersof het volgende:
over melk gesproken
Dat zal wel niet nee.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:01 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik snap niet wat je bedoelt.
te maken
En? Voldoet het aan je verwachtingen?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:00 schreef Etsu het volgende:
omdat ik graag beste vrienden met Fok-it wil zijn, heb ik perensap gekocht
nog niet gedronkenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En? Voldoet het aan je verwachtingen?
nou ik rook niks, maar mijn huisgenoot vond het niet goed ruiken dus heb het weggegooid.quote:
pak 'mquote:
iIk luister liever naar Justin Bieber dan ditquote:
zegt meer over jou tbhquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
iIk luister liever naar Justin Bieber dan dit
spannendquote:
Wat vind je hier leuk aan dan? Zijn meer beetje geluidjes aan elkaar gemixt. Je hoort geen instrumenten, vocals niksquote:
Speel je een spelletje of ben je nou echt zo dom?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat vind je hier leuk aan dan? Zijn meer beetje geluidjes aan elkaar gemixt. Je hoort geen instrumenten, vocals niks
Ik vind het anders wel leukquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat vind je hier leuk aan dan? Zijn meer beetje geluidjes aan elkaar gemixt. Je hoort geen instrumenten, vocals niks
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:11 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Speel je een spelletje of ben je nou echt zo dom?
Natuurlijk. Maar als jongens waar jij seks mee wilt kabouter plop kijken vind je het nog leukquote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar als jongens waar jij seks mee wilt kabouter plop kijken vind je het nog leuk
het grooved gewoon fucking hard, wat vind je daar van danquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]Beetje overdreven natuurlijk, maar ik vind dit nou niet veel ingenieuzer eigenlijk
Niet zoveelquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:15 schreef Trollscience het volgende:
[..]
het grooved gewoon fucking hard, wat vind je daar van dan
Ik dacht trouwens dat jij meer een hardcore fan was van jaren 60 muziek? Misschien vergis ik me met iemand andersquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:15 schreef Trollscience het volgende:
[..]
het grooved gewoon fucking hard, wat vind je daar van dan
Dat kan.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:17 schreef Trollscience het volgende:
fok-it volgde ik jou ooit niet op tumblr ofzo
denk het welquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens dat jij meer een hardcore fan was van jaren 60 muziek? Misschien vergis ik me met iemand anders
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar als jongens waar jij seks mee wilt kabouter plop kijken vind je het nog leuk
Nee ik ben in de war inderdaad. Dar was Amoeba ofzo volgens mijquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:19 schreef Trollscience het volgende:
[..]
denk het wel
ik luister in principe alles
18:40 geloof ikquote:
toch wel? Dacht dat je hem nog niet wilde ;squote:
Uhm geen idee eigenlijk, moet nog boodschappen doen, maar geen zin om nog daarvoor te gaanquote:
amoeba luistert ook wel andere dingen maar hij doet altijd een beetje raar over muziek idkquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ik ben in de war inderdaad. Dar was Amoeba ofzo volgens mij
Ja, vind het wel leuk om tussendoor te lezenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:22 schreef supersof het volgende:
[..]
toch wel? Dacht dat je hem nog niet wilde ;s
Niet alleen over muziekquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
amoeba luistert ook wel andere dingen maar hij doet altijd een beetje raar over muziek idk
Wat wil je gratis weggeven?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:23 schreef Etsu het volgende:
zal ik een topic openen in FHF en gratis weggeven?
Dat zou een nobele daad van je zijnquote:
luister jij eigenlijk ook echt muziek of alleen top 40 enzo?quote:
Bedanktquote:
Heh?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
luister jij eigenlijk ook echt muziek of alleen top 40 enzo?
en poeprestjes?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:25 schreef McGrath het volgende:
[..]
je mag hem naar roffa brengen, zonder spermavlekken graag.
nee was niet kut bedoelt ofzo (mss een beetje), sommige mensen zijn gewoon casual muziekluisteraars en zetten alleen af en toe radio op ofzoquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heh?![]()
Ik zei alleen dat ik geen top40-hater was heNiet dat ik alleen maar top 40 luister
Maar ik heb niet bijzonder vaak muziek op m`n oren, meer van de films. Maar luister eigenlijk meeste genres wel, behalve heavy metal.
jammer sofquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:25 schreef supersof het volgende:
ik zou hem wel willen maar heb geen plek voor een bank
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:28 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nee was niet kut bedoelt ofzo (mss een beetje), sommige mensen zijn gewoon casual muziekluisteraars en zetten alleen af en toe radio op ofzo
tevens 'heavy metal'nu klink je echt als mijn oma (god hebbe haar ziel)
Of opetenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
oh nou even wassen vooraf en het is weer zo goed als schoon
Straks zijn het allemaal kutkinderen, wat dan?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:32 schreef Lokasenna het volgende:
Volgende week drie nieuwe bijleskinderen, spannend.
Nee, jij laat poepresten aan je bank hangen. dat is een stuk schonerquote:
Zou je dat echt willen?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
jammer sof
anders konden we eindelijk echt meeten
watquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, jij laat poepresten aan je bank hangen. dat is een stuk schoner
ik smeer het zelfs uitquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, jij laat poepresten aan je bank hangen. dat is een stuk schoner
Rare jongens he die Groningersquote:
jaquote:
Buffels?quote:
het irriteert me zo ongelooflijk erg als artikels een heel misleidende clickbaitnaam hebbenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:36 schreef Fok-it het volgende:
FBI: Hitler gevlucht naar Tenerife, geen zelfmoord
Whehe omgwtfbbq
Maar dit is toch nieuwsjonguh! Straks leeft Hitlernog!!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:37 schreef Trollscience het volgende:
[..]
het irriteert me zo ongelooflijk erg als artikels een heel misleidende clickbaitnaam hebben
!!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dit is toch nieuwsjonguh! Straks leeft Hitlernog!!
Dan valt er in elk geval genoeg over ze op te schrijven.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:33 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Straks zijn het allemaal kutkinderen, wat dan?
lyquote:
Dat die film is uitgekomen vorig jaar is een voorteken.quote:
Met zijn enkele bal.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dit is toch nieuwsjonguh! Straks leeft Hitlernog!!
Enkele bal?quote:
Ik zag gisteren de trailer, of ik heb geheugenverlies of het wijkt nogal af van het boek.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat die film is uitgekomen vorig jaar is een voorteken.
Oh ja, maar hoop dat ze een beetje leuk zijn voor je.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan valt er in elk geval genoeg over ze op te schrijven.
Was ook laatst 'nieuws' over. Dat Hitler maar één testikel had.quote:
Oh echtquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Was ook laatst 'nieuws' over. Dat Hitler maar één testikel had.
Is een beetje fifty fifty meestalquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:40 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh ja, maar hoop dat ze een beetje leuk zijn voor je.
Zou best kunnen ja, iedereen die dan zegt dat het niet in zijn karakter paste, hoe goed kennen wij zijn persoonlijkheid nouquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:40 schreef Lokasenna het volgende:
Vind het niet eens een gek idee. Hitler was geen sukkel toch.
hij was aantoonbaar psychotisch en speedverslaafdquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:40 schreef Lokasenna het volgende:
Zal wel niet, maar tijd terug dit gelezen:quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:40 schreef Lokasenna het volgende:
lijkt me wel praktischquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:43 schreef Etsu het volgende:
één testikel hebben lijkt me echt heel naar
als ik er aan denk krijg ik hetzelfde ongemakkelijke gevoel wanneer ik iemand zie die in zijn ballen getrapt wordt ofzoquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:43 schreef Etsu het volgende:
echt hequote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
als ik er aan denk krijg ik hetzelfde ongemakkelijke gevoel wanneer ik iemand zie die in zijn ballen getrapt wordt ofzo
Ik zou dan wel zo`n nepbal er in willen hebben. Gewoon voor het vertrouwelijkequote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:43 schreef Etsu het volgende:
lijkt me echt een raar ideequote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou dan wel zo`n nepbal er in willen hebben. Gewoon voor het vertrouwelijke
Zo denk ik ook over tieten.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:47 schreef Lokasenna het volgende:
Uberhaupt lijkt testikels hebben me raar.
het lijkt me heel raar om een piemel te hebbenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:47 schreef Lokasenna het volgende:
Uberhaupt lijkt testikels hebben me raar.
echt? hoezoquote:
waarom?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:48 schreef supersof het volgende:
[..]
het lijkt me heel raar om een piemel te hebben
valt wel meequote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:48 schreef supersof het volgende:
[..]
het lijkt me heel raar om een piemel te hebben
Nou ja, meestal niet, maar nu ben ik ongesteld en dan doen ze pijn.quote:
Ik sliep pas om 05:00 vannacht hahaquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij bent nog erger dan Paxcon, die ligt maar liefst tot 13:00 in bed.
lijkt me irritant zitten en lijkt me raar dat er zoiets aan hangt.quote:
ik ook zoietsquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:49 schreef Trollscience het volgende:
ik sta meestal rond 9 op
niks zo lkkr als vroeg opstaan en de hele dag hebben
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:50 schreef supersof het volgende:
[..]
lijkt me irritant zitten en lijkt me raar dat er zoiets aan hangt.
Vooral op een fietszadel lijkt me moeizaam.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Pijn op welke manier? Gewoon gevoelig?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, meestal niet, maar nu ben ik ongesteld en dan doen ze pijn.
En vind het eigenlijk ook niet echt wat verder.
ik heb een deuk in mijn borstkas het voelt altijd raar :Squote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:50 schreef supersof het volgende:
[..]
En bij jullie met hardlopen als je een paar flinke hebtquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vooral op een fietszadel lijkt me moeizaam.
gewoon een beetje schuiven en de ballen de ruimte gevenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik lig nog steeds in bedquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij bent nog erger dan Paxcon, die ligt maar liefst tot 13:00 in bed.
Ja heel gevoelig, en het voelt alsof ze uit de bh willen barstenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:51 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Pijn op welke manier? Gewoon gevoelig?
Ik heb er nooit last van.
hardop gelachenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik lig nog steeds in bed
en kom er net achter dat ik het verkeerde hoorcollege heb gekeken
fml
Klinkt sexy, maar ik ken het gevoel.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja heel gevoelig, en het voelt alsof ze uit de bh willen barsten
kan jij tellen?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:52 schreef Calcio het volgende:
[..]
oh vandaar dat je 154.000 posts in 5 jaar hebt
Oh ja, soms doen ze pijn ja. Maar verder vind ik ze wel mooiquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, meestal niet, maar nu ben ik ongesteld en dan doen ze pijn.
En vind het eigenlijk ook niet echt wat verder.
Ah, matig.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja heel gevoelig, en het voelt alsof ze uit de bh willen barsten
Dat bedoel ik.quote:
lolquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik lig nog steeds in bed
en kom er net achter dat ik het verkeerde hoorcollege heb gekeken
fml
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
haha ja in de sc's gaat het snel inderdaadquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
EXA '11 SC, JNG SC, GRTD, SC WO Rechten
dan tikt het wel aan
vakkenvullen?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:55 schreef Etsu het volgende:
maar maak je maar geen zorgen hoor calcio, ik heb ook bijna 7 jaar bij de AH gewerkt naast FOK!ken
Een week ook wel.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:55 schreef Fera het volgende:
Heb altijd al een dag van geslacht willen wisselen.
Gewoon je geslachtsicoontje veranderen op FOK!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:55 schreef Fera het volgende:
Denk dat iedereen dat wel heeft. Een dag isalleen niet genoeg.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:55 schreef Fera het volgende:
ik nietquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:55 schreef Fera het volgende:
Lijkt me fijn om te weten hoe een man denktquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:55 schreef Fera het volgende:
Dat durf ik pas te zeggen na die ene dag, denk ik. Stel dat het tegenvalt.quote:
ik ben ook wel heel erg benieuwd naar hoe mannen denkenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Lijkt me fijn om te weten hoe een man denkt
Een bepaalde week om precies te zijnquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat durf ik pas te zeggen na die ene dag, denk ik. Stel dat het tegenvalt.
altijd nr 1 jatochquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:56 schreef Calcio het volgende:
Etsu jij staat ook elke dag in de top 5 bij de dagcijfers
Piemels zijn saai en eenvoudigquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:57 schreef Trollscience het volgende:
waarom zou je van geslacht willen wisselen wtf
dan heb je gewoon geen piemel meer :s
uhh dit is voor mij nieuwquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:57 schreef Calcio het volgende:
[..]
vandaar dat er zoveel mensen ziek werden van dat Albert Heijn brood
Als je autist bent schijn je een extreem mannelijk brein te hebben.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Lijkt me fijn om te weten hoe een man denkt
Ligt eraan hoe je die dag indeelt. Beetje zonde om die hele dag in bed te liggen fokken.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat iedereen dat wel heeft. Een dag isalleen niet genoeg.
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:55 schreef Fera het volgende:
Dubbele knoop met mijn formaatquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
ga knoopjes leggen met je piemel, je zult zien dat t nog leuk is
17quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:58 schreef Calcio het volgende:
Ik heb al 4x geprobeerd in KPD te komen maar word steeds afgewezen
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je die dag indeelt. Beetje zonde om die hele dag in bed te liggen fokken.
Al lig ik dan misschien wel de hele tijd te fappen.
Hmm, goed punt.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een bepaalde week om precies te zijn
Erger dan dat kan man zijn toch niet zijn
saai op seksueel gebied. Met een kut en 2 borsten kan je veel meerquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
saai? smaak. eenvoudig? objectief onjuist
lijkt me ook walgelijk omdat je weet dat je geen man bent normaalquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:59 schreef Lokasenna het volgende:
Ik denk niet dat ik iets seksueels zou doen als ik een dag man zou zijn, dat zou ik denk ik niet durven.
Dat weet ik wel zeker jaquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:00 schreef Lokasenna het volgende:
En het mannelijk orgasme schijnt toch minder lekker te zijn.
Als het compleet nieuw voor je is misschien niet.quote:
ik wil dan graag kijken het echt waar is wat ze zeggenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ben ook wel heel erg benieuwd naar hoe mannen denken
ik begrijp ze nog steeds niet
dan wordt de prostaat niet genoeg gestimuleerdquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:00 schreef Lokasenna het volgende:
Maar kost wel minder moeite over het algemeen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:00 schreef Lokasenna het volgende:
oehquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:01 schreef Lokasenna het volgende:
Als ik wel zou durven zou ik wel een man in zijn billetjes nemen.
Ja gister heb ik nog een vrouwelijk orgasme beleefdquote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:01 schreef Lokasenna het volgende:
Als ik wel zou durven zou ik wel een man in zijn billetjes nemen.
omgquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja gister heb ik nog een vrouwelijk orgasme beleefd#Genderfluid
bahquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja gister heb ik nog een vrouwelijk orgasme beleefd#Genderfluid
ja ik zeg toch, smaakquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
saai op seksueel gebied. Met een kut en 2 borsten kan je veel meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |