SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik mijn nichtje altijdquote:
ik las iets van: een gebakje visquote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:54 schreef Toto69 het volgende:
Ik heb net een heerlijk gebakken visje op, zo trainen
lolwatquote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:54 schreef supersof het volgende:
[..]
ik las iets van: een gebakje vis
iehl
dat begrijp ikquote:
val je niet op fatties?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat begrijp ik
maar toto en ik hebben al eens over gehad dat dat gebied niet voor hem is bestemd
ik vind het behoorlijk grof van je dat je hem op deze manier zo zwart maaktquote:
ik zeg toch niet dat fattie zijn slecht isquote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik vind het behoorlijk grof van je dat je hem op deze manier zo zwart maakt
maar dat bedoel je welquote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:01 schreef Sked het volgende:
[..]
ik zeg toch niet dat fattie zijn slecht is
oh dat had ik wel, een paar vans. Maar die heb ik in Budapest moeten achterlatenquote:
ja is goedquote:
ja ik wist het welquote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
oh dat had ik wel, een paar vans. Maar die heb ik in Budapest moeten achterlaten
Tsja, dat is pax natuurlijk. Viesdikquote:
tuurlijk nietquote:
Jawel. Niet daar, dus ergens anders, maar waar hmmmmmmmmmm?quote:
Bij zijn ouders.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jawel. Niet daar, dus ergens anders, maar waar hmmmmmmmmmm?
Meneer is 1 dag op kamers hoorquote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Op vrijdagmiddag? Wat een nepstudent.
Bitch pls, ik ben al 7 dagen niet bij mijn ouders geweest.quote:
Zozo, 7 dagen!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bitch pls, ik ben al 7 dagen niet bij mijn ouders geweest.
En voorlopig ga ik ook niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
En voorlopig ga ik ook niet.ieuw waaromSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze willen het zien. Mijn oom, tante, nicht en oma komen ook, broer en vriendin misschien ook nog.quote:
Ik woon gelukkig in mijn eentje.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:37 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind het best leuk als mijn ouders hier komen.
Maar in studentenhuis vond ik het ook niets hoor.
omgquote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ze willen het zien. Mijn oom, tante, nicht en oma komen ook, broer en vriendin misschien ook nog.
was dat gisteren op npo?quote:
Die twee blijven maar bezigquote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:22 schreef Amarantha het volgende:
http://www.show.nl/showfl(...)wanger-van-de-derde/ Inso vind dit leuk!
een vakkenvuller?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:37 schreef Etsu het volgende:
ik ga iets lekkers halen bij de supermarkt
Wat voor lekkersquote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:37 schreef Etsu het volgende:
ik ga iets lekkers halen bij de supermarkt
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:22 schreef Amarantha het volgende:
http://www.show.nl/showfl(...)wanger-van-de-derde/ Inso vind dit leuk!
zal ik ook gaan kijken?quote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
een vakkenvuller?
om je vakje even te vullen?
ik zal zo ff kijken of je de eerste nog terug kan zien, maar dat kan vaak wel bij npoquote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:41 schreef supersof het volgende:
[..]
zal ik ook gaan kijken?
of kan je maar 1 week terug kijken
Beetje jammer is dat ja. Als ze alleen het plot hadden overgenomen oke, maar ze hebben ook nog eens het hele verhaallijn gewoon precies hetzelfde gehouden en hele dialogen zelfsquote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom niet het origineel Rita kijken op Netflix?
oke ik ga de eerste kijkenquote:
Ik vind Tessa leuk. poe poe wat jammer.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje jammer is dat ja. Als ze alleen het plot hadden overgenomen oke, maar ze hebben ook nog eens het hele verhaallijn gewoon precies hetzelfde gehouden en hele dialogen zelfsLekker origineel van de bedenkers ook
?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik vind Tessa leuk. poe poe wat jammer.
Ja, ik bedoel dat de makers zo onorigineel zijn. Heb het niet over mensen die daar naar kijkenquote:
lolquote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ze willen het zien. Mijn oom, tante, nicht en oma komen ook, broer en vriendin misschien ook nog.
wat negeer ik, hoever wil je iets uitmelken?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:57 schreef Fok-it het volgende:
Beetje jammer dat je dat dan weer negeert McGrath
jaaa nu doet ie het welquote:
Dat is precies wat jij doet ja, op een reactie van mij wat helemaal niks met jou persoonlijk temaken heeft zo aangevallen reageren. Waarom?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:59 schreef McGrath het volgende:
[..]
wat negeer ik, hoever wil je iets uitmelken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |