Daar ga je hier geen indruk mee maken.quote:
Ik heb ooit een bekerwedstrijd in een skybox afgeslagen omdat een housefeestje ook leuk was.Mensen verklaarden me voor get toen.quote:
Mazikeen weet in ieder geval dat ik een ouwe lul benquote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Daar ga je hier geen indruk mee maken.
Ja je leeftijd in je usernamequote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mazikeen weet in ieder geval dat ik een ouwe lul ben
Wees er trots op.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoi Jian.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:27 schreef Pokkehandtas het volgende:
Ik ben het niet alvast. En ook niet Moeraskat.
Hoi
Hahahahhahaquote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ohquote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Daar ga je hier geen indruk mee maken.
Ik heb ooit vrijkaarten voor Luxor afgeslagen omdat ik geen zin had om alleen te gaanquote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb ooit een bekerwedstrijd in een skybox afgeslagen omdat een housefeestje ook leuk was.Mensen verklaarden me voor get toen.
Ik heb d'r zelfs verschillende keren gemeetquote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:28 schreef aloa het volgende:
[..]
Wees er trots op.
Enig idee wat voor kloon dit is?
Nee nee het was je genre niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:29 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb
[..]
Ik heb ooit vrijkaarten voor Luxor afgeslagen omdat ik geen zin had om alleen te gaan
En je leeft nog?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb d'r zelfs verschillende keren gemeet
Topper.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ook dat ja.quote:
Het is echt niet te doen, sorry.quote:
Ooit ook een keer niet naar een housefeest gegaan omdat het niet voelde,en dat gevoel was juist.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb ooit vrijkaarten voor Luxor afgeslagen omdat ik geen zin had om alleen te gaan
Jaquote:
Is het één persoon of zit er een heel team achter?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nicequote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:34 schreef Pokkehandtas het volgende:
12,74 voor een krat Hertog Jan bij de Dirk
Je moet het wel voelen natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ooit ook een keer niet naar een housefeest gegaan omdat het niet voelde,en dat gevoel was juist.
Een Jeff Dunham act-achtig iets ?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Is het één persoon of zit er een heel team achter?
Bij een musical is dat vreselijk.quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:36 schreef FreshFruit het volgende:
Dit is een leuk forum,bevalt het je niet,dan tief je lekker op.
Hoiquote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:36 schreef FreshFruit het volgende:
Hier ook vanaf zondag maar niet bij de Dirkquote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:34 schreef Pokkehandtas het volgende:
12,74 voor een krat Hertog Jan bij de Dirk
Is toch belachelijk, kut Oekrainequote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier ik vanaf zondag maar niet bij de Dirk
Hey dane.quote:
Ik denk het ook te weten. Althans was een user die op tenerife woonde en ook uit dezelfde omgeving kwam. Kan het mis hebbenquote:
Kutsmoesjes, bedoel je.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:38 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Is toch belachelijk, kut Oekraine
Ik koop nooit kratten bierquote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:38 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Is toch belachelijk, kut Oekraine
Zo moeilijk is het niet .quote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:38 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk het ook te weten. Althans was een user die op tenerife woonde en ook uit dezelfde omgeving kwam. Kan het mis hebben
Ban, ow, okquote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:36 schreef FreshFruit het volgende:
Ja die ... maar ik kan dr andere naam ook ff niet meer herinneren of achterhalen want "anoniemquote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:38 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk het ook te weten. Althans was een user die op tenerife woonde en ook uit dezelfde omgeving kwam. Kan het mis hebben
Nee, maar er moet toch iets zijn, potvolblommenquote:
Dat zeg ik niet Jian.quote:
Kloontje hier kloontje daar...quote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die ... maar ik kan dr andere naam ook ff niet meer herinneren of achterhalen want "anoniem
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet Jian.
Ik praat niet over ban.
charmed_angelquote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die ... maar ik kan dr andere naam ook ff niet meer herinneren of achterhalen want "anoniem
checkquote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:42 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
charmed_angel
Ik maak er geen geheim van hoor
Die naam herken ik wel.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:42 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
charmed_angel
Ark held.quote:
Ow, die, jij bent wel leukquote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:42 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
charmed_angel
Tsja, wie zou het zijn?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:38 schreef engine het volgende:
[..]
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |