Ik moest even piesen, ik had "Val niet op je poep"quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moest even piesen, ik had "Val niet op je poep"
Ja godver de godver.quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:23 schreef Domnivoor het volgende:
@:FreshFruit
https://arcadia.frl/projecten/bosk/
@mario390quote:
Koeniequote:
Ja!quote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Dit kreng had ook net je wortel gejat
[ afbeelding ]
058 weest wel.quote:
Ik denk dat ook.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahahaha ik denk dat deze wel ok is [ link | afbeelding ]
3quote:
It het nooit wat weestquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:42 schreef Soury het volgende:
Lol ik zit in een facebook groepje van Telegraaf medewerkers. En nu heeft Peter Faber zich aangemeld.
Daar heb ik nog een foto van bij mij thuisBekende foto idd.. werkte Peter bij de T?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet dat ik weetquote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Bekende foto idd.. werkte Peter bij de T?
Wat wordt er gebouwd ? en voor watquote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:45 schreef mario390 het volgende:
150!!!! LKW zijn in klagenfurt met
1 BÜHNEEEENBOOUW
Oh ja met ouwe knarrenquote:
Onweer gister wel gehad, maar vandaag alleen regen.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:39 schreef Mrsloveable het volgende:
Hier niet, maar ook bijna geen regen gehad helaas. had wel een beste regen bui gewild met dikke onweer
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:42 schreef Soury het volgende:
Lol ik zit in een facebook groepje van Telegraaf medewerkers. En nu heeft Peter Faber zich aangemeld.
Daar heb ik nog een foto van bij mij thuisBen jij dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ik lul maar watquote:
Ach, komt vast nog wel een zomer storm.. als het een week heet is geweestquote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Onweer gister wel gehad, maar vandaag alleen regen.
Vast wel idd.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ach, komt vast nog wel een zomer storm.. als het een week heet is geweest
nee gaa nietquote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Rammstein woensdag en donderdag vast met vuurwerk.... Ga je er heen?
Was een tornado daar.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:01 schreef Treehut362 het volgende:
Daken vliegen door de lucht en huis staat op instorten Het noodweer heeft vrijdag enorme schade veroorzaakt in Beek. Door de harde wind zijn zeker van vijf huizen daken weggeblazen.
Wowquote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee gaa niet
het is de grotste bühne de deze jaar in oostenrijk zijn
werd 36 meter hoog
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:09 schreef mario390 het volgende:
selfs dat stadium in klagenfurt is niet 36 meter hoog
Ik moet komende 2 dagen gewoon werkenquote:
Dat is dan pech, maar dan is je weekend vast later komende weekquote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik moet komende 2 dagen gewoon werken
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Arme konijntjequote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, ik heb maandag maar een half dagje en daarna dinsdag en woensdag vrij. Al moet ik wel nog wat dingen voor werk doe die ik zelf kan indelen in die dagen.quote:
Genoeg om te kijken dusquote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
wel, maar is ook en list met
vele Filmen ook
Ik kan zo 450 vrouwen bedenken waarmee ik liever tussen de lakens zou willen wiebelenquote:
Geraldine is niks mis mee tochquote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kan zo 450 vrouwen bedenken waarmee ik liever tussen de lakens zou willen wiebelen
BB?quote:
Daar heb ik wel eens wat van gehoord.quote:
Kijk dan zijn we er toch uitquote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar heb ik wel eens wat van gehoord.
Dat lukt altijd weer.quote:
oma-Nijn, altijd weer leuk als je binnen komt vallen. Alles goed met jou en opa-Nijn?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:11 schreef oma-Nijn het volgende:
Hoi allemaal, ik stort eens binnen zonder teruglezen....
Heb ik wat gemist?![]()
Soury terug![]()
Hoi oma-Nijn.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:11 schreef oma-Nijn het volgende:
Heb ik wat gemist?![]()
Soury terug![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
Welkom terug Oma Nijn!quote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:11 schreef oma-Nijn het volgende:
Heb ik wat gemist?![]()
Soury terug![]()
Waar heb je dat gelezen dan ?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:11 schreef oma-Nijn het volgende:
Heb ik wat gemist?![]()
Soury terug![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:14 schreef Domnivoor het volgende:
![]()
Renovatie dag 12Ziet er goed uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
oma-Nijn terugquote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:11 schreef oma-Nijn het volgende:
Heb ik wat gemist?![]()
Soury terug![]()
![]()
Renovatie dag 12Lekker bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zwaaitopicquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Zwaaitopic![]()
Oké, welbeschouwd net iets teruggelezen.
Waar zat je nou?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:11 schreef oma-Nijn het volgende:
Heb ik wat gemist?![]()
Soury terug![]()
![]()
Renovatie dag 12Dat wordt mooi zeg, en wat hebben ze weer veel gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Hopelijk is opa snel weer de oude.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:16 schreef oma-Nijn het volgende:
Met mij wel, opa is nog niet helemaal fit, en nog speeksel en urinetesten om toch die bijnier er uit te slopen.
Einde verhaal
Balen zeg, knuffel voor opa en jouquote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:16 schreef oma-Nijn het volgende:
Met mij wel, opa is nog niet helemaal fit, en nog speeksel en urinetesten om toch die bijnier er uit te slopen.
Einde verhaal
Beterschap voor opa. Hij is een taaie dus dat komt vast wel goedquote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:16 schreef oma-Nijn het volgende:
Einde verhaal
![]()
Renovatie dag 12Silverfox vindt het er netjes uitzien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
Dat is een groot complimentquote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:22 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Silverfox vindt het er netjes uitzien.
Heel veel sterkte voor opa!quote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:16 schreef oma-Nijn het volgende:
Einde verhaal
Dikke zoen voor Silverfoxquote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:16 schreef oma-Nijn het volgende:
Einde verhaal
Wow, wat mooi!quote:
omaaaaaaaaquote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:11 schreef oma-Nijn het volgende:
Heb ik wat gemist?![]()
Soury terug![]()
quote:
Ja het was onderweg in de auto ook zo mooiquote:
Sterkte gewenst.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:11 schreef oma-Nijn het volgende:
Heb ik wat gemist?![]()
Soury terug![]()
Ah ok ... is nu vast al afgelopenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://www.iihf.com/en/events/2022/wm/live
3-3 ondertussenquote:
Snap dat het voor jou hard teltquote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:27 schreef mario390 het volgende:
vor oostenrijk is wel boeiend
ze moeten winnen
Ik hoop het dat ze winnen.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:27 schreef mario390 het volgende:
vor oostenrijk is wel boeiend
ze moeten winnen
Ik denk voetbalquote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:51 schreef Soury het volgende:
Hup hup !!! Waar hebben we het eigenlijk over
Ohquote:
Zie je, niet zomaar te verslaanquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zijn toch door ... die staan bovenaan
Dat mocht je al langer hoorquote:
Welkomquote:
De vonken spatten ervan af!quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat mocht je al langer hoor
oops typo Sorry
quote:
Zelfs 28 is al 40+ tegenwoordigquote:
Je ontkomt er niet aanquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:22 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Yup , maar moet er nu echt aan geloven helaas
Hebbie nu allemaal van die blaasjes?quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je ontkomt er niet aan![]()
Kom je nog steeds in Brielle je boodschappen doen?
Ik heb nergens last van, nog niet en ik ben uit een goed bouwjaarquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hebbie nu allemaal van die blaasjes?
Grootste deel hier zit net wel goed, na bouwjaar 1974 zijn ze blijkbaar gestopt met vaccineren.
Jullie hebben een hele mooie grote AH, een vriend van mij die in Oostvoorne woont gaat daar boodschappen doen.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:24 schreef Mazikeen het volgende:
[..]nee ik ga naar de ah in heenvliet. Is iets dichterbij
Dat is wel heel gezellig, waar ga je dan meestal? Ik weet niet of de Brielsche Aap nog kanquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:25 schreef Mazikeen het volgende:
Maar ik ga sowieso weer terrasje pakken in Brielle
Is er een nieuw virus?quote:
Mogelijk nieuwe pandemie incoming jaquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Is er een nieuw virus?![]()
* Aoibhin ziet nieuw werk
apepokkenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh jeetjequote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mogelijk nieuwe pandemie incoming ja
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nice, is dat een leuke plaats?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:25 schreef Mazikeen het volgende:
Maar ik ga sowieso weer terrasje pakken in Brielle
Ja die ken ik.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jullie hebben een hele mooie grote AH, een vriend van mij die in Oostvoorne woont gaat daar boodschappen doen.
[..]
Dat is wel heel gezellig, waar ga je dan meestal? Ik weet niet of de Brielsche Aap nog kan
Bij De Koffiemeid, leuk zaakje is dat, ik ben er al een paar keer geweest.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:36 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja die ken ik.
Maar laatst bij de hoofdwacht geweest. En mijn oude kapster werkt nu in een klein koffie tentje aan begin van brielle
Kom jij uit braboland?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:36 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik vind Brielle zeker wel gezellig. En het is aan te fietsen
het is 'aan te ......'quote:
Aan te fietsen gok ik. Al heb ik dat in Brabant nog nooit iemand horen zeggen. Aanrijden zonder ongeluk kan wel.quote:
Ik gebruik dat ook regelmatig, 'het is aan te fietsen' voor als het niet heel ver is.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
het is 'aan te ......'
dat 'aan te' zeggen brabo's vaak
Ja lekkere wijnquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij De Koffiemeid, leuk zaakje is dat, ik ben er al een paar keer geweest.
Ze hebben er ook wijn trouwens
nee helaasquote:
ik lig ook langs het zwembadquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
het is 'aan te ......'
dat 'aan te' zeggen brabo's vaak
Rijd jij ook onder de tunnel door?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:41 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja lekkere wijn
[..]
nee helaas
[..]
ik lig ook langs het zwembad
Belgen doen dezelfde rare dingen zeggen soms jaquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:43 schreef Mazikeen het volgende:
Nee ik heb een jaar Tenerife gewoond. In Belgische bar gewerkt. Die Belgen hebben rake vlakken met brabo’s
Maar aan te fietsen is dat niet iets Rotterdams?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Belgen doen dezelfde rare dingen zeggen soms ja
Ah nu valt een kwartjequote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:43 schreef Mazikeen het volgende:
Nee ik heb een jaar Tenerife gewoond. In Belgische bar gewerkt. Die Belgen hebben rake vlakken met brabo’s
Neuh, dan had ik het wel veel meer gehoord daar.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:46 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Maar aan te fietsen is dat niet iets Rotterdams?
Je komt uit Rotterdam?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neuh, dan had ik het wel veel meer gehoord daar.
Ik dacht dat het gewoon Nederlands wasquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neuh, dan had ik het wel veel meer gehoord daar.
jij zit aan de andere kant van rotterdanquote:
Nissewaardquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
jij zit aan de andere kant van rotterdan
Dan ben ik hem volgens mij net misgelopen. Ik zal het eens nakijken.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hebbie nu allemaal van die blaasjes?
Grootste deel hier zit net wel goed, na bouwjaar 1974 zijn ze blijkbaar gestopt met vaccineren.
Ik heb het een tijd terug nagevraagd bij die bejaarde eenheid. Maar ze weet niet meer wat ik allemaal gehad heb aan vaccinsquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dan ben ik hem volgens mij net misgelopen. Ik zal het eens nakijken.
Nee maar wel een mol, die kan graven onder de tunnelquote:
Maastricht?quote:
En dan die tunnel weer verzakken ofzoquote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee maar wel een mol, die kan graven onder de tunnel
Welkom hierquote:
Leuke stadquote:
Veel dieper kun je niet zakkenquote:
Neuh, maar ben het hier zat. En wordt altijd blij als ik er kom.quote:
Ja, wordt een hoop treinen de komende tijd.quote:
Ow wacht je weet niet wie ik benquote:
ik word blij als ik Spanje benquote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neuh, maar ben het hier zat. En wordt altijd blij als ik er kom.
Dus maar eens daar kijken.
Wie ben je danquote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:05 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ow wacht je weet niet wie ik ben
[..]
ik word blij als ik Spanje ben
Maar ja
Emigratie gaat nog een stap verder jaquote:
Heb ik al gedaan. Maar na jaar weer terug helaasquote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Emigratie gaat nog een stap verder ja
Mocht je het echt willen, doen
Succes daarmeequote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, wordt een hoop treinen de komende tijd.
Maar zoals vrienden en familie, die wonen daar niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neuh, maar ben het hier zat. En wordt altijd blij als ik er kom.
Dus maar eens daar kijken.
Dan heb je het in ieder geval geprobeerdquote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:06 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan. Maar na jaar weer terug helaas
Spreek je nu al wel Spaans?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:05 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ow wacht je weet niet wie ik ben
[..]
ik word blij als ik Spanje ben
Maar ja
Familie niet, vrienden zitten precies tussen hier en daar.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar zoals vrienden en familie, die wonen daar niet.
Ooit ga ik weer terug. Beste jaaar van mijn leven.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan heb je het in ieder geval geprobeerd
Hier hetzelfde hoor, als het niet bevalt ga ik weer verder kijken.
un poquitoquote:
Thx, zal zeker goed komen, veel lezenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:06 schreef engine het volgende:
[..]
Succes daarmee![]()
En ook succes met het leren van een nieuwe taal
Dat scheelt wel al een stuk.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Familie niet, vrienden zitten precies tussen hier en daar.
Collega's heb ik daar wel veel meer dan hier.
T is zo lekker makkelijk hequote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:11 schreef Deisyy het volgende:
Maar mensen beoordelen op basis van de stad waar ze geboren zijn vind ik nogal kortzichtig.
En dat zeg jij als Rotterdammer?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:11 schreef Deisyy het volgende:
Maar mensen beoordelen op basis van de stad waar ze geboren zijn vind ik nogal kortzichtig.
En dan gaan ze rellen.quote:
In rellen?quote:
Ik tuin er met open ogen inquote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is zo lekker makkelijk he
Zeker omdat mensen zo snel happen erop altijd
Is dat zo? Het zal allemaal wel.quote:
Is daar tegenwoordig een 'reden' voor nodig?quote:
Rellen om het rellen is vaak voldoende.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is daar tegenwoordig een 'reden' voor nodig?
Je kan toch rellen om alles?
Je hebt er wel de Ajaxstraatquote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Een Rotterdammer is sowieso een AJAX hater.
Voetbal interesseert me niet, dus nee.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Toch heeft Rotterdam een Ajaxstraat, en Ajax-brandblussers in het stadion.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik gebruik ook weleens Ajax schoonmaakmiddel.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Toch heeft Rotterdam een Ajaxstraat, en Ajax-brandblussers in het stadion.
Ja doei. De haat naar AJAX (Joden) is groot..quote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Toch heeft Rotterdam een Ajaxstraat, en Ajax-brandblussers in het stadion.
Ik kom uit (omgeving) rotterdan, heb gewoond in Eindhoven,quote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:19 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja doei. De haat naar AJAX (Joden) is groot..
Beetje triest wel.
Zijn er zat die dat echt weigeren. Ook al meerdere oproepen geweest omdat ding van naam te veranderen.quote:
Hoor jezelf eensquote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:19 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja doei. De haat naar AJAX (Joden) is groot..
Beetje triest wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |