Ik moest even piesen, ik had "Val niet op je poep"quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moest even piesen, ik had "Val niet op je poep"
Ja godver de godver.quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:23 schreef Domnivoor het volgende:
@:FreshFruit
https://arcadia.frl/projecten/bosk/
@mario390quote:
Koeniequote:
Ja!quote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Dit kreng had ook net je wortel gejat
[ afbeelding ]
058 weest wel.quote:
Ik denk dat ook.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahahaha ik denk dat deze wel ok is [ link | afbeelding ]
3quote:
It het nooit wat weestquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:42 schreef Soury het volgende:
Lol ik zit in een facebook groepje van Telegraaf medewerkers. En nu heeft Peter Faber zich aangemeld.
Daar heb ik nog een foto van bij mij thuisBekende foto idd.. werkte Peter bij de T?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet dat ik weetquote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Bekende foto idd.. werkte Peter bij de T?
Wat wordt er gebouwd ? en voor watquote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:45 schreef mario390 het volgende:
150!!!! LKW zijn in klagenfurt met
1 BÜHNEEEENBOOUW
Oh ja met ouwe knarrenquote:
Onweer gister wel gehad, maar vandaag alleen regen.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:39 schreef Mrsloveable het volgende:
Hier niet, maar ook bijna geen regen gehad helaas. had wel een beste regen bui gewild met dikke onweer
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:42 schreef Soury het volgende:
Lol ik zit in een facebook groepje van Telegraaf medewerkers. En nu heeft Peter Faber zich aangemeld.
Daar heb ik nog een foto van bij mij thuisBen jij dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ik lul maar watquote:
Ach, komt vast nog wel een zomer storm.. als het een week heet is geweestquote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Onweer gister wel gehad, maar vandaag alleen regen.
Vast wel idd.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ach, komt vast nog wel een zomer storm.. als het een week heet is geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |