SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Jeroen van der Boom heeft een nieuwe single uitgebracht. Met Laat me binnen hoopt de zanger een nieuwe zomerhit te hebben.
Nee, die mag buiten blijven.quote:
quote:
Waarom wil-ie dan naar binnen?quote:,,We gaan richting de zomer en dat zomerse gevoel wilde ik in mijn nieuwe single door laten klinken,’’ zegt Jeroen van der Boom.
Bier en pizza.quote:
ik heb er 1 die wel eens een maatje kleiner gemaakt moet wordenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik krijg reclame voor Japanse esdoorns, ééntje is wel genoeg in m'n niet bijzonder grote tuin jongens.
Wat is daar de logica van?quote:
Dan regelt 'ie maar een paraplu.quote:
Hoesje erom heen doenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo klinkt het al als je gympen wast.
zijn wel mooiquote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik krijg reclame voor Japanse esdoorns, ééntje is wel genoeg in m'n niet bijzonder grote tuin jongens.
Daarom heb ik meteen voor een dwergvariant gekozen.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb er 1 die wel eens een maatje kleiner gemaakt moet worden
Vind dit wel grensoverschrijdend...quote:
Ik heb het niet bedacht.quote:
Zeker.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zijn wel mooimiss hier ook een paar op 't balkon zetten.
17 miljoen aangiftes aan z'n broek.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vind dit wel grensoverschrijdend...
Ik wil niet aan z'n broek zitten.quote:
Gemaakt door speciaal getrainde apen die resistent zijn voor pokken en die de hoesjes met speciale kammetjes van caviatongetjes in elkaar zetten, nadat de hoesjes een ruimtereis hebben gemaakt (om de maan weer terug) zijn ze te koop voor slechts 2332 miljoen euro.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb chique uitziende hoesjes van Kashmir wol speciaal daarvoor.
quote:
Of überhaupt aan die hele ventquote:
Lekker onderhoudsvrij zoals in Tuin van de Meester der Netten.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zeker.Maar om nu alleen maar esdoorntjes te planten gaat ook wat ver.
Nice.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo eentje heb ik.
https://www.directplant.n(...)sons-pink-dwarf.html
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gemaakt door speciaal getrainde apen die resistent zijn voor pokken en die de hoesjes met speciale kammetjes van caviatongetjes in elkaar zetten, nadat de hoesjes een ruimtereis hebben gemaakt (om de maan weer terug) zijn ze te koop voor slechts 2332 miljoen euro.
Mooie boompjes zijn dat.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo eentje heb ik.
Deze staat nu roze te wezen voor het knalgroen van m'n monnikskap, erg tevreden met hoe dat uitpakt.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nice.
Ik had zo'n hele donkere maar die staat inmiddels bij mn ouders in de tuin.
Volgens mij heeft mijn moeder dezelfde, maar ik heb geen verstand van plantenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo eentje heb ik.
Kan, al doen de meeste dat kleurveranderen wel.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij heeft mijn moeder dezelfde, maar ik heb geen verstand van planten![]()
Misschien krijg ik nu ook reclame voor Japanse Esdoorns![]()
Maar alles is beter dan luiers of andere larven- benodigdheden.
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij heeft mijn moeder dezelfde, maar ik heb geen verstand van planten![]()
Misschien krijg ik nu ook reclame voor Japanse Esdoorns![]()
Maar alles is beter dan luiers of andere larven- benodigdheden.
Ik had er eentje die ík wegdeed, daardoor ben ik erachter gekomen dat er een FOK!ster bij me in de straat woontquote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Mooi topic was dat.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had er eentje die ík wegdeed, daardoor ben ik erachter gekomen dat er een FOK!ster bij me in de straat woont
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:38 schreef UitStraling het volgende:
Een mooie oude esdoorn is net zo prachtig als een frisse jonge vrouw op een wielrenfiets.
Daar is een liedje van.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:38 schreef UitStraling het volgende:
Een mooie oude esdoorn is net zo prachtig als een frisse jonge vrouw op een wielrenfiets.
Krijg de vinkentering.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:42 schreef bitterbal het volgende:
Hoge Raad in spaartaks-zaak: geen compensatie bezwaarmaker die te laat was
Spaarders die niet op tijd bezwaar hebben gemaakt bij de Belastingdienst hoeven waarschijnlijk niet gecompenseerd te worden voor de vermogensbelasting die zij de afgelopen jaren betaald hebben. De Hoge Raad heeft geoordeeld in het nadeel van een spaarder in een zaak die daarover was aangespannen.
https://nos.nl/artikel/24(...)aker-die-te-laat-was
Ja, of je stopt je beddengoed erbij, dan bonkt het minder.quote:
Daar gaan je centenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:42 schreef bitterbal het volgende:
Spaarders die niet op tijd bezwaar hebben gemaakt bij de Belastingdienst hoeven waarschijnlijk niet gecompenseerd te worden voor de vermogensbelasting die zij de afgelopen jaren betaald hebben. De Hoge Raad heeft geoordeeld in het nadeel van een spaarder in een zaak die daarover was aangespannen.
prima, had men maarop tijd bezwaar moeten makenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:42 schreef bitterbal het volgende:
Gelukkig heb ik nog nooit genoeg spaargeld hier voor gehad.quote:
Merkwaardige uitspraak.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:42 schreef bitterbal het volgende:
Gelukkig heb ik eigenlijk geen gympen om te wassenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, of je stopt je beddengoed erbij, dan bonkt het minder.
Das omgekeerde wereld natuurlijk. Staat doet iets wat onjuist is en om je recht te halen moet je maar bezwaar maken. De staat had dit al niet eens moeten doen.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:45 schreef mschol het volgende:
[..]
prima, had men maar bezwaar moeten maken
Een smartphone voor Rutte.quote:
Ik heb een heel assortimentquote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik eigenlijk geen gympen om te wassenDenk dat mijn huidige paar totaal uit elkaar valt als ik die in de wasmachine gooi.
Met champagne en kaviaar.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We hebben binnenkort een teamuitje
Je legt je erbij neer 'want het is nou eenmaal zo' als je ernaar vraagt en dan is het van 'ja jammer joh'.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das omgekeerde wereld natuurlijk. Staat doet iets wat onjuist is en om je recht te halen moet je maar bezwaar maken. De staat had dit al niet eens moeten doen.
Volgens de Hoge Raad kan de rechter de fiscus niet dwingen om de heffing te verminderen voor mensen die niet op tijd bezwaar hebben gemaakt tegen die heffing. Het gaat mogelijk om honderdduizenden spaarders.quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik las eerst tea-muitje. Zo maar even wat meer koffie nemen.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb ook wel meerdere parenquote:
maar goed. zal ook maar een paar honderd euro zijn geweest denk ikquote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je legt je erbij neer 'want het is nou eenmaal zo' als je ernaar vraagt en dan is het van 'ja jammer joh'.
dat jullie maar slecht weer hebbenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Luxe jacht, hoeren, coke, the works hoor.
Ik ga ze even tellen..quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb ook wel meerdere parenSowieso heb ik nog twee paar op voorraad van de schoenen die ik nu draag
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien moet de rechter wat meer naar de sportschool.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Volgens de Hoge Raad kan de rechter de fiscus niet dwingen om de heffing te verminderen voor mensen die niet op tijd bezwaar hebben gemaakt tegen die heffing. Het gaat mogelijk om honderdduizenden spaarders.
ja jammer joh, staat doet wel meer dingen die niet leuk zijn, bv random boetes opleggen omdat je zogenaamd geen omzetbelasting hebt gedaan.. als je dan niet op tijd bezwaar aantekent moet je betalen.. tja helaas.. (been there done that)quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das omgekeerde wereld natuurlijk. Staat doet iets wat onjuist is en om je recht te halen moet je maar bezwaar maken. De staat had dit al niet eens moeten doen.
Is andersquote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:50 schreef mschol het volgende:
[..]
ja jammer joh, staat doet wel meer dingen die niet leuk zijn, bv random boetes opleggen omdat je zogenaamd geen omzetbelasting hebt gedaan.. als je dan niet op tijd bezwaar aantekent moet je betalen.. tja helaas.. (been there done that)
sorry maar daar kan ik geen traantje om laten, gewoon zaken niet op hun beloop laten gaan
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Meestal goed weer ter hoogte van Saint Barth toch?
O ja, 'de staat doet wel meer', huilie huilie, dus anderen mogen ook wel boeten.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:50 schreef mschol het volgende:
[..]
ja jammer joh, staat doet wel meer dingen die niet leuk zijn, bv random boetes opleggen omdat je zogenaamd geen omzetbelasting hebt gedaan.. als je dan niet op tijd bezwaar aantekent moet je betalen.. tja helaas.. (been there done that)
sorry maar daar kan ik geen traantje om laten, gewoon zaken niet op hun beloop laten gaan
Ik las tien-uiltje.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik las eerst tea-muitje. Zo maar even wat meer koffie nemen.
Zie ik je dan, gezelligquote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
buiten dat,. wordt er door deze uitspraak vermogensbelasting aangepast. Dus het is niet te vergelijken met elkaarquote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja, 'de staat doet wel meer', huilie huilie, dus anderen mogen ook wel boeten.
nee, je moet gewoon blijven opletten en controleren en niet alles op zn beloop laten gaan, wezenlijk verschilquote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja, 'de staat doet wel meer', huilie huilie, dus anderen mogen ook wel boeten.
Des te meer reden om dit ook een kutsmoes te vinden.
Ziek meldenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:52 schreef bitterbal het volgende:
wij hebben zondag op werk een bedrijfsborrel
Dit is toch anders.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:53 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, je moet gewoon blijven opletten en controleren en niet alles op zn beloop laten gaan, wezenlijk verschil
Nee, precies hetzelfde. Je krijgt te horen 'het is nou eenmaal zo' en betaalt netjes en dan hoor je later 'jammer joh, had je maar bezwaar moeten maken'. De noodzaak om bezwaar te moeten maken, had er niet eens hoeven zijn.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:53 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, je moet gewoon blijven opletten en controleren en niet alles op zn beloop laten gaan, wezenlijk verschil
Ja de mensen die dit hebben betaald hebben dus echt niets verkeerds gedaan iddquote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:56 schreef CherryLips het volgende:
'Weeeeh ik heb eens onterecht een boete betaald en nu mag iedereen die netjes naar de belastingdienst heeft geluisterd ook dokken weeeh dan voel ik me beter.'
Mijn zwager zat ooit op die F-1 boot in Monaco die de ING daar altijd neerlegt tijdens de Grand Prix, het rook daar gewoon naar Scheveningen op een warme dag zoveel goedkope vrouwen zaten er in het ruimquote:
Zoals een eckte introvert betaamt.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik thuis bleef?
Rook het naar Simonis?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn zwager zat ooit op die F-1 boot in Monaco die de ING daar altijd neerlegt tijdens de Grand Prix, het rook daar gewoon naar Scheveningen op een warme dag zoveel goedkope vrouwen zaten er in het ruim
is het dan niet de jaarlijkse weegdag van wattenschijfje?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zoals een eckte introvert betaamt.
Ik heb binnenkort ook een bedrijfsfeestje..
Denk dat mijn krab naar de kapper moet dan.
De staat holt alleen voor multinationals.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, precies hetzelfde. Je krijgt te horen 'het is nou eenmaal zo' en betaalt netjes en dan hoor je later 'jammer joh, had je maar bezwaar moeten maken'. De noodzaak om bezwaar te moeten maken, had er niet eens hoeven zijn.
Dan niet eens geld uittrekken voor premium dames.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn zwager zat ooit op die F-1 boot in Monaco die de ING daar altijd neerlegt tijdens de Grand Prix, het rook daar gewoon naar Scheveningen op een warme dag zoveel goedkope vrouwen zaten er in het ruim
Rare naam voor je muis.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien wel, ik was er niet bij en zei die dat alleen om me te troosten, of om me weg te houden daar.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan niet eens geld uittrekken voor premium dames.
US de wandelaar.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien wel, ik was er niet bij en zei die dat alleen om me te troosten, of om me weg te houden daar.
Serieus?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Toegegeven, het is wel een specifieke geur.
Nee, ik heb zelf nooit achter het raam gezeten, maar ik kende iemand met een vriendin die dat wel deed.
"zogenaamd"quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit is toch anders.
Hier gingen mensen in bezwaar tegen een belasting die al jaren betaald moest worden. Dit is toch geen kwestie geweest van te laat iets ingeleverd te hebben?
sorry maar dat ben ik niet met je eens, alles voor zoete koek slikken ("het is eenmaal zo") is zeker bij de belastingdienst gewoon niet de verstandigste actie, zeker als je het ergens niet mee eens bent, zelf uitzoeken en evt bezwaar indienen als het echt krom lijkt:nee heb je, ja kan je krijgenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, precies hetzelfde. Je krijgt te horen 'het is nou eenmaal zo' en betaalt netjes en dan hoor je later 'jammer joh, had je maar bezwaar moeten maken'. De noodzaak om bezwaar te moeten maken, had er niet eens hoeven zijn.
nee hoor, ik ben gewoon in de telefoon geklommenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:56 schreef bitterbal het volgende:
maar schol heeft een keer moeten boeten dus nu moeten andere dat ook
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:07 schreef mschol het volgende:
[..]
"zogenaamd"
ergo, was ingeleverd alleen belastingdienst snapte het weer eens niet
en waarom niet direct in bezwaar? al die andere jaren vond men het kennelijk prima (was volgens mij met de gerekende rentes toch?, dus pas als het pijn doet gaat men zeuren..)
tja.. sorry, kan er geen traan om laten
[..]
sorry maar dat ben ik niet met je eens, alles voor zoete koek slikken ("het is eenmaal zo") is zeker bij de belastingdienst gewoon niet de verstandigste actie, zeker als je het ergens niet mee eens bent, zelf uitzoeken en evt bezwaar indienen als het echt krom lijkt:nee heb je, ja kan je krijgen
Daarnaast heb ik hier een mannetje voor, want ik kom er zelf niet uit, en die heeft het me allemaal uitgelegd. Dus als hij al nee te horen krijgt, dan moet je blijkbaar eerst een rechtszaak aanspannen om je gelijk te krijgen. Kromme wereld.quote:De noodzaak om bezwaar te moeten maken, had er niet eens hoeven zijn.
mwah dat is maar een klein groepje chronische klagersquote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Je gaat nu wel krijgen dat iedereen stelselmatig maar overal bezwaar tegen aantekent waardoor de hele boel finaal vastloopt natuurlijk.
Ja en die krijgen blijkbaar hun zin. De Karens worden beloond.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mwah dat is maar een klein groepje chronische klagers
Je weet dat er kinderen onterecht het huis uit zijn geplaatst, dat mensen op straat zijn komen te staan. scheidingen, baanverlies en dat er zelfs zelfmoorden hebben plaatsgevonden door fouten van de belastingdienst?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:07 schreef mschol het volgende:
[..]
"zogenaamd"
ergo, was ingeleverd alleen belastingdienst snapte het weer eens niet
en waarom niet direct in bezwaar? al die andere jaren vond men het kennelijk prima (was volgens mij met de gerekende rentes toch?, dus pas als het pijn doet gaat men zeuren..)
tja.. sorry, kan er geen traan om laten
[..]
sorry maar dat ben ik niet met je eens, alles voor zoete koek slikken ("het is eenmaal zo") is zeker bij de belastingdienst gewoon niet de verstandigste actie, zeker als je het ergens niet mee eens bent, zelf uitzoeken en evt bezwaar indienen als het echt krom lijkt:nee heb je, ja kan je krijgen
nu nog wel ja. Las al dit dit over honderdduizenden gaat. Noem dat maar een klein groepje.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
maar komt wel er extra bij in een systeem dat al bijna vastlooptquote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
geloof dat 60 duizend mensen bezwaar hebben aangetekendquote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nu nog wel ja. Las al dit dit over honderdduizenden gaat. Noem dat maar een klein groepje.
Het moest toch al op de schop.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:11 schreef mschol het volgende:
[..]
maar komt wel er extra bij in een systeem dat al bijna vastloopt
Nou ja, die klaagden dus niet hard genoeg en krijgen nu geen geld. Het is al erg genoeg dat je zowat een extra opleiding moet volgen om het allemaal te snappen, maar het kost je nog geld ook als je niet overal tegen in bezwaar gaat.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nu nog wel ja. Las al dit dit over honderdduizenden gaat. Noem dat maar een klein groepje.
Eerst overleven maar, arme mensen gaan het zwaar krijgen de komende tijd en daar zijn extreem veel publieke centjes voor nodig.quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
het is nog niet zeker he dat de rest geen compensatie krijgen maar de verplichting is er niet meer.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, die klaagden dus niet hard genoeg en krijgen nu geen geld. Het is al erg genoeg dat je zowat een extra opleiding moet volgen om het allemaal te snappen, maar het kost je nog geld ook als je niet overal tegen in bezwaar gaat.
Daarom juist op de schop, ga het maar halen bij de lui met serieus geld.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eerst overleven maar, arme mensen gaan het zwaar krijgen de komende tijd en daar zijn extreem veel publieke centjes voor nodig.
De belastingdienst faalt en blundert er maar op los, al jaren lang, gaat gewoon over lijken, iedereen vindt dat het op de schop moet en er gebeurt gewoon niks.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het is nog niet zeker he dat de rest geen compensatie krijgen maar de verplichting is er niet meer.
Dat sms'je is Rutte ook kwijt.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De belastingdienst faalt en blundert er maar op los, al jaren lang, gaat gewoon over lijken, iedereen vindt dat het op de schop moet en er gebeurt gewoon niks.
"maar misschien komt het kabinet wel met een compensatie"![]()
Als je daar nog een stuiver vertrouwen in hebt ben je wel erg naīef.
Het huidige spaartaks systeem gaat nu wel op de schop ja na de uitspraak vorig jaarquote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De belastingdienst faalt en blundert er maar op los, al jaren lang, gaat gewoon over lijken, iedereen vindt dat het op de schop moet en er gebeurt gewoon niks.
"maar misschien komt het kabinet wel met een compensatie"![]()
Als je daar nog een stuiver vertrouwen in hebt ben je wel erg naīef.
Er moet veel en veel meer op de schop. Er zitten bij de BD op elk niveau honderden aperte nikskunners alleen maar hun eigen hachje te redden. En bij de politiek verantwoordelijken gewoon net zo goed.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het huidige spaartaks systeem gaat nu wel op de schop ja na de uitspraak vorig jaar
daarom eigen verantwoordelijkheid nemen en zelf direct controleren, controleren, controleren. evt direct bezwaren/rechtzaken starten.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je weet dat er kinderen onterecht het huis uit zijn geplaatst, dat mensen op straat zijn komen te staan. scheidingen, baanverlies en dat er zelfs zelfmoorden hebben plaatsgevonden door fouten van de belastingdienst?
Middeleeuwse praktijken waartegen we keihard op moeten treden als samenleving, dit moet je niet willen en dit mag simpelweg nooit meer gebeuren.
ja vastquote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er moet veel en veel meer op de schop. Er zitten bij de BD op elk niveau honderden aperte nikskunners alleen maar hun eigen hachje te redden. En bij de politiek verantwoordelijken gewoon net zo goed.
O dan is het niet erg. Laat dan maar zitten.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:26 schreef mschol het volgende:
en imho is de toeslagenaffaire niet te vergelijken met de spaardersaffaire ivm totaal andere doelgroepen.
Je doet het er maar mee Gerquote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O dan is het niet erg. Laat dan maar zitten.
En echt, rechtszaken starten, die zijn gratis gelukkig.
Ja buda's bedrijfsuitjequote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat ze iets moois doen met het belastinggeld.
Nieuwe telefoon voor Rutte.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat ze iets moois doen met het belastinggeld.
Ik straks ook nog.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Nu de échte problematiek: ik moet straks de boodschappen doen.
ja, de blauwe lucht van een uur of wat terug is hier ook wel weg nuquote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hier wordt het donker en gaan de palingbeestjes moordenaars weg
Oh ja, goeie.. idd.. kappersafspraak én jaarlijkse weegdagquote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is het dan niet de jaarlijkse weegdag van wattenschijfje?
Ah ja en de computermuis moet ook naar de dierenarts.quote:
Wilde net eten makenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:41 schreef bitterbal het volgende:
charming is het niet
[ afbeelding ]
https://twitter.com/vanranstmarc/status/1527543318971834373
las dat vooral mensen onder de 40 risico lopen omdat die niet meer zijn ingeent tegen de pokken?
Daar zijn ze nog niet over uitquote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:44 schreef Koen66 het volgende:
ga je in een latere fase door de bomen slingeren als je dat krijgt?
ongewenste aanwezgen daar?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Moet vanavond boodschappen doen, hoop dat iedereen dan al opgetieft is..
Als variatie op brocoligehaktdagquote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Moet vanavond boodschappen doen, hoop dat iedereen dan al opgetieft is..
Carpaccio met een gebakken eitjequote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat voor lekkers ga je vandaag maken?
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Carpaccio met een gebakken eitje
Koop je die carpaccio zo al gesneden verpakt?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Carpaccio met een gebakken eitje
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als variatie op brocoligehaktdag
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Ja, alle mensen daarquote:
Ja, ik heb nu voorverpaktequote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Koop je die carpaccio zo al gesneden verpakt?
WELJAquote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:41 schreef bitterbal het volgende:
charming is het niet
[ afbeelding ]
https://twitter.com/vanranstmarc/status/1527543318971834373
las dat vooral mensen onder de 40 risico lopen omdat die niet meer zijn ingeent tegen de pokken?
oeh maak je foto?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik heb nu voorverpakte
Uit de supermarkt en uit de boerderijwinkel![]()
ik ga er nu maar eentje eten, natuurlijk
Weet niet eens eigenlijk waar wij nu allemaal voor worden ingeëntquote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Volgens mij ligt de leeftijd wel hoger dan 40 trouwens, van lui die niet meer tegen pokken ingeënt zijn.
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Weet niet eens eigenlijk waar wij nu allemaal voor worden ingeënt
?
Dat dus.quote:In Nederland is men in 1974 gestopt met de algemene zuigelingenvaccinatie.
Maar dat vond ik irritant, niet fascinerend.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:52 schreef bitterbal het volgende:
weet nog wel toen je een mondkapje op moest in de trein Ama
Ja je zegt je had wel wat beters te doen maar de invloed op jouw persoonlijke leven was toch wel groot :pquote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar dat vond ik irritant, niet fascinerend.
Viel allemaal wel mee hoor.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja je zegt je had wel wat beters te doen maar de invloed op jouw persoonlijke leven was toch wel groot :p
het bestaat al ¯\_(ツ)_/¯quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar pokkenvaccin moet niet zo'n probleem zijn.
nou ja we gaan er waarschijnlijk ook niet dood aan, tenzij je in congo woont. Daar sterft 10 procent van de besmette mensenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar pokkenvaccin moet niet zo'n probleem zijn.
Daarom, grootste ding is vooral "genoeg" vaccins, zou je denken.quote:
in b4 goede opruimingquote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja we gaan er waarschijnlijk ook niet dood aan, tenzij je in congo woont. Daar sterft 10 procent van de besmette mensen
Snel Hugo terugvragen om het te regelen.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom, grootste ding is vooral "genoeg" vaccins, zou je denken.
Was dat niet een andere versie dan die ene die nu de wereld rondgaat?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja we gaan er waarschijnlijk ook niet dood aan, tenzij je in congo woont. Daar sterft 10 procent van de besmette mensen
misschien is dit ook iets dat Syvert kan roggelenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Snel Hugo terugvragen om het te regelen.
ik ben me wel aan het afvragen of ik niet beter al kan vertrekken hier, anders moet ik midden in de supercell boodschappen gaan doequote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:46 schreef Koen66 het volgende:
zou @:gianni61 veilig verankerd zijn en de storm aankunnen?
Volgens het artikel op de nos nietquote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was dat niet een andere versie dan die ene die nu de wereld rondgaat?
wat heb je besteld?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
De fietsbezorger is er tussen 13:45 en 14:45. Hoop dat hij even op buienradar kijkt.
in de wat?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:01 schreef CherryLips het volgende:
https://www.tiktok.com/@:(...)p=1&sender_device=pc
Die zaten in de kill shelter
wat heb je allemaal besteld?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:02 schreef Ama het volgende:
Stom mijn Amazon bestelling voor de ratten komt pas over 11 dagen. Hopelijk komt de rest morgen wel.
Niet helemaal compleet die quote, even verderop:quote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Volgens het artikel op de nos niet
De ziekte kan levensbedreigend zijn; in de Democratische Republiek Congo sterft 10 tot 11 procent van de mensen die ermee besmet zijn, zegt Van Ranst. In een aantal West-Afrikaanse landen gaat het om 1 procent. "Maar je neemt aan dat dat getal veel kleiner gaat zijn in landen met westerse geneeskunde."
https://nos.nl/artikel/24(...)-belgie-en-frankrijk
En CDC zegt:quote:Ze noemde de snelle verspreiding gisteren "heel ongebruikelijk". Het is mogelijk dat het virus makkelijker overdraagbaar is geworden, zegt Koopmans. Mogelijk is het een verbinding aangegaan met het veel besmettelijker pokkenvirus.
https://www.who.int/news-room/fact-sheets/detail/monkeypoxquote:There are two distinct genetic clades of the monkeypox virus – the Central African (Congo Basin) clade and the West African clade
Die zijn om te klimmen.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Asiel waar ze worden afgemaakt als ze na X aantal dagen niet worden opgehaald/geadopteerd.quote:
Dacht mooie nikes ofzoquote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ze zijn om te klimmen, dus niet voor de mooi
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Asiel waar ze worden afgemaakt als ze na X aantal dagen niet worden opgehaald/geadopteerd.
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:05 schreef Haags het volgende:
Je hoeft alleen maar naar het hoofd van @:dud0r te kijken om te concluderen dat de apenpokken al in Nederland is
De aandelen zijn nog niet op niveau.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:00 schreef Dr_Flash het volgende:
De benzine is nu alweer duurder dan voor de accijnsverlaging van nog geen 2 maanden geleden#HOEDAN
zo staan mijn voeten ook wel eens als ik kramp hebquote:
Dat is zo naar.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo staan mijn voeten ook wel eens als ik kramp heb
Ik heb voor de gein meegedaan aan de actie van radio 538.quote:
kramp in je rug is nog iets kutter. Die spier kun je niet even oprekken om het eruit te trekken. Huehue.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:13 schreef Ama het volgende:
Kramp in je kuit is echt 1 van de naarste dingen op aarde.
Weet niet of ik dat ooit heb gehad. Kan dat.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kramp in je rug is nog iets kutter. Die spier kun je niet even oprekken om het eruit te trekken. Huehue.
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:13 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb voor de gein meegedaan aan de actie van radio 538.
Tanken tot er 538 op de teller staat, foto maken en opsturen.
Helaas niet gewonnen
Ja echt. 53,80 en de winnaar kreeg dat bedrag terug van 538.quote:
Ik ben blij met m'n schoentjequote:
hier nog niks te zien, maar de buienalarm app voorspelt niet veel goeds.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:16 schreef liesje1979 het volgende:
Mag zo door de buien de kinderen op gaan halen.
ja als je eerst wat wervels breekt en dan 4 maanden plat ligt, dan kan datquote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Weet niet of ik dat ooit heb gehad. Kan dat.
Ik ook met m'n voiture.quote:
Oh nou ik heb niet op de planning staan om mijn ruggenwervels te breken.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja als je eerst wat wervels breekt en dan 4 maanden plat ligt, dan kan dat
Nee had ik ook niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh nou ik heb niet op de planning staan om mijn ruggenwervels te breken.
Adem in en adem uit.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Examen voorbereiden voor morgen. Dat betekent: Eerst kijken waar de kamer waarin ik het ga doen allemaal aan moet voldoen, dan proberen dat zo goed mogelijk te bereiken, hopen en bidden dat het goed genoeg is, en dan het examen zelf nog doen. Stress stress stress.
Wat een GRAForganisatieDit gaan we NOOIT MEER DOEN.
Dat zei ik gisteren ook al.
Dit is dan nog een beginners-schoen. Die voor gevorderden zijn nog iets "agressiever"quote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo staan mijn voeten ook wel eens als ik kramp heb
bijzonder lekker?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:28 schreef CherryLips het volgende:
Die vloeibare pindakaas is... bijzonder.
Heb je hem eindelijk?quote:
gewoon rechtstreeks uit de pot lepelenquote:
Heb nog geen ark gebouwdquote:
Ja, nu zijn we dus het haasjequote:
Eensquote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:53 schreef bitterbal het volgende:
ik vind een wereldwijde pandemie best fascinerend.
Nee die was gisteren alquote:
Ja want met een mes is het geen succesquote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon rechtstreeks uit de pot lepelen
Zegt me niet zoveel eigenlijkquote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ff naar 1:43:30 gaan. welke plaat is dit? Shazam herkent 'm niet en ik kan er niet op komen
ohw ja, ik gebruik meestal een lepel omdat ik het door de kwark roerquote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja want met een mes is het geen succes
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw ja, ik gebruik meestal een lepel omdat ik het door de kwark roer
ik kan er niks van makenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ff naar 1:43:30 gaan. welke plaat is dit? Shazam herkent 'm niet en ik kan er niet op komen
Ja niks, maar dat is mijn specialiteitquote:
prima ontbijtjequote:
Geduld geduld, het is over een paar minuutjes bij jouquote:
beetje muesli en wat fruit er doorquote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Pindakaas door kwark. Verder nog iets?
En appel ook wel.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:45 schreef gianni61 het volgende:
niet elk fruit is even geschikt, maar banaan en pindakaas kan bijvoorbeeld prima
heb je een voorkeur voor een bepaalde appel?quote:
Nee ben eigenlijk een n00b op appelgebied. Neem vaak simpelweg iets van Elstar omdat die niet zo groot isquote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je een voorkeur voor een bepaalde appel?
ik eet eigenlijk alleen maar Granny Smith
heb je net iets anders in je mond gehad'?quote:
Dat zijn van die appels die 14-jarige meisjes graag eten op het schoolplein.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kanzi en pink lady zijn ook lekkere appels
Vroeger had ik altijd Gala appels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |