Ik denk dat de aarde ons iets wil zeggen met al die ziektes enzquote:Op vrijdag 20 mei 2022 10:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dat terwijl mensen het grootste probleem zijn.
Ga. Dood.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 10:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat de aarde ons iets wil zeggen met al die ziektes enz
ja.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 10:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Spannend! Voelt toch een beetje als een familielid hč, zo'n dekentje?
hmmm weten ze hoe?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 10:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Lichte bloedarmoede en een tekort aan vitamine D. Pilletjes slikken dus.
EN jij ondertussen ijverig pilletjes slikkenquote:
Nee, maar ik denk dat het bloed doneren er mee te maken heeft. Blijkbaar vult mijn lichaam dat slecht aan. Zit in de familie; mijn oma heeft daar ook last van gehad. Nou ja, die is hard op weg naar de 103quote:
Ja, ik neem het niet persoonlijkquote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN jij ondertussen ijverig pilletjes slikken
Je luistert naar de mutilatiepodcast?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Spotify zegt: afleveringen voor jou "vrouwenbesnijdenis."
Mag ik even overslaan?
Oh, gezellig onderwerp.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Spotify zegt: afleveringen voor jou "vrouwenbesnijdenis."
Mag ik even overslaan?
NEE!quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je luistert naar de mutilatiepodcast?
Ja herkenbaar, bok opquote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, gezellig onderwerp.
Al krijg ik momenteel vooral shit over zwangerschappen enzo gepushed. Ik weet dat ik die leeftijd al een tijdje heb, laat me met rust.
Is het water bruin?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 10:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja.
ik zit voor de wasmachine te kijken
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 10:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja.
ik zit voor de wasmachine te kijken
Succes,mooie locatie?quote:
Als ik het voor de prijs die ik geboden heb wel.. Vraagprijs is veel te hoog voor de locatie iig.quote:
Centrifugeren is altijd weer spannendquote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar hopen dat het allemaal goed gaat
Tip: geen bakstenen wassen.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Centrifugeren is altijd weer spannend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |